NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عادي بحب الدقة في الملاحظة 🤣🤣
في ديت عندك حق انتي عندك تركيز عالي جدا خصوصا لو حاجه تخصك زي اوضتك أو مكتبك بتعرفي لو حد دخل و لعب في حاجه ولا لا عشان بتكوني حافظه مكان كل حاجه و محطوطه ازاي

• عجبني
دا اي العيل البضان ده ع المسا هي. نتقصه

يعني اشوفو بيحاول يستفزك واسكت دا جزئي
حاضر انا هسكت خالص
فين الاستفزاز في ده بس افهم معلش

• عجبني
  • بيضحكني
رودي لو مفيهاش غلاسة مني
مين اكتر بورن ستار قريبه منك فالتفصيلة

• بيضحكني
في ديت عندك حق انتي عندك تركيز عالي جدا خصوصا لو حاجه تخصك زي اوضتك أو مكتبك بتعرفي لو حد دخل و لعب في حاجه ولا لا عشان بتكوني حافظه مكان كل حاجه و محطوطه ازاي
انا عايشة وحدي تماما ومفيش حد بيلمس حاجة تخصني حتي مكتبي والجناح بتاعي في السنتر مقفول ومفتاحة معايا ومش بينضف حتي الا وانا موجودة 🤷🤷

• حبيته
التفاعلات: Abood.977
انا عايشة وحدي تماما ومفيش حد بيلمس حاجة تخصني حتي مكتبي والجناح بتاعي في السنتر مقفول ومفتاحة معايا ومش بينضف حتي الا وانا موجودة 🤷🤷
لو كلامي مدايقك انا ممكن مكتبش قولي

• عجبني
  • عجبني
دا اي العيل البضان ده ع المسا هي. نتقصه

يعني اشوفو بيحاول يستفزك واسكت دا جزئي
حاضر انا هسكت خالص
مقصدش كدة اقصد أن الانفعال هيخليك تغلط وانا مش حابة كدة

كوكتيل صينى ع كيف كيفك 👌
👇

HE8j0R2.md.jpg HE8jMx9.md.jpg HE8jED7.md.jpg HE8j1NS.md.jpg HE8jjlj.md.jpg HE8jWiu.md.jpg HE8jwUx.md.jpg HE8jhKb.md.jpg HE8jOHQ.md.jpg HE8jeRV.md.jpg HE8jkOB.md.jpg HE8jvDP.md.jpg HE8jgig.md.jpg HE8jUWF.md.jpg HE8j4fa.md.jpg HE8j60J.md.jpg HE8jsJR.md.jpg HE8jLRp.md.jpg HE8jQON.md.jpg HE8jZbI.md.jpg HE8jDxt.md.jpg HE8jmsn.md.jpg HE8jyfs.md.jpg HE8wHgf.md.jpg HE8w90G.jpg HE8w25l.md.jpg HE8wFbS.md.jpg HE8wfz7.md.jpg HE8wqX9.md.jpg HE8wBse.md.jpg HE8wnqu.md.jpg HE8wxgj.md.jpg HE8wIdx.md.jpg HE8wo0b.md.jpg HE8wueV.md.jpg HE8wAmB.md.jpg HE8w7X1.md.jpg HE8wcqg.md.jpg HE8wYLF.md.jpg HE8wl1a.md.jpg HE8w0rJ.md.jpg HE8wG7R.md.jpg HE8wEdv.md.jpg HE8wMep.md.jpg HE8wVmN.md.jpg HE8wXII.md.jpg HE8whXt.md.jpg HE8wjLX.md.jpg

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: noah1، مجنونة مطرقعة و ⚜️Boda
  • عجبني
التفاعلات: Abood.977
  • عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
عودة