NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة اوضاعى المفضله مع جوزى ..كنت شرموطه برخصه

وضع الدوجى دا بعملو بعد الوضع اللى قولتهولك
ودا مسمياه مخمضه هيجان هههه ..طول ما كفه شغال رزع على طيظى طول ما كسي نااار وجسمى كلووو موحوح وسايحه تحتو سيحان السنين ..دا غير انه بيرشق رشقه بتخلينى اشخر ف الاخر لما اتهد خاااالص واتمحن اووى واتلذذ
طب دارى على شمعتك بقا علشان وضع اللى زىى اللى مش معاهم واحدة صعب و اللى معاه واحدة مش كده هيكون هو كمان وضعه صعب 😭

طب دارى على شمعتك بقا علشان وضع اللى زىى اللى مش معاهم واحدة صعب و اللى معاه واحدة مش كده هيكون هو كمان وضعه صعب 😭
منا مطلقه برضو
هههه
الحال من بعضو ي قلب اختك

• عجبني
  • محزن
  • بيضحكني
التفاعلات: الملك الأسمر, sarasalma577, drsniper666 و شخص آخر
انا لقيت هنا ناس بتتكلم عن الاوضاع واى اكتر وضع بتحبه ..واللى يقول الطبيعى لانه مريح ودى حقيقه الصراحه واللى يقول ال دوجى لانه بيرشق اوى جوه وبيكيف اكتر و دى حقيقه برضو ..
بس انا عن نفسى ..
و دا لانى كنت مع جوزى شرموطه وشرموطه برخصه حرفيا ودا لاننا من الخطوبه اتفقنا ان الحاجه دى نو كسوف نو اى حاجه والمهم متعتنا ..ف مكنش فيه وضع كان يخلينى احس انى لبوه ووسخه وسكرانه م الهيجان والمتعه أد الوضع بتاع طرف السرير ..اما كان ياخدنى على زبره ووشي ف وشه وبصالو وبصصلى وزبره مرشوق فيا ..انا كنت بحس وقتها حرفيا انى متناكه مع مرتبه الشرف لان جوزى غير كلامه وشتايمه كان يبقه باصص فيا وعنيه كانها بتقولى انى شرموطه وبتناك واهو ووشنا فى وش بعض وعينى ف عينك ى لبوه واما كنت ابص ف وشه كنت احس انى شرموطه ودكرى اهوو شيفاه بيفشخ وينيك ..وصدقونى النظرات فى النيك متعه مايعرفهاش الا اللى جربها
وبعد الوضع دا ف درجه الهيجان كان ييجى وضع ال دوجى ..والاسبنكات ع الطيظ ودا احساس تانى خالص هبقه اوصفلكو ف الموضوع الجى
وبس كفايه ..
عشان بفتكر الذكريات بتعب بجد 😂
تقريبا انا الوحيد الي زعلت و انا بقرا
ليه ذكريات انتو اتطلقتو ؟ 🥲

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: mohand rake و sarasalma577
احيه
معلش يخويا
طب ابقه غير الصندل يموكوس 😅
أنا حاطه كتعبير عن حاجة بحبها لأن تانى حاجة بتهيجنى فى الواحدة رجلها لو حلوة , أول حاجة بتهيجنى هى البزاز 🥵🥵🥵

انا لقيت هنا ناس بتتكلم عن الاوضاع واى اكتر وضع بتحبه ..واللى يقول الطبيعى لانه مريح ودى حقيقه الصراحه واللى يقول ال دوجى لانه بيرشق اوى جوه وبيكيف اكتر و دى حقيقه برضو ..
بس انا عن نفسى ..
و دا لانى كنت مع جوزى شرموطه وشرموطه برخصه حرفيا ودا لاننا من الخطوبه اتفقنا ان الحاجه دى نو كسوف نو اى حاجه والمهم متعتنا ..ف مكنش فيه وضع كان يخلينى احس انى لبوه ووسخه وسكرانه م الهيجان والمتعه أد الوضع بتاع طرف السرير ..اما كان ياخدنى على زبره ووشي ف وشه وبصالو وبصصلى وزبره مرشوق فيا ..انا كنت بحس وقتها حرفيا انى متناكه مع مرتبه الشرف لان جوزى غير كلامه وشتايمه كان يبقه باصص فيا وعنيه كانها بتقولى انى شرموطه وبتناك واهو ووشنا فى وش بعض وعينى ف عينك ى لبوه واما كنت ابص ف وشه كنت احس انى شرموطه ودكرى اهوو شيفاه بيفشخ وينيك ..وصدقونى النظرات فى النيك متعه مايعرفهاش الا اللى جربها
وبعد الوضع دا ف درجه الهيجان كان ييجى وضع ال دوجى ..والاسبنكات ع الطيظ ودا احساس تانى خالص هبقه اوصفلكو ف الموضوع الجى
وبس كفايه ..
عشان بفتكر الذكريات بتعب بجد 😂
كملي الذكريات بتفكرني بالماضي الأليم 😍😍😍

منا مطلقه برضو
هههه
الحال من بعضو ي قلب اختك
زعلتينى بجد , أتمنى تقابلى نصيب أحسن و أنا أأقابل أى حاجة :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

• بيضحكني
التفاعلات: مدام زوزو
  • حبيته
التفاعلات: fucker one
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: تحرر و و mohand rake
كلامك نار ههههههههه اسلوبك .. مخلي زبي واقف حديد هههههههههههههههههههه

• عجبني
التفاعلات: تحرر و
اهو
كدا بالظبط كنا بنكون

بعمله بس في الليفنج علي الركنه علشان اعرف أسند طهري وبالذات أن المراتب السوست الطرف بتاعها مش مريح ✋✋😂😂

• حبيته
التفاعلات: مدام زوزو
تمام وايه تانى
حجات كتير اوى
عوزه شرح بالتفصيل دى هههه
بس اعمل اللى قولتلك عليه
والبوس والتقفيش واللحس كلو بصوت عالى اوى يكون
وادعى لاختك برضو

• عجبني
التفاعلات: تحرر و
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حاسك مستفزة ومثيرة جنسيا

بعمله بس في الليفنج علي الركنه علشان اعرف أسند طهري وبالذات أن المراتب السوست الطرف بتاعها مش مريح ✋✋😂😂
قولهم والنبي عن جمالو 😂

حجات كتير اوى
عوزه شرح بالتفصيل دى هههه
بس اعمل اللى قولتلك عليه
والبوس والتقفيش واللحس كلو بصوت عالى اوى يكون
وادعى لاختك برضو
تمام انا مسافر حاليا بس اوعدك هنفذ اول لما انزل اجازه والتفصيل بقا واحده واحده

ابعتيلي رساله

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%