NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Mo7amme3d
  • عجبني
التفاعلات: arraw
اول ملامسات جنسية كنا تحت السن الذى يمكنه ان يدرك الصح و الخطأ و هى تركت آثار نفسية زفت و يمكن حذفها و نسيانها بسبب عدم النضج
اما بعد بلوغ النضج فقلة الخبرة وعدم فهم مدلولات كلام و إشارات و لمسات الجنس الاخر جعلت كثيرا من الفرص لاقامة علاقات عاطفية و جنسية ممتازة تذهب مع الريح الى ان تحركت مشاعرى تقول عاوزة ده او دى فنطقت و لمست و حضنت و قبلت و مارست الجنس .
فى الاول طلبتنى و تقربت منى بنات كثيرة معظمهن سمراء و قليل من البيضاوات و اولاد يريدون اعضائى الجنسية .
لكن انا اخترت سمراء جدا من بعد السد العالى من مملكة النوبة و كان حب لذيذ عميق مخلص برىء نظيف جدا

و بعدها اسكندرانية مبقلظة قشطة
وبعدين على حزب وداد قلبى يا ابوى
اغلبيت الكلام مش فهمو ممكن تكتبي بلهجه المصريه

اول علاقة لي مع صاحبي فبيت اهلو و هما مسافرين كانت صعبة الصراحة بما انو هو اكبر مني و زبو ضخم و انا كان خرمي ضيق لكن بعد كم مرة توسع و صرت استمتع مرا و و جلست فبيت اهله كم يوم كان بينيكني مرتين فاليوم مرة صباح و مرة بالليل
وستمريت معاه قد اي

اول علاقة لي مع صاحبي فبيت اهلو و هما مسافرين كانت صعبة الصراحة بما انو هو اكبر مني و زبو ضخم و انا كان خرمي ضيق لكن بعد كم مرة توسع و صرت استمتع مرا و و جلست فبيت اهله كم يوم كان بينيكني مرتين فاليوم مرة صباح و مرة بالليل
كان من كم سنه

اكتر من مرة يعني اول مرة بعديها بيومين واحد بعدها باسبوع ليلة كاملة كل ما كان ينفع نقوم بالواجب
فضل معاك لحد امتي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت اول مرة اجرب الشذوذ و صاحبي اللي بيركبني ناكني ف بيتنا و كان سطحي

كنت اول مرة اجرب الشذوذ و صاحبي اللي بيركبني ناكني ف بيتنا و كان سطحي و علمني المص و ازاي اتناك اصلا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%