NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلته انه بيجيب أمراض

هي

ممكن تكون اتعلقت بيك او حبيتك بس دلوقتي بتشوف الموضوع بالعقل انه مش هينفع يكمل بينكوا بالجواز وبتحاول تبعد وتبعدك عنها و ده لمصلحتك انت قبل مصلحتها دي وجهة نظري
معتقدش انها حبتني او حتى اتعلقت بيا تصرافاتها وأفعالها دليل ع الاقل لو كانت شايفة دا بالعقل كانت ممكن تبعدني بطريقة تانية مش انها تتعامل معايا بالطريقة دي هي محطتنيش في اولوياتها حتى كأخ مش حبيب

• عجبني
التفاعلات: BIG boy 😻
معتقدش انها حبتني او حتى اتعلقت بيا تصرافاتها وأفعالها دليل ع الاقل لو كانت شايفة دا بالعقل كانت ممكن تبعدني بطريقة تانية مش انها تتعامل معايا بالطريقة دي هي محطتنيش في اولوياتها حتى كأخ مش حبيب
انت اللي بتتكلم معاها وف مواقف بينكم وتقدر تحكم اكتر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا متاكد انه ممتع بس انا مجربتهوش وعندي فضول اجرب
اول مرة جربت الجنس الخلفي كان فضول مني

ووقتها مكنتش حاسة بحاجة غير الوجع وبس بس بعد فترة يعني وبعد التجربة اكتر من مرة ابتديت احس بمتعة الخلفي بجد بيكون في نشوة غريبة اكتر من الامامي وفي مرة يعني سمعت ان الست الشرج عندها بيكون في مثيرات جنسية اصلا ووصلت بعد كده امرحلة اني ممكن اقذف من غير لمس الكس
ودي تجربة انصحكم تجربوها سواء شباب او بنات ..

بس دلوقت بقا

انت كشاب جربت الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين

وأنتي كبنت جربتي الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين

انت اللي بتتكلم معاها وف مواقف بينكم وتقدر تحكم اكتر
المشكلة اني متلخبط ومش عارف افكر ولا ادي رأي هي شوية ترب وشوية تبعد هي محتجاني وبتبعدني عنها انا متلخبط انا مش فاهمها

المشكلة اني متلخبط ومش عارف افكر ولا ادي رأي هي شوية ترب وشوية تبعد هي محتجاني وبتبعدني عنها انا متلخبط انا مش فاهمها
انت الافضل ليك تبعد او تسألكل فتره لان صعب تتجمعوا

انت الافضل ليك تبعد او تسألكل فتره لان صعب تتجمعوا
الاحسن اننا نبعد خالص عاوز استقر مش في النص لا مني عارف اقرب ولا ابعد عاوز ارسى على بر واستريح

الاحسن اننا نبعد خالص عاوز استقر مش في النص لا مني عارف اقرب ولا ابعد عاوز ارسى على بر واستريح
ابعد احن ليك وشوف مستقبلك و واحده تناسب سنك وظروفك

اول مرة جربت الجنس الخلفي كان فضول مني

ووقتها مكنتش حاسة بحاجة غير الوجع وبس بس بعد فترة يعني وبعد التجربة اكتر من مرة ابتديت احس بمتعة الخلفي بجد بيكون في نشوة غريبة اكتر من الامامي وفي مرة يعني سمعت ان الست الشرج عندها بيكون في مثيرات جنسية اصلا ووصلت بعد كده امرحلة اني ممكن اقذف من غير لمس الكس
ودي تجربة انصحكم تجربوها سواء شباب او بنات ..

بس دلوقت بقا

انت كشاب جربت الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين

وأنتي كبنت جربتي الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين
جربت و انا صغير كام مره يمكن لانى كانت شهوتى عاليه و كنت بامارس العاده السريه كتير اوى و ساعتها كنت مصاحب واحد كان اكبرمنى بكتير و كان بيمارس معايا خلفى و من ثانوى الحياه فتحت و بقيت طبيعى بانام مع بنات و طبعا بنمارس خلفى علشان مفتحهمش و حاليا و انا سنى 44 سنه ساعات باشتاق لممارسه الخلفى و باخلى صاحبتى تدخل صباعها و هى بتمصلى و بقت عادى عندى انى باحب امارس خلفى مع اى واحده حتى لو الامامى متاح

جربت و انا صغير كام مره يمكن لانى كانت شهوتى عاليه و كنت بامارس العاده السريه كتير اوى و ساعتها كنت مصاحب واحد كان اكبرمنى بكتير و كان بيمارس معايا خلفى و من ثانوى الحياه فتحت و بقيت طبيعى بانام مع بنات و طبعا بنمارس خلفى علشان مفتحهمش و حاليا و انا سنى 44 سنه ساعات باشتاق لممارسه الخلفى و باخلى صاحبتى تدخل صباعها و هى بتمصلى و بقت عادى عندى انى باحب امارس خلفى مع اى واحده حتى لو الامامى متاح
طيب انهي احسن الخلفي ولا الامامي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%