NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اول مرة جربت الجنس الخلفي كان فضول مني

ووقتها مكنتش حاسة بحاجة غير الوجع وبس بس بعد فترة يعني وبعد التجربة اكتر من مرة ابتديت احس بمتعة الخلفي بجد بيكون في نشوة غريبة اكتر من الامامي وفي مرة يعني سمعت ان الست الشرج عندها بيكون في مثيرات جنسية اصلا ووصلت بعد كده امرحلة اني ممكن اقذف من غير لمس الكس
ودي تجربة انصحكم تجربوها سواء شباب او بنات ..

بس دلوقت بقا

انت كشاب جربت الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين

وأنتي كبنت جربتي الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين
جربته مرة واحدة وكان جامد فشخ الصراحة اتمنى أعيدها تانى لكن من يعيد لنا الرفاق بقا 😂💔

انا بتناك من اعدادي اصلا

كل شئ وارد

بس هو عمتا انت لما هتيجي تعمل كده لو من غير كاندوم فمش هتعمل مع واحدة من الشارع ولا اي
اكيد طبعا
بس لعلمك الواقى بقلل نسبة خطر انتقال الاصابة مش بيمنعها نهائى
و برضو من خلال كلام متخصصين و عن تجارب شافوها
الواقى ممكن ينقل عدوى

• بيضحكني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: J U B A، الدكتور النسوانجي و VARTOLU
بصي هقولك علي حاجه الجنس عموما مشكله لشباب و البنات لان بعد كدة مش هتحسي بمتعتها في جواز
طب وليه نعملها من دلوقتي فلما ممكن نصبر لحد ما نتجوز وبعد كدة تمارس الجنس في حلال و برحتك
بص هفهمك حاجة من غير ما ندخل غحلال وحرام طبعا لان هنا مش مكانه

الممارسة قبل الجواز بالنسبالك غلط بس في ناس مارست فعلا فبيتكون عندها خبره بيعرفوا يسعدوا بيها شريكهم ودي حاجة كويسة لكن لو اتنين مش فاهمين حاجة وكل واحد فيهم بيسمع عن المغامرات الجنسية الحواليهم هيبظءوا يحسوا ان شريكهم ناقص فاهمني

• عجبني
التفاعلات: majn55
هي كانت متعوده ع كدا وكنت ف سن مراهقه وهي اللي جرتني لكدا وانا للاسف طاوعتها وندمت بعدها ومكررتهاش تاني رغم انها كانت ع طول قدامي وعايزه بس انا كنت بتهرب وبرفض ومتكررتش تاني خالص
احسن انك بعدت عنها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
يعيني يا حبيبي دا انت لسه ساذج علي كده 😹😹
شوفتي بقا ... ساذج و بيضحكوا عليا ... بس ماتقلقيش مش بيشربوني حاجة اصفرة 🤣🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: VARTOLU
دي. بنت الوسخة هي. سبب كل حاجه في حياتي لانها بنت الكلب خلتني انام معاها وانا *** ١٣.سنه علي انه لما اعمل كدا هبقي ارجل من كل اللي في. سني وهبقي كبير
دا الهو ازاي

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
مش بقلك با مريم على حسب انتي دورتي فين

الفرق بين الإنسان و الحيوان العقل
و العقل هو الي بيرسم لينا القواعد و المبادئ و القوانين

ف لو بتنقي من على الرصيف حتلاقي كل رخيص
مش العقل دا هو الضرب قنبلتين هيروشيما ونجازاكي

يا اخي دا انا عمري ما شوف قبيلة حمير قررت تهجم علي قبيلة تانية علشان عايزين مساحة اكبر في الغابة

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
دا الهو ازاي
اللي هو كنت بروح عندهم وانا 13سنه ومره جت قعدت معانا عريانه خالص وفضلت تقولي تيجي اعلمك لعبه جديده لعبه الراجل ومراته 😂 وفضلت من يومها ولمده 7سنين انا جوزها انام معاها كل. يوم لحد ما بعدت عنها. وسافرت وبلعن كس امها كل. دقيقه

من حيس اي
الامامي امان من حيث الأمراض ودا طبعا مش مع الكل يعني متجيش واحده شغاله في الدعاره وطوب الأرض اتعامل معها وهتكون خاليه من الأمراض

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%