NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية اول حب ليه اتجوزت جاري المهندس

saegvc

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
19 ديسمبر 2021
المشاركات
42
مستوى التفاعل
309
نقاط
145
انا عبده 26 سنه لسه اعزب وعلفكره القصه دي حقيقيه بس هزود حاجات بسيطه عشان تبقي القصه حلوهوانا عندي 20 سنه كنت بحب اكلم بنات البلد ع الفيس وكده فيوم كان في اتنين صحابي بيتكلمو عن بنت وكده يعني واسم اميله منار سعد وقالو انها ممكن تعدي ف اي وقت تروح الدرس وكده فضلت مستني اشوفها لحد لما قربت وهما قالو جات اهي وانا لابت قمر معدي هوصفهلكم هيا مليانه زي الملبن ووشها ابيض اووي وكانت لبسه عبايه سوده واسعه كانت طيزها واضحه كمان منها وانا بحب الجسم ده اووي وبزازها من الهوا الشديد العبايه شدت ع جسمها من اودام وانا مركز معاها ياخرابي بزاز كبار ويتاكلو اكل قولت لازم اكلمها حولت كذا مره اكلمها من الفيس بقت تعملي بلوك من غير ماتعرف انا مين لحد مافيوم قولتلها ليه كل شويه تعمليلي بلوك لايت ردت قالتلي عشان انا معرفكش هكلمك ليه فقولتلها خلاص هبعتلك من حسابي الاساسي وفعلا بعتلها رساله وتكلمنا عادي وقعدت ياجي سنه اكلمها بس بحترام وقولتلها بحبك بس هيا كانت رافضه كده تماما زي مابيقولو التعليم بيحب التعليم وانا كنت صنعتي سباك وانا كنت خرجت من 2 ثانوي تجاري يعني معيش دبلوم ايامها بقي دخلت الجيش متاخر سنه وقعدت 3 سنين ف الجيش ومش بنتكلم خالص ووقبل مادخل الجيش كنت بقعد ع اول الشارع بتاعنا وهيا كانت بتاجي منه قصد عشان تشوفني وكده المهم جنب جار ف وش بيتنا علطول الي بينه وبينو شارع 3 متر والبلكونه ف وش البلكونه انا ليه اخ واحد متجوز وشاري بيت بره وقاعد انا مع امي بس امي مات من فتره كنت بقعد ف الجيش 20 وبنزل 10خلصت جيش وطبعا مش فكرها خالص وخلاص كلو انتهي في يوم جارنا بشمهندس سمعت انه خطب بنت من حاره كذا علطول افتكرت منار وقولت فين ايامك يامنار راح جابو الشبكه وانا طبعا ولا كنت اعرف انها هيا لحد ما فيوم كنت صاحي من النوم بيتنا دورين امي قعده تحت وانا شقتي الي فوق وقفه ع الدهان ويبقي خلاص الشقه تمام صحيت من النوم وفتحت شباك باب البلكونه نص نص كده وطبعا شقتهم قصادي علطول ببص لايت ام العريس والعروسه وام العروسه بيتفرجو ع الشقه استخبيت ورا الباب كده وببص عليهم وكانت العروسه لبسه عبايه ديقه عليه شوي وكانت طيزها تحفه كانت مربربه العروسه لفت وشها ورايحه تبص من البلكونه وانا عملت انا لسه بفتح باب البلكونه وكنت لابس فانله ووقت ماشوفتها قولت احا دي منار وكنت مش عارف مصدوم ولا مبسوط انها هتبقي ف وشي ولا انها هتتجوز جاري المهم فتحت الباب وعلفكره البلكونه ف اوضه النوم علطول ولو البلكونه بتعتهم مفتوحه ممكن اشوف نص الاوضه فتحت الباب وهيا علطول بصتلي وانا بصتلها كاني لسه صاحي وعملت نفسي مصدوم وقولتلها ازيك قالتلي كويسه انت عامل ايه قواتلها بخير هبا سكتت قولتلها انتي العروسه حركت راسه ب ايوه كده انا ابتسمتلها وقولتلها الف مبروك بعد اذنك ودخلت نمت ع سريري وكنت بضحك بصوت واطي كده عشان ماتسمعنيش كنت فرحان انها هتبقي جارتي بقي وهشوفها علطول وعلطول مسكت زبي وتخيلتها وهيا بتتاك من حوزها وجسمها المربرب بيتهز وهو راكب فوقها وزبي وقف مره واحده اول ماتخليتها قومت وغيرت وطلعت ع الشغل وجيت اخر النهار وكنت كول اليوم افكر فيها يوم الحنه قعدنا ف الشارع مع العريس احنا واهلو والجران كنا كتير وطلعنا ع بيت العروسه وانا طبعا لابس ومتشيك بقي حاسس انه فرحي انا واول ماوصلنا كانت قعده العروسه ف الكوشه وكانت قمر والفستان ملزق ف صدرها وحاسس ان صدرها هينط من تحت الفستان والبضي البيص الي تحت الفستان وانا كل تركيزي عليه وانا وقف ورا شوي وهيا كانت عماله تبص يمين وشمال وكنت حاسس انها بتدور علي عشان اظهر بقي قعدت ع الكرسي ف مكان فاضي كده وهيا بعد حوالي 5 دقايق لمحتني وكل شوي تبص نحيتي وانا ببص ع جمالها وجسمها الي عايز يتاكل حته حته من صوابع رجليه لفخدها لكسها لبطنها لبزازها لفشايفها الحمره ددمم لوحدها خلصنا ومشينا مع العريس وانا طلعت غيرت واستحميت ومسكت تلفوني لحد الساعه 11 بليل طبعا كنا ف البرد ف الكل روح بدري انا دخلت ع الفيس وكنت بدور ع حسابها مش عرفو خالص لحد لما فكرت ان خطيبه عندي ف الاصدقاء وكان عامل الحاله خاطب وطبعا عملها منشن فقولت ازاي دي تروح عن دماغك دخلت عليه وفعلا لايت حسابها ودخلت عليه ودخلت ع الرسايل وكنت بفكر ابعتلها رساله ولا لا قعدت افكر وقول ابعتلها مش هتخسر حاجه بعتلها وقولتلها كنتي زي القمر الف مليون مبروك واعتبري ان كان مفيش بينا حاجه زمان دي ايام مراهقه يعني دلوقتي عقولنا كبرت ها هه الف مبروك واهلا بيك ف شارعنا 😂ده الي بعتهولها هيا مردتش عليه علطول نمت وصحيت ع الساعه 3 اليل طووووويل بفتح التلفون لايتها ردت عليه بتقول يبارك فيك عقبالك وياعبده بجد انت ريحتني بكلامك ده انا كنت حاسه بذنب من نحيتك بس كويس كلامك ريحيني الكلام ده من خمس دقايق فعرفت انها صاحيه قولتلها وانتي ايه الي مصحيك بقي لدلوقتي ضحكت وقالتلي شبعت نوم قولتلها شبعتي نوم بردو ولا العريس بيكلمك قالتلي لا هو نايم من الساعه 1ضحكت وقولتلها هو لحق ينام ده المفرود ماينمش لاسبوع اودام من الي هيشوفه 😅قالتلي هيشوف ايه قولتلها هيشوف القمر كلو يابنتي قالتلي لسه كلامك في بكش بردو قولتلها ابدا * انتي عرفه شهدتي مجروحه فيكي ومش بكدب عليك بس تعرفي انبارح كنتي زي القمر يامنار طول عمرك يعني قالتلي شكرا ده من زوواق قولتلها اعملي حسابك انهارده لما تدخلو الشقه وتدخلو اوضه النوم يبقي براحه شويه جنبكم راجل اعزب ها 😂😂هيا قالتلي عيب بقي مينفعش قولتلها انا قولتلك وخلاص وتبقي تفتكري بقي عشان هكون صاحي قالتلي انا هنام يلا باي قولتلها ماشي باي قالتلي معتش تبعت رسايل هنا عشان التلفون مش هيكون معايا وهو ممكن ياخد يفتح حسابي من عند قولتلها طب هاتي الرقم قالتلي لا يردو وعملتلي حظر رسايل من غير ماتقولي وقفلت وانا نمت صحيت ع يوم الفرح الساعه 2 لبست ونزلت وقفت معاهم تحت لناس الي بيتغدو وكده وخلاص خلصنا اكلت مع العريس وكلو تمام والعريس طلع يودي العروسه الكوفير وهو طلع يظبط نفسه وانا طلعت قعدت افكر فيها عينيه ريحت شوي امي طلعت تصحيني بتقولي اوم ياعبده عشان تروح الفرح العريس قرب ياجي قومت علطول اتشطفت ولبست البنطلون السماوي ع القميص لبيص وبليزر كحلي ونزلت قعدت شوي مع صحابي لحد لما العريس وصل وقعدت طول الفرح ابص عليه وهيا كانت تبصلي كل فتره كده طلعت رقصت شوي مع العريس وامه وابوه وصحابي وخلاص الفرح اكتر حاجه بيقعد ساعتين اليل كويل والجو برد ف الناس مش بتطول ف افرحنا كده ف القريه لو ف الصيف الفرح ممكن يقعد لوحده او اتنين المهم الفرح خلص والعريس طلع وحدف دكر بط وخلاص كلو روح وصحابي مشيو وانا دخلت البيت وامي قالتلي هتنام قولتلها ايوه تعبان وعايز انام وانا كنت عايز اطلعو عشان اطلع ليهم طلعت وقفلت عليه الباب وكان عندي سخان يدوبك يدفي اوضتي عشان مش بعرف انام بهدومي كلها فضلت بالبوكسر والفانله وروحت ع البلكونه وفتحته حته بسيطه خالص وكان بلكونتهم مقفوله بس كان في نور بسيط خالص طالع من باب البلكونه نمت ع السرير وقعدت العب ف زبي سمعت صوت اغاني شغاله من اوضتهم قومت ابص من طرف الباب لايت حد فتح الباب البلكونه بس قفلو بشنكال بتاع الباب يعني يدوبك باب البلكونه مفتوح ياجي 5 سنتي من النص كده والنور كان منور وانا النور عندي طافي وببص براحه عندهم لمحه منار عماله تهز ف جسمها وكانت لبسه حاجه سودا فعرفت انها بترقصلو ولبسه قميص نوم اسود قعدت ابص عليهم ولعب ف زبي وكان زبي وقف من منظرها وهيا بترقص كده مع اني مكنتش شيافها كلها بس كنت بتخيل بس جسمها وهو بيتهز كده مسخني اوي غمضت عيني وتخيلت نفسي راكب فوقها وزبي ف كسها وعمال امص بزازها الملبن دي لحد نزلتهم ع الارض وكنت اول مره احس اني نزلتهم كتير كده ريحت جسمي ع السرير خمسه ورجعت ابص لايت الاغاني قفلت وسمعت صوت خفيف خالص اااه اااه ااه كان يدوبك يتسمع بالعافيه ااااه حلوواوووي براحه ع بزازي ماتعضش فيهم كده ااااه انا زبي وقف علطول مع اني كنت لسه منزل لحد لما سمعت جوزها بيقول ااااه بينزلو يامنار هنزلهم ف كسك اااه كسك سخن اوووي اااه وانا من شهوتي نزلتهم كمان مره ع الارض ونمت من التعب ع السرير صحيت الصبح الصبحيه وصلت وانا قاعد مع امي تحت وقالتلي انا رايحه عند خالتك شوي وهاجي بليل قولتلها ماشي ركبتها توك توك ونا رجعت تاني لايت العريس وقف اودام ببتهم مع قريبو سلمت عليه والف مبروك وبتاع وطلعت بسرعه ع شقتي مسكت تلفوني لايت الحظر بتاعها شالتو علطول بعتلها رساله قولتلها صباحيه مبركه ياعروسه لايتها بعتالي 😊😛قولتلها طب ليه بتلاسي عليه الحق عليه ان انا انبارح معرفتش انام منكم قالتلي ازاي قولتلها صوتكم كان عالي وسمعت كل حاجه قالتلي بجد 🤨 قولتلها يعني مكنتيش عرفه منا قولتلك وطي صوتكم شوي عشان انا جنبكم وعلفكره شوفتك وانتي بترقصي انبارح قالتلي كداب قولتلها بامره القميص لسود سكتت شوي وقولتلها هو في حد يسيب القمر دي لوحدها وينزل تحت مع قريبو قالتلي اهو بيسلم عليهم زي ما اهلي كانو عندي بيسلمو عليه قولتلها سالوكي عملتم ايه ولا لا 😂قالتلي عيب يلا قولتلها لا بجد سالوك ولا لا قالتلي اه قولتلها قولتلهم ايه قالتلي ملكش دعوه قولتلها اها كانو يسالوني انا كنت هقولهم ع كل حاجه سمعتها بودني والي شوفته بعيني قالتلي انت كداب انت ماسمعتش حاجه قولتلها اقوله اماره قالتلي ماشي قولتلها بامارة لما هو نزل ف بتاعك وقال بتاعك سخن اوووي يامنار ااااه بعتلها الرساله دي واول ماشافتها رجعت الحظر تاني وانا قعدت افكر فيها لايت الباب بتاعها بيتفتح وبتنده ع جوزها بس وشها لورا يدوبك يعني مبصيتش عليه وانا علطول فتحت الباب ولايتها لبسه عبايه بيتي مجسمه عليه وشق صدرها بين حوالي 7 سنتي وكان منظر يجنن بصتلها قولتلها يابختو بيكي وهيا ابتسمت ورجعت ورا قولتلها شيلي الحظر بقي ونبي ضحكت وقفلت الباب ودخلت وانا نمت ع سريري عمال ابص ع تلفوني ومسك زبي وشوف اخر رسايل بيني وبينها ودعك زبي لحد لما لايت الحظر اتسال وبعتالي رقمها وقالتلي ابعتلي ع الواتس عشان جوزي ممكن باخد اميلي وانا علطول مصدقت سجلتو وبعتلها ومسحت الرسايل المسنجر علطول قولتلها ايه القمر الي انا شوفته انهارده ده هو هيبقي علطول كده اشوفك ف وشي ده ع كده مش عايز اتجوز بقي مدام هشوفك كل يوم الصبح قالتلي اتلم بقي وبطل تبعت زمان الراجل طالع دلوقتي قولتلها ياريتني كنت انا مكانو مكنتش هسيبك ابدا لوحدك قولتلها مش كان زمانك مراتي دلوقتي لو كنتي وفقتي عليه يابت انتي ضحكت وقالتلي بعينك تلمس شعره مني ابدا قولتلها يابنتي كنتي هتبقي مراتي ومكنتش هلمس شعره منك بس كنت همسك جسمك كلووو ضحكت وقالتلي بعينك لايتها بتقولي جوزي طالع باي وانا مردتش ابعتلها رساله سمعت صوت جوزها بيكلمها وخمس دقايق سمعت صوتها اااه ااه براحه ياسعد ااااه كمان كمان دخلو وهو يقولها وطي صوتك ياشرموطه انا فتحت بالكونتي ودخلت ف البلكونه وقعدت فيها ع الارض وبقيت اسمع الصوت الي صوته واطي وهيا ااااه دخلو ياسعد دخلو اووي اااه وانا بلعب ف زبي لحد لما سمعت حوزها بيقول هنزل ف كسك اااه كسك حلو اوووي ااااه لحد لما الصوت سكت عرفت انهم خلصو وبعد نص ساعه بعتتلي رساله بكده 👍 انا رديت عليه قولتلها عملتو ايه يامنار قالتلي ايه ده قولتلها ماتعمليش نفسك مش فاهمه بقي قولتلها عملتو ايه بقي قالتلي زي اي اتنين متجوزين قولتلها يابختو بيك يابنتي *قولتلها هو فين قالتلي نايم ف الاوضه وانا بجهز الفطار قولتلها ياريتني كنت معاك دلوقتي ف المطبخ كنت عملت عمايل قالتلي طب بطل قله ادب بقي قولتلها انتي لبسه ايه طيب قالتلي وانت مالك قولتلها طب بعد كدا قولتلك وطي صوتك بعد كده صوتك عالي اوووي وانا جسمي بيتعبني منكم قالتلي وانت رامي ودنك معانا ليه قولتلها اقولك وماتزعليش قالتلي قول ومش هزعل قولتلها بتخيل نفسي مكان جوزك وانا الي راكب عليكي قالتلي بجد قولتلها ايوه بجد ونفسي اكون مكانو اوووي قالتلي طب اقولك ع حاجه قولتلها قولي قالتلي انا كنت بعلي صوتي عشان انت تسمعني قولتلها بجد يامنار قالتلي اها بجد قولتلها طب انا عايز اشوف قميص النوم الي كنت لبسه ليله دخلتك قالتلي لا طبعا قولتلها عشان خطري قالتلي وتمسحها علطول قولتلها * همسحها صحبت الصوره كلها اودامي هعمل بالصوره ايه يعني قالتلي دقيقه وفعلا لايتها بعتالي صوره لقميص النوم بتاعها وهو ع السرير وكان تحفه كان واسع شوي عشان جسمها قولتلها ياااه ده تحفه يابنتي امال عليك يبقي عامل ازاي قالتلي اتلم بقي قولتلها طب ماتلبسيه وتوريني صورتك بيه قالتلي مستحيل قعدت اتكلم معاها شوي لحد ما اقنعتها قالتلي اصبر هلبسو وجايه فعلا دقيقه وبعتتلي الصوره كامله جسمها كلو كان ف الصوره ويااااااااااه ع ده منظر منار ام جسم مربرب صدرها كان نازل من كبرو ونص شق صدرها باين جسمها ابيض اوووووي شمعه منوره وقصير لنص فخدها الملبن المربربه وكنت بتخيل لو رفعتو شوي هشوف كسها قولتلها ياخربيت جمالك ايه ده كلو جسمك يجنن ومسحت الصوره فعلا وعملت اسكرين للمحادثه وقولتلها مسحت الصوره اهو قالتلي ماشي قولتلها ممكن طلب تاني قالتلي ها قول قولتلها نفسي اشوف ضهرك كلو قالتلي اها ي وسخ قولتلها يلا بقي وهتتمسح **** علطول قالتلي دقيقه وبعتت صورتها من وراه وكانت طيزها كبيره ورفعه قميص النوم الي ضهرها باين كلو لحد شق طيزها وقولتلها ينهار ابيض ع ده جسم ايه الجسم ده يمنار ده انتي تحلي من ع حبل المشنقه قولتلها يامنار قولك حاجه قالتلي قول قولتلها نفسي اشوف صدرك اوووي قالتلي لا مينفعش وعيب كده يا عبده قولتلها خلاص بس ف حاجه تانيه قالتلي ها قول قولتلها المره الجايه لما تاجي تنامو مع بعض تفتحي الباب شويه وشوفك منه لما تخلصي قالتلي هشوف وفكر وقولك يلا باي دلوقتي قفلت وانا نمت ع السرير وبقيت العب ف زبي ونزلتهم ف الحمام علي صورتها ونزلت عملت لنفسي اكل وفطرت وقعدت اتفرج ع التلفزيون لايت صحبي بيرن عليه بيقولي ف شغلانه ع السريع تاجي معايا قولتلو يلا لبست وطلعت كانت شغلانه عوالسريع ركبنا كذا مسوره وخلصنا وروحت كانت امي ف البيت فتحت النت لايتها بعته رساله كنا بعد العصر كدا مردتش ابعت ليكون الفون مش معاها وهيا بعتها الساعه 2 قعدت شوي لايتها بعته 👍قولتلها ياهلا قالتلي فينك قولتلها كنت ف شغلانه كده قالتلي اها وخلصت قولتلها اها من شوي ولسه جاي قالتلي اها اصل كنت مفكراك هنا قولتلها ليه عملتو حاجه تانيه من غيري وضحكت قالتلي اها ياخفيف قولتلها نفسي مره اكون مكانو بقي قولتلها تعرفي اول حاجه هعملها ايه لو بقيت مكانو قالتلي ايه قولتلها لازم اكتم صوتك باي حاجه عشان ماتصوتيش وتفضحينا ضحكت وقالتلي ليه هصوت قولتلها هو انتي مفكراني زي جوزك ولا ايه قالتلي ازاي قولتلها انا بتاعي كبير مش زي بتاع جوزك قالتلي يعني بتاعك اكبر قولتها مع ان انا مشوفتش بتاع جوزك بس بتاعي اكيد اكبر قالتلي زب جوزي كبير انت لايتها بتتكلم بصراحه قولتلها زبي اكبر من زب جوزك تحبي اوريهولك قالتلي ماشي قولتلها بس لو طلع اكبر هتوريني بزازك قالتلي اشوف الاول قعدت العب ف زبي لحد مابقي حديد وصورتو ليها وهيا اول ماشفتو وقالت كل ده قولتلها كبير قالتلي كبير اوي ده بتاع حوزي يدوبك نصه زبي كان حوالي ٢٠ سنتي ومش طخين اووي قولتلها عجبك زبي قالتلي هو حلو وكبير قولتلها طب يلا بقي هتوريني بزازك قالتلي لا زي ماقولت خفتح الباب شوي بليل وبص برحتك بقي وانا عملالك مفاجاءه بليل كمان بس خليك صاحي بقي قولتلها ده انا مش هنام اسبوع وقفلت وانا نزلت شوي تحت ومستني بفارغ الصبر سمعت فيلم اجنبي كان اكشن مع امي وطلعت الشقه لايتها بعته رساله بتقولي يلا واوعي تبعت رساله انا شوفت رسالتها وفتحت البلكونه بتاعتي لايتها بتفتح باب البلكونه بتاعتها شوي كنت شايف حلو لايتها بتبصلي وهيا بتفتح الباب ولايت نص بزازها بينه وكانت لبسه قميص احمر يجنن عليه وع بزازها البيضه الملبن انا اوضتي مضلمه خالص لو اي حد بص عليه مايشوفش حاجه خالص لايت جوزها دخل الاوضه وكان لابس الشورت بس ودخل وكانت هيا قعده اودام المرايه بتظبط نفسه وانا شايفهم لو حد وقف مكاني والباب مفتوح بتاع البلككونه بتاعتهم بيشوف طرف السرير بتاعهم لتسريحه هيا كانت قاعده وهو وقف وراها وقالها ايه الحلاوه دي يامنار ومسك بزازها من ع قميصها وهيا بتقوله اصبر شوي قالها مش قادر هيا قامت وهو حشر زبو وهيا وقفه ف طيزها وبداء يحكو من فوق القميص ويمسك بزازها ويشدها نحيتو وهيا اااه براحه ع بزازي ياسعد وانا شايف كل حاجه وصوتهم كان عالي قالها تعالي ورماها ع السرير لايتها بتقولو اصبر شوي قالها ايه قالتلو دقيقه راحت وقفه ع الارض ونامت بوشها ع السرير ورجليها ع الارض والقميص اترفع لوحدو وانا شايف كل حاجه وااااه ع ده منظر وهو علطول طلع زبو وقالها لفي مصي زبي الاول وفعلا لايتها بتلف ومصت زبو حلو اوووي كانت بتدخلو كلو ف ظورها وطلع زبو من بوقها ونميمها زي ماكانت وطيزها انا شايفها كبيره وبيضه وملبن هيا مدت ايديها ومسكت طيزها الاتنين وفتختهم وجوزها دخل زبو ف كسها وهيا ااااه نيك نيك اوووي دخل زبك كمان وهوو اههاااا يامنار كسك سخن اوووي بيخلي زبي مايستحملش وقعد ينيك فيه راح قالها لفي نفسك ورفعت رجليها ع صدرو وهو وقف ع الارض وكان نفسي اشوف كسها بس مش شايفو خالص هو دخل زبو وفضل ينيك فيها وهيا اااااه كمان دخلو زبك كبير اوووي وحلو دخلووو اوي وانا حاسس انها بتكلمني انا فضلو ع كده شويه وقامت قلعت القميص اودامي وكانت بتبصلي وجوزها نايم ع السرير وكان مدلدل رجلو ع الارض وهيا بتخلع القميص بزازها طلعو اودامي وكان منظر يجنن بزازها ملبن وكبيره وكنت عايز اروح عندها اكلهم اكل بسناني وبزات حلماتها الوردي الوقفه دي زي حبايه الزتون الصغيره لايتها بتبصلي وقالت لجوزها وهيا بتلعب ف كسها عايز تنيك كسي الحمر ده يقولها اااه تعالي يامنار اركبي ع زبي وهيا تقوله نفسي اركب ع زبك وحس بيه كلو جوايه وانا زبي بقي صاروخ مسكت تلفوني وصورتو لايتها طلعت ع السرير وقعدت ع زب جوزها وضلت تنط ع زبو لحد ماقالها هنزل هنزل وهيا فضلت راكبه فوقه لحد ماهو نزل ف كسها وهيا بتتنطط ع زبو وطيزها كانت بترج اودامي من النط ع زب جوزها لايتها قامت وكانت ملط عطتني ضهرها وكيزها نحيتي راح موطيه وياخرابي ع ده منظر كسها ظهر اودامي وخرم طيزها الفاتح وكسها الي كان كلو عسل والبن جوزها بينزل من كسها وانا صورته علطول وكنت مقرب صورت التلفون فاكانت ضهره الصوره تلفوني oppoa96 كامرته جميله هيا فصلت موطيه وتدخل صوبعها ف كسها كانها بتنيك نفسها لفت وشها ليه وفصلت تلعب ف بزازها الكبيره وشيفاني ببص عليه وهيا بتدعك ف جسمها جوزها قام يدخل الحمام وهيا قعدت ع طرف السرير ووشه ليه وبتبص عليه وفضلت تلعب ف كسها وانا بتفرج عليها وماسك زبي دعك فشلت تلعب ف كسها لحد لما لايتها نزلت عسل ع فخادها وكانو كتير اووي وانا علطول نطرت لبني ع المنظر ده لايتها نامت ع السرير وفاتحه رجليها وفخادها عسلها بينزل من عليها ولايته مسكت تلفونها علطول مسكت فوني وهيا بعتت رساله بتقولي عجبك الي شوفته قولتلها عجبني روحت بعتلها صورت زبي وهو وقف وقولتىها نفسي ادخلو ف كسك الي اودامي ده هموت ودخلو جووواه قالتلي وبصراحه نفسي احس بزبك جواؤه اووووي من يوم ماسوفته وانا نفسي فيه امصو ودخلو ف كسي بايدي قولتلها احدفيلي الكلوت الي كنت لابسه قالتلي ليه قولتلها هحدفهولك بكره بس هنزل شويه لبن عليه وهعيهولك تاني قالتلي ماشي ببص عليها لايته وقفت ومسكت الكلوت ومسحت بيه عسلها ولايتها بتدخلو ف كسها وتبصلي وحدفتو ليه وانا كنت هيجان اوووي وزبي كان ولعه قالتلي باي عشان هروح اخد دش قبل مايطلع وقفلت هيا مسكت كلوتها السود وعسلها عليه شميتو وكان ريحتو جميله اوووي وفتكر وهيا حطاها ف كسها وهيا عايزه زبي يدخل ف كسها وقولت لازم انيكعا بس ازاي ده هيحصل مسكت كلوت وحطيتو ع السرير وانا قلعت بوكسري ونمت ع البوكسر وزبي نايم ع البوكسر وحاسس بعسلها ع زبي وفضلت اروح واجي بزبي عليه واتخيل كاني بنيكها ف طيزها وبحك زبي ف طيزها لايتني نزلت لبني ع الكلوت وكان لبني تقؤل وكتير شبتو زي ماهو وحطيتو جنبي ونمت صحيت الصبح لايت لبني ناشف بس ظاهر اووي صحيت الساعه ١١ لايتها بتقولي انا مسافره مع سعد شهر عسل اوعي تبعتلي رسايل غير لما ابعتلك انا وباااي احنا ماشين دلوقتي وفعلا مابعتش رسايل وقعدت شهر مكلمهاش خالص وكلوتها عندي وكل يوم انزل لبني عليه لحد لما عفن خالص من كتر البن لحد لما يوم وصلو في بليل كنت انا قاعد مع امي عند الست صباح الي هيا ام سعد كنا بنتكلم ونضحك لاينهم دخلين علينا ومكشرين اول ماشوفنا ابتسمو كده وسلمت ع سعد واخدت امي ودخلت علطول فتحت فوني لايتها بعتالي رساله بتقولي ازيك قولتلها حلو اوي ياعسل قولتلها وحشتيني اووووي قالتلي وانت كمان قولتلها انبسطي قالتلي لا ابدا ده حصل بلاوي قولتلها حصل ايه قالتلي انا وسعد كنا بنتفسح ع البحر وقالي تعالي بتمشه هناك كده قولتلو يلا مشينا شويه لحد مابعدنا عن الناس خالص قولتلو يلا نرجع ياسعد قالي لسه شوي بس تعالي ورانا ايه قولتلها اقولك ايه كلميني صوت جوزك مش هييطلع دلوقتي قاعد مع ابوه وامه تحت وفعلا رنت وقالتلي واحنا ماشيين لايت ٣ شباب ف سن العشرين كده وقفونا وكان معاهم مطوه وقالولي اسكتي احسن نموتك هنا وحطيت ايدي ع بوقي وجوزي قالهم ف ايه ياشباب قالو لينا نامو ع بطنكو احسن ماندبحكم هنا ببص ع سعد قالي نامي وفعلا نمت والواد قال ل سعد طلع كل الفلوس الي معاك وانتي يابت اقلعي كل حاجه معاك دهبك وكل حاجه وفعلا قلعت كل حاجه وانا ع بطني ولبسه هدومي كلها عشان الجو برد
لايت واحد قالي انتي حلوه اوووي يا بت ولازم اركبك سعد لسه بيتكلم واحد جاب المطوه وحاططها ع ركبتو وقالو هدبحك اذا اتكلمت وفعلا سعد ءكت خالص وواحد جه ونام فوقي وقعد يحك زبو ف طيزي ويتحرك كانو بيتمرجح عليه وزبو يتحشر ف طيزي من فوق الهدوم وانا ساكته وخايفه وزبو كان بيحك ف طيزي وكنت حاسه بيه وكنت خايقه اتكلم وسعد ساكت خالص ولايت الواد الي كان عند سعد ركب فوقه زي ماالواد راكب فوقي وقاله طيزك حلوه اوي ابن الوسخه وقعد يحك زبو ف طيز سعد وسعد خاف يتكلم عذان المطوه ع رقبته لايت الواد الي فوقي رفع ليه عبايتي ومنزل بنطلوني وكنت لبسه الكلوت ولايته علطول مطلع زبو وكان مش كبير اوي وراح مدخلو ف كسي وانا نايمه ع بطني وفضل ينيك فيا حوالي ١٠دقايق وانا كنت دنيا تانيه خالص كان زبو حلو وطخين وفضل ينيك في وانا اااااه اااااه نيك كسي نيك كمان اااه سمعت صوت سعد وهو بيقول ااااه براحه براحه ببص عليه لايتو الواد الي راكب فوقه قلعو البنطلون ويدخل زبو ف طيز سعد وسعد سمعت صوته وهو بيقول ااااااه طيزي ااااااه كان صوته اعلي مني بقيت ابص عليه وهو مغمض عينو وعمال يقول اااااه ويصرخ لحد لما لايتو سكت خالص والواد الي فوقه كان نزل لبنو ف طيز سعد وانا لسه الي فوقي فشخني نيك ف كسي وقالي تعالي مصي زبي يامتناكه وفعلا قومت ع ركبي وهو قام ومصيت زبو ببص ع سعد لايت التالت بتاعهم راح ودخل زبو ف طيز سعد وبيكمل نياكه فيها وسعد عمال يقول ااااااه نيك كمان دخل زبك اوووووي
لايت الي انا بمص زبو بيقولي ابصطي ياشرموطه جوزك بقي متناك قد الدنيا
وممكن تنكيه انتي كمان لو عايزه ومش هيقولك لاء ابدا ولايت التاني الي ركب ع سعد بينزل لبنو ع طيز سعد وانا بقيت امص جامد لحد لما لايت الي كان معايا نزل لبنو كلو ف بوقي تفيتو ع الارض ومشينا واخدو تلفون سعد وفلوسه
بس تلفوني كان ف الشقه وفلوسي والغوايش هما اخدو مني الخاتم بس ونزلنا انا وسعد تاني يوم العصر ولسه جايين اهو قولتلها يعني انتم تتناكو بره وانا بضرب عشرات ع كلوتك قالتلي انت بتضرب عليه من وقتها قولتلها اها تحبي تاخديه قالتلي هاتو انا هلبسو اودامك قولتلها ياريت
وحدفتو من البلكونه وهيا اخدتو وفضلت تشم فيه وتقولي ياخربيتك ده كلو لبن قولتلها كان نفسي البن ده كلو يكون ف كسك يامنار قالتلي انا هخليك تنيكني اودام جوزي كمان ولو عايز تنيكو هخليك تنيكو وفعلا فتحت البلكونه ع الاخر وقلعت هدومها اودامي ونصها الي تحنت بااان وكسها كان احمر لايتها بتلبس الكلوت ولبني مغرقو ولايت الباب اوضتها اتفتح وهيا بتلبس الكلوت وجوزها شافها وهبا بتلبسو اودامي وشافني وقف اودامو وانا اتجعزت وهو فضل يبصلي ولايتها بتقولو كلمه ف ودنو كده هو حط وشه ف الارض ولايتها بصتلي تاني اودام جوزها وكانت لبسه الكلوت ولايتها بتخبط ع كسها اووووي وتقولي باي دلوقتي ياقلبي وباستني اودام جوزها وانا استغربت منها ومنو



لو عايزين الجزاء التاني قولو هنا وانا هنزل الجزاء التاني بلكتير اوي بكره بس هنا ف التعليقات
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: meko, لوسيفر😈, المغرور33 و 30 آخرين
انا عبده 26 سنه لسه اعزب وعلفكره القصه دي حقيقيه بس هزود حاجات بسيطه عشان تبقي القصه حلوهوانا عندي 20 سنه كنت بحب اكلم بنات البلد ع الفيس وكده فيوم كان في اتنين صحابي بيتكلمو عن بنت وكده يعني واسم اميله منار سعد وقالو انها ممكن تعدي ف اي وقت تروح الدرس وكده فضلت مستني اشوفها لحد لما قربت وهما قالو جات اهي وانا لابت قمر معدي هوصفهلكم هيا مليانه زي الملبن ووشها ابيض اووي وكانت لبسه عبايه سوده واسعه كانت طيزها واضحه كمان منها وانا بحب الجسم ده اووي وبزازها من الهوا الشديد العبايه شدت ع جسمها من اودام وانا مركز معاها ياخرابي بزاز كبار ويتاكلو اكل قولت لازم اكلمها حولت كذا مره اكلمها من الفيس بقت تعملي بلوك من غير ماتعرف انا مين لحد مافيوم قولتلها ليه كل شويه تعمليلي بلوك لايت ردت قالتلي عشان انا معرفكش هكلمك ليه فقولتلها خلاص هبعتلك من حسابي الاساسي وفعلا بعتلها رساله وتكلمنا عادي وقعدت ياجي سنه اكلمها بس بحترام وقولتلها بحبك بس هيا كانت رافضه كده تماما زي مابيقولو التعليم بيحب التعليم وانا كنت صنعتي سباك وانا كنت خرجت من 2 ثانوي تجاري يعني معيش دبلوم ايامها بقي دخلت الجيش متاخر سنه وقعدت 3 سنين ف الجيش ومش بنتكلم خالص ووقبل مادخل الجيش كنت بقعد ع اول الشارع بتاعنا وهيا كانت بتاجي منه قصد عشان تشوفني وكده المهم جنب جار ف وش بيتنا علطول الي بينه وبينو شارع 3 متر والبلكونه ف وش البلكونه انا ليه اخ واحد متجوز وشاري بيت بره وقاعد انا مع امي بس امي مات من فتره كنت بقعد ف الجيش 20 وبنزل 10خلصت جيش وطبعا مش فكرها خالص وخلاص كلو انتهي في يوم جارنا بشمهندس سمعت انه خطب بنت من حاره كذا علطول افتكرت منار وقولت فين ايامك يامنار راح جابو الشبكه وانا طبعا ولا كنت اعرف انها هيا لحد ما فيوم كنت صاحي من النوم بيتنا دورين امي قعده تحت وانا شقتي الي فوق وقفه ع الدهان ويبقي خلاص الشقه تمام صحيت من النوم وفتحت شباك باب البلكونه نص نص كده وطبعا شقتهم قصادي علطول ببص لايت ام العريس والعروسه وام العروسه بيتفرجو ع الشقه استخبيت ورا الباب كده وببص عليهم وكانت العروسه لبسه عبايه ديقه عليه شوي وكانت طيزها تحفه كانت مربربه العروسه لفت وشها ورايحه تبص من البلكونه وانا عملت انا لسه بفتح باب البلكونه وكنت لابس فانله ووقت ماشوفتها قولت احا دي منار وكنت مش عارف مصدوم ولا مبسوط انها هتبقي ف وشي ولا انها هتتجوز جاري المهم فتحت الباب وعلفكره البلكونه ف اوضه النوم علطول ولو البلكونه بتعتهم مفتوحه ممكن اشوف نص الاوضه فتحت الباب وهيا علطول بصتلي وانا بصتلها كاني لسه صاحي وعملت نفسي مصدوم وقولتلها ازيك قالتلي كويسه انت عامل ايه قواتلها بخير هبا سكتت قولتلها انتي العروسه حركت راسه ب ايوه كده انا ابتسمتلها وقولتلها الف مبروك بعد اذنك ودخلت نمت ع سريري وكنت بضحك بصوت واطي كده عشان ماتسمعنيش كنت فرحان انها هتبقي جارتي بقي وهشوفها علطول وعلطول مسكت زبي وتخيلتها وهيا بتتاك من حوزها وجسمها المربرب بيتهز وهو راكب فوقها وزبي وقف مره واحده اول ماتخليتها قومت وغيرت وطلعت ع الشغل وجيت اخر النهار وكنت كول اليوم افكر فيها يوم الحنه قعدنا ف الشارع مع العريس احنا واهلو والجران كنا كتير وطلعنا ع بيت العروسه وانا طبعا لابس ومتشيك بقي حاسس انه فرحي انا واول ماوصلنا كانت قعده العروسه ف الكوشه وكانت قمر والفستان ملزق ف صدرها وحاسس ان صدرها هينط من تحت الفستان والبضي البيص الي تحت الفستان وانا كل تركيزي عليه وانا وقف ورا شوي وهيا كانت عماله تبص يمين وشمال وكنت حاسس انها بتدور علي عشان اظهر بقي قعدت ع الكرسي ف مكان فاضي كده وهيا بعد حوالي 5 دقايق لمحتني وكل شوي تبص نحيتي وانا ببص ع جمالها وجسمها الي عايز يتاكل حته حته من صوابع رجليه لفخدها لكسها لبطنها لبزازها لفشايفها الحمره ددمم لوحدها خلصنا ومشينا مع العريس وانا طلعت غيرت واستحميت ومسكت تلفوني لحد الساعه 11 بليل طبعا كنا ف البرد ف الكل روح بدري انا دخلت ع الفيس وكنت بدور ع حسابها مش عرفو خالص لحد لما فكرت ان خطيبه عندي ف الاصدقاء وكان عامل الحاله خاطب وطبعا عملها منشن فقولت ازاي دي تروح عن دماغك دخلت عليه وفعلا لايت حسابها ودخلت عليه ودخلت ع الرسايل وكنت بفكر ابعتلها رساله ولا لا قعدت افكر وقول ابعتلها مش هتخسر حاجه بعتلها وقولتلها كنتي زي القمر الف مليون مبروك واعتبري ان كان مفيش بينا حاجه زمان دي ايام مراهقه يعني دلوقتي عقولنا كبرت ها هه الف مبروك واهلا بيك ف شارعنا 😂ده الي بعتهولها هيا مردتش عليه علطول نمت وصحيت ع الساعه 3 اليل طووووويل بفتح التلفون لايتها ردت عليه بتقول يبارك فيك عقبالك وياعبده بجد انت ريحتني بكلامك ده انا كنت حاسه بذنب من نحيتك بس كويس كلامك ريحيني الكلام ده من خمس دقايق فعرفت انها صاحيه قولتلها وانتي ايه الي مصحيك بقي لدلوقتي ضحكت وقالتلي شبعت نوم قولتلها شبعتي نوم بردو ولا العريس بيكلمك قالتلي لا هو نايم من الساعه 1ضحكت وقولتلها هو لحق ينام ده المفرود ماينمش لاسبوع اودام من الي هيشوفه 😅قالتلي هيشوف ايه قولتلها هيشوف القمر كلو يابنتي قالتلي لسه كلامك في بكش بردو قولتلها ابدا انتي عرفه شهدتي مجروحه فيكي ومش بكدب عليك بس تعرفي انبارح كنتي زي القمر يامنار طول عمرك يعني قالتلي شكرا ده من زوواق قولتلها اعملي حسابك انهارده لما تدخلو الشقه وتدخلو اوضه النوم يبقي براحه شويه جنبكم راجل اعزب ها 😂😂هيا قالتلي عيب بقي مينفعش قولتلها انا قولتلك وخلاص وتبقي تفتكري بقي عشان هكون صاحي قالتلي انا هنام يلا باي قولتلها ماشي باي قالتلي معتش تبعت رسايل هنا عشان التلفون مش هيكون معايا وهو ممكن ياخد يفتح حسابي من عند قولتلها طب هاتي الرقم قالتلي لا يردو وعملتلي حظر رسايل من غير ماتقولي وقفلت وانا نمت صحيت ع يوم الفرح الساعه 2 لبست ونزلت وقفت معاهم تحت لناس الي بيتغدو وكده وخلاص خلصنا اكلت مع العريس وكلو تمام والعريس طلع يودي العروسه الكوفير وهو طلع يظبط نفسه وانا طلعت قعدت افكر فيها عينيه ريحت شوي امي طلعت تصحيني بتقولي اوم ياعبده عشان تروح الفرح العريس قرب ياجي قومت علطول اتشطفت ولبست البنطلون السماوي ع القميص لبيص وبليزر كحلي ونزلت قعدت شوي مع صحابي لحد لما العريس وصل وقعدت طول الفرح ابص عليه وهيا كانت تبصلي كل فتره كده طلعت رقصت شوي مع العريس وامه وابوه وصحابي وخلاص الفرح اكتر حاجه بيقعد ساعتين اليل كويل والجو برد ف الناس مش بتطول ف افرحنا كده ف القريه لو ف الصيف الفرح ممكن يقعد لوحده او اتنين المهم الفرح خلص والعريس طلع وحدف دكر بط وخلاص كلو روح وصحابي مشيو وانا دخلت البيت وامي قالتلي هتنام قولتلها ايوه تعبان وعايز انام وانا كنت عايز اطلعو عشان اطلع ليهم طلعت وقفلت عليه الباب وكان عندي سخان يدوبك يدفي اوضتي عشان مش بعرف انام بهدومي كلها فضلت بالبوكسر والفانله وروحت ع البلكونه وفتحته حته بسيطه خالص وكان بلكونتهم مقفوله بس كان في نور بسيط خالص طالع من باب البلكونه نمت ع السرير وقعدت العب ف زبي سمعت صوت اغاني شغاله من اوضتهم قومت ابص من طرف الباب لايت حد فتح الباب البلكونه بس قفلو بشنكال بتاع الباب يعني يدوبك باب البلكونه مفتوح ياجي 5 سنتي من النص كده والنور كان منور وانا النور عندي طافي وببص براحه عندهم لمحه منار عماله تهز ف جسمها وكانت لبسه حاجه سودا فعرفت انها بترقصلو ولبسه قميص نوم اسود قعدت ابص عليهم ولعب ف زبي وكان زبي وقف من منظرها وهيا بترقص كده مع اني مكنتش شيافها كلها بس كنت بتخيل بس جسمها وهو بيتهز كده مسخني اوي غمضت عيني وتخيلت نفسي راكب فوقها وزبي ف كسها وعمال امص بزازها الملبن دي لحد نزلتهم ع الارض وكنت اول مره احس اني نزلتهم كتير كده ريحت جسمي ع السرير خمسه ورجعت ابص لايت الاغاني قفلت وسمعت صوت خفيف خالص اااه اااه ااه كان يدوبك يتسمع بالعافيه ااااه حلوواوووي براحه ع بزازي ماتعضش فيهم كده ااااه انا زبي وقف علطول مع اني كنت لسه منزل لحد لما سمعت جوزها بيقول ااااه بينزلو يامنار هنزلهم ف كسك اااه كسك سخن اوووي اااه وانا من شهوتي نزلتهم كمان مره ع الارض ونمت من التعب ع السرير صحيت الصبح الصبحيه وصلت وانا قاعد مع امي تحت وقالتلي انا رايحه عند خالتك شوي وهاجي بليل قولتلها ماشي ركبتها توك توك ونا رجعت تاني لايت العريس وقف اودام ببتهم مع قريبو سلمت عليه والف مبروك وبتاع وطلعت بسرعه ع شقتي مسكت تلفوني لايت الحظر بتاعها شالتو علطول بعتلها رساله قولتلها صباحيه مبركه ياعروسه لايتها بعتالي 😊😛قولتلها طب ليه بتلاسي عليه الحق عليه ان انا انبارح معرفتش انام منكم قالتلي ازاي قولتلها صوتكم كان عالي وسمعت كل حاجه قالتلي بجد 🤨 قولتلها يعني مكنتيش عرفه منا قولتلك وطي صوتكم شوي عشان انا جنبكم وعلفكره شوفتك وانتي بترقصي انبارح قالتلي كداب قولتلها بامره القميص لسود سكتت شوي وقولتلها هو في حد يسيب القمر دي لوحدها وينزل تحت مع قريبو قالتلي اهو بيسلم عليهم زي ما اهلي كانو عندي بيسلمو عليه قولتلها سالوكي عملتم ايه ولا لا 😂قالتلي عيب يلا قولتلها لا بجد سالوك ولا لا قالتلي اه قولتلها قولتلهم ايه قالتلي ملكش دعوه قولتلها اها كانو يسالوني انا كنت هقولهم ع كل حاجه سمعتها بودني والي شوفته بعيني قالتلي انت كداب انت ماسمعتش حاجه قولتلها اقوله اماره قالتلي ماشي قولتلها بامارة لما هو نزل ف بتاعك وقال بتاعك سخن اوووي يامنار ااااه بعتلها الرساله دي واول ماشافتها رجعت الحظر تاني وانا قعدت افكر فيها لايت الباب بتاعها بيتفتح وبتنده ع جوزها بس وشها لورا يدوبك يعني مبصيتش عليه وانا علطول فتحت الباب ولايتها لبسه عبايه بيتي مجسمه عليه وشق صدرها بين حوالي 7 سنتي وكان منظر يجنن بصتلها قولتلها يابختو بيكي وهيا ابتسمت ورجعت ورا قولتلها شيلي الحظر بقي ونبي ضحكت وقفلت الباب ودخلت وانا نمت ع سريري عمال ابص ع تلفوني ومسك زبي وشوف اخر رسايل بيني وبينها ودعك زبي لحد لما لايت الحظر اتسال وبعتالي رقمها وقالتلي ابعتلي ع الواتس عشان جوزي ممكن باخد اميلي وانا علطول مصدقت سجلتو وبعتلها ومسحت الرسايل المسنجر علطول قولتلها ايه القمر الي انا شوفته انهارده ده هو هيبقي علطول كده اشوفك ف وشي ده ع كده مش عايز اتجوز بقي مدام هشوفك كل يوم الصبح قالتلي اتلم بقي وبطل تبعت زمان الراجل طالع دلوقتي قولتلها ياريتني كنت انا مكانو مكنتش هسيبك ابدا لوحدك قولتلها مش كان زمانك مراتي دلوقتي لو كنتي وفقتي عليه يابت انتي ضحكت وقالتلي بعينك تلمس شعره مني ابدا قولتلها يابنتي كنتي هتبقي مراتي ومكنتش هلمس شعره منك بس كنت همسك جسمك كلووو ضحكت وقالتلي بعينك لايتها بتقولي جوزي طالع باي وانا مردتش ابعتلها رساله سمعت صوت جوزها بيكلمها وخمس دقايق سمعت صوتها اااه ااه براحه ياسعد ااااه كمان كمان دخلو وهو يقولها وطي صوتك ياشرموطه انا فتحت بالكونتي ودخلت ف البلكونه وقعدت فيها ع الارض وبقيت اسمع الصوت الي صوته واطي وهيا ااااه دخلو ياسعد دخلو اووي اااه وانا بلعب ف زبي لحد لما سمعت حوزها بيقول هنزل ف كسك اااه كسك حلو اوووي ااااه لحد لما الصوت سكت عرفت انهم خلصو وبعد نص ساعه بعتتلي رساله بكده 👍 انا رديت عليه قولتلها عملتو ايه يامنار قالتلي ايه ده قولتلها ماتعمليش نفسك مش فاهمه بقي قولتلها عملتو ايه بقي قالتلي زي اي اتنين متجوزين قولتلها يابختو بيك يابنتي قولتلها هو فين قالتلي نايم ف الاوضه وانا بجهز الفطار قولتلها ياريتني كنت معاك دلوقتي ف المطبخ كنت عملت عمايل قالتلي طب بطل قله ادب بقي قولتلها انتي لبسه ايه طيب قالتلي وانت مالك قولتلها طب بعد كدا قولتلك وطي صوتك بعد كده صوتك عالي اوووي وانا جسمي بيتعبني منكم قالتلي وانت رامي ودنك معانا ليه قولتلها اقولك وماتزعليش قالتلي قول ومش هزعل قولتلها بتخيل نفسي مكان جوزك وانا الي راكب عليكي قالتلي بجد قولتلها ايوه بجد ونفسي اكون مكانو اوووي قالتلي طب اقولك ع حاجه قولتلها قولي قالتلي انا كنت بعلي صوتي عشان انت تسمعني قولتلها بجد يامنار قالتلي اها بجد قولتلها طب انا عايز اشوف قميص النوم الي كنت لبسه ليله دخلتك قالتلي لا طبعا قولتلها عشان خطري قالتلي وتمسحها علطول قولتلها همسحها صحبت الصوره كلها اودامي هعمل بالصوره ايه يعني قالتلي دقيقه وفعلا لايتها بعتالي صوره لقميص النوم بتاعها وهو ع السرير وكان تحفه كان واسع شوي عشان جسمها قولتلها ياااه ده تحفه يابنتي امال عليك يبقي عامل ازاي قالتلي اتلم بقي قولتلها طب ماتلبسيه وتوريني صورتك بيه قالتلي مستحيل قعدت اتكلم معاها شوي لحد ما اقنعتها قالتلي اصبر هلبسو وجايه فعلا دقيقه وبعتتلي الصوره كامله جسمها كلو كان ف الصوره ويااااااااااه ع ده منظر منار ام جسم مربرب صدرها كان نازل من كبرو ونص شق صدرها باين جسمها ابيض اوووووي شمعه منوره وقصير لنص فخدها الملبن المربربه وكنت بتخيل لو رفعتو شوي هشوف كسها قولتلها ياخربيت جمالك ايه ده كلو جسمك يجنن ومسحت الصوره فعلا وعملت اسكرين للمحادثه وقولتلها مسحت الصوره اهو قالتلي ماشي قولتلها ممكن طلب تاني قالتلي ها قول قولتلها نفسي اشوف ضهرك كلو قالتلي اها ي وسخ قولتلها يلا بقي وهتتمسح *** علطول قالتلي دقيقه وبعتت صورتها من وراه وكانت طيزها كبيره ورفعه قميص النوم الي ضهرها باين كلو لحد شق طيزها وقولتلها ينهار ابيض ع ده جسم ايه الجسم ده يمنار ده انتي تحلي من ع حبل المشنقه قولتلها يامنار قولك حاجه قالتلي قول قولتلها نفسي اشوف صدرك اوووي قالتلي لا مينفعش وعيب كده يا عبده قولتلها خلاص بس ف حاجه تانيه قالتلي ها قول قولتلها المره الجايه لما تاجي تنامو مع بعض تفتحي الباب شويه وشوفك منه لما تخلصي قالتلي هشوف وفكر وقولك يلا باي دلوقتي قفلت وانا نمت ع السرير وبقيت العب ف زبي ونزلتهم ف الحمام علي صورتها ونزلت عملت لنفسي اكل وفطرت وقعدت اتفرج ع التلفزيون لايت صحبي بيرن عليه بيقولي ف شغلانه ع السريع تاجي معايا قولتلو يلا لبست وطلعت كانت شغلانه عوالسريع ركبنا كذا مسوره وخلصنا وروحت كانت امي ف البيت فتحت النت لايتها بعته رساله كنا بعد العصر كدا مردتش ابعت ليكون الفون مش معاها وهيا بعتها الساعه 2 قعدت شوي لايتها بعته 👍قولتلها ياهلا قالتلي فينك قولتلها كنت ف شغلانه كده قالتلي اها وخلصت قولتلها اها من شوي ولسه جاي قالتلي اها اصل كنت مفكراك هنا قولتلها ليه عملتو حاجه تانيه من غيري وضحكت قالتلي اها ياخفيف قولتلها نفسي مره اكون مكانو بقي قولتلها تعرفي اول حاجه هعملها ايه لو بقيت مكانو قالتلي ايه قولتلها لازم اكتم صوتك باي حاجه عشان ماتصوتيش وتفضحينا ضحكت وقالتلي ليه هصوت قولتلها هو انتي مفكراني زي جوزك ولا ايه قالتلي ازاي قولتلها انا بتاعي كبير مش زي بتاع جوزك قالتلي يعني بتاعك اكبر قولتها مع ان انا مشوفتش بتاع جوزك بس بتاعي اكيد اكبر قالتلي زب جوزي كبير انت لايتها بتتكلم بصراحه قولتلها زبي اكبر من زب جوزك تحبي اوريهولك قالتلي ماشي قولتلها بس لو طلع اكبر هتوريني بزازك قالتلي اشوف الاول قعدت العب ف زبي لحد مابقي حديد وصورتو ليها وهيا اول ماشفتو وقالت كل ده قولتلها كبير قالتلي كبير اوي ده بتاع حوزي يدوبك نصه زبي كان حوالي ٢٠ سنتي ومش طخين اووي قولتلها عجبك زبي قالتلي هو حلو وكبير قولتلها طب يلا بقي هتوريني بزازك قالتلي لا زي ماقولت خفتح الباب شوي بليل وبص برحتك بقي وانا عملالك مفاجاءه بليل كمان بس خليك صاحي بقي قولتلها ده انا مش هنام اسبوع وقفلت وانا نزلت شوي تحت ومستني بفارغ الصبر سمعت فيلم اجنبي كان اكشن مع امي وطلعت الشقه لايتها بعته رساله بتقولي يلا واوعي تبعت رساله انا شوفت رسالتها وفتحت البلكونه بتاعتي لايتها بتفتح باب البلكونه بتاعتها شوي كنت شايف حلو لايتها بتبصلي وهيا بتفتح الباب ولايت نص بزازها بينه وكانت لبسه قميص احمر يجنن عليه وع بزازها البيضه الملبن انا اوضتي مضلمه خالص لو اي حد بص عليه مايشوفش حاجه خالص لايت جوزها دخل الاوضه وكان لابس الشورت بس ودخل وكانت هيا قعده اودام المرايه بتظبط نفسه وانا شايفهم لو حد وقف مكاني والباب مفتوح بتاع البلككونه بتاعتهم بيشوف طرف السرير بتاعهم لتسريحه هيا كانت قاعده وهو وقف وراها وقالها ايه الحلاوه دي يامنار ومسك بزازها من ع قميصها وهيا بتقوله اصبر شوي قالها مش قادر هيا قامت وهو حشر زبو وهيا وقفه ف طيزها وبداء يحكو من فوق القميص ويمسك بزازها ويشدها نحيتو وهيا اااه براحه ع بزازي ياسعد وانا شايف كل حاجه وصوتهم كان عالي قالها تعالي ورماها ع السرير لايتها بتقولو اصبر شوي قالها ايه قالتلو دقيقه راحت وقفه ع الارض ونامت بوشها ع السرير ورجليها ع الارض والقميص اترفع لوحدو وانا شايف كل حاجه وااااه ع ده منظر وهو علطول طلع زبو وقالها لفي مصي زبي الاول وفعلا لايتها بتلف ومصت زبو حلو اوووي كانت بتدخلو كلو ف ظورها وطلع زبو من بوقها ونميمها زي ماكانت وطيزها انا شايفها كبيره وبيضه وملبن هيا مدت ايديها ومسكت طيزها الاتنين وفتختهم وجوزها دخل زبو ف كسها وهيا ااااه نيك نيك اوووي دخل زبك كمان وهوو اههاااا يامنار كسك سخن اوووي بيخلي زبي مايستحملش وقعد ينيك فيه راح قالها لفي نفسك ورفعت رجليها ع صدرو وهو وقف ع الارض وكان نفسي اشوف كسها بس مش شايفو خالص هو دخل زبو وفضل ينيك فيها وهيا اااااه كمان دخلو زبك كبير اوووي وحلو دخلووو اوي وانا حاسس انها بتكلمني انا فضلو ع كده شويه وقامت قلعت القميص اودامي وكانت بتبصلي وجوزها نايم ع السرير وكان مدلدل رجلو ع الارض وهيا بتخلع القميص بزازها طلعو اودامي وكان منظر يجنن بزازها ملبن وكبيره وكنت عايز اروح عندها اكلهم اكل بسناني وبزات حلماتها الوردي الوقفه دي زي حبايه الزتون الصغيره لايتها بتبصلي وقالت لجوزها وهيا بتلعب ف كسها عايز تنيك كسي الحمر ده يقولها اااه تعالي يامنار اركبي ع زبي وهيا تقوله نفسي اركب ع زبك وحس بيه كلو جوايه وانا زبي بقي صاروخ مسكت تلفوني وصورتو لايتها طلعت ع السرير وقعدت ع زب جوزها وضلت تنط ع زبو لحد ماقالها هنزل هنزل وهيا فضلت راكبه فوقه لحد ماهو نزل ف كسها وهيا بتتنطط ع زبو وطيزها كانت بترج اودامي من النط ع زب جوزها لايتها قامت وكانت ملط عطتني ضهرها وكيزها نحيتي راح موطيه وياخرابي ع ده منظر كسها ظهر اودامي وخرم طيزها الفاتح وكسها الي كان كلو عسل والبن جوزها بينزل من كسها وانا صورته علطول وكنت مقرب صورت التلفون فاكانت ضهره الصوره تلفوني oppoa96 كامرته جميله هيا فصلت موطيه وتدخل صوبعها ف كسها كانها بتنيك نفسها لفت وشها ليه وفصلت تلعب ف بزازها الكبيره وشيفاني ببص عليه وهيا بتدعك ف جسمها جوزها قام يدخل الحمام وهيا قعدت ع طرف السرير ووشه ليه وبتبص عليه وفضلت تلعب ف كسها وانا بتفرج عليها وماسك زبي دعك فشلت تلعب ف كسها لحد لما لايتها نزلت عسل ع فخادها وكانو كتير اووي وانا علطول نطرت لبني ع المنظر ده لايتها نامت ع السرير وفاتحه رجليها وفخادها عسلها بينزل من عليها ولايته مسكت تلفونها علطول مسكت فوني وهيا بعتت رساله بتقولي عجبك الي شوفته قولتلها عجبني روحت بعتلها صورت زبي وهو وقف وقولتىها نفسي ادخلو ف كسك الي اودامي ده هموت ودخلو جووواه قالتلي وبصراحه نفسي احس بزبك جواؤه اووووي من يوم ماسوفته وانا نفسي فيه امصو ودخلو ف كسي بايدي قولتلها احدفيلي الكلوت الي كنت لابسه قالتلي ليه قولتلها هحدفهولك بكره بس هنزل شويه لبن عليه وهعيهولك تاني قالتلي ماشي ببص عليها لايته وقفت ومسكت الكلوت ومسحت بيه عسلها ولايتها بتدخلو ف كسها وتبصلي وحدفتو ليه وانا كنت هيجان اوووي وزبي كان ولعه قالتلي باي عشان هروح اخد دش قبل مايطلع وقفلت هيا مسكت كلوتها السود وعسلها عليه شميتو وكان ريحتو جميله اوووي وفتكر وهيا حطاها ف كسها وهيا عايزه زبي يدخل ف كسها وقولت لازم انيكعا بس ازاي ده هيحصل مسكت كلوت وحطيتو ع السرير وانا قلعت بوكسري ونمت ع البوكسر وزبي نايم ع البوكسر وحاسس بعسلها ع زبي وفضلت اروح واجي بزبي عليه واتخيل كاني بنيكها ف طيزها وبحك زبي ف طيزها لايتني نزلت لبني ع الكلوت وكان لبني تقؤل وكتير شبتو زي ماهو وحطيتو جنبي ونمت صحيت الصبح لايت لبني ناشف بس ظاهر اووي صحيت الساعه ١١ لايتها بتقولي انا مسافره مع سعد شهر عسل اوعي تبعتلي رسايل غير لما ابعتلك انا وباااي احنا ماشين دلوقتي وفعلا مابعتش رسايل وقعدت شهر مكلمهاش خالص وكلوتها عندي وكل يوم انزل لبني عليه لحد لما عفن خالص من كتر البن لحد لما يوم وصلو في بليل كنت انا قاعد مع امي عند الست صباح الي هيا ام سعد كنا بنتكلم ونضحك لاينهم دخلين علينا ومكشرين اول ماشوفنا ابتسمو كده وسلمت ع سعد واخدت امي ودخلت علطول فتحت فوني لايتها بعتالي رساله بتقولي ازيك قولتلها حلو اوي ياعسل قولتلها وحشتيني اووووي قالتلي وانت كمان قولتلها انبسطي قالتلي لا ابدا ده حصل بلاوي قولتلها حصل ايه قالتلي انا وسعد كنا بنتفسح ع البحر وقالي تعالي بتمشه هناك كده قولتلو يلا مشينا شويه لحد مابعدنا عن الناس خالص قولتلو يلا نرجع ياسعد قالي لسه شوي بس تعالي ورانا ايه قولتلها اقولك ايه كلميني صوت جوزك مش هييطلع دلوقتي قاعد مع ابوه وامه تحت وفعلا رنت وقالتلي واحنا ماشيين لايت ٣ شباب ف سن العشرين كده وقفونا وكان معاهم مطوه وقالولي اسكتي احسن نموتك هنا وحطيت ايدي ع بوقي وجوزي قالهم ف ايه ياشباب قالو لينا نامو ع بطنكو احسن ماندبحكم هنا ببص ع سعد قالي نامي وفعلا نمت والواد قال ل سعد طلع كل الفلوس الي معاك وانتي يابت اقلعي كل حاجه معاك دهبك وكل حاجه وفعلا قلعت كل حاجه وانا ع بطني ولبسه هدومي كلها عشان الجو برد
لايت واحد قالي انتي حلوه اوووي يا بت ولازم اركبك سعد لسه بيتكلم واحد جاب المطوه وحاططها ع ركبتو وقالو هدبحك اذا اتكلمت وفعلا سعد ءكت خالص وواحد جه ونام فوقي وقعد يحك زبو ف طيزي ويتحرك كانو بيتمرجح عليه وزبو يتحشر ف طيزي من فوق الهدوم وانا ساكته وخايفه وزبو كان بيحك ف طيزي وكنت حاسه بيه وكنت خايقه اتكلم وسعد ساكت خالص ولايت الواد الي كان عند سعد ركب فوقه زي ماالواد راكب فوقي وقاله طيزك حلوه اوي ابن الوسخه وقعد يحك زبو ف طيز سعد وسعد خاف يتكلم عذان المطوه ع رقبته لايت الواد الي فوقي رفع ليه عبايتي ومنزل بنطلوني وكنت لبسه الكلوت ولايته علطول مطلع زبو وكان مش كبير اوي وراح مدخلو ف كسي وانا نايمه ع بطني وفضل ينيك فيا حوالي ١٠دقايق وانا كنت دنيا تانيه خالص كان زبو حلو وطخين وفضل ينيك في وانا اااااه اااااه نيك كسي نيك كمان اااه سمعت صوت سعد وهو بيقول ااااه براحه براحه ببص عليه لايتو الواد الي راكب فوقه قلعو البنطلون ويدخل زبو ف طيز سعد وسعد سمعت صوته وهو بيقول ااااااه طيزي ااااااه كان صوته اعلي مني بقيت ابص عليه وهو مغمض عينو وعمال يقول اااااه ويصرخ لحد لما لايتو سكت خالص والواد الي فوقه كان نزل لبنو ف طيز سعد وانا لسه الي فوقي فشخني نيك ف كسي وقالي تعالي مصي زبي يامتناكه وفعلا قومت ع ركبي وهو قام ومصيت زبو ببص ع سعد لايت التالت بتاعهم راح ودخل زبو ف طيز سعد وبيكمل نياكه فيها وسعد عمال يقول ااااااه نيك كمان دخل زبك اوووووي
لايت الي انا بمص زبو بيقولي ابصطي ياشرموطه جوزك بقي متناك قد الدنيا
وممكن تنكيه انتي كمان لو عايزه ومش هيقولك لاء ابدا ولايت التاني الي ركب ع سعد بينزل لبنو ع طيز سعد وانا بقيت امص جامد لحد لما لايت الي كان معايا نزل لبنو كلو ف بوقي تفيتو ع الارض ومشينا واخدو تلفون سعد وفلوسه
بس تلفوني كان ف الشقه وفلوسي والغوايش هما اخدو مني الخاتم بس ونزلنا انا وسعد تاني يوم العصر ولسه جايين اهو قولتلها يعني انتم تتناكو بره وانا بضرب عشرات ع كلوتك قالتلي انت بتضرب عليه من وقتها قولتلها اها تحبي تاخديه قالتلي هاتو انا هلبسو اودامك قولتلها ياريت
وحدفتو من البلكونه وهيا اخدتو وفضلت تشم فيه وتقولي ياخربيتك ده كلو لبن قولتلها كان نفسي البن ده كلو يكون ف كسك يامنار قالتلي انا هخليك تنيكني اودام جوزي كمان ولو عايز تنيكو هخليك تنيكو وفعلا فتحت البلكونه ع الاخر وقلعت هدومها اودامي ونصها الي تحنت بااان وكسها كان احمر لايتها بتلبس الكلوت ولبني مغرقو ولايت الباب اوضتها اتفتح وهيا بتلبس الكلوت وجوزها شافها وهبا بتلبسو اودامي وشافني وقف اودامو وانا اتجعزت وهو فضل يبصلي ولايتها بتقولو كلمه ف ودنو كده هو حط وشه ف الارض ولايتها بصتلي تاني اودام جوزها وكانت لبسه الكلوت ولايتها بتخبط ع كسها اووووي وتقولي باي دلوقتي ياقلبي وباستني اودام جوزها وانا استغربت منها ومنو



لو عايزين الجزاء التاني قولو هنا وانا هنزل الجزاء التاني بلكتير اوي بكره بس هنا ف التعليقات
كمل عاش فشخ
 
كده مش هعرف اكتب الجزاء التاني بقي ياشباب ماهو انا مش بكتبها لنفسي
 
عاش جدا كمل
 
كده مش هعرف اكتب الجزاء التاني بقي ياشباب ماهو انا مش بكتبها لنفسي
ياعم اكتبها ونزلها فيه كذا حد اهو وي واحدة واحدة هتتشاف وعاش جدا والقصة جميلة
 
قصه حلوه يا برنس منتظر جديدك
 
تسلم ايدك يا فنان انت ابدعت في طرحك الرائع والمتميز والسرد الرشيق للأحداث ينبى على انك كاتب موهوب منظر منك كل جديد شابوووووة
 
كمل الجزاء التاني
وانا ببص عليها من البلكونه لايت جوزها دخل عليه وفضل يبصلي وساكت لايتها بتكلمو ف ودنه ولايتها لبست الكلوت وقالتلي باي دلوقتي
انا من جعزتي قفلت الباب بس هيا قالتلو ايه خلتو وشه ف الارض كده وانا قاعد بفكر لايتها بعتتلي رساله بصوره وهيا بتمص زب جوزها وتقولي نفسي ادوق زبك دلوقتي مش عايز تتفرج عليه افتح الباب انا علطول بفتح الباب لايتها قعده ع ركبه وتمص زب جوزها وهو بيبصلي وهيا عماله تمص وعنيه عليه انا فضلت ابص عليهم لايتها بتقولي تعالي اطلع انا بصيت ع جوزها مافتحش بوقه بعتتلي رساله قالتلي تعالي من الباب الي ورا
وده باب بعيد عن البيت من تحت بيدخل للشقه الي فوق ف ضهر البيت انا علطول من اتسعجالي لبست البنطلون من غير بوكسر وتشيرت ع الحم
ونزلت وحاسس ان زبي وقف زي الحديد
وكان بين من بنطلوني روحت دفنو بين فخادي ومشيت براحه عشان مايظهرش وانا ماشي نزلت من بيتنا ولايتها مستنياني اودام البوابه الخلفيه
وكنت شايف بزازها مدلدله وشعرها سايب اول مادخلت علطول خدتني ف بوسه ولايت ايديها ع زبي تمسكو من فوق البنطلون وكنت حاسس انها هتشيلو قالتلي تعالي نطلع فوق وهيا بايديها كانت مسكه زبي مش عايزه تسيبو وانا ايدي امسك طيزها ومكنتش مصدق الي حصل خالص
طلعت عند شقتها والباب كان مفتوح اول مادخلنا وقفلت الباب ورانا روحت زنقها ف الباب وقعدت ابوس شفايفها وزنقها ف الباب وزبي خابط ف بطنها وايدي الشمال بتدعك ف بزازها المربربه
وبقيت اقرص الحلمه بتاعتها وهيا مش عرفه تقول اي حاجه وانا شفايفي قفله ع شفايفها وايدي اليمين مسكت بزها التاني وقعدت افعص في بردو وهيا دخلت ايدها عند زبي وطلعتو من البنطلون وفضلت تدعكو بايديها وانا مش قادر اول مره المس واحده ومين دي منار الي كنت عرفها من زمان وكنت بحب جسمها دلوقتي بفعص ف بزازها شالت شفايفها من شفايفي وقالتلي تعالي ندخل جوووه مشت اودامي وطيزها بترج زي الملبن
روحت بصباعي خبطها بعبوص قالت اااااااااه
وانا حسيت انه دخل ف طيزها حرفيا
قولتلها مالك قالتلي براحه عليه بعلوقيه كده
دخلت اوضه النوم لايت جوزها قاعد ع السرير ووشه ف الارض سلمت عليه ومش عارف اقوله ايه لايت مراته بتقولي شوف ياعبده طبعا انا حكيتلك امبارح ع الي حصل ف شهر العسل صح
قولتلها ايوه قالتلي تمام بس في حاجه واحده مقولتلكش عليه قولتلها ايه قالتلي فاكر لما قولتلك واحد كان بينيك في وواحد كان بينيك سعد قولتلها اها وسعد وشه ف الارض كده
قالتلي قولتلك بردو انا واحد كان وقف تالت معاهم ده بقي صور جوزي وهو بيتناك ف طيزو وصورني وانا بتناك كدف كسي وانا نايمه ع بطني
وطبعا كل ده متصور قولتلها وبعدين
قالتلي لما خلصو نياكه فينا واحد عطانا رقمو وقال ل سعد زبرك صغير ومراتك شرموطه وعايزه تتناك كتير ولازم تخلي حد ينيكك وينيك مراتك
وانا صورتك انت ومراتك ولو الصور ماتبعتتش ع الرقم ده اخر الاسبوع ده صوركم هنزل ع النت ولو الصور اتبعت ع الواتس وواحد بينيك فيكم همسح وده وعد مني واذا مفيش حاجه اتبعتت هينزلو
قولتلو طب مانتم كدا هتصوروني معاكم
قالتلي لا وشك مش هياجي خالص انا بس وجوزي
قولتلها مفيش مشكله عايزين تاخدو الصور ازاي
لايتها بتقولي احنا دلوقتي هننزل نمص زبك وانت صورنا فيديو ١٠ ثواني انا استغربت بس ماتكلمتش يعني كده سعد هيمص زبي وانا مش بحب شغل الشواذ ده بس مش عارف اعمل ايه
لايت منار عطتني تلفونها ونزلت ع زبي تمص في
وانا ببص ع سعد لايتو متردد ينزل لايت منار قولتلو ماتنزل ياكسمك مص معايا زب سيدك
انا ولا نطقت بكلمه وهيا ماسكه زبي مص ولا اجدعه بلوه وهو نزل عند زبي انا كنت قرفان منه بصراحه غمضت عيني عشان ماشوفوش وهو بيمص ف زبي انا حسيت انه بداء يمص من سنانو الي كانت هتقطع زبي صورته يدوب ٥ ثواني وطلعتو من بوقه ودخلتو ف بوق منار وهيا فضلت تمص في جامد ولايتها رفعت زبي لفوق وحطت بيوضي ف بوقها تمصهم كان احساس روعه اوووي فضلت تمص فيهم وزبي مرفوع لفوق رافعه سوده انا مستحملتش الوضع ده
علطول قومتها من الارض وحدفتها ع السرير ع وشها وطيزها كانت قبه اووي وعريضه والعبايه كانت داخله بين طيزها وهيا ع الحم
انا علطول نزلت قلعت بنطلوني خالص وقلعت قميصي وركبت عليها وزبي محشور فوق طيزها غلطول وشفايفي ع رقبتها من ورا وقولها اخيرا بقيتي تحت مني يامنار وهنيكك زي ماكنت بحلم
كنت بحلم بجسمك ده وانا عندي ٢٠ سنه
وبعد اربع سنين الحلم بقي حقيقه وبقيتي تحت زبي وزبي محشور ف طيزك
وبقيتي انزل وطلع عليه كاني بنيك فيها
تقولي عايزاك تدخلو ف طيزو وتصور عشان نخلص بقي من الحوار دهووفعلا بصيتلو وقولتلو نام ع بطنك وفعلا لايتو نام وبيقلع كل هدومه
وبفتح طيزو بايدي وكنت قرفان منها اصلا
قولتلها منار قالتلي نعم قولتلها تعالي نامي فوقه كده وخليتها تنام ببطنها ع ضهرو يعني طيزهم الاتنين ظهرين ليه وخرم طيز سعد واسعه وكس منار بيلمع اوووي من عسلها الي عمال ينزل مسكت زبي بايدي وبقيت احكو ف طيز منار وفتحت رجليها شويه وكان عسلها بينزل انا مستحملتش الوضع ده مسكت زبي وحكيتو ف كس منار ودخل راسو ومنار ركبه ع جوزها
لايت سعد بيفتح طيزو بايدو قولتلو عايز زبي ف طيزك ياشرموط مردش عليه لايت منار بتقولو رد ع سيدك عبده ياكلب وانا علطول دخلت زبي كلو ف كس منار وبقيت انيك فيها وزوق جامد وهيا اااااااااااه كسي زبك كبير اااوي دخل كمان نيكني كمان اااااه اول مره احسن ان انا بتناك وفعلا فضلت انيكها ف كسها لحد لما لايت سعد بيفتح طيزو بايدو وخرمو كلن واسع اوووي انا قولت اكيد مش موسعش من مره واحده كده في حاجه غلط انا طلعت زبي من كس منار ومكنتش عايز اطلعو بصراحه كسها مليان وردي ومن جوه كسها احمر وتدخل زبك فيه تحس بسخونيه ف زبك بتبقي مش عايز تطلعو خالص
طلعت زبي وخليت منار تقوم من عليه وهيا ركبت عليه بالعكس يعني نامت بكسها ع قفاه وجابت وشها عند طيزو وزبي وقف وخرمه واسع لايتها مسكت زبي واخدتو ف بوقها تمص في ولسانها بيتحرك جوه ع زبي قعدت تمص في وتطلعو وانا ف دنيا تانيه خالص دي شرموطه فعلا
طلعتو من بوقه ومسكتو بايدها وانا مغمض عيني راحت مدخلاه ف طيز سعد اول مادخل سعد اااه ااااه وانا بقيت ادخل زبي وخرجو زي المكنه فضلت انيك في وطيزو كانت سخنه اوي وحسيت اني هنزل وقولتله عايز تتناك ياكسمك خود ف طيزك وفي كسك مراتك البوه وخليت مراته توقف ع ركبها وانا بنيك جوه زانا وقف ع ركبي
اخدت شفايفها وبوس جامد فيه وزبي ف خرم سعد دخل وطالع وهو اااااه نيك ااااه كمان طيزي ااااه مسكت بايدي بزاز منار وبقيت افعص فيهم وصوابعي كان بتغرز ف بزازها من كبرهم قولتلها هنزل ياشرموطه هنزل قالتلي نزلهم ف طيزو خليه يشبع بيهم قولتلها دي مش طيز واحد اتناك مره واحده ع فكره وكنت خلاص بنزل ف طيز سعد كتير اوووي وسعد قعد يقول سخن سخن وحلو
انا خلصت طلعت زبي وقولت ل منار مصيه
كنت قرفان منو نزلت تمص زبي تاني وعينها ف عيني وخلصت وقالتلي تسلملي يادكري يالي مشبعني ومشبع جوزي كمان وقالتلي عقبال لما تشبع حماتي البوه بصوت واطي انا بصتلها كده بستغراب قالتلي هشش اصبر ونمت ع ضهري ع السرير وسعد قام يدخل الحمام ولايت منار نزلت ف حضني وبزازها مدلدله اودامي وقولتلها اخيرا يقيتي تحت زبي يامنار واخدت بزه ف بوقي واتا ببصلها وهيا ااااه مصك حلو اوووي علفكره مص كمان اخلع الحلمه ياعبده كان نفسي ف زبك من زمان وانا زبي بداء يوقف تاني قولتلها قومي وخليتها تعمل 69 وانا دماغي بقت بين طيزها العريضه وكسها كان بيلمع من شكلو والعسل الي بينزل منو روحت بالساني الحس العسل ده لايتها بتقولي بتعمل ايه قولتلها هلحسلك زي مابتمصيلي قالتلي اول مره حد يلحس ليه كده
قولتلها همتعك ي منار وهيا كل مازبي يكون ف بوقه مالهاش صوت انما لما تطلعو تفضل تصوت من لحسي ليه انا ماسك بايدي طيزها وفاتحهم وكسها كان فاتح ولساني بمشيه ع كسها رايح جاي وعيني ع خرم طيزها الي شكله يهبل ولونه وردي كده وعمال يفتح ويقفل ده ولساني شغال لحس ف كسها ودخلت لساني جوه كسها وهيا كانت هتخلع زبي من مكانو وكان هنزل بس عشان لسه منزل فمقدرتش فضلت تمص ف زبي وانا بصباعي وبقيت العب ف خرم طيزها ودخلت العقله وهيا تمص اوووي وانا لساني جوه كسها روحت مدخل صبعي مره واحده لايتها قالت اااااااااه طيزي وانا بالساني ع كسها مكنتش ملحقه من هنا ولا من هنا بقيت بصباعي طالع داخل ف طيزها وهيا امممم ااااه صباعك حلو ف طيزي احساس حلو وانا براحه دخلت التاني معاه وهيا بتزوم وزبي ف بوقها لايتها فجاءه قامت وقالت مش مستحمله وانا فضلت زي منا لايت ركبت ع زبي ودخلتو ف كسها وكان منظر يجنن تخيل معايا سيدي المواطن يبقي الملبن ده كلو قعد ع زبك وبزازها الملبن عماله تلعب اودامك وهيا بتنط علي زبك وانا بقيت امسك بزازها ودعكهم ومسكت بصوابعي حلماتها الاتنين وكانو وقفين وتمسكهم بصبعينك وهيا ااااه ولايتها طلعت زبي وقعدت تلعب ف كسها لحد لما نزلت عسلها ع بطني وزبي وااااه اول مره اشوف واحده بتنزل اودامي كده قومت من تحتها واخدتها ف حضني واحنا وقفينا ع ركبنا ع السرير
وبوستها جامد وايدي اليمين بتفعص ف بزازها جامد وهيا مصدقت مسكت شفايفي
وبقت تمص فيهم جامد قولتلها عايز انيك طيزك قالتلي مجربتش قبل كده وخايفه قولتلها جربي بس هتحبيه قالتلي خليها المره الجايه ريح بس كسي دلوقتي وفعلا نيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها وكسها اودامي وبيلمع انا نزلت امص شويه ودخل صباعي جووه وهيا ااااه لحسك حلو اووي الحس كسي الحس احساس حلو
ببص لايت جوزها ورايا قولتله وقف ورايا ليه ي كسمك تعالي اودام هنا اهو راح قعد عند دماغ مراته وانا مسكت زبي وقولتلو شوف زبي ياعرص ده كان ف طيزك مش شويه ودلوقتي هيبقي ف كس مراتك تعالي دخلو بايدك يمعرص لايتو حاي علطول تحس انه مصدق مسكو بايدو الاتنين وايدو كانت نعمه راح بزبي ع كس مراته الي فاتحه رجليها ع الاخر وبداء يحك زبي ف كسها وهيا اااااه ااااه دخلو بقي ف كسي اااااه وجوزها كنت حاسس انه متمتع انه بيزله كده وتقولي دخلوه بقي ي عبده مش قادره قولتله جوزك الشرموط هو الي بيعمل فيكي كده
قالتلو دخلو بقي يامتناك دخلو ف كسي
لايتو دخل راسو ف كسها وانا مصدقت ورحت مدخلو كلو ف كسها وهيا ااااااه حلو اوووي دخلو جامد وانا مرحمتهاش فضلت انيك في جامد وجوزها نام جنبها وحط بزها ف بوقه وقعد يمص حلماتها وانا زبي ف كسها المبطرخ وزبي بقيت ادخلو جوه كسها ووسطي لازق ف جسمها
وانا ببص ع جوزها وهو بيمص بزازها وهيا بصالي وتعض ف شفايفها وانا زبي ف كسها مش عايز احركو ولا بره ولا جوه سبتو جوه كسها وهيا عماله تبصلي وتعض ف شفايفها وسعد بيمصلها بزازها لسه انا خليت سعد يبعد وروحت ع شفايفي وزبي لسه جواه مش بحركو قعدت ابوس رقبتها وشفايفها وهيا تقولي دخل زبك وطلعو ياعبده مش قادره وانا مصدقت حركت فيها براحه وشفايفها ف شفايفي وزبي قعدت ادخلو وطلعو حامد لما حسيت اني هنزل قولتله هنزل انزل فين
قالتلي هاتهم ف كسي وانا لسه بنيك ف كسها
لحد مالبني نزل كلو ف كسها وانا زبي لسه ف كسها وفضلت نايم عليها قومت من عليها مسحت زبي من عسلها ولبني وجوزها قاعد وفرحان شكلو
لبست هدومي وقولتلها همشي انا وهبقي اكلمك بليل كده وبوسته بوسه طويله ونزلت وخرجت من الباب الي ورا ودخلت بيتنا ودخلت اتشطف وكان جسمي حاسس انه مهدود
لبست ودخلت المطبخ سخنت الاكل واكلت وطلعت نمت وصحيت بليل حوالي الساعه ١١
مسكت تلفوني لايتها رنت كذا مره رنيت عليها وقالتلي فينك يابني قولتله لسه صاحي مانتي كسرتي غضمي انهارده قالتلي المهم مش انبسطت قولتله طبعا قالتلي ولسه كمان همتعك
قولتلها امال فين جوزك يابت قالتلي تحت عند امه قولتلها بيعمل ايه تحت الخول ده وسيبك كده قالتلي انت نايم فوق قولتلها اها قالتلي افتح الياب كده فتحت الباب لايت وقفه ف البلكونه ف اول الباب عندها ولبسه قميص نوم وتقولي ماتاجي قولتلها اهمدي شويه ي شرموطه ماشبعتيش قالتلي هو انت يتشبع منك
قولتلها بالحق قوليلي بقي ومتكدبيش عليه جوزك طيزو مفتوحه اوي كده ليه اكيد دي مش من اول مره يعني قالتلي هقولك بس اوعب تقوله حاجه قولتلها عيب عليكي قولي بقي
قالتلي تعرف جوزي تحت عند امه بيعمل ايه دلوقتي قولتلها ايه قالتلي بينيك فيها
قولتلها احا ازاي طب وابوه قالتلي ابوه نايم ف الشغل وهو بينيك فيه وهيطلع الصبح
قولتلها وجوزها يعرف قالتلي لا محدش يعرف خالص هو الي قالي الكلام ده كلو قولتلها بردو ماقولتليش طيزو اتفتحت ازاي قالتلي امه هيا الي فتحتها بخياره وكانو بينيكو بعض
قولتلها طب وحوار الصور الي انتم صورتوها
قالتلي اخد الصور ووراها ل امه قولتلها وامه عرفت مين الي كانو بينيك فيكم قالتلي ايوووه
عرفت انه انت وفرحان اوووي ومن هيجانه نزلت ابنها يفشخها تحت ده اذا مافشختهوش هو وضحكنا قولتلها ايه الي وقعك ف العايله الشراميط دول مش كنتي هتبقي مراتي وخلاص لازم تتنكي عليه يعني وعايز واحد متعلم وبتاع اهو اتجوزتيه وطلع بيتناك اودامك وبيخليكي تتناكي كمان عشان ترتاحي قالتلي مخلاص ده كده انت الكسبان لسه اعزب وبتنيك الي كنت عايز تتجوزها قولتلها ماشي يالبوه كسك عامل ايه دلوقتي تقولي تعبني اووي ياعبده قولتلها انتي لما قولتيلي نزل ف كسي مكنتيش خايفه تحبلي قالتلي ياريت احبل منك ياعبده ع الاقل هيطلع راجل قولتلها نفسك تحبلي مني قالتلي اها نفسي اووي قولتلها انا جعان عندك اكل ايه
قالتلي في حمام ومحشي قولتلها عسل اوووي
انا جيلك اهو انزلي افتحي البوابه الي ورا
لبست ولايت امي نايمه ف اوضتها طلعت براحه ولفيت من ورا البيت وفتحتلي الباب
وانا طلعين ضربتها ع طيزها الي كانت لبسه ترنج تقيل من السقعه وقولتلها كل دي طيز قالتلي دي بتاعتك انت قولتلها لازم افشخه انهارده زي ماقولتيلي قالتلي اطلع بس ودخلنا الشقه
قالتلي دقيقه وجيالك وقعد ف اوضه الجلوس وكانت اوضه وسعه والانتريه ارضي
قعدت حوالي خمس دقايق لايتها جايه بصنيه اكل حمامتين ومحشي وشوربه
بقت تاكلني وقالتلي اتغذا عشان شكلك هتخليني اخلف انهارده حسه بكده وضحكت بشرمطه كده
همستلها ف ودنها بقولها ده انا هنيك كس امك انهاردهةيامنار هشفخهولك قالتلي ياريت ده تعبان اوووي ونفسه ف زبك انا قولتلها انا شبعت اخدت الاكل ودخلت المطبخ وانا دخلت وراها اغسل ايدي خلصت ووقفت وراها وحشرت زبي ع طيزها وهيا اصبر شوي مستعجل ليه قولتلها وهو انا استعجلت يابنتي انا بسخن بس زبي وقف ف طيزها وانا بايدي قفشت ف بزازها
وبحشر زبي ف طيزها وقولها بموت ف جسمك الملبن ده من اول مره شوفتك فيه وانتي ماشيه وجسمك ده تعبني اوووي ولسه تعبني لحد دلوقتي مع انه تحت زبي بس تعبني
قالتلي انا تحت امرك اعمل في الي انت عايزو
انا لفيت وشها ليه وخدت شفايفها ف بوسه طويله
وايديها بتمسك زبي من تخت الهدوم
وانا حطيت ايدي ف بنطلونه ومن تحت الكلوت كمان ومسكت كسها بايدي وهيا تفش غلها ف زبي وشفايفي وانا دخلت صباعي ف كسها وبقيت انيكها بصباعي جامد وهيا بقت تنط ف الجو من صباعي لدرجع انها سابت زبي خالص وبقت سنده بايديها ع الرخام وانا صباعي ف كسها وبنيكها بيه
وهيا اااااه ااااه براحه ع كسي وانا مش رحمها لحد لما قالتلي هنزل هنزل طلعت صبعي من كسها
وبقيت ادعك كسها بايدي من تحت البنطلون وفعلا نزلت كتير اوووي ع ايدي وبنطلونه بقي كلو ميه تحس انها شخت ع نفسها ميه
طلعت ايدي وخليتها تلحسها كلها وبقت تمص صباعي قولتلها لا ي كسمك مصي زبي مش صبعي
وفعلا نزلت ع ركبه ف المطبخ ونزلتلي البنطلون والبوكسر ومسكت زوبري قعدت تدعك في وتضرب وشها بيه قامت مدهلها ف بوقها وقعدت تمص في دخلت راس زبي ف بوقها وبايديها بتدعك زبي كان احساس روعه وبالسانها بتدخلو ف فتحت زبي قولتلها قومي هيا قامت وانا خليتها وقفه وانا نزلت ع ركبي وقلعتها بنلطونها وكلوتها
ودخلت بدماغي عند كسها وبقيت اشفط كسها كلو ف بوقي ومسك شفايف كسها بشفايفي وشدهم وهيا ااااااه لحسك خلو اوووووي يا عبده
مكنتش اعرف يعني ايه لحس غير معاك وانا عمال الحس عسلها الي كان بينزل منها وفضلت اكتر من ٥ دقايق امص كسها وروحت قايم وقف بوستها من شفايفها ومسكت زبي وكنت عايز انيكها وهيا وقفه بقيت ادعك زبي ف كسها الطخين
ودخلتو مره واحده واحنا وقفين وهيا اااااااااه
اااااه وانا زبي ف كسها وهيا وقفه لفيت ايدي ع طيزه وبقيت انيك فيها جامد وزبي ف كسها
وكان احساس حلو واحنا وقفين قالتلي مش قدره اوقف هقع طلعت زبي من كسها ومشينا لحد الاوضه خليتها فنست وطيزها ليه وكسها كان واسع من كتر النيك فيها كنت عايز ادخلو ف طيزها بس قولت وسع طيزها الاول واحده واحده دخلت زبي ف كسها واحده واحده وهيا ااااه ااااه زبك حلو وكبير بيملي كسي ويشبعني نيك
وانا ولا هنا بليت صباعي من كسها عسل وبدات ادخلو ف طيزها دخل بسهوله وحولت ادخل التاني دخل بردو بس بصعوبه شوي بس دخل وبقيت ادخلهم وطلعهم وزبي لسه ف كسها الوردي وطيزها العريضه انا بقيت الف صباعي ف طيزها عشان توسع لحد مابقيت ادخل التالت صوابع الي ف النص ف طيزها وهيا كانت بتتوجع بس بشهوه بقي عشان زبي ف كسها وانا اول لايت طيوها وسعت طلعت صوابعي وفتحت طيزها بايدي الاتنين وزبي طلعتو وهو كل عسل من كسها ودخلتو واخده واحده ف طيزها وهيا بقت تصوت وكتمه بوقه ف المخده وانا دخلت راس زبي
ف طيزها وحسيت ان طيزها قفلت ع راس زبي وكان خرمها وردي ويهبل جسمها كلو احمر وبيض ووردي وملبن بقي بقيت ادخل زبي واحده واحده لحد مادخل كلو سيبتو جوه شويه لحد ماتاخد علي طولو ف طيزها وبعد شويه لايتها بتطلع وبترجع براحه عرفت انها خلاص اتعودت عليه
علطول بدات ادخلو وطلعو وهيا بردو بتحرك وسطه لحد مخلاص طيزها وسعت مطلع زبي خالص ومره واحده دخلتو ف طيزها الي خدتو كلو ومنار بقت تصوت وتعض ف المخده وانا بدات انيك فيه اوووي وبقيت اضرب طيزها اوي لما احمرت ومن كتر النيك ف طيزها نامت ع بطنها من التعب وانا مش سيبها ركبت فوقه
وزبي ف طيزها وانا طالع نازل بوسطي ف طيزها
وهيا اااااه اااااه طيزي بتوجعني اااااه مش قدره طلعو من طيزي ياعيده مش مستحمله
قولت اكلعو من طيزها اريحها شوي وفعلا رفعت وسطي خرجت زبي من طيزها ولسه بتاخد نفسها
روحت مدخلو ف كسها من ورا قالت ااااااااااااه
كسي براحه حرتم عليك كسي وانا ولا هنا زبي ف كسها ومن كتر شهوتي كنت خلاص هنزل قولتلها لازم تخلفي مني يابنت المتناكه قالتلي نزلهم ف كسي عايز اخلف منك يلعبده نزل ف كسي ااااااه سخن اوووي لبنك سخن اااااه بيحرق كسي اااااه
وكنت نزلت كل لبني خلاص
نمت جنبها وقالتلي نام معايا انهارده ياعبده خليك ف حضني قولتلها مينفعش قولتلها هو جوزك الخول ده سايب الموزه دي وبينيك امه تحت
قالتلي شوفت خيبتي السوده قولتلها حظك بقي
قولتلها وانتي بقي ايه نظامك مع امه قالتلي ازاي قولتلها يعني مش بتعمليه معاه حاجه قالتلي مره واحده لحست كسها وجوزي كان بينيكها قولتلها جسمها حلو قالتلي ايوه
قولتلها طب اوصفيه كده قالتلي استني قامت حابت التلفون وورتني فيديو ليها وابنه بينيكها ع السرير الي انا نايم عليه ده
وينهار ابيض ع ده جسم مكنتش متخيل انها تطلع بالحلاوه دي العبايه الوسعه مكنتش مبينه حاجه خالص وهيا اودامي
اوصفهالكم
هيا قمحيه / وبزازها قد المانجه الكبيره/وملهاش كرش/ وكسها غامق بس احمر من جوه/
وقولتلها ينهار ابيض دي جسمها ابن متناكه فاجر
قالتلي لم نفسك ياوسخ انا مش عجباك ولا ايه
قولتلها فشر ده انتي تملي عين اي حد
قولتلها ماتساعديني تخليني انيكها يامنار قالتلي بجد عايز تنيكها قولتلها نفسي
قالتلي لما هيا تاجي هنا هخليك تاجي وتنيكها برحتك قولتلها اشطا قومت نايم عليه ومسكين بعض بوس واحنا لسه ملط وجسمي كلو راكب فوقه وصدري ضغط ع بزازها ولايتها بتمد ايديه لزبي بتمسكو دخلتو ف كسها وكان نايم شوي وبداء يوقف تاني ف كسها وانا نايم فوقها
وبقيت انيك فيها لما مبقتش قادر نزلت لبني ف كسها وقومت لبست وروحت


وكده يبقي خلصنا الجزاء التاني
دي قصيره بقي عشان متش الاهلي هيلعب
بكره يابعدو الجزاء التالت والاخير هينزل هنا بردو
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: meko, المغرور33, Ahmaadd و 19 آخرين
القصة ممتعة جدا كمل باقي الأجزاء
 
حلوه بس بسرعه عايز الجزاء التاني
 
فيه جزء ثاني بس الاداره مش منتبهه مشان تعدل القصه وتدمجه مع الاول
وابدعت صديقي بانتظار الجزء الثالث
 
  • عجبني
التفاعلات: Aaaggg
حلوة اووووووي
تسلم ايدك
منتظر جديدك بكل شوق
 
عاش القصه جامده جدا
منتظر الجزء الثالث
 
جميله قوي يا باشا كمل ومستنين الجديد
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
التكمله بعد التعليق ده يحب وكلم الاداره يدمجوه
 
  • عجبني
التفاعلات: nacer

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%