NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: فحل هايجان
الاغبياء بس اللي بيرفضوه
حصل و مفيش واحده جربتو معايا غير و طلبت تاني بس هما بيبقو خايفين الأول بذات ان فيه منهم بيبقو جربو معا ناس مش فاهمة فا محطش مزلق مثلا و بعبصها الأول و فتح طيزها قبل ميحطو فيها و يفشخها فا بتتوجع بس مش بتستمتع

اول مرة جربت الجنس الخلفي كان فضول مني

ووقتها مكنتش حاسة بحاجة غير الوجع وبس بس بعد فترة يعني وبعد التجربة اكتر من مرة ابتديت احس بمتعة الخلفي بجد بيكون في نشوة غريبة اكتر من الامامي وفي مرة يعني سمعت ان الست الشرج عندها بيكون في مثيرات جنسية اصلا ووصلت بعد كده امرحلة اني ممكن اقذف من غير لمس الكس
ودي تجربة انصحكم تجربوها سواء شباب او بنات ..

بس دلوقت بقا

انت كشاب جربت الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين

وأنتي كبنت جربتي الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين
لما الست بتتعود بتكون محتاجاه اكتر من الأمامي

واحكيلك ليه ده موقف وعدي وندمت عليه
احكيلي عشان انا اتحطيت في نفس الحوار مرتين و مردتش اهمل كده عشان ضميري مسمحليش اخوتهم كانو غلابة و بعدين ندمت عشان هما بيتناكو كده كده مجتش عليا كنت نيكتهم

مع احترامى لكى
مينفعش المقارنة بين البشر و الحيوان
اكيد احنا افضل
لكن الحيوانات عندهم خصال تخص عالمهم
الغابات و السهول و الوديان هى اماكن حياتهم
الحياة هناك قايمة على مبدا القوة المطلقة البقاء للاقوى
يعنى الاسد المهيمن مثلا بيقتل الاشبال الى مش من صلبه
ده غير الافتراس لبعضهم و ده مثال بسيط لطبيعة عالم الحيوان
بص هفهمك حاجة انت بنيت فكرتك علي معلومة غلط اصلا فبالتالي فكرك كله غلط

• أتفق
التفاعلات: drsniper666
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
احكيلي عشان انا اتحطيت في نفس الحوار مرتين و مردتش اهمل كده عشان ضميري مسمحليش اخوتهم كانو غلابة و بعدين ندمت عشان هما بيتناكو كده كده مجتش عليا كنت نيكتهم
لا خليك كدا احسن حتي لو بيتناكوا حافظ ع صاحبك

اول مرة جربت الجنس الخلفي كان فضول مني

ووقتها مكنتش حاسة بحاجة غير الوجع وبس بس بعد فترة يعني وبعد التجربة اكتر من مرة ابتديت احس بمتعة الخلفي بجد بيكون في نشوة غريبة اكتر من الامامي وفي مرة يعني سمعت ان الست الشرج عندها بيكون في مثيرات جنسية اصلا ووصلت بعد كده امرحلة اني ممكن اقذف من غير لمس الكس
ودي تجربة انصحكم تجربوها سواء شباب او بنات ..

بس دلوقت بقا

انت كشاب جربت الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين

وأنتي كبنت جربتي الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين
انا متابع من عندى فى الكبينه 😂😂

لا خليك كدا احسن حتي لو بيتناكوا حافظ ع صاحبك
مهي مش فارقه بردو بحس انو منتا خول مش عارف تشكمهم اشكمهم انا احسن و انا اولا من الغريب علي الأثل مش هفضحهم و هتمتع بيهم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
مهي مش فارقه بردو بحس انو منتا خول مش عارف تشكمهم اشكمهم انا احسن و انا اولا من الغريب علي الأثل مش هفضحهم و هتمتع بيهم
انت بتحلل لنفسك وخلاص هو اكيد مش عارف صون العيش والملح احسن

جربت كتير و اول مره نيكت اصلا كان خلفي و طول ما هيا نضيفه و عملة سويت و منضفه فتحة الشرج كويس بيبقي اجمد احساس ممكن في العالم الطيز اسخن بكتير من الكس و اضيق كتير غير ان فكرة انك بتفشخ طيزها دلوقتي و اهاتها و استمتعها الرهيب و تعابير وشها بيودوني في حته تانيه بيخلوني ابقي في اعلاه درجات الهيجان و الجنون و الوحشية و بقفش كل حته في جسمها و ببوسها فيها بعشق البنت انا تبقي مستمتعه لدرجةه انها تنسي الدنيا و تروح السماع السبعه و وشها يبقي كلو هيجان و خضوع و لبونة بحب احس انها بتاعتي و ملكي و اهمل فيها كل حاجه
انت بتفهم اوي علي فكرة

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%