NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كان بقالي كتير فشخ مضربتش ولا اتفرجت جيت بقا على الساعة 10 الصبح كدا مكنتش قادر روحت مديها جامد
يا عم ضبط نفسك قبل رمضان احسن، بدل ما يحصل كدا تاني، الصراحة انا بخربها نيك قبل رمضان علشان معملش حاجة ف رمضان

انا اغرب حاجه شوفتها ف رمضان و كانت الصبح لما واحده ف المترو معاها جوزها و مدخله الحديده اللى جمب الباب بين فردتين طيازها حرفيا كانت بلعاها مكنتش عارف اضحك على المنظر و جوزها العلق اللى جمبها و معاها ابنها كمان و لا اعمل ايه لحد ما بتاعى وقف و الوليه خدت بالها و قعدت تبصلى كل شويه
اوعي للحوارات، **** معاك بس كنت ممكن تلقط صورة ولا حاجة. 😂

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
عديها يا نجم بقى
اخويا، مش مهتم برأي الناس فيا، لكن اي حد يقل أدبه لازم يفهم انه غلط، محدش عمل حاجة اصلا 👍✌️، اكونت و داخل يعمل حوار و السلام

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و الصقر_الجارح
اخويا، مش مهتم برأي الناس فيا، لكن اي حد يقل أدبه لازم يفهم انه غلط، محدش عمل حاجة اصلا 👍✌️، اكونت و داخل يعمل حوار و السلام
يسطا هى فهمتك غلط بس مش اكتر و عادى بتحصل كتير

و **** يسطا حصل قدامى بس ليه اصورها و افضحها و احنا ف رمضان
ما دا الحلو انك تكسر القاعدة و بعدين دي كانت هتكون صورة تخليها ليك مش. اكتر 😂😂😂هل فيه حاجات تانية غريبة😂😂

يسطا هى فهمتك غلط بس مش اكتر و عادى بتحصل كتير
يا حبيب اخوك، مع احترامي ليك و لأي حد هنا، اللي يفهم غلط انا دايما بتناقش معاه و دا حصل يقوم الاكونت يرد الرد دا، 😂😂

• عجبني
التفاعلات: يوسف مانو
ما دا الحلو انك تكسر القاعدة و بعدين دي كانت هتكون صورة تخليها ليك مش. اكتر 😂😂😂هل فيه حاجات تانية غريبة😂😂
ديه اللى فاكرها بصراحه انك تلاقى واحده بتعمل كدا و معاها جوزها و ابنها كمان 😂

ديه اللى فاكرها بصراحه انك تلاقى واحده بتعمل كدا و معاها جوزها و ابنها كمان 😂
مش بقولك كانت هتبقى صورة حلوة 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Beaky Blinders

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%