NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نادم لي
اي تجربة بتعلمنا لقدام
مو ندم بس صار عندي نوع من الاستمتاع مع اصبيان بعمر ال 16 او أكبر شوي رغم اني متزوج وبعمل علاقة مع مرتي اقلها 3 مرات يالاسبوع
طبعا تجارب بتعلمنا بس بتضل بذاكرتنا

مو ندم بس صار عندي نوع من الاستمتاع مع اصبيان بعمر ال 16 او أكبر شوي رغم اني متزوج وبعمل علاقة مع مرتي اقلها 3 مرات يالاسبوع
طبعا تجارب بتعلمنا بس بتضل بذاكرتنا
عندك حق

• عجبني
التفاعلات: shook86
الطيز ديقه نيك والكس طري و حلو نيك انا جربت كس مره واحده بس و الطيز نكت كتير بس الكس احلي طري و الترزيع فيه احساسه احلي

الطيز ديقه نيك والكس طري و حلو نيك انا جربت كس مره واحده بس و الطيز نكت كتير بس الكس احلي طري و الترزيع فيه احساسه احلي
ممكن

اول مرة جربت الجنس الخلفي كان فضول مني

ووقتها مكنتش حاسة بحاجة غير الوجع وبس بس بعد فترة يعني وبعد التجربة اكتر من مرة ابتديت احس بمتعة الخلفي بجد بيكون في نشوة غريبة اكتر من الامامي وفي مرة يعني سمعت ان الست الشرج عندها بيكون في مثيرات جنسية اصلا ووصلت بعد كده امرحلة اني ممكن اقذف من غير لمس الكس
ودي تجربة انصحكم تجربوها سواء شباب او بنات ..

بس دلوقت بقا

انت كشاب جربت الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين

وأنتي كبنت جربتي الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين
ممتع ولكنه رخف ف وجعها ف البداية

اول مرة جربت الجنس الخلفي كان فضول مني

ووقتها مكنتش حاسة بحاجة غير الوجع وبس بس بعد فترة يعني وبعد التجربة اكتر من مرة ابتديت احس بمتعة الخلفي بجد بيكون في نشوة غريبة اكتر من الامامي وفي مرة يعني سمعت ان الست الشرج عندها بيكون في مثيرات جنسية اصلا ووصلت بعد كده امرحلة اني ممكن اقذف من غير لمس الكس
ودي تجربة انصحكم تجربوها سواء شباب او بنات ..

بس دلوقت بقا

انت كشاب جربت الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين

وأنتي كبنت جربتي الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين
وعجبك لما جربتيه يا ارنوبتى 🥰

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا جربته في واضح كان ممتع بالنسبة لي
واعتقد هي كمان عشان هي إلا طلبات مني

• أتفق
التفاعلات: امير محمد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل