NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mizoooo

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور
هاى انا ميزو ٢٦ سنة
اول مرة جربت احساس انى اكون مع ولد كانت مع كريم ابن خالى وهو كام ٢٠ سنة كنا فى فرح عائلى و بحكم السفر من محافظه لمحافظة كلنا كنا بنبات فى بيت جدى كان كريم ابن خالى ده جسمه رياضى كده بيروح الجيم و كان كله عضلات و خلصنا الفرح و بليل واحنا نايمين كنا الولاد فى اوضة مع بعض وانا مكنتش بعرف انام جنب حد ف نمت على الارض . المهم لما حسيت بايد بتحسس عليا بداءت اقلق من نومى كده و شوية لقيت الايد ديه بتحسس على طيزى .. ساعتها بقى كنت متوتر وخايف ومش فاهم ايه ده اللى بيحصل و انا دماغى مشغولة لقيت الايد ديه بتمشى على طيزى ورايح على خرمى و بيحرك صباعه يحكه على خرمى من فوق الهدوم ... 😳😳 . طبعا انا بقى خفت جدا ولا ارادى كده روحت مقلوب على ضهرى بسرعه ... وطبعا الدنيا ضلمه ومعرفش مين عمل كده وازاى وبداءت دماغى تاكلنى وافكر فى الاحساس اللى حسيته ولما كان بيلعب فى طيزى ولا ارادى كده وانا سرحان فى الاحساس ده اتقلبت تانى على بطنى مع انى مكنتش لسه فاهم حاجه .. و زيى ميكون اللى كان بيحسس عليا مستنينى اتقلب و مكدبش خبر راح محسس تانى بس المرة ديه وهو حاطط صباعه على خرمى بداءء يضغط براحه عليه لقيت نفسى متخدر ومش بتحرك و حسيت انى مش متضايق وفجاءة لقيته بيحسس على ضهرى و بيدخل ايده براحه من تحت البنطلون 😳😳😳 واول م ايده جت على طيزى ضغط عليا بايده وقعد يبفعص فيها شوية وانا بقى حسيت انى سحت اوووى . انتظرونى فى باقى الحكاية 😘..

الجزء الثاني

بعد مبداء يفعص فيها وانا سحت لقيته بيحرك صابعه لحد ملمس خرم طيزى و محستش بنفسى الا وانا بترعش اووى وهو ساعتها هاج اووى و بداء يضغط براحه على خرمى وانا اترعش .. و انا طبعا حسيت انى عاوزه يدخل صابعه فى طيزى علشان اهدى و ده كله وانا مش فى وعيى ولا فاهم ايه بيحصل لحد ملقيت فجاءه شال ايده من تحت البنطلون و طلع نامى فوقى واحس بزوبره راشق زيى الصاروخ فى خرمى وانا من الصدمه معرفتش اعمل ايه 😵‍💫 وهو فضل شوية كده ولما لقانى مفيش رد فعل بدء بقى يدقر فى طيزى بزوبره وانا سحت اكتر وهجت انا كمان لدرجة اتى حسيت انى عاوزه يدخل زوبره ده فيا ... وهو كمان هاج ولقيته بيحضنى جامد كنت هتفعص بجد يعنى تحته وهو بيدقر بكل جسمه فوقى وهو راكب طيزى 🥴 لحد مفجاءة سمعنا حركة فى البيت هو قام بسرعه من فوقى و انا كنت هنجت خالص و عرقت من كتر مبرتعش و عدى اليوم و الصبح طلع علينا وانا كنت حاجه اخر هيجان و مكنتش اعرف مين عمل كده بس كنت عاوز تانى اعمل كده 🤭 وقعدت احاول اعرفه معرفتش نظرا لكتر شباب العيلة و كنت حزين جدا لان ده كان يوم مروحنا كل اسرة هتروح بيتها . بس انا جاتلى فكرة قولت ابات كمان يومين ولا حاجه عند جدى يمكن اللى عمل كده يقعد هو كمان و قد كان فعلا لقيت ٣ شباب قرروا يقعدوا 😆و باقى اهلنا روحوا . وقعدت بقى دماغى تاكلنى طيب يا ترى مين فيهم طيب يا ترى ممكن يحصل حاجه تانى انهارده 🤔 لحد بليل واحنا سهرانين لقيت كريم ابن خالى نزل زيى الصاعقه على ودنا وهو بيوشوشنى و بيقولى اعمل حسابك انت اللى هتنام جنبى على السرير مفيش نوم على الارض تانى 😳😳😳😳 ... يتبع

• عجبني
التفاعلات: mido.dido و Koko koke
حلوة .. كملها

• عجبني
التفاعلات: Mizoooo
  • عجبني
قصه شيقه استم

• عجبني
جميله تسلم ايدك ياريت تكمل الجزء التاني

• عجبني
قصه روعه تسلم ايدك بجد انت فنان تستحق كل التقدير تحياتى لك

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حبيت الزبر

• عجبني
انيكك زيه

• عجبني
  • عجبني
نفسي انيكك انا كمان
اللي نفسه يتمتع ويتناك يتواصل معايا

مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%