NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لماد ينجدب بعض الرجال لزميلته في الشغل التي تكون متزوجة وام ولا ينجدب لعشرات الزميلات العازابات وحتي المتبرجات
اولا تحياتي لموضوعك
ثانيا . معظم الرجال ينظرون للمراة العاملة ان كانت مطلقة او ارملة او متزوجة ان طريقها مفتوح واسهل لهم من البنت الصغيرة او اللتي لم تتزوج بعد لان باختصار طريقهم مسدود وصعب الوصول لرغباتهم وهدا من وجة نظري انا فقط

لل
اولا تحياتي لموضوعك
ثانيا . معظم الرجال ينظرون للمراة العاملة ان كانت مطلقة او ارملة او متزوجة ان طريقها مفتوح واسهل لهم من البنت الصغيرة او اللتي لم تتزوج بعد لان باختصار طريقهم مسدود وصعب الوصول لرغباتهم وهدا من وجة نظري انا فقط
للاسف الشديد

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
بعيدا عن التعليقات اللى خرجت عن سياق السؤال
هاقولك وجهة نظر البعض.. او هانقل تفكير البعض
الراجل بيشوف ان المتزوجة عندها هموم وزوجها بيهملها وعندها احتياج عاطفى وجنسي فابينجذب ليها علشان يقدر يوصل لغرض واحد اما لو كان عاوز شئ فى الحلال او حب عذرى مستحيل يفكر فى المتزوجة ولا المتبرجة...

• عجبني
ا
اولا تحياتي لموضوعك
صبت جانب من الحقيقة تحياتى

• عجبني
التفاعلات: محترف اربعيني (ابوالخير)
نعم للا
بعيدا عن التعليقات اللى خرجت عن سياق السؤال
هاقولك وجهة نظر البعض.. او هانقل تفكير البعض
الراجل بيشوف ان المتزوجة عندها هموم وزوجها بيهملها وعندها احتياج عاطفى وجنسي فابينجذب ليها علشان يقدر يوصل لغرض واحد اما لو كان عاوز شئ فى الحلال او حب عذرى مستحيل يفكر فى المتزوجة ولا المتبرجة...
نعم معك حق

• عجبني
ياجدعان انتوا فاهمين الرجالة غلط..
بيرمى كعب اللى يشبك اهلا وسهلا احنا هنتبطر ع النعمة يعنى 😂😂😂😂

لماد ينجدب بعض الرجال لزميلته في الشغل التي تكون متزوجة وام ولا ينجدب لعشرات الزميلات العازابات وحتي المتبرجات
اغلب الرجاله بتبقى شايفه الست المتجوزه هيبقى سهل يدخل معها في علاقة بسبب إهمال الزوج أو كثره مشاغل الزوج لتوفير اكل ولبس ومصايف مدارس

التعود
بس كلمة تنهى الجدل
و كمانانا مبتعاملش مع بنات عشان محبش واحدة

منهم فى الشغل بجد

ملها عادي زي م في بنات محترمه ف شمال لازم تقول شمال يعني
و مالو
هي شمال و هو ابن ستين في سبعين و شمال الشمال
ما يفرقش الواد البت... الاتنين من توب بعض...
فبلاش ركن ابلة فظيلة الي بتشغلوه عمال على بطال
و على ايه؟
دول اكتر من الهم القلب

• عجبني
عشان الكلام وقت الشغل هو اللي بيعدي الوقت ف بناخد ع بعض واحده واحده الموضوع بيتطور و بعدين متزوجه عشان الجسم بيكون حلو اكتر

و مالو
هي شمال و هو ابن ستين في سبعين و شمال الشمال
ما يفرقش الواد البت... الاتنين من توب بعض...
فبلاش ركن ابلة فظيلة الي بتشغلوه عمال على بطال
و على ايه؟
دول اكتر من الهم القلب
مين قال كده هما الاتنين عايزين الحرق

انا منجذب لواحدة زميلتي في الشغل اسمها ( غدير ) مش عارف ليه رغم اني خاطب و بحب خطيبتي
بس البنت دي بتعجبني وشها جميل و لبسها شيك و مش عارف اخرة الانجذاب و الاعجاب دة ايه

• عجبني
بص يا سيدى الموضوع انى الست المتزوجة يعتبر ليس لها طلبات وحتى لو وصلت الى علاقة لا يكون لها عواقب ويمكن محرومة من شئ ولحسن حظك انها جت معاك إنما الصغيرة طيب اخطبنى هانجوز امتى ودا فى أغلب الرجال بيخدوها كاتجربة او حب استطلاع او نقص من ناحية زوجتة ولقية في الشخص دا

• عجبني
التفاعلات: Refugee
يعني ايه متبرجات اهل تقصد متبرمجات ذي الكمبيوتر!!

عشان صعب يوصلها والممنوع مرغوب وبرضو حسب هيا وضعها اي

قد ينجذب لكونها ام Milf وهذا وارد جدا وانا شخصيا ارى البنات الصغار بدون خبرة ومتعبات بكل شيء حتى جنسيا او فكريا لهيك صاحبة الخبرة جذابة اكثر

عجبني السؤال
رايي القصة مش ب متزوجة او عزباء او محترمه او صايعه القصه هي سيارة الفراري بتجذب الكل والكل بيتمنى وبيحلم يركبها اما سيارة ال لادا لو موديل سنتها ما حدا رح يتطلع فيها
صديقتي انتي بتحكي اكيد عن فراري متزوجه ولادا عازبه 😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: الاستادة نادية ام وائل
عجبني السؤال
رايي القصة مش ب متزوجة او عزباء او محترمه او صايعه القصه هي سيارة الفراري بتجذب الكل والكل بيتمنى وبيحلم يركبها اما سيارة ال لادا لو موديل سنتها ما حدا رح يتطلع فيها
صديقتي انتي بتحكي اكيد عن فراري متزوجه ولادا عازبه 😅😅
ههههه ليس شرط

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و الابن الراجل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%