NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• أتفق
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
أعتقد ان تاريخ حياتهم وعشرتهم ومخزون المعاملة "سواء طيبة او لأ" من كل واحد عند الطرف التاني،، هي إللي هتحدد هستحمل وأعدي لغاية أمتى..
ماهو لو مافيش رصيد وذكريات جميلة ومواقف حلوة وكلام يطبطب على القلب يبقى بناقص العلاقة دي إللي كلها هم وغم،، ونكد ووجع..
في ناس كتير بتصبر غلب مغلوب علي امره عشان خاطر الاسره والعيال والكلام اللي بنسمعه ده وانا ك راجل معترف ان دلوقت رجاله كتير وحشه اوي كمان

ممممممم هندخل ف نقاشات بقا وانا محبش كدا ابدا...انا حكيت تجربتي ووبس يا سيدي انتوا ملايكه حلو كدا...وبعدين مش كل الرجاله وحشين ولا كل الستات وحشين صوابعنا مش زي بعضها
شكرا لردك واسف لازعاجك

طب ما طبيعي يكون عندنا برود عشان البرود اللي عندكو بهت علينا😂😂
لا لو هتقارني بينا البرود مش للدرجه دي خالص عندنا انتو بتعرفو تستحملو اكتر بكتير 😂

ازيكم يا حلوين..عاملين اي..دايما بخير

حبيت انهاردا نتكلم مع بعض في مشكله اجتماعيه وهيا اهمال الرجل ل زوجته

يعني مثلا الاهمال ليه اشكال كتير...

1/اهمال جنسي

يعني لما مراتك تكون عوزاك وانت تقولها لا...اومثلا تشوفها لابسه وجاهزه ليك وعيزاك وانت بكل برود تقولها تعبان

2/ اهمال واجباتها المنزليه

لما تشوفها تعبانه ف البيت وعامله كل حاجه ومتقولهاش كتير خيرك...او تكون عامله اكل وتعبانه فيه ومتقولهاش تسلم ايدك

3/اهمالها ف الرومانسيه والاهتمام ب مظهرها

اوقات الست ممكن تهمل نفسها لاسباب كتير ف الحياه ول ضغوطات الحياه...ممكن ف مره تفوق ل نفسها مثلا وتحاول تعمل حاجه جديده...تروح تلبس وتبقا قمرايه وجوزها ميقولهاش حتى ايه الجمال دا...دا يكااد اصلا مياخودش بالو من التغيير

3/ قلب الطرابيزه

يعني الست لما تلاقي كل دا منك وتزعل وتيجي انت بقا عاوزها وتقولك لا...تبقي نكديه وتستاهل تتخان وزفت وكل حاجه...طب معلش يعني ما انت اللي مش مهنيها خالص ولا بتسمع منك كلمه كويسه..عايز تاخود منها ازاي وانت مش بتديها

ياريت يا جماعه بجد نحترم الست شويه ونقدر تعبها ومافيش مشكله لو تقول ل مراتك كلمه حلوه تحلي بيها يومك ودنيتك..انا مش بتكلم عشان الاقي رجاله داخله تقول طب ما انتوا فيكوا وفيكوا..انا بتكلم من خلال تجربتي..واحب اعرف رأيكم طبعا😌❤️
ملخص كلامك كله في شئ مهم بين اى اثنين التفاهم والحب والاحترام بين الطرفين والاحساس دا لو لتوافر بين اى اثنين حقيقي نجاح حياتهم بنسبه كبيرة اوى وتجنب اللوم الطرفين يعنى ممكن يتقال مثلا بحبك بكل حاجة فيك أو هو بحبك بكل حاجة فيكى بس الحاجة دى تخليكى أو تخليك اجمل والتقدير المتبادل طبعا

• أتفق
لا لو هتقارني بينا البرود مش للدرجه دي خالص عندنا انتو بتعرفو تستحملو اكتر بكتير 😂
مش حكايه بنعرف نستحمل..حكايه بنعرف نعند واووي

• بيضحكني
التفاعلات: Momo12301
اي اهمال جنسي للراجل مسئول عليه

عن عده تجارب منها علاقتين كانت open relationship

البنت لو اديتلها مشاعر و هدايا و كلام حلو مع اول خلاف بتقلب كل حاجه ورا ظهرها و لما تقولها انا عملتلك و سويتلك كانت ترد انا مطلبتش منك تعمل و تسوي ساعتها.

و **** هي مش عقده من البنات او الستات زي ما كان بيتقالي هنا 😂😂😂 بس انتوا ك ستات جواكم كم رهيب من التناقضات و دايما كلامكم عكس افعالكم مع مع حته النديه عشان كدا فعليا اغلبكم مصدر النكد 😅😅 بس شهاده حق انتوا ك ستات بسكوتايه بتحلوا يومنا ❤️

دي واحده مش اصيله اسفه يعني....يبقا حبيبي منيني وخروج وهدايا وكلام حلو واما نتخانق اقلب الدنيا وارمي كل دا ورا ضهري...لا طبعا دي كانت غلط
عن عده تجارب منها علاقتين كانت open relationship

البنت لو اديتلها مشاعر و هدايا و كلام حلو مع اول خلاف بتقلب كل حاجه ورا ظهرها و لما تقولها انا عملتلك و سويتلك كانت ترد انا مطلبتش منك تعمل و تسوي ساعتها.

و **** هي مش عقده من البنات او الستات زي ما كان بيتقالي هنا 😂😂😂 بس انتوا ك ستات جواكم كم رهيب من التناقضات و دايما كلامكم عكس افعالكم مع مع حته النديه عشان كدا فعليا اغلبكم مصدر النكد 😅😅 بس شهاده حق انتوا ك ستات بسكوتايه بتحلوا يومنا ❤️

1/اهمال جنسي

يعني لما مراتك تكون عوزاك وانت تقولها لا...اومثلا تشوفها لابسه وجاهزه ليك وعيزاك وانت بكل برود تقولها تعبان

لما تشوفها تعبانه ف البيت وعامله كل حاجه ومتقولهاش كتير خيرك...او تكون عامله اكل وتعبانه فيه ومتقولهاش تسلم ايدك

اوقات الست ممكن تهمل نفسها لاسباب كتير ف الحياه ول ضغوطات الحياه...ممكن ف مره تفوق ل نفسها مثلا وتحاول تعمل حاجه جديده...تروح تلبس وتبقا قمرايه وجوزها ميقولهاش حتى ايه الجمال دا...دا يكااد اصلا مياخودش بالو من التغيير

3/ قلب الطرابيزه

يعني الست لما تلاقي كل دا منك وتزعل وتيجي انت بقا عاوزها وتقولك لا...تبقي نكديه وتستاهل تتخان وزفت وكل حاجه...طب معلش يعني ما انت اللي مش مهنيها خالص ولا بتسمع منك كلمه كويسه..عايز تاخود منها ازاي وانت مش بتديها

ياريت يا جماعه بجد نحترم الست شويه ونقدر تعبها ومافيش مشكله لو تقول ل مراتك كلمه حلوه تحلي بيها يومك ودنيتك..انا مش بتكلم عشان الاقي رجاله داخله تقول طب ما انتوا فيكوا وفيكوا..انا بتكلم من خلال تجربتي..واحب اعرف رأيكم طبعا😌❤️
عايزين بوست بقى عن اهمال النساء
ولا الراجل هو الحيطة المايلة في العالم ده 😂

• عجبني
التفاعلات: SHITOS_25

1/اهمال جنسي

3/ قلب الطرابيزه

عارفين ده بس راجل ده بيتعب وبيشتغل وبيرجع لمراتو وعيالوا يتغدي ومش هقولك مش هيساعده كمان وفي اخرليل ينام معها هو مشكلة انوا سينما وتلفزيون وصلوا صورت الراجل كده عند ستات ولافي حقيقة في نموذج ده موجود فى رجاله مكنش اتجوز اصلنا طلما هيعمل وهموا في نيك وبس

• عجبني
التفاعلات: شهواني31
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: SHITOS_25 و SNIPER89⛓️
  • عجبني
احلي صباح علي احلي فرفوشه ❤️🌹

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل