NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال تجربة اهلا ومرحبا بكم في مدينه الرعب

Kιɳg Jr

Bldozr🦍
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
💀💀💀💀💀💀
ي مساء العناب
احكي عن موقف مرعب حصل معاك ومحدش صدقك وقتها او حصلت حاجه
هبدا انا كنت كل يوم بالليل انا وصاحي اذاكر ف ثانوي اسمع صوت جري ف الصاله بره وازعق الصوت يسكت طبعا انا مفكره اخويا بس ف جيت ف يوم الصبح بقوله قدام امي بتجري ليه والدتيا دي قعد يحلف انه مش هو قولت هعمله كمين بقي سمعت صوت الجري فتحت الباب لقيت ضل اسود بيجري ناحيه الحمام وعمل صوت خبط روحت جريت وراه فكرته قطه ملقتش حاجه 😗💀

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: AlFã7d و Miraa 4765
لا كتير كمني بمشي ع غيطان بليل 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مفيش عندنا كلاب مفيش غير كلب جيرمن ومش مشرس اصلا عند واحد جرانا 😂
لا هما كلبين نسيبهم يفرتكوه

محدش خاف يعني؟

💀💀💀💀💀💀
ي مساء العناب
احكي عن موقف مرعب حصل معاك ومحدش صدقك وقتها او حصلت حاجه
هبدا انا كنت كل يوم بالليل انا وصاحي اذاكر ف ثانوي اسمع صوت جري ف الصاله بره وازعق الصوت يسكت طبعا انا مفكره اخويا بس ف جيت ف يوم الصبح بقوله قدام امي بتجري ليه والدتيا دي قعد يحلف انه مش هو قولت هعمله كمين بقي سمعت صوت الجري فتحت الباب لقيت ضل اسود بيجري ناحيه الحمام وعمل صوت خبط روحت جريت وراه فكرته قطه ملقتش حاجه 😗💀
الشقه اللي قصدنا فيها شيح كدا معرفش بتاع دجل وشعوذه ولا شيخ علطول بسمع حاجات غريبه وصويت الشقه بليل خالص مبيبقاش فيها حد مره كان الشباك مفتوح وانا واقفل ف الشباك عندنا لقيت الشباك بيتقفل والجو كله ضلمه جوا اصلا

مفيش رغم اكتر من امك تقعد مع حد ف بيت واحد ملبوس ومعموله أعمال والي عليه بينطقوا ويتكلموا معاك عادي

الشقه اللي قصدنا فيها شيح كدا معرفش بتاع دجل وشعوذه ولا شيخ علطول بسمع حاجات غريبه وصويت الشقه بليل خالص مبيبقاش فيها حد مره كان الشباك مفتوح وانا واقفل ف الشباك عندنا لقيت الشباك بيتقفل والجو كله ضلمه جوا اصلا
💀💀💀 المهم انتي كويسه ؟
بلغو عنه وهيتقبض عليه فوري

• بيضحكني
التفاعلات: Miraa 4765
مفيش رغم اكتر من امك تقعد مع حد ف بيت واحد ملبوس ومعموله أعمال والي عليه بينطقوا ويتكلموا معاك عادي
احكي

المواضيع دي متتحكيش ف اولها كانت رعب فوق ما تتخيل بس لما الموضوع طول ذيادة عن سنتين ونص ف الواحد خد مناعه ومبقاش يخاف

المواضيع دي متتحكيش ف اولها كانت رعب فوق ما تتخيل بس لما الموضوع طول ذيادة عن سنتين ونص ف الواحد خد مناعه ومبقاش يخاف
بالظبط هتلاقي نفسك اتعودت وخدت مناعه المهم هو بقي تمام؟

• عجبني
التفاعلات: elpop_011

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%