NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اللي هو كنت بروح عندهم وانا 13سنه ومره جت قعدت معانا عريانه خالص وفضلت تقولي تيجي اعلمك لعبه جديده لعبه الراجل ومراته 😂 وفضلت من يومها ولمده 7سنين انا جوزها انام معاها كل. يوم لحد ما بعدت عنها. وسافرت وبلعن كس امها كل. دقيقه
وليه بتنعلها \\\ حد طايل\\\\دا انا خمسين سنة ونفسي واحدة تاخدني يوميا كده\\\\\\\حد طايل

انت اسمك علي اسمي😂
يعني احنا الاتنين واحد😂
يعني كلامنا وااحد😂😂😂
يبقي اعتبروا ده كلامي😂😂⬇️⬇️
في نصيحة سمعتها زمان من واحده اقل ما يقول عليها خبرة و من ساعتها مهما كانت المغريات ما بجربوش

قالت :-
اوعاك تحط الجوهرة في الخرا

• بيضحكني
التفاعلات: Life Arch
اول مرة جربت الجنس الخلفي كان فضول مني

ووقتها مكنتش حاسة بحاجة غير الوجع وبس بس بعد فترة يعني وبعد التجربة اكتر من مرة ابتديت احس بمتعة الخلفي بجد بيكون في نشوة غريبة اكتر من الامامي وفي مرة يعني سمعت ان الست الشرج عندها بيكون في مثيرات جنسية اصلا ووصلت بعد كده امرحلة اني ممكن اقذف من غير لمس الكس
ودي تجربة انصحكم تجربوها سواء شباب او بنات ..

بس دلوقت بقا

انت كشاب جربت الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين

وأنتي كبنت جربتي الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين
مجربتش🤷

انت اسمك علي اسمي😂
يعني احنا الاتنين واحد😂
يعني كلامنا وااحد😂😂😂
يبقي اعتبروا ده كلامي😂😂⬇️⬇️
يا سلام مايغلاش عليك
اعتبره طبعاً 😂🙏

• بيضحكني
التفاعلات: عاشق النيك ٣
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فكرة الخروج عن المألوف و امتزاج المتعة بالالم هي اللي بتدي للموضوع طابع جنسي لكن علميا مافييييش اي مستشعرااات جنسية في الاناال اللي موجود عامل نفسي خلي المخ يستمتع جنسيا لكن الخلايا اللي موجودة حسية فقط لاغير عشان تشعر بالالم او بحرقان مثلا لو واكة شطة و بيبقي الخلايا في الشرج نفسه الفتحة الخارجية

لما خرمك ياخد الوضع الطبيعي للزوبر هتحسي بحاجة احلي بس انتي اظن انك مش هتجربي تاني من تعب اول مره بس طالما مفيش بديل دلوقت متعي نفسك

بيعملو ايه يعني غير انهم بيبقو ماسترز مش ميستر مذونش فيهم خاجه تانيه مميزه غير كده صحتهم مش زي الشباب بردو

• عجبني
التفاعلات: hani1
فكرة الخروج عن المألوف و امتزاج المتعة بالالم هي اللي بتدي للموضوع طابع جنسي لكن علميا مافييييش اي مستشعرااات جنسية في الاناال اللي موجود عامل نفسي خلي المخ يستمتع جنسيا لكن الخلايا اللي موجودة حسية فقط لاغير عشان تشعر بالالم او بحرقان مثلا لو واكة شطة و بيبقي الخلايا في الشرج نفسه الفتحة الخارجية
انا معرفش الحاجات العلمية عنه يعني بس انا سمعت ان في شعيرات او حاجة زي كده

وفوق كده التجربة خيل دليل ولو هنقيس عليا فانا كنت بستمتع اوي

• عجبني
لما خرمك ياخد الوضع الطبيعي للزوبر هتحسي بحاجة احلي بس انتي اظن انك مش هتجربي تاني من تعب اول مره بس طالما مفيش بديل دلوقت متعي نفسك
لا انا عادي بالنسبالي

• عجبني
اول مرة جربت الجنس الخلفي كان فضول مني

ووقتها مكنتش حاسة بحاجة غير الوجع وبس بس بعد فترة يعني وبعد التجربة اكتر من مرة ابتديت احس بمتعة الخلفي بجد بيكون في نشوة غريبة اكتر من الامامي وفي مرة يعني سمعت ان الست الشرج عندها بيكون في مثيرات جنسية اصلا ووصلت بعد كده امرحلة اني ممكن اقذف من غير لمس الكس
ودي تجربة انصحكم تجربوها سواء شباب او بنات ..

بس دلوقت بقا

انت كشاب جربت الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين

وأنتي كبنت جربتي الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين
جربته مع شباب بس
انا الموجب

• عجبني
التفاعلات: عبير الورد
شئ مقرف بالنسبة لي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%