NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال اول واحدة شوفتها عريانة

واحدة جارتنا في اسكندرية لما كنت ١٧ سنة .
شوفتها ملط و عملنا علاقة كمان

• عجبني
التفاعلات: عاشق البزاز الحلوة
بعيدا عن البكينى الى بيبقى فى دهب وشرم اقصى حاجه شفتها كان قميص نوم واحده جارتنا وكانت بعيد كمان

اول مرة اشوف واحدة عريانة على النت كان عندي تقريبا 11 سنه كان لسه نت التيلفون الارضي هو الموجود كان عيل وسخ اداني الموقع اكتبه انما اول مرة اشوف واحدة على الواقع عريانة كانت شرموطة في شقة مفروشة و كان عندي 24 سنة وقتها

بعيدا عن البكينى الى بيبقى فى دهب وشرم اقصى حاجه شفتها كان قميص نوم واحده جارتنا وكانت بعيد كمان
شوفتها فين

اول مرة اشوف واحدة عريانة على النت كان عندي تقريبا 11 سنه كان لسه نت التيلفون الارضي هو الموجود كان عيل وسخ اداني الموقع اكتبه انما اول مرة اشوف واحدة على الواقع عريانة كانت شرموطة في شقة مفروشة و كان عندي 24 سنة وقتها
والشقة دي كانت فين

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كانت مره واحدة ولا مجموعة نسوان
لا كانت لوحدها في الشقة النظام كان بيبقا انك بتختار واحدة و هي بتروح على الشقة و انت تطلع بعديها بربعاية مثلا و الشقة بتبقا فاضية طول الوقت لحد ما يبقا فيه معاد

لا كانت لوحدها في الشقة النظام كان بيبقا انك بتختار واحدة و هي بتروح على الشقة و انت تطلع بعديها بربعاية مثلا و الشقة بتبقا فاضية طول الوقت لحد ما يبقا فيه معاد
الشقة دي لسه موجودة

كفايه عليا الزنب الي باخدو من هنا لما بدخل مش عايز أشيل زنوب اكتر
طب قولي انا ع العنوان ع الخاص او رقم موبايل أتواصل معاهم

فى الشاشات : كانت أفا أدامز
فى الحقيقة : كانت جارتنا

طب دل الرجالة يا فواااااز يا اخوي ع الشقة دي الرجالة هما تعبانه وعاوزه تفك

• بيضحكني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%