NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ايهما الاكثر خيانة الرجل ام المراءة

محمد ثروت قالها وكلنا ضحكنا
قلب الست عامل زي التلفزيون آخره قناه او اتنين .
وقلب الرجل عامل زي الرسيفر مفتوح جميع القنوات 😄😄

تعليقي بقى .

الرجال بطبعه محب التغير مفتوح الشهيه من ناحيه الشهوة .

حتى ربك حلل للرجل الزواج من اربع والست لاء لاء .
رائي يختلف لان الخيانه نسبه و تناسب بين الرجل و المراءه هو يبحث عن المفقود وهي كذالك ولا يقتنع احد بما معه والا لم يجد الرجل المراءه التي تساعده علي الخيانه لان يخون و المراة كذالك ايضا ام موضوع الزواج فهو لحكمه ان عدد النساء اكثر من الرحال و انا عمر المراة اطول من الرجل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الخيانه فكر
والفكر مالوش علاقه بالنوع
ليه علاقه بالتربيه والشهوه
فكره الخيانه معاكي ولكن الخيانه المقصوده هنا هي خيانه خسديه بين الرجل و امراة. خيانه زوج. و زوجه

رائي يختلف لان الخيانه نسبه و تناسب بين الرجل و المراءه هو يبحث عن المفقود وهي كذالك ولا يقتنع احد بما معه والا لم يجد الرجل المراءه التي تساعده علي الخيانه لان يخون و المراة كذالك ايضا ام موضوع الزواج فهو لحكمه ان عدد النساء اكثر من الرحال و انا عمر المراة اطول من الرجل

تسمح لي بتعقيب بسيط .

الخيانه دائما وابدا تبدأ من الرجل .

وعن تجربه في صديقه قسما ملكه جمال قليله عليها وفي الاخر جوزها خانها مع بياعه خضار تخيل حضرتك ... مع كامل احترامي للمنهنه لكن اي تقصير عمله الزوجه ... بالمناسبه حتى في الجنس مش كانت مقصره معاه وباعترافه لما اتطلقت 🤷🏻‍♀️

يعني الخيانه بتحصل حتى لو رمرمه عشان يجرب طعم الزباله امكن تطلع احس من الشوكلاه.

اكيد في ستات خاينه كتير بس الرجل السبب الأول والأخير

تسمح لي بتعقيب بسيط .

الخيانه دائما وابدا تبدأ من الرجل .

وعن تجربه في صديقه قسما ملكه جمال قليله عليها وفي الاخر جوزها خانها مع بياعه خضار تخيل حضرتك ... مع كامل احترامي للمنهنه لكن اي تقصير عمله الزوجه ... بالمناسبه حتى في الجنس مش كانت مقصره معاه وباعترافه لما اتطلقت 🤷🏻‍♀️

يعني الخيانه بتحصل حتى لو رمرمه عشان يجرب طعم الزباله امكن تطلع احس من الشوكلاه.

اكيد في ستات خاينه كتير بس الرجل السبب الأول والأخير
هههههههههههه اهم.حاجة.عند بنات حواء انهم يكونا ملايكة حبيبتي الخيانه لازم ليها طرفين يبق ازي طرف اكثر من الاخر

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
هههههههههههه اهم.حاجة.عند بنات حواء انهم يكونا ملايكة حبيبتي الخيانه لازم ليها طرفين يبق ازي طرف اكثر من الاخر

الطرف الآخر ممكن يكون فارغ مفيش ارتباط يبقى فين الخيانه 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

انتو يتطاولون الزوجه بجميع الحقول ... وعند الاعتراض على حق منصف تقولوا ملائكه وشياطين.

طيب لو قولتك أن بائعه الخضار مش متجوزة راي هيكون ايه ؟؟؟

• أتفق
التفاعلات: الباحث2222
الطرف الآخر ممكن يكون فارغ مفيش ارتباط يبقى فين الخيانه 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

انتو يتطاولون الزوجه بجميع الحقول ... وعند الاعتراض على حق منصف تقولوا ملائكه وشياطين.

طيب لو قولتك أن بائعه الخضار مش متجوزة راي هيكون ايه ؟؟؟
رودي قلبي رجعي السنه اللي فاتت فقط شوفي كم. جريمه قتل ست و عشقها ليزوجها دي خيانه ست وصلت للقتل هل وفيه رجل قتل مراته علشان حب او نام مع غيرها انا مش بدافع عن طرف الخيانه لزمها طرفين عندهم. استعداد حتي وان كانت الست مش مزوجة. فهي خانت اهلها و ثقتهم فيها الخيانه ليست زوجيه فقط و زي مقولت الخيانه انواع و متعدد الاطراف و الظروف

• بيضحكني
التفاعلات: EL_BEBO
رودي قلبي رجعي السنه اللي فاتت فقط شوفي كم. جريمه قتل ست و عشقها ليزوجها دي خيانه ست وصلت للقتل هل وفيه رجل قتل مراته علشان حب او نام مع غيرها انا مش بدافع عن طرف الخيانه لزمها طرفين عندهم. استعداد حتي وان كانت الست مش مزوجة. فهي خانت اهلها و ثقتهم فيها الخيانه ليست زوجيه فقط و زي مقولت الخيانه انواع و متعدد الاطراف و الظروف

عموما الموضوع كل واحد وتفكيره

انا بقيت اخاف من الجرايم دي ... انا لما اتجوز هخبي السكاكين مع اني مش بحب الخيانة و مش بخون مع احترامي

• بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
اعتقد الرجل اكثر خيانة فى مجتمعنا الشرقي
اية رايكم
المراءة هى التى تبداء بالتنازلات من اخلاقها وتنهار بعد ذلك كل الحصون والدليل زوجة العزيز والدليل فى الحياء بنت يعقوب
المراءة التى تستسلم للحب الزائف تجد صورها فى كل مكان وفى منهم مرضى الاشتياق الاعمى حتى تبقى منحرفة اما الرجل اذا بداء والبنت او الزوجة اعترض يلزم حدوده لكن لو تنازلت فضحت نفسها الرجل هو الذى يغامر ويبتز الانثى الضعيفة لكن المحترمة تحافظ على نفسها من المسات او المكالمات او التصوير هى البداية
وان تنازلت مرة يهئى لها شيطانها انها اصبحت رخيصة ولكن فى الاصل تكون عفيفة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%