NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: ياسمين الجندول
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احكو عن اول تجربه جنسيه ليكو حتي لو سكس فون 🥵
سكس فون كانت مع اكتر واحدة حبيتها من ٨ سنين وكانت دماغها زيي كان ممكن نفضل طول الليل لحد الصبح بنتكلم وبنعمل وكانت بتحب جدا تخدمني وتكون مطيعة وتحب تقولي انها قاعدة تحت رجلي ونعمل بعنف و اربط ايدها وقت النيك ف الفون وكان معايا ليها اكتر من ٤٠٠ صورة نودز وطبعا مسحتهم لما طلبت مني كدا وكنا بنحب التجديد وكنا بنتخيل كل حاجة مع بعض ماعدا الدياثة طبعا بس هي كانت قلبي وبتخطف قلبي بدلعها و لبونتها معايا كان كل حاجة متاحة لدرجة اننا كنا اوقات بنتخيل امها معانا وكنا متفقين اننا نجرب حاجات كتير اوي لما نتجوز وحشتني جدا مشوفتها بقالي ٤ سنين رغم اننا لسا بنتكلم لحد الوقتي بعد ما كل واحد فينا اتجوز بس اللي كاسر قلبي انها بطلت تتدلع عليا حتى بعيد عن الجنس ودايما وحشاني و قاتلني فعلا فكرة انها مع غيري و قلة دلعها عليا و نفسي تكون معايا انا

حقيقي بقى كانت مع صاحبة امي اللي من اول ما بلغت و انا بحتلم بيها وكانت لبوة اوي في السرير زي ما توقعت وعشقتني جدا لاني كنت حنين معاها و ع كلامها ان زبي زي السحر بيمتعها لدرجة عمرها ماتخيلت ان هي تحسها لدرجة ان جوزها لما كان بيرجع من السفر كانت بتتمنع عنه وتجيلي الصبح ترن عليا افتحلها الباب و ندخل اوضتي تنام جمبي و ترفع عبايتها وتقولي اركبني ياروح قلبي علشان خاطري بس لما لقيت ان الموضوع فيه خراب بيوت كلمتها و بعدت عنها وفضلت اقنعها تتمتع مع جوزها وفضلت حوالي اسبوعين كل ما تجيلي الصبح بعد ما امتعها اكلمها و هي في حضني عن جوزها و احببها ف العلاقة بينهم لحد ما هديت و جت في يوم حكتلي انها سمعت كلامي وفعلا اتمتعت معاه ولما طلبتها بعد كدا متأخرتش عليا لحد ما بعدنا خالص بس كل ما افتكرها توحشني لانها فعلا كانت بتفهم اللي عايزه بس من لمسة

• بيضحكني
التفاعلات: دلوعة زماني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%