NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ايوه كنت بتلصص عليها وشوفته. كان جميل ورقيق وحلو. ايوه أنا شوفت كسها وفخادها وطيزها وبزازها الصغننة. على فكرة أنا بعشق أختي وكل يوم بدور على كيلوتاتها في الحمام عشان اشمهم وانا بضرب عشرات وبفكر بيها. نفسي ابوس كس اختي والحسه واشمه
اووووووووووووووووووووووووووووووف
اه
دى ميولك تجاه اختك بالاساس
يعنى مش مجرد او كس تشوفه

• عجبني
التفاعلات: مۭــحۡــٰٱ̍ڔمۭــڄۚــې
اول مرة شوفت كس ؟ كان كس مين؟
واول مرة شوفت زب ؟ كان زب مين؟
كنت في اولي ابتدائي كانت بنت جارتنا اكبر مني ب سنه خدتني البلكونه وقالتلي وريني ايه الي عندك واوريك ايه الي عندي 😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: sekoseko87، سادي للديوثين و الكلبات و talin
اه
دى ميولك تجاه اختك بالاساس
يعنى مش مجرد او كس تشوفه
أنا ما كانش عندي ميول قبل كده يعني قبل ما اشوف كسها
بس بعد ما شوقت كسها بقيت عاشق لأختي ودلوقت أختي هي الأنثى رقم واحد في الكون اللي بتمنى انيكها وانزل لبني السخن في رحمها. يعني مجرد ما اشم كلوتها زوبري بيوقف وبتمنى أنيكها. أنا متأكد انها عارفة اني بعشقها لأنها مرة فتحت علي باب الحمام وأنا بلعب بزوبري وبشم كيلوتها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: قحبة اخويا, سادي للديوثين و الكلبات, سلوى الحلوة و شخص آخر
أول كس شفته فى الواقع مش افلام كان كس بنت اجنبيه 19سنه
كنت متنح كأنى متبنج.
كانت بنت بلوند اوى وكانت شعرتها طولها حوالي نص سنتى كده و صفراء زى شعر رأسها عشان كده تنحت.

• عجبني
التفاعلات: سادي للديوثين و الكلبات و talin
ده
أول كس شفته فى الواقع مش افلام كان كس بنت اجنبيه 19سنه
كنت متنح كأنى متبنج.
كانت بنت بلوند اوى وكانت شعرتها طولها حوالي نص سنتى كده و صفراء زى شعر رأسها عشان كده تنحت.
كان في شرم ولا الغردقة

أنا ما كانش عندي ميول قبل كده يعني قبل ما اشوف كسها
بس بعد ما شوقت كسها بقيت عاشق لأختي ودلوقت أختي هي الأنثى رقم واحد في الكون اللي بتمنى انيكها وانزل لبني السخن في رحمها. يعني مجرد ما اشم كلوتها زوبري بيوقف وبتمنى أنيكها. أنا متأكد انها عارفة اني بعشقها لأنها مرة فتحت علي باب الحمام وأنا بلعب بزوبري وبشم كيلوتها
واوووووووووووو
كسي نااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار

• حبيته
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: مۭــحۡــٰٱ̍ڔمۭــڄۚــې، Aly1909 و talin
  • عجبني
التفاعلات: سلوى الحلوة
زمان لما كنت صغير كان فى مطره بنت كانت اصغر منى مش فاهمه حاجة قولتها تحت مطره شوفت كسها ابيض وزبى وقف فى سعتها

عايز اسمع صوت محنك تالين

ايه
الواد هايج على كس اخته بس 😂
آه كلامك صح. بس انا لما قريت الكلام اللي كاتبه، حسيت بنار قايدة في كسي وتمنيت أكون اخته عشان يشم كلوتاتي ويضرب عشرات وهو بيفكر بكسي. انتي يا تالين مش هجتي لما قريتي إزاي اخته فتحت عليه باب الحمام وهو بيشم كلوتها وبيلعب بزبه؟

• حبيته
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: قحبة اخويا, مۭــحۡــٰٱ̍ڔمۭــڄۚــې, armoty و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
آه كلامك صح. بس انا لما قريت الكلام اللي كاتبه، حسيت بنار قايدة في كسي وتمنيت أكون اخته عشان يشم كلوتاتي ويضرب عشرات وهو بيفكر بكسي. انتي يا تالين مش هجتي لما قريتي إزاي اخته فتحت عليه باب الحمام وهو بيشم كلوتها وبيلعب بزبه؟
😂😂 مجرمه

هجت
بس انتى بتتمنيه هو ولا بتتمنى اخوكى

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: talin
بهزر 😂😂 ياقموصه

كل الاحترام ليكى غصب عن اى حد 👍👏

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة