NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سبني أمص حلماتها و انكها ودامك
 
احكي حصل اي
كما بنلعب لعبة كده تمثيل وبعدين الاقيه قلعت لوحده وتقعد علي رجلي وتحك كسها في رجلي تدعكه جامد وبعدين تقوم زاقني علي السرير منيمني وتقعد تبوس في شفايفي وانا اقطع شفايفه بوس وامسكها مص شفايف وبعدين اقوم مقومها زانقها في الحيطة واقضيه لعب في كسها وبزازها بس بزازها من فوق الهدوم كانت تكون قالعة الجزء اللي تحت بس مترضاش تخليني اجي يم بزازها من تحت الهدوم احاول مترضاش
وكنت اقوم منيمها علي بطنها برده واقضيه لحس وبوس في طيزها وافتح طيزها واحط صباعي فيه وابوس
اغلب العلاقة كانت لعب بصباعي في كسها ومص شفايف
 
احكو عن اول علاقه كانت امتي وفين وحصل اي
تعالو نشارك بعض👌
وانا ١٦ سنه مع بنت ابن عم ابويا .. كان عندها ٢٢ سنه .. و عرفت انها بتتفرج ع سكس لما مسكت تلفونها وفضلت وراها لحد ما نيكتها
 
  • عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها
واحنا صغار نلعب عريس وعروسه
 
اول تجربة لي كانت مع اختي الكبيرة بس كله كان سطحي
اول علاقة مع ام صاحبي أرملة 50 سنة و كنت 18 و كانت دايما تطلب اشتري لها حاجات

وف يوم وقعت على السلم سندتها و خدتها خدت حقنة في الصيدلية و روحتها و كانت رجلها شبه ممزوقة وطلبت ادعكها بالكريم و فضلت ادعك وهي تتأوه لقيت كلوتها مبلول قدامي بقيت المس ك س ها بقت شبه مخدرة من الحقنة او عاملة نايمة لقيت روحي بالحس لها و شعرتها هيجتني و مسكت راسي لغاية م نزلت و سحبت الكلوت و دخلت زوبري لقيته نزل بسرعة وهي انتبهت و حاولت تقول لا كده عيب بلاش طلعت بزازها و اتجننت قعدت ارضع جامد و قلبتها على بطنها ولحست خرم طيزها قووي و دخلت صباعي كله بقت تصوت خفيف و زوبري وقف قووي روحت مدخل راسه قالت لا بلاشو رفعت طيزها دخل كله للاخر و دقائق و نزلتهم و من ساعتها بقيت أنزل لها كتير وهي لوحدها
 
  • عجبني
التفاعلات: شهواني25
كنت صغير بالسن وعندي رغبة انيك لانه بالمانيا مش كويس تكون فيرجن
ايوا فاهم ده طب تاني مره كانت مين
 
كما بنلعب لعبة كده تمثيل وبعدين الاقيه قلعت لوحده وتقعد علي رجلي وتحك كسها في رجلي تدعكه جامد وبعدين تقوم زاقني علي السرير منيمني وتقعد تبوس في شفايفي وانا اقطع شفايفه بوس وامسكها مص شفايف وبعدين اقوم مقومها زانقها في الحيطة واقضيه لعب في كسها وبزازها بس بزازها من فوق الهدوم كانت تكون قالعة الجزء اللي تحت بس مترضاش تخليني اجي يم بزازها من تحت الهدوم احاول مترضاش
وكنت اقوم منيمها علي بطنها برده واقضيه لحس وبوس في طيزها وافتح طيزها واحط صباعي فيه وابوس
اغلب العلاقة كانت لعب بصباعي في كسها ومص شفايف
دي حقيقه ولا خيال معلش
 
وانا ١٦ سنه مع بنت ابن عم ابويا .. كان عندها ٢٢ سنه .. و عرفت انها بتتفرج ع سكس لما مسكت تلفونها وفضلت وراها لحد ما نيكتها
كانت متناكه قبل كده ولا
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اول علاقة مع ام صاحبي أرملة 50 سنة و كنت 18 و كانت دايما تطلب اشتري لها حاجات

وف يوم وقعت على السلم سندتها و خدتها خدت حقنة في الصيدلية و روحتها و كانت رجلها شبه ممزوقة وطلبت ادعكها بالكريم و فضلت ادعك وهي تتأوه لقيت كلوتها مبلول قدامي بقيت المس ك س ها بقت شبه مخدرة من الحقنة او عاملة نايمة لقيت روحي بالحس لها و شعرتها هيجتني و مسكت راسي لغاية م نزلت و سحبت الكلوت و دخلت زوبري لقيته نزل بسرعة وهي انتبهت و حاولت تقول لا كده عيب بلاش طلعت بزازها و اتجننت قعدت ارضع جامد و قلبتها على بطنها ولحست خرم طيزها قووي و دخلت صباعي كله بقت تصوت خفيف و زوبري وقف قووي روحت مدخل راسه قالت لا بلاشو رفعت طيزها دخل كله للاخر و دقائق و نزلتهم و من ساعتها بقيت أنزل لها كتير وهي لوحدها
جميله التجربه دي واختك حصل اي
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%