NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال اى تجاربكم مع الرقاصات فى الافراح

لا رجالة ياعيال والنعمه
كبرتو فى نظرى
رقاصه مين ى جزم ..انا واحده اعرفها كدا عمال تزن عليا وعارفاها عوزاتى ابقه زيها بس لا طبعا ..احيه جوزى وبناتى ..هو انا من الشارع ..هو بس اكمن جوزى متفاهم جدا معايا مفكره انه ممكن يزافق فقالتلى شوفى جوزك ..اشوفه اى ..دا يموتنى ..هى جوزها قرنى
عسل يا حنان 😘♥️

• حبيته
التفاعلات: مدام زوزو
مرة انكشفت بعبص بزها
و**** عند القدرة اني اضبط نفسي فالواقع قدام البزاز حتى لو كانت عريانه بس مش عارف كيف انهبل قدام بزاز رقاصات هما برشوا سحر الملك توت عنخ مش عارف
ههههههههه احيه
بس الكلمه الاولى مش فهماها مره اى ؟

• عجبني
الأهم انك متنزليش مناطق شعبيه😂

ونا صغير كان فيه فرح في الشارع جنب البيت وكده
لقيت كل اصدقاء الشارع بيتكلموا من قبلها بأسبوع
إنه هيبقي في راقصتين
فنا مكنتش فاهم هما فرحانين ليه
ورحت الفرح ومكنتش فاهم ايه اللي عاجب الناس في كده
(لما كبرت فهمت)
وهما مشين الخلق كلهم اتلموا عليهم
وبس موضوع ليس رائع
يلهوى ع الفضايح
احيه يبو سوسو احيه

هو انا مروحتش افراح فيها رقاصات قبل كده بس اعتقد ان الحدود اللي بتحطها هي الرقاصة نفسها

• عجبني
انا اللى اعرفو انها ممكن تقول وتشترط ان محدش يحط فلوس فى سدرها ..بس انتو بتقولولى لاء ..

كان فيه رقاصة في فرح واحد صاحبي و طلع ابوه يرقص معاها مسكتوا من زوبره و شاورت للمعازيم انه صغير أوي و الفرح كله هيص

• عجبني
كان فيه رقاصة في فرح واحد صاحبي و طلع ابوه يرقص معاها مسكتوا من زوبره و شاورت للمعازيم انه صغير أوي و الفرح كله هيص
يلهوى 🙄🙄

لا رجالة ياعيال والنعمه
كبرتو فى نظرى
رقاصه مين ى جزم ..انا واحده اعرفها كدا عمال تزن عليا وعارفاها عوزاتى ابقه زيها بس لا طبعا ..احيه جوزى وبناتى ..هو انا من الشارع ..هو بس اكمن جوزى متفاهم جدا معايا مفكره انه ممكن يزافق فقالتلى شوفى جوزك ..اشوفه اى ..دا يموتنى ..هى جوزها قرنى

أيوة كده .. إعقلي 🤣

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: حنفي الونش
كان نفسى اطلع رقاصه واشتغل فى الافراح ..بجد والنعمه مش بهزر 😂
ياترى اى ذكرياتكم قليله الادب مع الرقاصات فى الافراح ..واحكولى الكواليس لانى ماعرفش بجد اى بيحصل .. انا مينفعش زى الشباب اروح واتفرج ..وهل فعلا بينقطو الرقاصه فى سدرها زى الافلام وبترضى عادى ولا مش كلهم
عوزه اعرف حدود قله الادب اللى كان ممكن اعيشها لو بقيت رقاصه 🙈🙈
لما اكون في فرح ابعت حد ينقط اكتر من مرة ويتعمد ذكر اسمي كل مرة وفي الوقت المناسب الورقة ام مائتين عليها اسمي ورقمي توصل للراقصة وبس احلي يومين دلع في الشقة

• حبيته
ياترى اى ذكرياتكم قليله الادب مع الرقاصات فى الافراح ..واحكولى الكواليس لانى ماعرفش بجد اى بيحصل .. انا مينفعش زى الشباب اروح واتفرج ..وهل فعلا بينقطو الرقاصه فى سدرها زى الافلام وبترضى عادى ولا مش كلهم
علي حسب المكان لو المكان عشوائيات وفي حته مش نضيفه ممكن يغتصبوكي عادي خلاص لكن لو مكان راقي لا طبعا مفيش شغل الكبريه بترقي والكل بيتفرج عليكي عادي وهتلاقي تسقيف حار كما بس سؤال انتي ايه شعورك لو اشتغلتي رقاصه والناس كلها هاجه عليكي

• حبيته
لما اكون في فرح ابعت حد ينقط اكتر من مرة ويتعمد ذكر اسمي كل مرة وفي الوقت المناسب الورقة ام مائتين عليها اسمي ورقمي توصل للراقصة وبس احلي يومين دلع في الشقة
يواد ياجامد ههه

علي حسب المكان لو المكان عشوائيات وفي حته مش نضيفه ممكن يغتصبوكي عادي خلاص لكن لو مكان راقي لا طبعا مفيش شغل الكبريه بترقي والكل بيتفرج عليكي عادي وهتلاقي تسقيف حار كما بس سؤال انتي ايه شعورك لو اشتغلتي رقاصه والناس كلها هاجه عليكي
زى شعورك لو الستات هاجت عليك ..اكيد مش هتزعل ..بس هى العادات والتقاليد وكمان فيه ناس غلسه

الرقاصة دي ي حنون بيبقاش عندها حدود اه اي المشكة الفلوس بتتحط في صدرها عادي بس ده ف الافراح الشعبي وبتتبعبص ويتقفشلها عادي ونا صغير كان في فرح في القرية اللي كنت عايش فيها وجم رقاصتين وقفنا ورا المسرح نا وصحبي وظرفناهم شوية بعابيص عنب وبصولنا وضحكو وكملو رقص عادي ده كمان لفو وهزو صدرهم 😂

ايام الطفوله المشردة كان فكري متخلف ان الرقاصه لازم تتناك من صاحب الفرح 😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%