NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

مثلية اول مره احسى بالزب

bottom pts 1

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
23 يونيو 2024
المشاركات
7
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
33
نقاط
0
اول مره اكتب هنا
انا مش هقول اسمي الحقيقي طبعا والاسماء في القصه كلها مش حقيقيه
انا اسمي مازن سالب من بورسعيد
انا 25 سنه
انا عندي ميول من زمان اني سالب بسبب وانا صغير كان فيه واحد صاحب طربيزة بلياردو كنت بلعب مع اصحابي فيها وهو كان بينزل معانا يلعب وكان اكبر مني ب ١٥ سنه كنت انا 16 و هو ٣٠ سنه
انا مكنتش اعرف حاجه في الجنس نهائي وانا بجد بحكي كل حرف حقيقي مش مجرد كلام وخلاص
المهم كنا بنلعب ٤ و هو معايا في التيم وكان كل مره زبه يبقي واقف و يقعد يلزق فيا جامد لما بوطي عشان اللعب و كان جسمي بيقشعر جامد و كنت بسخن بس مش فاهم في ايه ومش عارف اي التصرف الصح في الموقف ده عشان سني صغير و كنت انطوائي و مليش غير صحاب قليلين و يعتبر اصحابي نفس حالاتي وبننزل قليل مش كتير
الموقف ده حصل مرتين بس المره التانيه كنت لابس البجامه عشان المحل تحت البيت و كان بنطلون خفيف و هو كان لابس شورت خفيف زبه كان يعتبر جوه طيزي بس واقف ومنزله لتحت و كان بيلزق فيا جامد كانه بيوريني اللعبها ازاي

المهم لما سني كبر شويه و بدات اعرف الجنس و الميول وكده لما كنت بفتكر الموقف كنت بهيج اوي غصب عني و ساعات بيبقي جسمي سخن جدا و وببقي هايج لدرجة ان نفسي بيكتم عليا

انا جسمي ابيض مشعر وحاليا بشيل كل الشعر ورا وقدام عشان بحب كده بس باقي جسمي بسيبه
انا نضيف جدا في نفسي وريحتي و الشاور وكده وبهتم جدا بالنقطه دي عشان بقرف

المهم لما قريت كتير عن موضوع الميول وعرفت الدنيا و المواقع و الابلكيشن بتاعت الجاي
وكده
فضلت اني اعمل ايميل فيك علي الفيس واشوف حد و بجد نفسي امارس و واحس اني تحت راجل و نايم علي بطني و هو نايم فوقي وعمال ينكني جامد
انا مشكلتي اني تايبي رخم شويه عشان مبحبش الشتايم نهائي و مبحبش الضرب ممكن الضرب علي الطيز ماشي مبحبش اي نوع من انواع الاهانه
وبحب الموجب بتاعي يبقي نضيف في نفسه الشكل بالنسبه ليا مش عامل اساسي خالص و بحب السن الكبير يعني اقل حاجه ٥٠ سنه او ممكن ٤٥ لو تايبي عشان العقل والتفكير و السريه وكده والاحترام والتقدير

دورت كتير اتفقت مع كذا حد ساعت المقابله كنت بترعب حرفيا و بخلع مع الوقت نفسيتي تعبت و بقيت مش قادر وعايز ادوق ميولي عامله ازاي و مش بعرف اهيج غير لما احس اني سالب

بعد فتره و تدوير كتير قابلت واحد من المنصوره
شغال هنا في شركه ديكور عنده ٤٨ سنه
اتكلمنا يجي مثلا اسبوعين و كان محترم و يعتبر تايبي بعتنا صور جسمنا لبعض زبه كان تقريبا ١٩ او ٢٠ سم
انا بصراحه حبيته وحبيت بجد اقابله وخدت القرار و فعلا روحت عنده في السكن هو مأجر شقه صغيره جدا لوحده
اول لما دخلت البيت كان قلبي هيقف من الخوف والقلق ومليون حاجه في دماغي بس كان جسمي سخن جدا و كنت تعبان بطريقه غريبه اول ما دخلت جه عليا انا بدقن وشنب بس نضيف جدا زي مقولت
اول مدخل عليا سلم عليا ومتكلمش ف اي حاجه دخلني الاوضه و قفل الباب كنا الصبح فا قفل النور و الاوضه نص منوره ونص ضلمه
قعدني معاه علي السرير و حضني واحنا قعدين فضل يبوسني من بوقي ويدخل لسانه هو عارف اني اول مره ومش فاهم حاجه في كان مستلمني بالكامل وانا سايب نفسي من كتير منا سخن
المهم باسني جامد فضل ياخد لساني يلحسه ويدخل لسانه و يبوس و ياكل شفايفي و بمسك صدري براحه وفضل يقفش فيه ودخل ايده تحت الهدوم ومسك الحلمه براحه وفضل يدعك فيها انا غصب عني دوخت جامد و حس بيا قالي نام نمت وقلعني هدومي وانا فاتح عيني بس مش قادر اتحرك اول مره احس كده
قلعني دل هدومي راح نام فوقي وقعد يحك زبه في زبي ماجمد ويبوسني ويقولي انت حلو اوي و رغم انك رجولي بس ناعم و نضيف
ونزل يمصلي و فصل يلحس جناب زبي و يلحسلي بيوضي ويمصلي بعد كام دقيقه جبتهم طلع زبي من بوقه وراح تف اللبن ونشفني ونشف نفسه و رجع قلبني علي بطني وفضل يلحس خرمي كتير اوي لحد مجبتهم تاني قام نام فوقي هو عارف اني بحب كده
و فضل يطلع وينزل زبه علي خرمي بس بضغطه خفيفه و يلف زبه علي خرمي كتير و بدا يدخل راس زبه حته حته انا حاسس بوجع جامد بس مفيش كلمه بتطلع مني واحلي حاجه اننا الا٢ مش بنتكلم من اول العلاقه لاخرها و مفيش غير صوت متعتنا ولا شتايم و شغل القرف بتاع يا خول يا شرموطه او ياعروسه دخلتك والكلام ده لا ساكتن تماما عشان هو احترمني واحترم رغبتي وانا لما فهمت ده وانا معاه سخنت اوي عشان حبيته
هو فضل يدخل الراس و يطلعها براحه كذا مره بعد كده ثبته علي خرمي ونام عليا وحضني وفضل يلحس ودني وقلم مدخله بالراحه منغير ما يوقف
نسيت اقول انه دهن فازلين كتير جدا فا ده سهل الموضوع

انا فضلت اتاوه بصوت عالي حبه بجد وجعني جدا جدا هو لزق فيا جامد كتم بوقي وفضل ثابت كده مثلا كام دقيقه انا حسيت زبه خابط جامد فيا من جوه جبتهم تاني لما حس اني هيجت جامد فضل ينيك بالراحه طول المده وكان اخد برشام بياخر القذف وعمل معايا مثلا تلت ساعه تقريبا و بينيك بالراحه طول المده و يطلعه كله ويدخله تاني
ولما حس انه بدا يجيب
فضل ينيك جامد وانا بصوت من المتعه و اول مره احس كده و زبه جميل بجد

راح لازق فيا وجابهم و حسيت كان فيه حاجه بتاكلني جوه وسخنه اوي احساسا اللبن غريب بجد فضل سايب زبه و وحاضني وبيبوس فيا كتير ولما زبه نان وخرج قعدنا شويه هاج تاني و نيمني علي ضهري وفتح رجلي وحضني جامد و بياكل شفايفي مره واحده حسيت بزبه علي خرمي و قام مدخله جامد وفضل ينكني جامد جدا معنتش حاسس بحاجه غير زبه بيخبط جوايا و وجسمي ساب اوي راح رافعني جامد وهو حاضني و فضل يرزع جامد اوي راح جابهم تاني و انا خلاص معنتش حاسس بنفس خالص وراح مطلعه ونام جمبي وحضني وقالي انا عايزك معايا علي طول وحبيتك اوي بجد و قضينا يوم بجد حاسس بكذا احساس مس عارف اوصف افكاري حاجات كتير جايه في دماغي بس اللي غالبني في وسط كله ده احساس لبنه جوايا وحاسس بخرمي كأن فيه هوا و جسمي سخن وسايب ومغرق نفسي بلبني

عدت الايام معنتش بشوفوا عشان سافر وغير وظيفته و خلاص بقي معنتش اعرف ليه طريق

انا نفسي اقابل حد نفس التايب ده بجد ويبقي راقي ومحترم و وسنه كبير
مقابلتش حد تاني خالص بعدها وبقالي سنه اهو
انا اول مره اكتب هنا سامحوني علي الاخطاء في الكلام

❤️
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تتهني يقلبي اتمني تلاقي اللي نفسك فيه
انا 20 سنه بس 😅
 
اول مره اكتب هنا
انا مش هقول اسمي الحقيقي طبعا والاسماء في القصه كلها مش حقيقيه
انا اسمي مازن سالب من بورسعيد
انا 25 سنه
انا عندي ميول من زمان اني سالب بسبب وانا صغير كان فيه واحد صاحب طربيزة بلياردو كنت بلعب مع اصحابي فيها وهو كان بينزل معانا يلعب وكان اكبر مني ب ١٥ سنه كنت انا 16 و هو ٣٠ سنه
انا مكنتش اعرف حاجه في الجنس نهائي وانا بجد بحكي كل حرف حقيقي مش مجرد كلام وخلاص
المهم كنا بنلعب ٤ و هو معايا في التيم وكان كل مره زبه يبقي واقف و يقعد يلزق فيا جامد لما بوطي عشان اللعب و كان جسمي بيقشعر جامد و كنت بسخن بس مش فاهم في ايه ومش عارف اي التصرف الصح في الموقف ده عشان سني صغير و كنت انطوائي و مليش غير صحاب قليلين و يعتبر اصحابي نفس حالاتي وبننزل قليل مش كتير
الموقف ده حصل مرتين بس المره التانيه كنت لابس البجامه عشان المحل تحت البيت و كان بنطلون خفيف و هو كان لابس شورت خفيف زبه كان يعتبر جوه طيزي بس واقف ومنزله لتحت و كان بيلزق فيا جامد كانه بيوريني اللعبها ازاي

المهم لما سني كبر شويه و بدات اعرف الجنس و الميول وكده لما كنت بفتكر الموقف كنت بهيج اوي غصب عني و ساعات بيبقي جسمي سخن جدا و وببقي هايج لدرجة ان نفسي بيكتم عليا

انا جسمي ابيض مشعر وحاليا بشيل كل الشعر ورا وقدام عشان بحب كده بس باقي جسمي بسيبه
انا نضيف جدا في نفسي وريحتي و الشاور وكده وبهتم جدا بالنقطه دي عشان بقرف

المهم لما قريت كتير عن موضوع الميول وعرفت الدنيا و المواقع و الابلكيشن بتاعت الجاي
وكده
فضلت اني اعمل ايميل فيك علي الفيس واشوف حد و بجد نفسي امارس و واحس اني تحت راجل و نايم علي بطني و هو نايم فوقي وعمال ينكني جامد
انا مشكلتي اني تايبي رخم شويه عشان مبحبش الشتايم نهائي و مبحبش الضرب ممكن الضرب علي الطيز ماشي مبحبش اي نوع من انواع الاهانه
وبحب الموجب بتاعي يبقي نضيف في نفسه الشكل بالنسبه ليا مش عامل اساسي خالص و بحب السن الكبير يعني اقل حاجه ٥٠ سنه او ممكن ٤٥ لو تايبي عشان العقل والتفكير و السريه وكده والاحترام والتقدير

دورت كتير اتفقت مع كذا حد ساعت المقابله كنت بترعب حرفيا و بخلع مع الوقت نفسيتي تعبت و بقيت مش قادر وعايز ادوق ميولي عامله ازاي و مش بعرف اهيج غير لما احس اني سالب

بعد فتره و تدوير كتير قابلت واحد من المنصوره
شغال هنا في شركه ديكور عنده ٤٨ سنه
اتكلمنا يجي مثلا اسبوعين و كان محترم و يعتبر تايبي بعتنا صور جسمنا لبعض زبه كان تقريبا ١٩ او ٢٠ سم
انا بصراحه حبيته وحبيت بجد اقابله وخدت القرار و فعلا روحت عنده في السكن هو مأجر شقه صغيره جدا لوحده
اول لما دخلت البيت كان قلبي هيقف من الخوف والقلق ومليون حاجه في دماغي بس كان جسمي سخن جدا و كنت تعبان بطريقه غريبه اول ما دخلت جه عليا انا بدقن وشنب بس نضيف جدا زي مقولت
اول مدخل عليا سلم عليا ومتكلمش ف اي حاجه دخلني الاوضه و قفل الباب كنا الصبح فا قفل النور و الاوضه نص منوره ونص ضلمه
قعدني معاه علي السرير و حضني واحنا قعدين فضل يبوسني من بوقي ويدخل لسانه هو عارف اني اول مره ومش فاهم حاجه في كان مستلمني بالكامل وانا سايب نفسي من كتير منا سخن
المهم باسني جامد فضل ياخد لساني يلحسه ويدخل لسانه و يبوس و ياكل شفايفي و بمسك صدري براحه وفضل يقفش فيه ودخل ايده تحت الهدوم ومسك الحلمه براحه وفضل يدعك فيها انا غصب عني دوخت جامد و حس بيا قالي نام نمت وقلعني هدومي وانا فاتح عيني بس مش قادر اتحرك اول مره احس كده
قلعني دل هدومي راح نام فوقي وقعد يحك زبه في زبي ماجمد ويبوسني ويقولي انت حلو اوي و رغم انك رجولي بس ناعم و نضيف
ونزل يمصلي و فصل يلحس جناب زبي و يلحسلي بيوضي ويمصلي بعد كام دقيقه جبتهم طلع زبي من بوقه وراح تف اللبن ونشفني ونشف نفسه و رجع قلبني علي بطني وفضل يلحس خرمي كتير اوي لحد مجبتهم تاني قام نام فوقي هو عارف اني بحب كده
و فضل يطلع وينزل زبه علي خرمي بس بضغطه خفيفه و يلف زبه علي خرمي كتير و بدا يدخل راس زبه حته حته انا حاسس بوجع جامد بس مفيش كلمه بتطلع مني واحلي حاجه اننا الا٢ مش بنتكلم من اول العلاقه لاخرها و مفيش غير صوت متعتنا ولا شتايم و شغل القرف بتاع يا خول يا شرموطه او ياعروسه دخلتك والكلام ده لا ساكتن تماما عشان هو احترمني واحترم رغبتي وانا لما فهمت ده وانا معاه سخنت اوي عشان حبيته
هو فضل يدخل الراس و يطلعها براحه كذا مره بعد كده ثبته علي خرمي ونام عليا وحضني وفضل يلحس ودني وقلم مدخله بالراحه منغير ما يوقف
نسيت اقول انه دهن فازلين كتير جدا فا ده سهل الموضوع

انا فضلت اتاوه بصوت عالي حبه بجد وجعني جدا جدا هو لزق فيا جامد كتم بوقي وفضل ثابت كده مثلا كام دقيقه انا حسيت زبه خابط جامد فيا من جوه جبتهم تاني لما حس اني هيجت جامد فضل ينيك بالراحه طول المده وكان اخد برشام بياخر القذف وعمل معايا مثلا تلت ساعه تقريبا و بينيك بالراحه طول المده و يطلعه كله ويدخله تاني
ولما حس انه بدا يجيب
فضل ينيك جامد وانا بصوت من المتعه و اول مره احس كده و زبه جميل بجد

راح لازق فيا وجابهم و حسيت كان فيه حاجه بتاكلني جوه وسخنه اوي احساسا اللبن غريب بجد فضل سايب زبه و وحاضني وبيبوس فيا كتير ولما زبه نان وخرج قعدنا شويه هاج تاني و نيمني علي ضهري وفتح رجلي وحضني جامد و بياكل شفايفي مره واحده حسيت بزبه علي خرمي و قام مدخله جامد وفضل ينكني جامد جدا معنتش حاسس بحاجه غير زبه بيخبط جوايا و وجسمي ساب اوي راح رافعني جامد وهو حاضني و فضل يرزع جامد اوي راح جابهم تاني و انا خلاص معنتش حاسس بنفس خالص وراح مطلعه ونام جمبي وحضني وقالي انا عايزك معايا علي طول وحبيتك اوي بجد و قضينا يوم بجد حاسس بكذا احساس مس عارف اوصف افكاري حاجات كتير جايه في دماغي بس اللي غالبني في وسط كله ده احساس لبنه جوايا وحاسس بخرمي كأن فيه هوا و جسمي سخن وسايب ومغرق نفسي بلبني

عدت الايام معنتش بشوفوا عشان سافر وغير وظيفته و خلاص بقي معنتش اعرف ليه طريق

انا نفسي اقابل حد نفس التايب ده بجد ويبقي راقي ومحترم و وسنه كبير
مقابلتش حد تاني خالص بعدها وبقالي سنه اهو
انا اول مره اكتب هنا سامحوني علي الاخطاء في الكلام

❤️
اتمني ليكي ترتبطي بفارس احلامك تعيش معاه احلي حب زي الي عشتيها .. وانا كمان نفسي اعيش تجربتك
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%