NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نوده

فِّرأّوِلَةّ نَِّسوِأّنِجِيِّ🍓
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
  • عجبني
التفاعلات: العنتيل الاصلي و بنوتي اسمر
شهوة الست ابطئ من شهوة الراجل عشان كده في المعاشره الجنسيه لازم الزوج يطول في المداعبه ويبقى فنان فيها عشان يشبع مراته الست بتشبع من الغزل والمداعبه في جسمها وبتخرج شهوتها في المداعبه

• عجبني
التفاعلات: نوده
والست اذا محتاجه للجنس بتغري جوزها عشان يعاشرها

• عجبني
البنت اللي مش متجوزه لما بتعمل العاده ااسريه بطول لغاية ماشهوتها تنزل اما الراجل شهوته سريعه وعشان كده رجاله كتير بعانو من سرعة القذف حتى مابيلحقش يشبع مراته ولا يشبع نفسه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
البنت اللي مش متجوزه لما بتعمل العاده ااسريه بطول لغاية ماشهوتها تنزل اما الراجل شهوته سريعه وعشان كده رجاله كتير بعانو من سرعة القذف حتى مابيلحقش يشبع مراته ولا يشبع نفسه
صح كلامك بس انا لما اتجوز لازم اتجوز دكر انا اجيب وهو بعدي

• عجبني
بتختلف من كل نوع وكل طرف مش كلو زي بعضو وده بيترتب علي المشاعر بين الطرفين

• عجبني
التفاعلات: نوده و بنوتي اسمر
بتختلف من كل نوع وكل طرف مش كلو زي بعضو وده بيترتب علي المشاعر بين الطرفين
في الزمن ده ياغالي الحب بقى وهم الراجل بحب مراته بس وقت المعاشره عشان ينيك وخلاص وبعد كده ولا يعبر الغلبانه مراته عشان كده الاحاسيس والمشاعر انعدمت والطلاق كتر اوي

• عجبني
في الزمن ده ياغالي الحب بقى وهم الراجل بحب مراته بس وقت المعاشره عشان ينيك وخلاص وبعد كده ولا يعبر الغلبانه مراته عشان كده الاحاسيس والمشاعر انعدمت والطلاق كتر اوي
لا طبعا مش معاك ومش كلو زي بعضو اساس العلاقه الجنسيه هو الحب والمشاعر الغير مصطنعه أيا كان بدون تعبير بس بيبقي فيه امان بين الاتنين

• عجبني
التفاعلات: نوده و بنوتي اسمر
لا طبعا مش معاك ومش كلو زي بعضو اساس العلاقه الجنسيه هو الحب والمشاعر الغير مصطنعه أيا كان بدون تعبير بس بيبقي فيه امان بين الاتنين
انتو ليه فاكرين ان الحب وقت الجماع بس الحب في كل لحظه بس في ناس كتير مابقدروش الحب متجوزين عشان الجنس وبس اذا الحب كان موجود بينهم الزوج مش هايبص لبره بيته

بص ياغالي القلب منبع الحب والمشاعر والاحاسيس قلبك لما يكون صافي ونظيف هاتعرف تعيش في حب وطبعا في ناس بقدرو الحب الصوابع مش زي بعضها

• عجبني
التفاعلات: جورج السوهاجي
انتو ليه فاكرين ان الحب وقت الجماع بس الحب في كل لحظه بس في ناس كتير مابقدروش الحب متجوزين عشان الجنس وبس اذا الحب كان موجود بينهم الزوج مش هايبص لبره بيته
انت جبت المفيد المختصر كلامك صح مليون في الميه

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر
انت جبت المفيد المختصر كلامك صح مليون في الميه
صدقني ياغالي شوف الناس بتوع زمان حبو بعض ازاي وخد العبره منهم

• عجبني
ياريت ايام زمان ترجع بكل مافيها
الزوجه كانت على الحلوه والمره مع جوزها وبعد كده بخلفو رجاله وسيدات بيوت ممتازات

• عجبني
التفاعلات: جورج السوهاجي
الست شهوتها اقوي واكتر من الراجل
بدليل انها بتثار بسرعه جدا

الست شهوتها اقوي واكتر من الراجل
بدليل انها بتثار بسرعه جدا
معلش ياغالي علميا معلوماتك غلط مع احترامي ليك تعرف ليه شهوتها ابطئ من الراجل عشان البنت متختنه عشان كده مصر بتحارب وبتمنع الختان عشان الختان بخلي البنت شهوتها بطيئه ومابتستمتعش فتره اطول بتشوف الاجنبيات شهوتهم قويه جدا عشان مابتختنوش وبيستمتعو بالجنس

معلش ياغالي علميا معلوماتك غلط مع احترامي ليك تعرف ليه شهوتها ابطئ من الراجل عشان البنت متختنه عشان كده مصر بتحارب وبتمنع الختان عشان الختان بخلي البنت شهوتها بطيئه ومابتستمتعش فتره اطول بتشوف الاجنبيات شهوتهم قويه جدا عشان مابتختنوش وبيستمتعو بالجنس
انت صح ف نقطه الختان دي بس انا عممت من غير ختان يبقي انا كلامي صح

انت صح ف نقطه الختان دي بس انا عممت من غير ختان يبقي انا كلامي صح
الختان فعلا غلط للبنات بتحرمهم من الجنس الحلال بس في ناس فاكرين اذا البنت ماتختنتش ممكن تعمل بلاوي .ياغلي البنت شهوتها بطيئه عشان كده المعاشره الجنسيه فيها المداعبه الراجل بثير مراته عشان توصل لحد الاشباع وبطول في المداعبه

الختان فعلا غلط للبنات بتحرمهم من الجنس الحلال بس في ناس فاكرين اذا البنت ماتختنتش ممكن تعمل بلاوي .ياغلي البنت شهوتها بطيئه عشان كده المعاشره الجنسيه فيها المداعبه الراجل بثير مراته عشان توصل لحد الاشباع وبطول في المداعبه
شايف أن الختان أساسه اصلا مش علشان عدم ثقه الأهل ف بنتهم
هو ك حمايه ليها لما تكبر وتتجوز علشان اغلب الأزواج بيسافروا مده طويله لشغلهم زمان

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%