NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حبايب قلب ام خالد عاوزة حل ضرورى ليا انا شهوانية اوى اوى ومبشبعش نيك بكون هايجة اوى وعاوزة ديما بس مشكلتى اول م بجيبهم مرة بنام😂لا حقيقي بجيب ويغم عليا فييين لا افوق كده وارجع تانى واكمل ف مش عارفة السبب والموضوع دا بيحسسنى انى عبيطة اوى كل م اكون بكلم حد ويحصل كده يفضل يضحك عليا 🙄😂
سؤال بس ام رودي ولا ام خالد؟

• عجبني
التفاعلات: Hamona
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
غالبا اجهاد بس اهمدي شوية😂

• بيضحكني
التفاعلات: AHMED 511، أم رودى و الــــــعَــــــربــــــى
  • بيضحكني
التفاعلات: AHMED 511
قوله دا عاوزنى ابطل😂
انا بتكلم بجد الموضع زي الشابب كدة لما بتجي في سن تبطل ضرب العشرة ولو كسر التلاتين من غير ما يتجوز يبدتي ييأس وممكن يجيلو برود

حبايب قلب ام خالد عاوزة حل ضرورى ليا انا شهوانية اوى اوى ومبشبعش نيك بكون هايجة اوى وعاوزة ديما بس مشكلتى اول م بجيبهم مرة بنام😂لا حقيقي بجيب ويغم عليا فييين لا افوق كده وارجع تانى واكمل ف مش عارفة السبب والموضوع دا بيحسسنى انى عبيطة اوى كل م اكون بكلم حد ويحصل كده يفضل يضحك عليا 🙄😂

انا دكتور نفسي و استشاري اسري

• بيضحكني
التفاعلات: doctorgynecologyandobst و الــــــعَــــــربــــــى
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: doctorgynecologyandobst و Hamona
  • بيضحكني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و Hamona
بقالي سنين هنا وبقولك اي اكونت اسمه مدام اعرف انه خرطوم 😂
لعلمك انا قابلت من هنا ومن المنتدى التاني
يعني بكلمك عن تجربة حقيقية مش مجرد كلام

• عجبني
التفاعلات: doctorgynecologyandobst
دا بسبب ضعف جسمك كلام علمي كدا لو مستعدة تسمعي حقول لو لا مش حتعب نفسي

• عجبني
التفاعلات: Hamona
ام
اكيد بترهقي منها 🤣🤣

مع احترامي لك انا من وقت المنتدى التاني من ٢٠١٤ وعارف بقول ايه
انا من قبلك وعارف بس خلينا نصدق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%