NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اول مرة جربت الجنس الخلفي كان فضول مني

ووقتها مكنتش حاسة بحاجة غير الوجع وبس بس بعد فترة يعني وبعد التجربة اكتر من مرة ابتديت احس بمتعة الخلفي بجد بيكون في نشوة غريبة اكتر من الامامي وفي مرة يعني سمعت ان الست الشرج عندها بيكون في مثيرات جنسية اصلا ووصلت بعد كده امرحلة اني ممكن اقذف من غير لمس الكس
ودي تجربة انصحكم تجربوها سواء شباب او بنات ..

بس دلوقت بقا

انت كشاب جربت الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين

وأنتي كبنت جربتي الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين
جربت خلفي هوا كان شعور غريب وحلو بس بعد ما جبتهم مكنتش حابب كده وعايز ارجع استريت مش عارف من إيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصراحه جربت مع بنت تقفيش ولحد مقلعتها الاندر ولحست كسها ودخلت صباعي في طيزها لكن مجربتش خلفي خالص معاها

٣ مرات كان ممتع الصراحه ..كنت مسيطر ف المرتين وف التالته تبادل كان حلو اوي.. متجوز ومش عارف اجرب مع مراتي للاسف
مش عارف لي تجرب مع مراتك

• أتفق
التفاعلات: drsniper666
كان قدامي فرصه بس اتوترت حسيت اني ممكن ااذيها فقلت بلاها بصراحه

اول مرة جربت الجنس الخلفي كان فضول مني

ووقتها مكنتش حاسة بحاجة غير الوجع وبس بس بعد فترة يعني وبعد التجربة اكتر من مرة ابتديت احس بمتعة الخلفي بجد بيكون في نشوة غريبة اكتر من الامامي وفي مرة يعني سمعت ان الست الشرج عندها بيكون في مثيرات جنسية اصلا ووصلت بعد كده امرحلة اني ممكن اقذف من غير لمس الكس
ودي تجربة انصحكم تجربوها سواء شباب او بنات ..

بس دلوقت بقا

انت كشاب جربت الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين

وأنتي كبنت جربتي الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين
امي. جربتو

• عجبني
التفاعلات: 💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋
مش بيجي ف بالي ساعتها إلا ان ممكن ااذيها وانا مش عارف اتحكم بسبب الشهوه او اعقدها من الموضوع بسبب حاجه غلط لاني مليش خبره كبيره ف الموضوع دا وحجات شبيهه بكدا

مش بيجي ف بالي ساعتها إلا ان ممكن ااذيها وانا مش عارف اتحكم بسبب الشهوه او اعقدها من الموضوع بسبب حاجه غلط لاني مليش خبره كبيره ف الموضوع دا وحجات شبيهه بكدا
فهمتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%