NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاشق الجنس السافل

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
18 أكتوبر 2022
المشاركات
9
مستوى التفاعل
4
نقاط
8
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ده الجزء الاول

انا زياد فاكرني احب اشكر الناس اللي دعمتني وشجعتني اني اكمل قصتي وصلنا لما انا سبت خلود ودخلت شقتي وقفلت في وشها نرجع بقا عندي انا في شقتي

زياد ؛قاعد بفكر علي اللي انا عملته صح دي صاروووخ ارض جو ازي اسيبها المفروض كنت أشدها كده في شقتي وافشخهاااا نيك ارجع واقول اسكت يشطاني 😈 المهم تعبت من التفكير فتحت سوشيال شويه وبتاع وبعد شويه لقيت الباب بيخبط قومت افتح وانا مش في دماغي اصلا لقيت اي بقااا هااا ايوا هيا اللي بتتخيلها دلوقتي بنت كده اي 16او 17سنه بس اي بوووووم اجمد من خلود بكتير بقولها مين اسمها منه اهلا وحضرتك محتاجه حاجه اه انا اخت خلود الصغيره وكنت محتاجه الغساله بتاعتكم عشان لسه الصيانه هتيجي تصلح غسالتنا

وصف منه علي السريع كده بنت 17سنه طول 160 سم بيضه عيون زرقاء شفايف اي لوووز واخده وضع البوس بزاز احيييي عليهم والحلمه واقفه كده لابسه تيشرت ابيض علي الحم وعشان بزازها كبيرة الفرق باين ولابسه شورت اسود كده والطيز اي حاجه كيرفي كده مدوره علي مرفوعه لفوق انا كل ده ومركز مفوقتش غير وهيا بتخبطني في كتفي ايه روحت فين قولت اسف معلش سرحت شويه شيطاني بقا ركب دماغي وقالي انت هتفضل كده لازم تاخد خطوه جرب حظك نفسي اشوفك بتركب وحده بزبك ده اخلص قولتلها ثواني المهم بقا انا طبعا شقتي كبيره لأن البيت بتاعنا وانا واخد شقتين وفاتحهم علي بعض سبتها علي الباب ودخلت اجبلها الغساله والحظ لعب بقا انا من جوه منه تعالي ارفعي قصادي ولا اوديها انا واغسلكم الهدوم كمان ضحكت

منه ؛؛معلش بس انا خوفت ادخل انت تدايق

انا ؛لا ابدا تدخلي براحتك وبالصدفة كانت مدياني طيزها والشورت داخل في فرق طيزها كده زبي أعلن الحرب ولزق في فرق طيزها كسيت بكهربه جسمها وبصت عليا واتكسفت وانا فضلت مكمل كاني مش واخد بالي ويحرك الغساله من تحت الرخامه كده

منه؛؛زياد زياد زيااااد

انا ؛ايه مالك

منه ؛!ممكن تبطل شويه انا اعصابي ثابت خالص ومش قادره اقف

انا !من ايه هو انا جيت جنبك اصلا هتستهبلي

منه !مش انت الي جيت في بس في غيرك جه وولع الدنيا وضحكت ضحكه حسيت العمارة كلها هتنذل ليا 😹

انا !طيب وانا اعمل اي حد قالك تعالي ملط كده والناس اصلا بطل لوحدك وبعدين ده انا اول مره اشوفك وطلعتي احلي وأجمد من اختك

منه !طيب هتفضل تسخن فيا كده وبعدين اوعي انا اتاخرت وخلود ممكن تنادي أو امي

انا !هو انتي عايشه انتي وخلود وامك بس

منه !اه بعد ما خلود أطلقت وهيا اصلا مخلفتش عشان المشاكل اللي بينهم بيعنا بيتنا وكل حاجه لينا وجينا اتاجرانا الشقه دي هو انت عايش هنا لوحدك ولا ايه انا !اه لوحدي وده بيتي اصلا العماره كلها بتاعتي بس انا مش بتعامل مع سكان ولا ايجارات ولا اي حاجه المهم بقا استني جريت قفلت الباب وقلعت التيشيرت ودخلت عليها المطبخ لسه هتتكلم كنت واخد شفايفها في بقي واممممممم امممممم ومحن بقا وايدايا علي طيزها بتدعك ولحس رقبه بمعني اصح بغتصبها سحبتها ورجعت علي السرير عشان اكون بعيد عن باب الشقه ورميتها علي السرير. منه !استنا بس انا و**** اول مره يحصل معايا كده انا بمارس العاده ويريح نفسي ب ايدي بس لسه فيرجين ف اهدي كده عشان متوديناش في داهيه انا ! متخافيش وانا كمان اول مره ليا هنريح بعض بس دلوقتي ولو عجبنا بعض هنشوف بعد كده احنا عايزين ايه تمم بدأت اقلعها التيشيرت وفعلا مكنش تحته حاجه وشوفت اجمل بزاز مسكتهم كده وفضلت الف بلساني عليهم وأرضع وحده وحده وازود وكل اللي عليها اممممممم اححححححح الحس جامد اووووي ارضع كمان قطع بزاززززي وانا متوصاش شغال رضاعه ولحس ومص فيهم وأيدي نزلت علي الشورت دخلت ايدي كده بس كانت لابسه اندر فتله رميتها كده وقلعتها التيشيرت ووصلت لكسها حطيت أيدها عليه ولقيتها خايفه كده انا اهدي متخافيش قولنا هنريح بعض بس دلوقتي شيلي ايدك وجبت الاند اللي مش مخبي حاجه علي جنب وشوفت اجمل كس رأته عيني يا جمالووووو ونزلت لحس بقا محرووووم ي جدعااان ولحس بقا منا خاربها في المواقع السكس واشتغلت اشفط في ظنبورها واعض فيه وكل ما تنزل عسل وانا اشرب وهيا بقا ااااااااااهههههههههههه الحس كمان همووووووووووت بمووووووت يا زياد براحه عليا بقولك اول مره ليا انا جيبت كتير حرررررررام عليك ارحمني وانا ولا هنا محروم بقا وصدقت ما لقيتها وحبيت اجرب حاجه معاها روحت واخد من عسل كسها وانا بمصه ومدخل صباعي في طيزها وزي ما توقعت طلعت مفتوحه البوه وده اللي هنعرفه بعدين ومع كتر مص كسها هيا ولا حاسه وانا شغال ابعبص وامص في كسهاااا وهيا احححححححححححححححح اااااههه كماااااان مص مص مص مص مص جامد ياقلبي مص كسييييييي قطعه هجيييييييييب هجيبيييييييب اااااااااااااااهههههه اااااااااح وشربت عسل كسها وسبتها تاخد نفسها وقعدت ولعت سيجاره لحد ما خدت نفسها وانا مخنوق ومدايق منها عشان بتضحك عليا الشرموطه دي بس هعرف طيزها مين فتحالها خلصت السيجاره وقربت من شفايفها اي مبسوطه ياقلبي ااااه اووووي منه !عايزه اطلب منك طلب انا ايه ياروحي اطلبي ؛منه !عايزه ابسطك زي ما بسطني ! اعملي اللي يريحك روحت راجع بضهري علي السرير وسبتها وهيا قربت مني كده وباستني في شفايفي ونزلت بلسانها علي جسمي كده لحد ما وصلت إليه خارب الدنيا ومحبوس زبي الهايج وفتحت الشورت ونزلته وفضلت تمشي ب أيدها كده علي البوكسر وبعدين نزلته اوعي وشك بقي مهو محبوس وانا كنت عامل العمايل فيها انا مش بعرص لزبي بس انا زبي 22سنتي وتخين كده عرض 3صوابع اول ما شافتها اتخضت قولتلها لو مش عايزه خلاص قومي امشي لازم كده متبينش انك ضعيف عشان ترضي زيك اصحاااااا للكلام اهم حاجه ركزوا معايا نزلت مص فيه علي قد ما قدرت تدخله في بوقها وانا شغال ادعك في بزازها واعصر فيهم وهيا نازله مص وفي بيوضي روحت قالبها وعملنا وضع 69كسها علي بؤقي وزبي في بوقها وانا استلمت كسها وخرم طيزها وبقيت بنيكها في بوقها بزبي وهيا مش راحمه زبي 😋😋😋😋 من المص قربت اجيب اه هجييييب يا منه هاتهم علي بزازي اتعدلت كده ونزلت علي ركبها وانا جيت قدامها كده وفضلت اضربه علي وشها وشفايفها لحد ما جبتهم عليها وكملت مص فيه نضفته وقامت لبست بسرعه وانا كمان وخرجتلها الغساله لحد باب الشقه بس لاحظت خيال حد كده كأنه كان براقبنا واول ما فتحنا الشقه جري والحد ده كان من شقه منه وده اللي هنعرفه الجزء اللي جاي احب اعرف رايكم وبشكر الناس الجميله اللي شجعتني بجد بحبكممممم
 
  • عجبني
التفاعلات: القطة الشقية
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصه حلوه يانجم كمل
 
القصص القصيرة لها قسم خاص
 
الرجاء الإلتزام
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%