NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصة جميلة
 
  • عجبني
التفاعلات: SWEET ASS BOY
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نفس القصة حصلت معايا لما اشتغلت فى شركة السياحة وكان مديرى مغرم بيا جدا وكان بيخدنى معاه فى السفر كانى مراته وكان بينيكنى ويمتعنى (مديرى كان ارمل) وبعد ان خرج على المعاش كنت بروح له البيت وكنا بنقضى احلى الاوقات مع بعض
 
ازيكم انا اسمي كريم
هحكيلكم عن اول مره اتناك فيها
انا خريج كليه تجاره واول ما اتخرجت جالي شغل في العاشر محاسب
كنت بروح وارجع كل يوم في باص الشركه والامور تمام
المدير بتاعي كان من اسوان وكان محترم وشيك جدا شيه ويل سميث
انا طبعا طول فتره المراهقه ميولي للرجاله بس عمرى ما فكرت امارس ولا عمر حد لمسني
بس الصراحه اول ما شفت المدير بتاعي اسمه هيثم بالمناسبه معرفش ليه اتمنيت انه ينيكني
يمكن عشان هو كمان كان بيعاملني بزوق وغير كل زمايلي معرفش ايه السبب يمكن حس ناحيتي بحاجه او اخد باله من حجم طيزي وهي بجد ملفته
المهم عدا شهر وانا تمام ومرتاح في الشغل وبروح كل يوم البيت
لحد ما جه في يوم مستر هيثم قالي انت ليه بتروح كل يوم ومش بتقعد هنا في سكن الشركه قلتله مبحبش ابات بره وعمرى ما فكرت ابعد عن البيت قعد يقولي بالعكس كده احسنلك وهتريح جسمك المهم قلتله هفكر وهو قالي متقلقش هقعدك معايا في الشقه وهنبقي بعيد عن العمال
انا بقي الفار لعب في عبي وخفت بس معرفش ليه قلتله تمام موافق وانا قلبي هينط من الفرحه
عشان ما اطولش عليكم فعلا قعدت في سكن الشركه وفي اول ليله جهزلي اوضه وقالي دي هتبقي اوضتك قلتله شكرا وقعدنا في الصاله شويه واتعشينا وقالي خد راحتك وفضلنا نتكلم شويه وبعدين دخلنا نمنا
تاني ليله نفس الوضع واتفرجنا علي فيلم ع اللاب بتاعه وفجاه شغل فيلم سكس بالغللط وقام قافله بسرعه وبصلي لقاني بضحك فضحك وقالي اوعي تقول لحد في الشركه قلتله عيب يامستر هيثم انا مش صغير هو طبعا كان اكبر مني ييجي ب 15 سنه فقلتله شغل نتفرج بدل الملل ده
وشغلنا فيلم كان عادي واحد وواحده والدنيا تمام وفضلنا نتفرج علي كام فيلم وقالي هقوم اعمل شاي قلتله انا هغمله مينفعش قالي مفيش فرق وقالي شغلنا انت بقي فيلم علي مزاجك قلتله ماشي وانا بقلب في الافلام لقيت افلام خولات
فهمت ساعتها بقي هو عايز مني ايه
وانا اصلا هموت عليه وكنت بفكر ازاي افاتحه في اني عايزه ينيكني
قمت مشغل فيلم واد اسود بينيك في واد ابيض ووقفته ورحتله المطبخ قلتله انا هدخل الحمام لما تخلص الشاي
ودخلت الحمام نضفت خرمي وغسلته بالصابون
وطلعت لقيته بيتفرج ع اللاب وبيقولي انت ليه شغلت الفيلم ده
قلتله اصل انا بحب الافلام دي فضحك وقالي بجد قلتله اه و**** فقالي طيب انت تحب تكون انهي واحد في دول قمت منزل الشورت واديته طيزي وقلتله انت شايف ايه
راح هاجم علي طيزي بوشه يحضن فيها وحط وشه بين فخادي ويلحس خرمي
ويقولي انا كنت عارف من اول يوم شفت طيزك وانا هموت عليك وقام واقف وقالع الشورت وحاضني من ورا وزبره بين طيازي ويلحس في رقبتي ويفعص في بزازي انا كنت اول مره اعمل كده مع حد بس كنت كاني خبره من كتر الكبت اللي كنت فيه ايام الدراسه فلما صدقت جات الفرصه
المهم قلتله انا كمان نفسي فيك من يوم ما شفتك
قام لاففني ليه ووشي في وشه وانا اعصابي كله فكت وهو حاضني وقام بايسني في شفايفي
وانا خلاص مش قادر اصلب طولي
قعد يبوس فيا ويجسس علي طيزي ويبعبصني
وده كله واحنا واقفين لحد ما قلتله مش قادر اقف قام شايلني زي ما اكون مراته ليله الدخله ودخلنا اوضته وحطني علي السرير ورجع يكمل بوس فيا ويرضع في بزازي وانا مش قادر احرك جسمي واعصابي كلها فكت
هو كان خبره قوى وهو بيبعصني عرف اني مش مفتوح وقالي انت اول مره قلتله اه
قام شاخر شخره وقالي انتي مراتي ومحدش هينيكك غيري
وانا عمال اتاوه من المتعه وراح حاطط زبره علي شفايفي وقالي مصي قعدت امصله ويالهوى علي منظر زبره وبيوضه كبيره وقعدت الحسهم وهو بيتوجع لدرجه انه نزل لبنه في بقي
انا تفيته بسرعه لان طعمه مقرف واول مره
هو بصلي وقالي انت هيجتني قوووى انا عمرى ما نزلت لبني بالسىرعه دي
ضحكت وهو ضحك وقام بايسني من شفيفي
ونام ع السرير وانا نمت علي بطني جنبه
فقالي انا عارف انك مش مفتوح وانا مش هنيكك النهارده بزبرى انا هفتحك بصوابعي وبكره هتكون ليله دخلتنا قلتله ماشي بس عايز ليله حلوه قالي هظبطك ياعروستي وفضل يبعبص فيه بصوابعه ويدخل صباع وبعد كده اتنين وانا كنت مستمتع بالوجع قوى وهو بيفتجني بصوابعه لحد ما رحنا في النوم واحنا مش حاسين
وتاني يوم بقي كان ليله دخلتي علي هيثم حبيبي
هحكيهولكم وقت تاني
يابخت يا كريم
عقبالي
 
  • جامد
التفاعلات: Jordn
جمدان ❤️🔥
 
تعرف نفس اللى حصل معاك حصل معايا بالظبط مع اختلاف بسيط
اصل المديرين دول هايجين على الشباب المزز اللى بيحبوا يتناكوا ويتمتعوا منهم
 
  • عجبني
التفاعلات: Masryosama
حلو اوي فين الجزء التاني يا قمر
 
ازيكم انا اسمي كريم
هحكيلكم عن اول مره اتناك فيها
انا خريج كليه تجاره واول ما اتخرجت جالي شغل في العاشر محاسب
كنت بروح وارجع كل يوم في باص الشركه والامور تمام
المدير بتاعي كان من اسوان وكان محترم وشيك جدا شيه ويل سميث
انا طبعا طول فتره المراهقه ميولي للرجاله بس عمرى ما فكرت امارس ولا عمر حد لمسني
بس الصراحه اول ما شفت المدير بتاعي اسمه هيثم بالمناسبه معرفش ليه اتمنيت انه ينيكني
يمكن عشان هو كمان كان بيعاملني بزوق وغير كل زمايلي معرفش ايه السبب يمكن حس ناحيتي بحاجه او اخد باله من حجم طيزي وهي بجد ملفته
المهم عدا شهر وانا تمام ومرتاح في الشغل وبروح كل يوم البيت
لحد ما جه في يوم مستر هيثم قالي انت ليه بتروح كل يوم ومش بتقعد هنا في سكن الشركه قلتله مبحبش ابات بره وعمرى ما فكرت ابعد عن البيت قعد يقولي بالعكس كده احسنلك وهتريح جسمك المهم قلتله هفكر وهو قالي متقلقش هقعدك معايا في الشقه وهنبقي بعيد عن العمال
انا بقي الفار لعب في عبي وخفت بس معرفش ليه قلتله تمام موافق وانا قلبي هينط من الفرحه
عشان ما اطولش عليكم فعلا قعدت في سكن الشركه وفي اول ليله جهزلي اوضه وقالي دي هتبقي اوضتك قلتله شكرا وقعدنا في الصاله شويه واتعشينا وقالي خد راحتك وفضلنا نتكلم شويه وبعدين دخلنا نمنا
تاني ليله نفس الوضع واتفرجنا علي فيلم ع اللاب بتاعه وفجاه شغل فيلم سكس بالغللط وقام قافله بسرعه وبصلي لقاني بضحك فضحك وقالي اوعي تقول لحد في الشركه قلتله عيب يامستر هيثم انا مش صغير هو طبعا كان اكبر مني ييجي ب 15 سنه فقلتله شغل نتفرج بدل الملل ده
وشغلنا فيلم كان عادي واحد وواحده والدنيا تمام وفضلنا نتفرج علي كام فيلم وقالي هقوم اعمل شاي قلتله انا هغمله مينفعش قالي مفيش فرق وقالي شغلنا انت بقي فيلم علي مزاجك قلتله ماشي وانا بقلب في الافلام لقيت افلام خولات
فهمت ساعتها بقي هو عايز مني ايه
وانا اصلا هموت عليه وكنت بفكر ازاي افاتحه في اني عايزه ينيكني
قمت مشغل فيلم واد اسود بينيك في واد ابيض ووقفته ورحتله المطبخ قلتله انا هدخل الحمام لما تخلص الشاي
ودخلت الحمام نضفت خرمي وغسلته بالصابون
وطلعت لقيته بيتفرج ع اللاب وبيقولي انت ليه شغلت الفيلم ده
قلتله اصل انا بحب الافلام دي فضحك وقالي بجد قلتله اه و**** فقالي طيب انت تحب تكون انهي واحد في دول قمت منزل الشورت واديته طيزي وقلتله انت شايف ايه
راح هاجم علي طيزي بوشه يحضن فيها وحط وشه بين فخادي ويلحس خرمي
ويقولي انا كنت عارف من اول يوم شفت طيزك وانا هموت عليك وقام واقف وقالع الشورت وحاضني من ورا وزبره بين طيازي ويلحس في رقبتي ويفعص في بزازي انا كنت اول مره اعمل كده مع حد بس كنت كاني خبره من كتر الكبت اللي كنت فيه ايام الدراسه فلما صدقت جات الفرصه
المهم قلتله انا كمان نفسي فيك من يوم ما شفتك
قام لاففني ليه ووشي في وشه وانا اعصابي كله فكت وهو حاضني وقام بايسني في شفايفي
وانا خلاص مش قادر اصلب طولي
قعد يبوس فيا ويجسس علي طيزي ويبعبصني
وده كله واحنا واقفين لحد ما قلتله مش قادر اقف قام شايلني زي ما اكون مراته ليله الدخله ودخلنا اوضته وحطني علي السرير ورجع يكمل بوس فيا ويرضع في بزازي وانا مش قادر احرك جسمي واعصابي كلها فكت
هو كان خبره قوى وهو بيبعصني عرف اني مش مفتوح وقالي انت اول مره قلتله اه
قام شاخر شخره وقالي انتي مراتي ومحدش هينيكك غيري
وانا عمال اتاوه من المتعه وراح حاطط زبره علي شفايفي وقالي مصي قعدت امصله ويالهوى علي منظر زبره وبيوضه كبيره وقعدت الحسهم وهو بيتوجع لدرجه انه نزل لبنه في بقي
انا تفيته بسرعه لان طعمه مقرف واول مره
هو بصلي وقالي انت هيجتني قوووى انا عمرى ما نزلت لبني بالسىرعه دي
ضحكت وهو ضحك وقام بايسني من شفيفي
ونام ع السرير وانا نمت علي بطني جنبه
فقالي انا عارف انك مش مفتوح وانا مش هنيكك النهارده بزبرى انا هفتحك بصوابعي وبكره هتكون ليله دخلتنا قلتله ماشي بس عايز ليله حلوه قالي هظبطك ياعروستي وفضل يبعبص فيه بصوابعه ويدخل صباع وبعد كده اتنين وانا كنت مستمتع بالوجع قوى وهو بيفتجني بصوابعه لحد ما رحنا في النوم واحنا مش حاسين
وتاني يوم بقي كان ليله دخلتي علي هيثم حبيبي
هحكيهولكم وقت تاني
نفسى انيكك
 
محتاج سالب بس مش بيبهوء
 
انا سالب بنوتي ٤١ عاوزة راجل فوق الخمسين لعلاقة دايمه وحب مالوش حدود
 
  • عجبني
التفاعلات: سكون اليل
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 
ازيكم انا اسمي كريم
هحكيلكم عن اول مره اتناك فيها
انا خريج كليه تجاره واول ما اتخرجت جالي شغل في العاشر محاسب
كنت بروح وارجع كل يوم في باص الشركه والامور تمام
المدير بتاعي كان من اسوان وكان محترم وشيك جدا شيه ويل سميث
انا طبعا طول فتره المراهقه ميولي للرجاله بس عمرى ما فكرت امارس ولا عمر حد لمسني
بس الصراحه اول ما شفت المدير بتاعي اسمه هيثم بالمناسبه معرفش ليه اتمنيت انه ينيكني
يمكن عشان هو كمان كان بيعاملني بزوق وغير كل زمايلي معرفش ايه السبب يمكن حس ناحيتي بحاجه او اخد باله من حجم طيزي وهي بجد ملفته
المهم عدا شهر وانا تمام ومرتاح في الشغل وبروح كل يوم البيت
لحد ما جه في يوم مستر هيثم قالي انت ليه بتروح كل يوم ومش بتقعد هنا في سكن الشركه قلتله مبحبش ابات بره وعمرى ما فكرت ابعد عن البيت قعد يقولي بالعكس كده احسنلك وهتريح جسمك المهم قلتله هفكر وهو قالي متقلقش هقعدك معايا في الشقه وهنبقي بعيد عن العمال
انا بقي الفار لعب في عبي وخفت بس معرفش ليه قلتله تمام موافق وانا قلبي هينط من الفرحه
عشان ما اطولش عليكم فعلا قعدت في سكن الشركه وفي اول ليله جهزلي اوضه وقالي دي هتبقي اوضتك قلتله شكرا وقعدنا في الصاله شويه واتعشينا وقالي خد راحتك وفضلنا نتكلم شويه وبعدين دخلنا نمنا
تاني ليله نفس الوضع واتفرجنا علي فيلم ع اللاب بتاعه وفجاه شغل فيلم سكس بالغللط وقام قافله بسرعه وبصلي لقاني بضحك فضحك وقالي اوعي تقول لحد في الشركه قلتله عيب يامستر هيثم انا مش صغير هو طبعا كان اكبر مني ييجي ب 15 سنه فقلتله شغل نتفرج بدل الملل ده
وشغلنا فيلم كان عادي واحد وواحده والدنيا تمام وفضلنا نتفرج علي كام فيلم وقالي هقوم اعمل شاي قلتله انا هغمله مينفعش قالي مفيش فرق وقالي شغلنا انت بقي فيلم علي مزاجك قلتله ماشي وانا بقلب في الافلام لقيت افلام خولات
فهمت ساعتها بقي هو عايز مني ايه
وانا اصلا هموت عليه وكنت بفكر ازاي افاتحه في اني عايزه ينيكني
قمت مشغل فيلم واد اسود بينيك في واد ابيض ووقفته ورحتله المطبخ قلتله انا هدخل الحمام لما تخلص الشاي
ودخلت الحمام نضفت خرمي وغسلته بالصابون
وطلعت لقيته بيتفرج ع اللاب وبيقولي انت ليه شغلت الفيلم ده
قلتله اصل انا بحب الافلام دي فضحك وقالي بجد قلتله اه و**** فقالي طيب انت تحب تكون انهي واحد في دول قمت منزل الشورت واديته طيزي وقلتله انت شايف ايه
راح هاجم علي طيزي بوشه يحضن فيها وحط وشه بين فخادي ويلحس خرمي
ويقولي انا كنت عارف من اول يوم شفت طيزك وانا هموت عليك وقام واقف وقالع الشورت وحاضني من ورا وزبره بين طيازي ويلحس في رقبتي ويفعص في بزازي انا كنت اول مره اعمل كده مع حد بس كنت كاني خبره من كتر الكبت اللي كنت فيه ايام الدراسه فلما صدقت جات الفرصه
المهم قلتله انا كمان نفسي فيك من يوم ما شفتك
قام لاففني ليه ووشي في وشه وانا اعصابي كله فكت وهو حاضني وقام بايسني في شفايفي
وانا خلاص مش قادر اصلب طولي
قعد يبوس فيا ويجسس علي طيزي ويبعبصني
وده كله واحنا واقفين لحد ما قلتله مش قادر اقف قام شايلني زي ما اكون مراته ليله الدخله ودخلنا اوضته وحطني علي السرير ورجع يكمل بوس فيا ويرضع في بزازي وانا مش قادر احرك جسمي واعصابي كلها فكت
هو كان خبره قوى وهو بيبعصني عرف اني مش مفتوح وقالي انت اول مره قلتله اه
قام شاخر شخره وقالي انتي مراتي ومحدش هينيكك غيري
وانا عمال اتاوه من المتعه وراح حاطط زبره علي شفايفي وقالي مصي قعدت امصله ويالهوى علي منظر زبره وبيوضه كبيره وقعدت الحسهم وهو بيتوجع لدرجه انه نزل لبنه في بقي
انا تفيته بسرعه لان طعمه مقرف واول مره
هو بصلي وقالي انت هيجتني قوووى انا عمرى ما نزلت لبني بالسىرعه دي
ضحكت وهو ضحك وقام بايسني من شفيفي
ونام ع السرير وانا نمت علي بطني جنبه
فقالي انا عارف انك مش مفتوح وانا مش هنيكك النهارده بزبرى انا هفتحك بصوابعي وبكره هتكون ليله دخلتنا قلتله ماشي بس عايز ليله حلوه قالي هظبطك ياعروستي وفضل يبعبص فيه بصوابعه ويدخل صباع وبعد كده اتنين وانا كنت مستمتع بالوجع قوى وهو بيفتجني بصوابعه لحد ما رحنا في النوم واحنا مش حاسين
وتاني يوم بقي كان ليله دخلتي علي هيثم حبيبي
هحكيهولكم وقت تاني
🤌
 
ازيكم انا اسمي كريم
هحكيلكم عن اول مره اتناك فيها
انا خريج كليه تجاره واول ما اتخرجت جالي شغل في العاشر محاسب
كنت بروح وارجع كل يوم في باص الشركه والامور تمام
المدير بتاعي كان من اسوان وكان محترم وشيك جدا شيه ويل سميث
انا طبعا طول فتره المراهقه ميولي للرجاله بس عمرى ما فكرت امارس ولا عمر حد لمسني
بس الصراحه اول ما شفت المدير بتاعي اسمه هيثم بالمناسبه معرفش ليه اتمنيت انه ينيكني
يمكن عشان هو كمان كان بيعاملني بزوق وغير كل زمايلي معرفش ايه السبب يمكن حس ناحيتي بحاجه او اخد باله من حجم طيزي وهي بجد ملفته
المهم عدا شهر وانا تمام ومرتاح في الشغل وبروح كل يوم البيت
لحد ما جه في يوم مستر هيثم قالي انت ليه بتروح كل يوم ومش بتقعد هنا في سكن الشركه قلتله مبحبش ابات بره وعمرى ما فكرت ابعد عن البيت قعد يقولي بالعكس كده احسنلك وهتريح جسمك المهم قلتله هفكر وهو قالي متقلقش هقعدك معايا في الشقه وهنبقي بعيد عن العمال
انا بقي الفار لعب في عبي وخفت بس معرفش ليه قلتله تمام موافق وانا قلبي هينط من الفرحه
عشان ما اطولش عليكم فعلا قعدت في سكن الشركه وفي اول ليله جهزلي اوضه وقالي دي هتبقي اوضتك قلتله شكرا وقعدنا في الصاله شويه واتعشينا وقالي خد راحتك وفضلنا نتكلم شويه وبعدين دخلنا نمنا
تاني ليله نفس الوضع واتفرجنا علي فيلم ع اللاب بتاعه وفجاه شغل فيلم سكس بالغللط وقام قافله بسرعه وبصلي لقاني بضحك فضحك وقالي اوعي تقول لحد في الشركه قلتله عيب يامستر هيثم انا مش صغير هو طبعا كان اكبر مني ييجي ب 15 سنه فقلتله شغل نتفرج بدل الملل ده
وشغلنا فيلم كان عادي واحد وواحده والدنيا تمام وفضلنا نتفرج علي كام فيلم وقالي هقوم اعمل شاي قلتله انا هغمله مينفعش قالي مفيش فرق وقالي شغلنا انت بقي فيلم علي مزاجك قلتله ماشي وانا بقلب في الافلام لقيت افلام خولات
فهمت ساعتها بقي هو عايز مني ايه
وانا اصلا هموت عليه وكنت بفكر ازاي افاتحه في اني عايزه ينيكني
قمت مشغل فيلم واد اسود بينيك في واد ابيض ووقفته ورحتله المطبخ قلتله انا هدخل الحمام لما تخلص الشاي
ودخلت الحمام نضفت خرمي وغسلته بالصابون
وطلعت لقيته بيتفرج ع اللاب وبيقولي انت ليه شغلت الفيلم ده
قلتله اصل انا بحب الافلام دي فضحك وقالي بجد قلتله اه و**** فقالي طيب انت تحب تكون انهي واحد في دول قمت منزل الشورت واديته طيزي وقلتله انت شايف ايه
راح هاجم علي طيزي بوشه يحضن فيها وحط وشه بين فخادي ويلحس خرمي
ويقولي انا كنت عارف من اول يوم شفت طيزك وانا هموت عليك وقام واقف وقالع الشورت وحاضني من ورا وزبره بين طيازي ويلحس في رقبتي ويفعص في بزازي انا كنت اول مره اعمل كده مع حد بس كنت كاني خبره من كتر الكبت اللي كنت فيه ايام الدراسه فلما صدقت جات الفرصه
المهم قلتله انا كمان نفسي فيك من يوم ما شفتك
قام لاففني ليه ووشي في وشه وانا اعصابي كله فكت وهو حاضني وقام بايسني في شفايفي
وانا خلاص مش قادر اصلب طولي
قعد يبوس فيا ويجسس علي طيزي ويبعبصني
وده كله واحنا واقفين لحد ما قلتله مش قادر اقف قام شايلني زي ما اكون مراته ليله الدخله ودخلنا اوضته وحطني علي السرير ورجع يكمل بوس فيا ويرضع في بزازي وانا مش قادر احرك جسمي واعصابي كلها فكت
هو كان خبره قوى وهو بيبعصني عرف اني مش مفتوح وقالي انت اول مره قلتله اه
قام شاخر شخره وقالي انتي مراتي ومحدش هينيكك غيري
وانا عمال اتاوه من المتعه وراح حاطط زبره علي شفايفي وقالي مصي قعدت امصله ويالهوى علي منظر زبره وبيوضه كبيره وقعدت الحسهم وهو بيتوجع لدرجه انه نزل لبنه في بقي
انا تفيته بسرعه لان طعمه مقرف واول مره
هو بصلي وقالي انت هيجتني قوووى انا عمرى ما نزلت لبني بالسىرعه دي
ضحكت وهو ضحك وقام بايسني من شفيفي
ونام ع السرير وانا نمت علي بطني جنبه
فقالي انا عارف انك مش مفتوح وانا مش هنيكك النهارده بزبرى انا هفتحك بصوابعي وبكره هتكون ليله دخلتنا قلتله ماشي بس عايز ليله حلوه قالي هظبطك ياعروستي وفضل يبعبص فيه بصوابعه ويدخل صباع وبعد كده اتنين وانا كنت مستمتع بالوجع قوى وهو بيفتجني بصوابعه لحد ما رحنا في النوم واحنا مش حاسين
وتاني يوم بقي كان ليله دخلتي علي هيثم حبيبي
هحكيهولكم وقت تاني
علي فكره احساس في القصة يجنن كان نفسي اكون مكان هيثم
 
ازيكم انا اسمي كريم
هحكيلكم عن اول مره اتناك فيها
انا خريج كليه تجاره واول ما اتخرجت جالي شغل في العاشر محاسب
كنت بروح وارجع كل يوم في باص الشركه والامور تمام
المدير بتاعي كان من اسوان وكان محترم وشيك جدا شيه ويل سميث
انا طبعا طول فتره المراهقه ميولي للرجاله بس عمرى ما فكرت امارس ولا عمر حد لمسني
بس الصراحه اول ما شفت المدير بتاعي اسمه هيثم بالمناسبه معرفش ليه اتمنيت انه ينيكني
يمكن عشان هو كمان كان بيعاملني بزوق وغير كل زمايلي معرفش ايه السبب يمكن حس ناحيتي بحاجه او اخد باله من حجم طيزي وهي بجد ملفته
المهم عدا شهر وانا تمام ومرتاح في الشغل وبروح كل يوم البيت
لحد ما جه في يوم مستر هيثم قالي انت ليه بتروح كل يوم ومش بتقعد هنا في سكن الشركه قلتله مبحبش ابات بره وعمرى ما فكرت ابعد عن البيت قعد يقولي بالعكس كده احسنلك وهتريح جسمك المهم قلتله هفكر وهو قالي متقلقش هقعدك معايا في الشقه وهنبقي بعيد عن العمال
انا بقي الفار لعب في عبي وخفت بس معرفش ليه قلتله تمام موافق وانا قلبي هينط من الفرحه
عشان ما اطولش عليكم فعلا قعدت في سكن الشركه وفي اول ليله جهزلي اوضه وقالي دي هتبقي اوضتك قلتله شكرا وقعدنا في الصاله شويه واتعشينا وقالي خد راحتك وفضلنا نتكلم شويه وبعدين دخلنا نمنا
تاني ليله نفس الوضع واتفرجنا علي فيلم ع اللاب بتاعه وفجاه شغل فيلم سكس بالغللط وقام قافله بسرعه وبصلي لقاني بضحك فضحك وقالي اوعي تقول لحد في الشركه قلتله عيب يامستر هيثم انا مش صغير هو طبعا كان اكبر مني ييجي ب 15 سنه فقلتله شغل نتفرج بدل الملل ده
وشغلنا فيلم كان عادي واحد وواحده والدنيا تمام وفضلنا نتفرج علي كام فيلم وقالي هقوم اعمل شاي قلتله انا هغمله مينفعش قالي مفيش فرق وقالي شغلنا انت بقي فيلم علي مزاجك قلتله ماشي وانا بقلب في الافلام لقيت افلام خولات
فهمت ساعتها بقي هو عايز مني ايه
وانا اصلا هموت عليه وكنت بفكر ازاي افاتحه في اني عايزه ينيكني
قمت مشغل فيلم واد اسود بينيك في واد ابيض ووقفته ورحتله المطبخ قلتله انا هدخل الحمام لما تخلص الشاي
ودخلت الحمام نضفت خرمي وغسلته بالصابون
وطلعت لقيته بيتفرج ع اللاب وبيقولي انت ليه شغلت الفيلم ده
قلتله اصل انا بحب الافلام دي فضحك وقالي بجد قلتله اه و**** فقالي طيب انت تحب تكون انهي واحد في دول قمت منزل الشورت واديته طيزي وقلتله انت شايف ايه
راح هاجم علي طيزي بوشه يحضن فيها وحط وشه بين فخادي ويلحس خرمي
ويقولي انا كنت عارف من اول يوم شفت طيزك وانا هموت عليك وقام واقف وقالع الشورت وحاضني من ورا وزبره بين طيازي ويلحس في رقبتي ويفعص في بزازي انا كنت اول مره اعمل كده مع حد بس كنت كاني خبره من كتر الكبت اللي كنت فيه ايام الدراسه فلما صدقت جات الفرصه
المهم قلتله انا كمان نفسي فيك من يوم ما شفتك
قام لاففني ليه ووشي في وشه وانا اعصابي كله فكت وهو حاضني وقام بايسني في شفايفي
وانا خلاص مش قادر اصلب طولي
قعد يبوس فيا ويجسس علي طيزي ويبعبصني
وده كله واحنا واقفين لحد ما قلتله مش قادر اقف قام شايلني زي ما اكون مراته ليله الدخله ودخلنا اوضته وحطني علي السرير ورجع يكمل بوس فيا ويرضع في بزازي وانا مش قادر احرك جسمي واعصابي كلها فكت
هو كان خبره قوى وهو بيبعصني عرف اني مش مفتوح وقالي انت اول مره قلتله اه
قام شاخر شخره وقالي انتي مراتي ومحدش هينيكك غيري
وانا عمال اتاوه من المتعه وراح حاطط زبره علي شفايفي وقالي مصي قعدت امصله ويالهوى علي منظر زبره وبيوضه كبيره وقعدت الحسهم وهو بيتوجع لدرجه انه نزل لبنه في بقي
انا تفيته بسرعه لان طعمه مقرف واول مره
هو بصلي وقالي انت هيجتني قوووى انا عمرى ما نزلت لبني بالسىرعه دي
ضحكت وهو ضحك وقام بايسني من شفيفي
ونام ع السرير وانا نمت علي بطني جنبه
فقالي انا عارف انك مش مفتوح وانا مش هنيكك النهارده بزبرى انا هفتحك بصوابعي وبكره هتكون ليله دخلتنا قلتله ماشي بس عايز ليله حلوه قالي هظبطك ياعروستي وفضل يبعبص فيه بصوابعه ويدخل صباع وبعد كده اتنين وانا كنت مستمتع بالوجع قوى وهو بيفتجني بصوابعه لحد ما رحنا في النوم واحنا مش حاسين
وتاني يوم بقي كان ليله دخلتي علي هيثم حبيبي
هحكيهولكم وقت تاني
النيك حلو و خاصة المرة الاولي له طعم ممتع
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%