NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كانت صديقه امي وجارتنا اكبر مني عندها 45 سنه مطلقه لانها معاقه برجل اطول من التانيه ست جميله واتجوزتها عرفي وقد كان دلوقتي
وانت كان عندك كام سنة اول مرة مارست معاها فيها

• بيضحكني
التفاعلات: KH A LED و استشاري الحياه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعني اول مرة مارست فيها الجنس انت كان عندك 35 سنة اتاخرت اوي لية كدة ياعمنا
اهو ظروف بقي مقضيها افلام ودعك ولاقيت واحد احتوتني كبيره عني عشر سنين بس ست جميله وكمان معاقه ياعيني بيتمشي علي عكاظ تشوفها الجمال كله وكانت حبيته امي اللي توفت يكفي انها رقعت صوت عليها اما سمعت الخبر وحضرت غسلها كمان واما فتحتني في موضوع جواز جيت ليها دغري انا معجب بيكي ايه رأيك واهو اتجوزتها والاعاقه اللي عندها انها مش بيتخلف وكمان حاليا عرفي معاها لكن بيتقولي اتجوز بت عندي في العيله شرعي وطبعا عرفي يعني في السر وكمان عزلت في منطقه تانيه وكل يوم اخر بروح عندها وهناك عارفين اني اخوها 😊

اهو ظروف بقي مقضيها افلام ودعك ولاقيت واحد احتوتني كبيره عني عشر سنين بس ست جميله وكمان معاقه ياعيني بيتمشي علي عكاظ تشوفها الجمال كله وكانت حبيته امي اللي توفت يكفي انها رقعت صوت عليها اما سمعت الخبر وحضرت غسلها كمان واما فتحتني في موضوع جواز جيت ليها دغري انا معجب بيكي ايه رأيك واهو اتجوزتها والاعاقه اللي عندها انها مش بيتخلف وكمان حاليا عرفي معاها لكن بيتقولي اتجوز بت عندي في العيله شرعي وطبعا عرفي يعني في السر وكمان عزلت في منطقه تانيه وكل يوم اخر بروح عندها وهناك عارفين اني اخوها 😊
لا ده انت تعمل قصه بقا

• بيضحكني
التفاعلات: A.ALI
21 مع خطيبي القديم

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
٢٤

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: thalover و KH A LED

المواضيع المشابهة

عودة