NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

للاسف من فترة وانا بشوف المنتدى الخاص بالسادية والخضوع فيه ظواهر غريبة ومرعبة في نفس الوقت

وهو اختفاء الماستر السادي وانقراضه

معظم اللي بنلاقيهم بيقولو انهم خاضعين للستات

معظمهم بيقول انه خاضع وهو اساسا ما بعرف من الخضوع الا الضرب والاهانة من ست

للأسف الماستر السادي واختفائه يمكن هو سبب في عزوف الكثير من الخاضعات الحقيقيات عن المشاركة في المنتدى أو الخوض في تجارب بالمنتدى

هذا رأيي ، يا ترى شو رأيكم ؟؟!!

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: چومانه❤️🔥 و حماده_سليف

للاسف من فترة وانا بشوف المنتدى الخاص بالسادية والخضوع فيه ظواهر غريبة ومرعبة في نفس الوقت

للأسف الماستر السادي واختفائه يمكن هو سبب في عزوف الكثير من الخاضعات الحقيقيات عن المشاركة في المنتدى أو الخوض في تجارب بالمنتدى

علي ما اعتقد مش دي الحقيقه بس الفكرا ان الاغلب هنا كلام بس مفيش فرصه انك تلاقي حد جد و كدا تمارس معاه العلاقه دي

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
علي ما اعتقد مش دي الحقيقه بس الفكرا ان الاغلب هنا كلام بس مفيش فرصه انك تلاقي حد جد و كدا تمارس معاه العلاقه دي
احترم رأيك صديقي بس هي فعلا الانقراض هو عدم وجود حد مش كلام لكن الاهم السادي وجوده الحقيقي هو الأهم

ا
احترم رأيك صديقي بس هي فعلا الانقراض هو عدم وجود حد مش كلام لكن الاهم السادي وجوده الحقيقي هو الأ
المشكله ان اغلب الي بيقول هو سادي و كدا دول منتسبين ل الموضوع الي هو انا بسيطر و التاني بيسمع الكلام اااه دا جميل انا عاوز دا بس هو ول شخصيته تخليه كدا ول معلوماته ول اي حاجه تأهله ل العلاقه دي ف الموضوع بقا سخيف

• عجبني
ا

المشكله ان اغلب الي بيقول هو سادي و كدا دول منتسبين ل الموضوع الي هو انا بسيطر و التاني بيسمع الكلام اااه دا جميل انا عاوز دا بس هو ول شخصيته تخليه كدا ول معلوماته ول اي حاجه تأهله ل العلاقه دي ف الموضوع بقا سخيف
احترم رأيك وفيه منه كلامك ، لكن صديقي عدم وجود الشخصية الحقيقية أو غيابها لا يعني سخف الموضوع ككل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المشكلة مش في كدة المشكلة أن الخاضع أو الخاضعة لسة اول مرة يعمل كدة ونفسو انو يكون خاضع بس لزم يحس بلامان وتحببو في كدة لحد مياخد عليك

• عجبني
المشكلة مش في كدة المشكلة أن الخاضع أو الخاضعة لسة اول مرة يعمل كدة ونفسو انو يكون خاضع بس لزم يحس بلامان وتحببو في كدة لحد مياخد عليك
عدم الخبرة اكيد مشكلة كبيرة

• عجبني
دة شي اكيد
الخضوع شيء نفسي بينولد مع الشخص والخبرة لازم تدعمه ، لكن مع عدم وجود الخضوع أصلا والخبرة حتكون مصيبة

الخضوع شيء نفسي بينولد مع الشخص والخبرة لازم تدعمه ، لكن مع عدم وجود الخضوع أصلا والخبرة حتكون مصيبة
لزم تحتوي الي معك مش مجرد انو يقول ليك انو خاضع تشتغل إهانة وأوامر فية

• عجبني
التفاعلات: Soso-ah و @The GodFather@
لزم تحتوي الي معك مش مجرد انو يقول ليك انو خاضع تشتغل إهانة وأوامر فية
بالضبط صديقي الخضوع مش اهانة واوامر

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: مازن صقر
  • عجبني
فية وانا اتعرفت علي ناس هنا