NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
انــا وصــاحب الــســايــبــر

ابتدت قصتى مع صاحب السايبر لما الكمبيوتر بتاعى الى فى البيت بااظ وبقيت مضطر انى انزل السايبر عشان اشبغ رغباتى الجنسيه واخش على مواقع السكس واحاول انى اتعرف
على ناس ليهم نفس ميولى الساديه وكان السايبر جنب البيت وصاحبه راجل فى اواخر التلاتينات وكان راجل فرى مكنش بيمنع الشباب من انهم يتفرجوا على سكس فى مقابل ان الساعه
عنده اغلى من اى سايبر تانى وبقيت زبون مستديم عنده واتصاحبنا على بعض وعرفت انه مطلق وعايش لوحده فى شقته الى فوق السايبر ومع الوقت بقينا واخدين على بعض
وكنت دايما بحاول انى اقعد على جهاز محدش شايفه عشان افتح مواقع الساديه برجتى واتفرج على الافلام الى فيها عبيد زيي بيتفشخوا ويتعذبوا من اسيادهم وسيداتهم وفى مره وانا
بتفرج على فيلم ومندمج فيه اوى لقيت عماد صاحب السايبر واقف ورايا وشاف الفيلم واول ما حسيت بيه نزلت الشاشه على طول ولقيته بيضحك وبيقولى اتكسفت ليه يا خول
صحيح احنا بقينا صحاب بس مكنتش مبينله انى خول خالص واستغربت لما لقيته بيشتمنى بس مطولتش حالة الاستغراب لما لقيته بيقولى انت فاكرنى يا متناك قاعد هنا ونايم على ودانى
وبصلى اوى وهو مكشر وقالى يا كس امك انا متابعك من ساعة ما بقيت زبون عندى وكنت بشوف المحادثات بتاعتك مع الرجاله الى بيذلوا كس امك والافلام الى بتتفرج عليها وبتبقى
قاعد مش على بعضك والدوده عماله تلعب فى طيزك المفشوخه يبن المتناكه ولما خلص كلام عرفت انه مفيش مفر انى اكدب او احاول اعمل عليه محترم ومكنش قدامى حل غير انى
اترجاه انه ميفضحنيش وانى هكون تحت امره فى اى حاجه يطلبها منى ومكنش فى حد فى السايبر غيرنا وواحد قاعد بيلعب جيمو ومندمج فيها ومش واخد باله مننا وامرنى سيدى عماد
انى اروح على الحمام واقف استناه هناك ودخلت الحمام ومفيش دقيقه دخل عليا سيدى عماد ومن غير ما يتكلم راح ضاااربى بالقلم طرررراخ وقالى انا هعرفك الساديه بتكون ازاى
يبن المووومس واتفوووووو على وشى وراح ماسكنى مقلعنى البنطلون ومكنتش لابس كلوت كالعاده راح ضاربنى على قفايا طررررررررررررااااخ وقالى من هنا ورايح يا كس امك
متمشيش الا ولباس امك فى طيزك فاهم يا عرص قلتله حاضر يا سيدى ضربنى تانى على قفايا طراااااخ وراح مخلينى افنس قدامه وفتح طيازى بايده واتفوووووووو على الخرم
وراح مدخل صباعين مره واااااحده وخرجهم ودخلهم تانى اكتر من مره وشالهم قعد يمسحهم فى وشى وفى يبقى وخلانى الحسهم وهو عمال يقولى الحس ين الزانيه صوابعى
الى بفشخ بيها كس امك واتفووووووووووو على وشى وراح خلانى افنس تانى قدامه ودخل تلات صوابع المرادى ووجعونى اوى وصوتى على راج ضاربنى طراااااااخ على طيازى
وقالى احاااا دانت خرمك لسه موسعش كفايه مينفعش يكون اديق من كس امك المفشوووخه وضربنى طررررخ طررررخ طراااااخ على طيازى وقالى البس يلا يا علق واستنى شويه
وبعدين اطلع ورايا وبعد 10 دقايق تقوم تدفع وتتنيل تغور وتجيلى باليل وانت لابس لباس الشرموطه الى خلفتك وقميص نوم من قمصانها ويكونوا وسخين يعنى تجيبهم من الغساله
يبن المره المووومس وسبنى وخرج ولبست بنطلونى بسرعه وغسلت وشى من التفافه بتاعته وظبط نفسى وطلعت وشويه وقمت حاسبته وانا باصص فى الارض وروحت على طول
طلعت البيت لقيت زمبورى مريل وطيزى سايحه اوى وهايجه من الى عمله فيا سيدى عماد ودخلت الحمام دورت فى الغساله ولقيت لباس وسخ لامى لونه احمر وقميص طويل بحماله
واخدتهم معايا وطلعت بعد ما غسلت نفسى واخدت شاور ونتفت شعرتى وخليت طيزى وزمبورى يبرقوا ونعمتهم اوى وقعدت استنى الوقت يمشى عشان اروح لسيدى وارمى نفسى
وشرفى تحت رجليه وكانت مهيجانى اوى فكرة انى اروح بلباس امى الداخلى دى اوى وجت الساعه 12 باليل وجبت لباس امى وجيت البسه احااااا لقيت امى الوسخه موسخه
كلوتها بخرا مكان طيزها وعشان الكلوت احمر كان باين فيه سيبته ودخلت الحمام ادور فى الغساله على واحد غيره ملقتش ومكنش قدامى حل غير انى البسه وهو وسخ ولبست القميص
ولبست لبسى العادى فوقهم ونزلت روحت لسيدى عماد السايبر ودخلت لقيت سيدى عماد واتنين موجودين على الاجهزه ولقيت سيدى عماد بيشاورلى اروحله ولقيته بيدينى مفتاح
الشقه وبيقولى الدور الى فوق السايبر على طول وسالنى لبست لباس امك الزانيه زى ما قلتلك يا عرص قلتله اه يا سيدى قالى طيب يلا يبن الشرموووطه اطلع واقلع الخره
الى انت لابسه فوق واستنانى راكع على ايدك ورجليك وطيزك كسمك ناحية الباب اخدت المفتاح وطلعت فتحت وقلعت الهدوم الى لابسها فوق وفضلت بلباس امى الوسخ وعليه
قميص النوم وقعدت زى الكللابب على ايدى ورجلى وطيزى ناحية باب الشقه مستنى سيدى وتاج راسى لما يطلع فات ييجى نص ساعه وانا فى الوضع دا وكل ما الوقت يعدى
وانا زى الكلب كدا وبلبس امى وكمان طيزى وهى لامسه الخرا بتاع امى اولع واهييييج اوى وسمعت باب الشقه بيتفتح وطرررررررررررررررراااخ بالشلووووت بين فخادى
برجلييه كنت هموووووت من الوجع لانه ركز على زمبورى طرررررراخ طرااااخ طررررررراخ برجلييييه وانا همووووت من الوجه ااااااه ااااه اااااى وبترجاااه ارحمنى يا سيدى
وهو بيقولى رحمة ايه يا كس الى كمك الى بتطلبها طرااااااااااااخ الى زيك ملهمش رحمه عندى طرااااااااااخ وفضل يضربنى لحد ما وقعت على الارض ومكنتش قادر استحمل
وجه سيدى عماد داس على وشى بجزمته وفركها عليه وهو بيقولى هدوس عليك يبن العرص وهدوس على شرفك بجزمتى وشال رجله واتفووووووووووو على وشى وسالنى امك ايه
يبن المومس لحست تفتخ من على وشى امممممممم انا بقول امى مووووومس يا سيدى داااس برجله جامدد على زمبووورى اااااااااااااااااااااااااه وقالى جرا ايه يا عرص هى مومس بس
ولا ايه ودااس اكتررر فعص بضاااانى ااااااااااااااااااااااه وانا بقوله لا يا سيدى مووومس ومره زانيه متناكه فى طيزها وكسهااااا مفشووووخ يا سيدى اتفوووووووووووووو على وشى
وضحك وقالى وايه تانى يا عرص هيجنى على الشرموطه امك اممممممممممممممممم لحست تفته وقلتله انا ابن حراااام وامى زاااانيه فيا انا ابن مره قحبه ولبووووه ابن مره وسخه
يا سيدة حتى لباسها موسخاااه خره ضحك هههههههههههههههههههه ههههههههه اوى وقالى بجد يبن العلقه امك بتشخ على روحها ونيمنى على ضهرى ورفع رجليا ورفع القميص
على صدرى ونزل الكلوت كانه بيغير لعيل صغير البامبرز وطرااااااخ طراااااخ على طيااازى ومسك الكلوت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ شخرلى وقالى دا انتوا عيله
بنت دين كلب صحيح واللبوه امك بتشخ على روحها وجرنى من قميص النوم جنبه زى الكلب على ايدى ورجلى وقعد على الكنبه وقالى يلا يبن الشرموووطه قلعنى الجزمه والشراب
قلعتهمله بسرعه وخلانى الحس رجلييه امممممم اممم امموووه اممم امووووه والمص صوابع رجليه صباع صباع امووووه اموووه اموووه وهو بيقولى الحس رجلين الدكر الى هينيك
كس امك يبن الزانيه بوووس رجلى يبن دين الكلب واترجانى انييك كس امك وانا ابوس رجليه امووووووووه امووووه امووووووووه نيك كس امى يا سيدى افشخها اللبوه وقطع كسمين
ابوووها نييييك يا سيدىىى ااااااههه اااااه وبعدين خلانى اقلعه هدومه كلها وخلانى الحس تحت باطه وهو بيقولى الحس يبن الوسخه عرقى الحس عرق الدكر الى بنيكك انت وامك
يبن العلقه وانا اممممممم امممممممممممم امووووووووووووووووووه اموااااااااااااه بلحس بعلوقيه ومحن ولحست عرقه كله ولحسنى شعرته الى فى زوبره والى فى طيزه وهو
بيسبلى الدين وبيمسخر بكرامة كس امى الارض وبعدين شدنى من شعرى طراااااخ طراااخ على وشى بالاقلااام وجاب كلوت امى الوسخ ولحسهولى وخلحسنى خرا الشرمووووطه
امى الى لازق على كلوتها الوسخ واتفوووووووووو على الكلوت ويخلينى اممممممم امممممممم الحس تفته وهو بيقولى الحس يبن اللبوه تفتى من على كس امك واتفوووووو تانى مكان
الكس وانا اممممممممممم الحس التفافه وخلانى امسك الكلوت بايدى والعب فى زوبره بيه وطرااااخ على قفايا وقالى يلا هيج زوبر سيدك على الكس الزانى الى جابك وانا بدعك زوبره
بلباس اللبوه امى وبقوله نيييك امى يا سيدى نيييك كسههاا اهو على زوووبرك افشخه واهى طيزها بتحك فى زوووبرك افشخها اوىىىى وهو بيشخرلى خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
وزوبره وقف بقى زى الحديده وهاااج عليا وقام سند راسى وبطنى على الكنبه الى كان قاعد عليها وطراااااااااااااااااخ طراااااااااااااااااخ طرررررررررررررررراخ على طيازى
وانا بصووووت اااااااااااه اى اى اى اااه اه اىى اى اهههه اووووووه قطعنى يا سيدى فرتكنى وافشخنىىى انا كلبك ابن الشرمووووطه وهو طرااااخ طراااااااااااخ وفتح طيزى بايده
واتفوووووووووو اتفووووووووووو على خرمى وانا اححححححححححح افففففففف دخله بقى يا سيدى انا عاوزااااااااااه فى كس امى اوىىى نيكنى ابوووووس رجلك وهو اتفووووووووو
بيتف لحد ما غرق خرمى بتفافته ومسك زوبره ورزعه بين فخااادى اااااااااااااوووفاححححححححححححححححح يا لهوتىىى بيوووجع اوى يا سيدى وهو بيقولى دا لسه فى اوله يبن اللبوه
استحمل يا شرمووووطه ولا عايز امك تبقى اشطر منك وانا اقوله ااااااااه ااووووه ااااه اححححححح دخله اوى يا سيدى خلى طيزى تبقى اوسع من كس امى الوسخه نيكنى اوى زى ما نكت
اللبوه الى جابتنى وهو شغال ترزيع فيا وزوبره داخل خارج فى خرم طيزى الهايجه ومبقيت حاسس انى فى دنيا تانيه وكان هيغمى عليا من كتر النيك ومفقتش الا وهو بيشخر اوى
خخخخخخ خخخخخخخخخخخخخ وبيضربنى على طيازى طرررررررخ طراااخ طراااخ طررررخ وبيقولى يلا يبن الزانيه خووووود لبن سيدك فى طيزك يبن الوسخه اااه اااه اااااااه اااااه
وحنفية لبن سخن اتفتحت جوه طيزى وقعد يهزز فى جسمه اوى وزوبره جوايا وبيقولى خوووودى يا شرمووووطه خدى يا لبوه خدىىىىىىىىىى وفضى لبنه كله جوايا وطلع زوبره من طيزى
وشدنى من شعرى حطهولى فى بقى وخلانى امصه اموووووووه لموااه اه اه اموووه امواااه والحسه بلسانى والحس راس زوبره وانضفها من اللبن ومن وساخة طيزى وهو بيقولى شاطره
يا لبوه يا فرحة امك اللبوه بييك وجاب لباس امى لبسهولى وخلانى اقرفص واتفووووووووووو على وشى وقالى يلا يا شرموووطه شخى لبن سيدك من طيزك خليه ينزل على طيز اللبوه
الى خلفتك اتفووووووووووووووووو على وشى وانا بلحس تفته من على وشى اممممممم امممممم وبحزق عشان لبن سيدى ينزل من خرمى على لباس الشرموووطه واححححححححححححح
نزلت لبن سيدى على لبااااس امى وهو بيقولى شاااطره يا لبوه ليكى عندى مكافئه وجرنى من القميص جنبه زى الكلب لحد الحمام ونيمنى على الارض وطرطر عليا طرررررررر
طررررر طررررر وهو عمال يقولى المكافئه اهى يا لبوه هطرطر عليكى وانتى لابسه لبس الممحونه الى جابتك خخخخخخخخخخخ بطرطر على كس امك بطرطر على الشرموووووطه
المووومس الى خلفت عيل خول شرموووطه وطرطته غرقت قميص النوم واللباس بتوووع امى وخلص طرطره وخلانى امص زوبره والحسه اممممم اموووه اموااه اه اه اه اموووه
ولما خلصت ضحك ههههههههههههه هههههههههههه وقالى منظرك كدا حلو اوى يا لبوه وعشان اتكيفت من كس امك هخليك تروح وانت نجس كدا بصنانتى ههههههههههههههه
وخلانى البس هدومى الى كنت جاى بيها على قميص النوم بتاع امى وكلوتها وهما غرقانين بطرطرة سيدى وتاج راسى الدكر الى بينيكنى وبينك كسمين اللبوه بنت الشرموطه امى

• عجبني
التفاعلات: Toommc
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يابختك نفسي حد يعلمنى الادب ويعرفنى معنى الرجوله بجد ويمسكنى يدينى علقه ويفشخ طيازى ويذلنى عشان يعرفنى مقامى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%