NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا رافض الجواز مع اني الحمد **** مستوايا المادي عالي ومن عيله كبيره ودا بسبب اني بدور علي متحرره اتجوزها واهلي بدائوا يشكوا فيا انا عايز اتجوز الشبهي
تعال اجوزهالك

• عجبني
التفاعلات: ديوث بيدور علي عروسه
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وانا قصدى ان تفكيرو واختيار عيب اكتر من العيب الخلقى
مش عارف ارد ع حضرتك اقول ايه و**** بس العيب الخلقي دا في دماغك انك شايفه ميول شخص عيب لمجرد انها عكس ميولك

هو صاحب ميول بيتمتع اما يعمل كده وبيدور على متعته ومستحيل حد يقدر يرجعه لانه عارف انه مش هايلاقي متعة غير فى كده بعيدا عن العيب والطبيعي هو ميوله خرجت عن الطبيعي وبقت شاذة فدى حرية ليه هو
بعدين انا شوفت اغلب الناس بتحاول تبعده عن الفكرة مع ان الاغلبيه لو اتعرض عليهم واحد ويديث على مراته ولا اخته هايجرو ويوافقو يمارسو معاهم
هى ميول وبس

طبعا دي ازدواجيه لكنها منطقيه ....الكل مش عاوزه ييدا لكن لو بدأ محدش هيرجعه​

ولي يظلم واحده ستريت معاه

على حد فهمي لسه اصلا مش ارتبط من الأساس 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️... يعني جائز تكون مجرد خرفات في العقل وتنتهي بانتهاء جوازه ☺️☺️

• عجبني
التفاعلات: jjojja
على حد فهمي لسه اصلا مش ارتبط من الأساس 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️... يعني جائز تكون مجرد خرفات في العقل وتنتهي بانتهاء جوازه ☺️☺️
ولنفترض أنه بجد هيخلي المعاه تلعن الجواز🙂😂😂

ولنفترض أنه بجد هيخلي المعاه تلعن الجواز🙂😂😂
ماظنش ... الخوف من الفضيحه هيكون عائق .

وامكن **** يهديه معاها وتقدر نسيه الافكار دي

• عجبني
التفاعلات: jjojja
تعالي شيل اختي

• عجبني
هو صاحب ميول بيتمتع اما يعمل كده وبيدور على متعته ومستحيل حد يقدر يرجعه لانه عارف انه مش هايلاقي متعة غير فى كده بعيدا عن العيب والطبيعي هو ميوله خرجت عن الطبيعي وبقت شاذة فدى حرية ليه هو
بعدين انا شوفت اغلب الناس بتحاول تبعده عن الفكرة مع ان الاغلبيه لو اتعرض عليهم واحد ويديث على مراته ولا اخته هايجرو ويوافقو يمارسو معاهم
هى ميول وبس
بجد مش عارف اقولك ايه تسلم ♥️❤️

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%