NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: syrian boy
شو انتى انطباعك عن كل حد رد عليكى
اكيد مش هعرف ارد على سؤالك دا علشان انا اكيد ما اعرفش كل اللي ردو علني بس كل اللي ردو واعرفهم اقدر اقولك انهم حرفيا احسن ناس في المنتدى واجدع شباب واخوات ممكن اتعرف عليهم ما لقيتش ذيهم في حياتي الطبيعية
تحياتي لكل اللي قدرني ورد عني بكلمة ❤❤❤

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: boykaelmenoufi، Moheb sex و نورالشام
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكيد مش هعرف ارد على سؤالك دا علشان انا اكيد ما اعرفش كل اللي ردو علني بس كل اللي ردو واعرفهم اقدر اقولك انهم حرفيا احسن ناس في المنتدى واجدع شباب واخوات ممكن اتعرف عليهم ما لقيتش ذيهم في حياتي الطبيعية
مانا مش اعرفك ورديتي بس تمام يسلم ردك وانتي كتير ذوق

• عجبني
التفاعلات: afnan
يا جماعة هي صديقة لينا و معرفة شخصية ف من فضلكم طالما هي قابلة الكلام محدش يعترض
انت فوق رأسي يا سيزر ونعم الاخ والصديق واكيد انا نزلت بوست ذي دا يعني قابله الكلام سواء معايا او ضددي

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
ا
مانا مش اعرفك ورديتي بس تمام يسلم ردك وانتي كتير ذوق
اهاا ما اعرفكش بس شرفني وجودك في البوست يخصني وكان لازم ارد لان الكومنت ذي ما يخصك يخص كل اللي قدروني وشرفوني بكومنت

• عجبني
التفاعلات: syrian boy، Moheb sex و mazen.0_0
انا مش معترض... دا رايك ..
انا اعرفها كويس ولا يهمك يا غالي
اكيد انت طبعا برضو من احسن الاصدقاء اللي عرفتهم وبتمنى ديما اكون خفيفة على قلوبكم❤❤

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: syrian boy و Moheb sex
تستاهلي كل خير

فهمانة وتقيلة😏

• عجبني
ثقيلة انتقائية ومثقفة

• عجبني
اكيد انت طبعا برضو من احسن الاصدقاء اللي عرفتهم وبتمنى ديما اكون خفيفة على قلوبكم❤❤
لكن لاحظت من اكتر من تعليق .. انك ما بتحبي تكوني صداقات طويلة معظمهم زي حالتي يوم او يومين وتختفي ... وما بتردي عالرسائل..
بكل الاحوال كنتي خفيفة الظل بوجودك وبغيابك

لا
ومليش الحق اوصف حد معرفوش

مادام اخويا سيزر مدح فيكي فاكيد انتي شخصية جميلة.🥰

ازاي طيب أوصف قلب انا مش شايفه او شخص متكلمتش معاه انا جديد لكن هقول اسم افنان اكيد صاحبه طييب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%