NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاشق السكس فون

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح، Aymanx123 و مدام دعاء
كان عندى سعتها ١٢ سنه كان لسه منتشر محلات اسمها السيبر ديه كانت لسه طفره فكنت مره رايح وشوفت شباب كانو اكبر منى بحولى ٤ سنين ويمكن اكبر كانو فاتحين موقع سكس وديه كانت أول مره أشوف فديوهات سكس ومكنتش عارف ايه ده حتى انا فاكر اسم الموقع كان اسمه 98

• عجبني
التفاعلات: البرنس احمد، بحب خالتي و عاشق السكس فون
  • عجبني
التفاعلات: عاشق السكس فون و الرعد الشديد
موقف كنت جاي من الكلية و ماشي في الشارع بتاعي و عيني وقعت على جارتي و انا شايفها بعباية بيت خفيفة و مميلة بتمسح عتبة البيت و اشوف حرف الكلوت من اول السبعة لحد فتحة كسها شوفت تجويف كسها بس مشوفتوش

• عجبني
التفاعلات: البرنس احمد و عاشق السكس فون
اول مره احس بمشاعرى الجنسيه كنت تقريبا كملت شهر جواز وكانت اول مره استنى فيها جوزى علشان ينام معايا

• جامد
  • نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: wol4arine, الصقر_الجارح, Bootkoko و شخص آخر
كلمونا عن اول موقف مشاعرك الجنسية اتحركت فيه مهما كان صغير
كنت رايح اجيب حاجة من شقتنا القديمة و كنت حاخد حاجة من جارتنا الى تحتنا ست كبيرة خبطت الباب طلغتلى بنتها .. شابة بس كانت لابسة برنس و بيضة زى القشطة
مش قادر انسي الموقف .. كنت صغير و هى تقريبا مش مدية خوانة 😅😅😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: thomas_12320 و عاشق السكس فون
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت رايح اجيب حاجة من شقتنا القديمة و كنت حاخد حاجة من جارتنا الى تحتنا ست كبيرة خبطت الباب طلغتلى بنتها .. شابة بس كانت لابسة برنس و بيضة زى القشطة
مش قادر انسي الموقف .. كنت صغير و هى تقريبا مش مدية خوانة 😅😅😅😅
جالك اى افكار ساعتها 😂

اول مره احس بمشاعرى الجنسيه كنت تقريبا كملت شهر جواز وكانت اول مره استنى فيها جوزى علشان ينام معايا
ياااه لمده شهر كامل مكنش فى اى مشاعر خالص

• بيضحكني
التفاعلات: عاشق السكس فون
موقف كنت جاي من الكلية و ماشي في الشارع بتاعي و عيني وقعت على جارتي و انا شايفها بعباية بيت خفيفة و مميلة بتمسح عتبة البيت و اشوف حرف الكلوت من اول السبعة لحد فتحة كسها شوفت تجويف كسها بس مشوفتوش
فكرت فى ايه ساعتها

كان عندى سعتها ١٢ سنه كان لسه منتشر محلات اسمها السيبر ديه كانت لسه طفره فكنت مره رايح وشوفت شباب كانو اكبر منى بحولى ٤ سنين ويمكن اكبر كانو فاتحين موقع سكس وديه كانت أول مره أشوف فديوهات سكس ومكنتش عارف ايه ده حتى انا فاكر اسم الموقع كان اسمه 98
بس مفيش مشاعر اتحركت

• بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
فكرت فى ايه ساعتها
اتكسفت جدا و خفت تشوفني باصص عليها تزعق ولا تعمل مشكلة خصوصا اننا كنا في شهر مفترج ( زي اللي جاي بعد ٢٠ يوم كدة )

• بيضحكني
كنت صغير وشفت ك* اخت صاحبى وهى بتتطهر كانت كبيره هى 😅😅

• بيضحكني
  • أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%