NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

افورت فعلا بس الفندق كان اجانب ومحدش عارف بعضه وكله جاي يتبسط ويفرفش
الي افور مش عدد مرات انبساطك او كيفية فرفشتك دي حاجة بتعتك انا لا رقيب و لا حاكم
الي افور بجد التحول من ست خايفة على أولادها و على حياتها و على مشاعرها في الحكايات السابقة الا سيدة سايبة نفسها لشهواتها و رغباتها دون اي اعتبار لاي شيء و دون وجود اي مشاعر تماما ،، لدرجة ممارسة الشعائر المقدسة لاصحاب الاحساس بدون اي إحساس

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
فكرتينى بايام سهل حشيش 😂 💃 💃

• عجبني
في شرم و دهب و الغردقه الدنيا ماشيه كده

• عجبني
كنت في الغردقه في فندق 5 نجوم معظمه اجانب ولما روحت اتصدمت انه كله قالع واخر مليطه فكرت كتير واتشجعت واشتريت مايوه زيهم ولبسته وبليل كاش مايوه وكله عينه بتاكلني واتعرفت علي كذه واحد منهم واحد عالشط وهزرنا ولعبنا وضحكنا وطلعنا اوضته وقطعني وصوتي كان فضيحه واتعرفت علي كذه حد غيره وكسي ورم من كترهم وانتعشت وسافرت رجعت لحياتي تاني باحترامي ولا كأن حاجة حصلت
انتى اتناكتى وجايه تحنسى فينا يعنى تب انا ابن بلدك إلى نفسه يفشخ كس وحده حقيقى تسبيه شجعى صناعه بلدك

• عجبني
كنت في الغردقه في فندق 5 نجوم معظمه اجانب ولما روحت اتصدمت انه كله قالع واخر مليطه فكرت كتير واتشجعت واشتريت مايوه زيهم ولبسته وبليل كاش مايوه وكله عينه بتاكلني واتعرفت علي كذه واحد منهم واحد عالشط وهزرنا ولعبنا وضحكنا وطلعنا اوضته وقطعني وصوتي كان فضيحه واتعرفت علي كذه حد غيره وكسي ورم من كترهم وانتعشت وسافرت رجعت لحياتي تاني باحترامي ولا كأن حاجة حصلت
ما تبخلي على حالك بشي

• عجبني
وفين جوزك ف كل دا
ولا انتي اصلا سنجل؟

• عجبني
بصرآحه عجباني حكايتك كلها

• عجبني
خد مني نصيحة صديقي العزيز طول ما الكلام كلام و حكاوي متكدبش ممكن تظلم و ممكن تتظلم و لو حقيقة ممكن تهملها و لو كدب ممكن تثبته حقيقة إلا ان يثت العكس 🙏🙏
تسلم اخويا وصديقى لايف لكنى كنت متأثر بخبراً ما و ايضا كنت مستفز من موقف فعلته

• عجبني
عاوز اعرف احساسك و انتي لابسة المايوه و خارجة من الاوضة أول مرة

• عجبني
ودا كده حلم يعني

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نسقفلك ولا ايه مش فاهم 🤷🏼‍♂️

• عجبني
  • عجبني
دي حقيقه حصلت معايا وبحكيها مش اكتر
وعايزانا نصدق الهبد ده على انه حقيقه ؟؟
عموما كل واحد يقول اللى هو عايزه ما انا ممكن اقول انى نمت مع نسوان هوليود واحده واحده هو الكلام بفلوس

• عجبني
احلي حاجة هو انك تفصلي اسبوع عن حياتك الطبيعيه انا بأيد دا اوي

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%