NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: SARA 5
لي الراجل بينجذب لاي ست المهم يعمل علاقه مع ان احنا لزمن نختار ونحدد قبل اي حاجه هل دا حب ليهم انهم يعملو علاقه وخلاص ول هما مش بيفرقو بين حد
في مثل انجليزي بيقول

لا تطارد جميع الفراشات

قم ببناء وتجميل حديقتك اولا وسوف تأتي جميع الفراشات اليك من تلقاء انفسهن

• بيضحكني
التفاعلات: SAURON
  • بيضحكني
ليه بكرا
ما خير البر عاجله 😂😂
م انا فطرت خلاص استنى العصر بقا نفطر تفاح تاني و امرى للـه😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
لي الراجل بينجذب لاي ست المهم يعمل علاقه مع ان احنا لزمن نختار ونحدد قبل اي حاجه هل دا حب ليهم انهم يعملو علاقه وخلاص ول هما مش بيفرقو بين حد
دا جنس مادي
غرضوا انوا يفرغ شهوتوا فقط ودا نوع موجود عادي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش لأى ست انا عن نفسى مش هعمل علاقه غير مع شخص عاوز ده وحابب نعمل ده مع بعض علشان نستمتع بأحلى واقت واحنا مع بعض فيه

بصي كلامك مقتصر علي الموقع و ده الطبيعي في مجتمعنا اللي بيتكبت في الحقيقة بيطلع اللي جواه علي الانترنت سواء بقي موقع جنسي او غيره من المواضيع او الحاجات اللي مبنقدرش نمارسها في الواقع زي حرية الرأي والتعبير سواء راجل او ست الموضوع بيقلب ب نقص وعقدة نفسية او حاجز نفسي لازم اعديه ف بنعمله باڤورة سواء كانت الحاجة ديايه وخاصة الوعي وثقافتنا في المجتمع تحت التراب ف معظم الرجال هنا بالنسبالهم انا ده موقع جنسي فقط وان اي ست علي الموقع هيكلمها هيعمل معاها علاقة ببساطة ادي كل الموضوع بس بلتمسلهم العذر ل قلة وعيهم وثقافتهم و اتمني لو انك مكنتيش جمعتينا كلنا بس هلتمسلك العذر لقلة ثقافتك وعداءك اتجاهنا و شكراً

بصي في شباب بقت تشوف الست جسم بس وشهوه وأنها مخلوقه لكده بس وطبعا ده غلط

دا كما تدين تدان ى بابا خليى السلوفان ينفعك وقتها 😂🙄
صح اقنعتيني
كل واحد يخليه في فاكهته
انا هاخد 4 مانجات والحمدلله

علشان الرجالة قلبها كبير وبيحبوا كل البنات قصدي كل الناس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%