NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه اول موقف عرفك ان التحرر بيسخنك كان اية وعلي مين

Mirna Michael

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
كل واحد يحكي اول موقف شافوا اكتشف فيه ان التحرر هو اكتر حاجة سخنتوا ومن بعدها بدا في طريق الداثة ووصل لفين في الدياثة وعلي مين 🙊🙈😍

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: cuckoldx, amersex, sarasalma577 و 8 آخرين
كل واحد يحكي اول موقف شافوا اكتشف فيه ان التحرر هو اكتر حاجة سخنتوا ومن بعدها بدا في طريق الداثة ووصل لفين في الدياثة وعلي مين 🙊🙈😍
كنت مليش في الدياثة لكن من كتر الفرجة علي السكس بقيت بحب افلام الدياثة و واحدة واحدة لما دخلت هنا بدأت اشوف المواضيع بتاعة الدياثة و اهيج عليها و بعدين الموضوع تطور فشخ لدرجة اني بدأت اشارك كمان و بعدين في ناس كتير كانت تدخل تكلمني علي محارمي و كدة و بعد ما كنت رافض للموضوع تماما بقيت مبعملش غيره و مش بهيج معظم الوقت غير من الدياثة

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Deadpool., منو منو, Mo1980 و 11 آخرين
كنت مليش في الدياثة لكن من كتر الفرجة علي السكس بقيت بحب افلام الدياثة و واحدة واحدة لما دخلت هنا بدأت اشوف المواضيع بتاعة الدياثة و اهيج عليها و بعدين الموضوع تطور فشخ لدرجة اني بدأت اشارك كمان و بعدين في ناس كتير كانت تدخل تكلمني علي محارمي و كدة و بعد ما كنت رافض للموضوع تماما بقيت مبعملش غيره و مش بهيج معظم الوقت غير من الدياثة
اية اكتر موقف حقيقي حصل قدامك سخنك ؟

• عجبني
التفاعلات: أموت فى الجنس، عرص البيت و 7mada_sexy_sexy
اية اكتر موقف حقيقي حصل قدامك سخنك ؟
مفيش مواقف كتير بصراحة
لكن حصل معايا موقف من فترة وكنت لسه مليش في الدياثة
كنت مع امي عند الدكتور وكانت بتكشف علي ورم في كتفها و طبعا كنا في الشتا و هي اصلا ملتزمة فكانت لابسة لبس كتير و مش عارف تخلع الهدوم بحيث تكشف دراعها للدكتور علشان يكشف
هو كان مستعجل فدخل مرة واحدة و شد العباية جامد و يعتبر بزها شبه ظهر كله و هي دارته بايديها بسرعة
انا ساعتها كنت متضايق لكن حاليا كان نفسي يظهر كله 🥵

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: أموت فى الجنس, الجنتل حوده, Matwally و 4 آخرين
لما كان معايا جماعة أصحابي ف البيت ومراتي كانت بتستحمي ومتعرفش فطلعت من الحمام بالبشكير اللي مبين صدرها ولغاية نص طيزها وجت الصالة اتصدمت بيهم اودامها منظرهم وهما بيبصوا عليها وهيجاني علي الموقف خلاني عرفت إني ديوث ودي كانت البداية وبعد زيادة عن ٦ شهور إنتهت بإن نفس أصحابي دول عملوا لغاية دلوقتي حفلتين سكس علي مراتي

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Ahmed alkotsh, MADAM SOSO, موجب حلوان و 10 آخرين
لما كان معايا جماعة أصحابي ف البيت ومراتي كانت بتستحمي ومتعرفش فطلعت من الحمام بالبشكير اللي مبين صدرها ولغاية نص طيزها وجت الصالة اتصدمت بيهم اودامها منظرهم وهما بيبصوا عليها وهيجاني علي الموقف خلاني عرفت إني ديوث ودي كانت البداية وبعد زيادة عن ٦ شهور إنتهت بإن نفس أصحابي دول عملوا لغاية دلوقتي حفلتين سكس علي مراتي
يا بختهم فشخ

• عجبني
التفاعلات: Aser12345
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هما عرفوا ازاي انك ديوث؟

هما عرفوا ازاي انك ديوث؟
هما ف الأول معرفوش أنا بس اللي عرفت بس بعد كدة لما فكرت ف حد موثوق ينيك مراتي ملقتش اودامي غيرهم ف الأول لمحتلهم وبعد كده قولتلهم بشكل مباشر وهما ما صدقوا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: القيصرsezr, Egyptian walfe, الجنتل حوده و شخص آخر
هما ف الأول معرفوش أنا بس اللي عرفت بس بعد كدة لما فكرت ف حد موثوق ينيك مراتي ملقتش اودامي غيرهم ف الأول لمحتلهم وبعد كده قولتلهم بشكل مباشر وهما ما صدقوا
هو في حد يرفض عرض زي دا 😂

هو في حد يرفض عرض زي دا 😂
دا يبقي عبيط مومس ببلاش عاوزين إيه تاني ومش أي مومس دي بطل

• عجبني
  • بيضحكني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: القيصرsezr، Egyptian walfe و OMAR.
  • عجبني
بختهم باللبوه ياريتنى صاحبك

واللبوه مقولتش لا فى الاول

• عجبني
يابخت صاحبك ياريتني صاحبك

• عجبني
بصراحه المشكله مش فيك انت ، ده المشكله في مراتك لانها ماصدقت انها تتناك من صحابك وقدامك وواضح انها كانت عارفه ميولك وانت ماتعرفش وقدرت توصل للي هيه عاوزاه

لما اللي كنت خاطبها كانت تحكيلي مين ضايقها او اتحرش بيها كنت احب اسمع منها بالتفصيل وبدأت اسألها عن علاقتها اللي قبل كده وكان بتعمل ايه وبيعملو وعرفت اني بهيج على التفاصيل دي

• عجبني
التفاعلات: MADAM SOSO و asaad2024
موضوع مهم خصوصا ان ميول التحرر أصبحت واقع موجود لا يمكن إنكاره

• أتفق
التفاعلات: asaad2024
زي بالظبط

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فحل عنيف للمتزوجة والديوث، Egyptian walfe و Ćũĉķolŷ
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%