NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لما تخلص نيكه الحلوه وتنام وتصحي بيبقي شعورك ازاي سؤال هنا أنك تنيك وتنام علطول .زي يوم خميس كدا....؟انا مجربتش الاحساس أنا ديما بكمل يومي لأننا بتبقي الصبح مفيش غير مره بليل ومنمتش بردو😢😂
بصى أو اجمل حاجه عموما أن الواحد يكون تعبان من الشغل وينيك وينام
بتبقى احلى نومه

• حبيته
التفاعلات: jjojja
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لما تخلص نيكه الحلوه وتنام وتصحي بيبقي شعورك ازاي سؤال هنا أنك تنيك وتنام علطول .زي يوم خميس كدا....؟انا مجربتش الاحساس أنا ديما بكمل يومي لأننا بتبقي الصبح مفيش غير مره بليل ومنمتش بردو😢😂
احلى نيك اللى تنيك بعدها سواء بالليل أو الصبح وتقعد شوية ع السرير ترغى وتتكلموا مع بعض
بعدها تقوموا تاخدوا دش مع بعض وتناموا
لكن نيك ونوم ع طول دى حاجة بضينة فشخ

بتبقي نومة حلوة فشخ وصاحي جسمي نشيط والاحلي منها بتاعة الصبح اول ما تصحي م النوم دي بتبقي عاملة زي القهوة
ولو عاوزة تكملي باقي اليوم حلو يبقي نيكة بالليل ونيكة اول ما تصحي وهتلاقي نفسك عاملة دماغ وجسمك فايق ولا اجدعها مخدرات 😂😅

• حبيته
الحضن بعد العلاقه والقاعده الرايقه وننام انا نمت كميه نوم بره البيت 😂😂😂 واهلي يكلموني ياجدعان شغل 😂😂
😂😂😂😂الشغل م عيب

بصى أو اجمل حاجه عموما أن الواحد يكون تعبان من الشغل وينيك وينام
بتبقى احلى نومه
اها عارفه الحوار دا

احلى نيك اللى تنيك بعدها سواء بالليل أو الصبح وتقعد شوية ع السرير ترغى وتتكلموا مع بعض
بعدها تقوموا تاخدوا دش مع بعض وتناموا
لكن نيك ونوم ع طول دى حاجة بضينة فشخ
عملتها مره كانت حلوه.😂

بتبقي نومة حلوة فشخ وصاحي جسمي نشيط والاحلي منها بتاعة الصبح اول ما تصحي م النوم دي بتبقي عاملة زي القهوة
ولو عاوزة تكملي باقي اليوم حلو يبقي نيكة بالليل ونيكة اول ما تصحي وهتلاقي نفسك عاملة دماغ وجسمك فايق ولا اجدعها مخدرات 😂😅
😂😂😂بالهنا

• بيضحكني
التفاعلات: أحمد السويسي
عملتها مره كانت حلوه.😂
متعه اوووى
ولو حصل بقى أنه ينيك ويجيبهم وتلاقى زبه لسه واقف عايز واحد كمان

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عاشق للنيك والمتعة
حلو

• عجبني
التفاعلات: jjojja و عاشق للنيك والمتعة
حصلت بردو ❤️😂
جااامدة جدا لو تحصل كتير بقى
حصلتلى مثلا ٣ مرات ع فترات طبعا
بس حاجه وهم تبقى لسه نايك ومغرقها بلبنك
وعايز تانى تكمل عليها واحد كمان

• حبيته
  • ايه ده
  • بيضحكني
هو انا متجوز بقالي 8 شهور اهو مفيش مرة نكتها ونمنا بعدها على طول اما بناكل ونعمل مرة كمان او نقعد شوية بقى وننام

• حبيته
كنت بتعب ف الشغل ده قوي 😂😂 انا بطلت دلوقت خالص اعتزلت
لي مالك حصل حاجه ولا زي ماقلت جتلك فتره زهق

• حبيته
التفاعلات: أحمد السويسي
هو انا متجوز بقالي 8 شهور اهو مفيش مرة نكتها ونمنا بعدها على طول اما بناكل ونعمل مرة كمان او نقعد شوية بقى وننام
انت هايج ع شرموطه هل الشرموطه دي العروسه ولا واحده تانيه..؟🤔🤔

• جامد
أعملها بس و أنا أجى ارد عليكى و أتكلم عن كل الاحاسيس و الشعور و كل حاجة أنما دلوقتى أنا معرفش من الاحساسيس غير الاحا بس 🧐😢😟

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%