NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة انت وبنت خالتي الفاجره حتي الجزء التامن احداث غريبه🔥

العنتيل.٨٠

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
8 يونيو 2022
المشاركات
1
مستوى التفاعل
8
نقاط
1
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
للاسف الاكونت بتاع العنتيل.٢٥ نسيتو عشا كده هجمع الاجزاء كلها ف واحده بس طالب منكو طلب تساعدوني ب اي حاجه تفاعل و كده
انا و بنت خالتي الفاجره الجزء الاول
انا اسمي محمد عايش حياه طبيعيه زي اي واحد ف سنه اعرفكو بنفسي الاول
انا محمد 16 سنه عندي شويه عضلات بحكمه اني كنت بلعب جيم و كده المهم اعرفكو علي بطله القصه
مريم
مريم دي بقا م محتاجه وصف عندها 18 سنه
جسمها ابيض نيك و بزها متوسط لكن طيزها اوففف اي ده طيزها حكايه بجد خلينا ف المهم
انا ومريم كنا عايشين حياه عاديه زي اولاد خاله بس هيا بدأت من هنا
كنا فيوم خميس و مريم قالت ل امي هبات معاكو عشان زهقانه من البيت و لان امي بتحب بنت خالتي وافقت المهم روحنا البيت امي قالتلي انزل هات عشا نزات اجيب العشا و طلعت و كلنا و ظبطنا الدنيا المهم دخلت لبست شورت و فنله حاملات ولاني كنت حران ملبستش بوكسر ابمهم مريم دخلت تلبس هيا كمان و كانت المفاجأه

الجزء التاني
وقفنا ف الجزء الاول لما لبست و هيا طلعتلي و هيا لابيه المهم خرجتلي و هيا لابسه حته قميص نوم هو م قميص نوم بس شكله حلو اووي و كان هيفرتكها و كان حاجه قصيره كانت حاجه ف قمه الهيجان المهم بصتلها و فضلت مبحلق قالتلي: في اي تنحت كده ليه
انا: اي ف اي
مريم: لا مفيش حاجه خالص
انا بصتلها وضحكت
المهم قعدنا نتفرج و قاعد ببص عليها و كنت نفسي اقوم اركب عليها مقومش بس كنت متردد
المهم كملنا سهرتنا عادي جدا و دخلت تنام انا من قمه هيجاني قعدت افكر اعمل اي اعمل اعمل اي جاتلي فكره حلوه اووي اني اقوم احسس علي كسها
وفعلا قومت و كنت متردد بس مفيش غير كده عشان كنت مولع دخلت وكنت قولت لو اتقفت اقواها اني كنت بدور ع الفون بتاعها اقعد عليه شويه دخلت و اتسحبت و اي قمه الفجر بجد قعدت احسس ع كسها من فوق الاندر حاجه متعه اوووي
المهم دخلت الحمام ضربتها مرتين و بتخيل لو كانت معايا
بعدين بعد **** الجمعه نزلنا نجيب بطيخ و انا نازل روحت عملت نفسي ايدي خبطت ف طيزها لانها كانت قدامي و بتقولي حاسب يبغل قولتلها مكنش قصدي يبت قالتلي ماشي
و احنا بنجيب البطيخه بقيت احك ايدي ف بزها و اكني م قاصد المهم طلعنا و اتغدينا عادي و امي قالت انا رايحه عند ستك حد هيجي قولت لا انا زهقان م عايز اخرج و مريم قالت ونا بقالي كتير م بقعد مع محمد هقعد معاه
المهم امي خرجت و مريم قالتلي هستحماه
قولتلها ملشي دخلت وجابت الاندر و البرا و البيجامه و دخلت و انا اتسحبت و هنا كانت المفاجاه
الجزء التالت
وصلنا الجزءء الي فات انها دخلت تستحمي و انا اتسحبت
المهم لقيتها قاعدها بتلعب ف كيها و بتقول بصوت براحه اووي و بتقول براحه يمحمد براحهه يمحمد و اكنها بتتخيل
المهم خبطت لقيتها بتقول نعم قولتلها خلصي بتعملي اي ده كله ضحكت ضحكه خبيثه و بتقولي هكون لعمل اي اكيد بستحمي قولتلها تب يالا المهم خلصت و قعدنا ع الاب بتاعي و شغلنا فيلم رومانسي و البطل ف الفيلم باس البطله و ق يقفشلها من طيزها المهم زبي وقف و افتكرت اني من امبارح لما استحميت ملبستش بردو بوكسر المهم هيا خدت بالها ز فضلت مبحلقه قولتلها ايي قالتلي لا مفيش و خدت بالي ان كسها منفوخ و كده معناه ان مولعه قولت فرصتي عملت ان الفيلم ضاع و دخلت ع الهيستوري بتاع حوجل و كان فيها كميه بحث ف نسوانجي غربيه نيك المهم خدت بالها
بتقزلي: اي القرف ده يعم
انا: قرف اسكتي انتي م فاهمه حاجه
قالتلي: م فاهمه اي انا عارفه كل حاجه
انا: انتي بتتفرجي
قالتلي: اه مفيش بنت مبتتفرجش علفكره
انا: تب اشغل ولا لا
قالتلي: شغل يعم
المهم الفيلم اشتغل و كان جميل المهم مديت ايدي و حطيتها ع فخدتها ومقاومتش خالص ولا اي حاجه روحت راكن الاب وروحت مقرب عليها و قعدت ابوس فيه براحه و اهمس عند ودنها و بعدين لقيتها قلعت البيجامه و البرا اول ما شوفتهم تنحت من بايضهم قالتلي انت لسه هتنح يالا روحت مقرب عليهم ومسكتهم براحه كده وقفشتهم براحه اوي و كاني مايك جيلي بعدين نزلت امصهم و ارضعهم و كان احساس جميل اووي روحت نازل بعديها ع الكس و قعدت اشمو من فوق الاندر و العب فيه من فوق الاندر و بعدين روحت قاطع الاندر من كتر السخونيه الي انا فيها و روحت قعدت الحس و العب ف الزنبور بتاع تلات دقايق لقيت شلال ضرب ف وشي قعدت تلحس وشي و بعديها روحت لفتها وقعدت الحس ف طيزها و هيا قاعده تقفل و تفتح وروحت داخل جايب زيت دابر امله من التسريحه و روحت داهن ع زبي و فتحت طيزي
وجاي ادخلو لقيتو ضيق اوي قعدت ادخلو براحه براحه قعدت بتاع خمس دقايق كده لحد ما دهل كله قعدت اعوده و ادخل و اخرج وتحده واحده لحد ما بقي واسع و اقعدت ادخل و اخرج بسرعه و اضربها ع طيزها جامده لحد ما طيزها احمرت اووي و كانت حلوه اويي و انا ممكمل نيك و طيزها قعدها بتسقف لحد ما حسيت اني هجبهم قولتلها عايزاهم فين قالتلي ف بوقي راحت قعدت تمصي بوقي بنت المتناكه ب احتراف لحد ماجبتهم وبلعتهم و نامت جمبي و كان لسعد يوم ليا
النهارده هكمل القصه الي الكل حبها و اشكر كل الي دعمني و وقف ف ضهري و قالي كمل احب اشكر كل دول و اسيبكو انا بقا
المهم بعد الجزء التالت مريم كانت معزومه عندنا المهم انا كنت نايم ومعرفش انهم جاين
المهم جيهم و قعدو و نا صحيت الساعه 2 كده
لقيتها بتعمل الفطار لانهم كانو لسا مفطروش
المهم كانت واقفه لوحدها المهم
انا: اي يبطل قلبي عامله اي
مريم: اي يحبيبي الحمد**** انت عامل اي
انا: كويس طول ما انتي كويسه
مريم: حبيبي
انا روحت مقرب عليها وروحت مبعبصها قالت اهدي
امي و اخواتي و امك و اخواتك بره
قولتلها فكك قالتلي فكك انت احنا لو اتقفشنا هنتفشخ
قولتلها عيب عليك مفكراني خول
هي: لا سيد الرجاله
انا: تب هاتي الاكل و تعاليلي ع اوضتي
المهم دخلت ع الاوضه اكلم صحابي البنات و الولاد
و افتح انستا و واتس و فيس
لحد ما هيا دخلت بتقولي الاكل اهو يقلبي
انا: تسلم الايد الي عملتها و روحت بايس ايدها
هي: يسلام ع الحنيه معملتش كده ليه وانت بتنكني دا انت كنت بتفشخني
انا: ما انتي الي بطل اعمل اي طيب
قالتلي هتاكل هنا ولا بره قولتلها لا هنا اقفلي الباب بس
قالتلي حاضر
وقعدنا ناكل و نتكلم انا و هيا و الدنيا كانت ماشيه عادي و كظه اول ما خلصنا اكل راحت قايمه عايز تحط الاكل ف المطبخ قولتلها انتي رايحه فين
هي: هحط الاكل ف المطبخ
قولتلها: لا انا عايز دلوقتي
هي: قالتلي لا م دلوقتي
انا. لا دلوقتي روحت شاددها من شعرها و حطتها ع السرير و بدأت الملحمه
روحت نازل عليها بةس ف شافيفها و احسس ع شعرها براحه اووي عشان تحس بمتعه و عرفت انها مبتحبش العنف بس اعمل اي بحبو المهم قعدت ابوس فيه و الحس لسانها بتاع خمس و اقعد اقفش فيها من بره اللبس
روحت نازل بقا ع بزها وقلعتها القنيص الي كانت لبساه و الاستريتش الي كانت لبساه و كانت لبسه برا ابن متناكه جامده لو بينك ف خطوط سوده جميله اووي قعدت اقفش من بره و ابوس ف رقبتها وروحت مقلعها الابرا و شوفت البز لتاني مره الابيض القشطه الجميل و قعدت ابوس فيهم و اقفش براحه و بعدين قعدت امص ف حلمات بزها و العب فيهم و العب فيهم قولتلها انزلي مصي بقا يبنت المتناكه قالتلي حاضر نزلت تمص بقا ولا كنها اجدع شرموطه بتمص ب احتراف اووي و انا كنت مستمتع و تقعدت تمص بيوضي كانت حاجه ف قمه الجمدان قولتلها خلاص عشان هجيب
روحت نازل بقا ع كسها لقيت كميه نار طلعت بنت متناكه روحت مقلعها و قعدت الحس و الحس و احسس ع البظره كانت خلاص جابت ف وشي روحت شربتهم كان طعمها مزز شويه بس حلو قولتلها لفي بقا روحت تافف ع طيزها و ع زبي و رزخت مدخله مره واحده انا م عارف ازاي اهلي مسمعوش ابمهم اقعدت ادخله و اخرجه براحه قالتلي ايوه انا بحب كده دخله براحه بقا قولتلها لا شويه و شويه قالتلي ماشي فضلت خنس دقايق براحه و خمس دقايق كنت بفشخ طيزها و بضربها ع طيزها قولتلها هجيب قالتلي هتهم ف طيزي قالتلي ماشي اقعدت تجيب لحد ما نزلتهم و نمت جبها وهنا خلص الجزء الرابع
الجزء الخامس
خلثناه الجزء الرابع لما خلت فشخ فيها حد هبط قولت لسا بناكل خالتي قالتلي طب يالا عشان عايزه اغسل الموعين لبسناه وهيا خارجه اديتها بعبوص ابن متناكه فاجر
المهم بقا عدت الايام و اليالي و كنت بفتح انستا لقيت اكونت بنت باد عاملي فولو عملت باك لقيتها عملتلي لاف ع الاستوري عرفت انها عايز تكلمي عملت اسك لقيتها بتقولي جسمك حلو اويي قالتلها thx قالتلي بجد م بهزر قولتلها عارف
هي. انت كام سنه
انا. 16 وانتي
هي. *** يعني انا 17
قولتلها *** بس ف جسم واحد كبير
هي. ماسي يعم الكبير
وقعدنا نتكلم نتكلم كتير لحد ما لقيتها بتقولي انت بتخب البنت البد
قولتلها ع حسب
قالتلي اصل انا باد
قولتلها بجد
لقيتها قعدت خمس مردتش و بعتت صوره ليه جامده فشخ مصوره نفيها عادي بس لبسه حاجه كده زي البرا الي بيبن البز بس م الحلمه الي يعرفو يكتب اسمو المهم بعتتو بقولها اوووف اي ده قالتلي اي رايك
قولتلها جامد نيك اي الجمدان ده
قالتلي بجد هو نا حلوه قولتلها فاجر اووي و اديتني رقمها و قالتلي اتصل و عملنا انا وهي احسن سكس فون
اتصلت بيها
نسيت اقولكو انها اسمها هنا
الو
هيا اي مين
قولتلها انا محمد
قالتلي اه ماشي
قعدنا نتكلم نتكلم لحد ما جت اللحظه الحاسمه قالتلي انا قاعده وكسي بيوجعني نار ممكن تريحو قولتلها اووي اوةي
قولتلها انا هحط اي ع بزازك دلوقتي قالتلي اه انتي ليدك ناعمه اووي كده ليه قولتلها عيب عليكي
قولتلها انا همص بزك اهو قالتلي اه براحه طب انت عنيف اووي كده ليه قولتلها اسكتي يشرنوطه سبيني اكمل
و قعدت اقولها كده بقا انت قالتلي طفي ناري بقا قولتلها حاضر انا هنزل اشيل الاندر اهو قالتلها اي ده انت جيبتي و نا بمص بزازك انتي مولعه اووي كده وقعدت الحس ف كيها و الحس و العب ف البظره قولتلها نا هحطوه اهو قالتلي ماشي حطيتو وقعدت ادهلو و اخرج جامد وقعدت عسر دقايق اتيك فيهل قولتلها هجيب قالتلي هاتهم ف كسي قولتلها حلضر و جبتهم ف نفس الوقت الي قالتلي هاتهم ف كسي المهم بقا خلصت قالتلي انت جميل اووي يمحمد قولتلها روحي هتتسحب كده و قعدنا نهزر لحد ما قالتلي انا هنام بقا عشان اثحي بدري قولتلها ماشي و قفلت و روحت قافل انا كمان و نمت و كده خلصت الجوء الخامس
‍عايز اقول حاجه قبل ما ابدأ افجزء هيا النقاط دي مهمه
المهم نبدأ ف الجزء بتاعنا وقفنا الجزء الخامس ان انا اتعرفت ع البنت السوشيال المهم كان بيحصل بينا سكس شات و سكس فون و فيديو كول و هكذا و عدت الشهور و الايام لحد ما كنت بكلمها و قالتلي انا عايزه اثابلك قولتلها تب ازاي قالتلي هقولك و حكتلي انها هتقابلني ف ديسكو وكده قولتلها ماشي المهم اديتني اللوكيشن و خدت اوبر و روحتلها و لحسن الحظ اني كان معايا البطاقه بتاعتي عشان هما مبيدخلوش حد غير ببطاقه و الدخول ب ١٥٠ جنيه ف الي هو صباح البعابيص تلمهم دخلت رنيت عليها بتقولي تعالي عند البار روحت ودورت عليها لحد ما لقيتها و لمهم اول ما شفتها صفر من كتر جاملها اي نعم شوفتها ف فيديوها كول كتير بس اكيد ع الحقيقه احسن المهم دي كانت لابسه فستان جميل اووووي لونت اسود عريان من عند الضهر و مبين فلقه بزها و مش قصير ولا طويل المهم سلمت عليها قالتلي بتشرب قولتلها لا انا لسا صغير قالتلي جرب بس قولتلها ماشي نجرب جربت كان طعمو مزز اوي بس كان حلو قالتلي خد المزه دي عشان تفصل و كده قولتلها ماشي اديتني شيبسي المهم قعدنا نتكلم كتير كده المهم قالتلي تعالي معايا الحمام و هيا داخله اديت للراجل بتاع الحمامات ٥٠ج قالها متتاخريش بس قالتلو متخفش المهم دخلنا الحمام كان واسع المهم اول ما دخلت بتقولي تعالي بقا المهم انا و هيا نزلنا ف بعض بوس و نا بوس و هيا تبوس و قعدت العب ف شعرها و امسك ف بزها و قعدنا ع نفس الحال خمس دقايق بعدين قالتلي احنا نفضل نبوس ف بعض كتير كده قولتلها تعالي بقا روحت مقلعها الفستان و علقتو ع المسند بتاع الحمام و روحت نازل ع بوها تقفيش تقفيش و مص و لعب فيهم و عض وقعدت انيك ف بزها و قولتلها بتعرفي تمصي قالتلي اه قولتلها يالا روحت قاعد علي القاعده و هيا نزلت علي ركبتها و قعدت تمص وروحت ماسك شعرها وبقيت انزلها و اطلعها جامد لحد ما دمعت قولتلها خلاص قالتلي الحسلي بقا قولتلها تعالي نزلت الحسلها و العب ف زنبورها و العب ف كسها و الحسو المهم بقولها لفي عشان انيكك قالتلي انا مفتحوه نيكني قولتلها تعالي تفبت علي بتاعي و تفيت ع كسها و جاي ادخلو لقيتو ضيق اووي روحت نزل و مدخل صباح دخل عاظي و قعدت بتاع دقتيتن ادخلو و اطلعو و دخلت التاني دخل بس كان ضيق سيكا بس قعدت ع نفس الحال لحد التلت صوابع و روحت قايم تافف تاتي و دخلتو واحده واحده لحد ما دخل كله و دخلت وقعدت انيك فيها انيك فيها انيك فيها جامد جامد جامد ونزلت تلت مرات بنت المتناكه قولتلها عايز انيكك ف طيزك قالتلي تعالي جاي ادخلو لقيتو عادي م ضيق بقولها هو واسع ليه يفجر بتقولي كلهم بيحبو طيزي بقولها هما بصراحه يتحبو وروحت مدخلو وقعدت انيك فيها بعنف بعنف لحد ما حسيت اني هجيب قالتلي هاتهم ع بزي قولتلها احلي بز و روحت مطلعو وقعدت تلعب فيها لحد ماجبت علي بزها و لبست و انا عدلت نفسي و خرجنا و عدت الليله
الجزء السابع
المهم خلصت ودخلت البيت و امي قعدت تزعقلي عشان اتاخرت نفضت وروحت داخل ونمت صحيت تاني يوم استحميت من الي حصل امبارح و روحت قعدت مع صحابي وكده وكلمت هنا دي واتس وقعدت تقولي بحبك و الحاجات ظي بس اكيد انا م هحب شرموطه و دخلت كلمت مريم قالتلي كده كده النهارده الخميس بكره الجمعه نروح عند ستك ف التجمع و نظلط الدنيا المهم اليوم عده نمت صحيت غيرت الدنيا و غسلت بتاعي كويس و نضفتو عشان لما تمص و كده المهم روحت عند ستي سلمت عليهم المهم ستي قالت لمريم قومي اطلعي للفراخ و حطيلهم اكل و مياه قالتلي تعالي معايا يمحمد قولتلها تعالي المهم طلعت و قعدت ابعبصها قالتلي اهدي لما نطلع يخربيتك قولتلها م قادر المهم وهيا بتحط الاكل للفراخ كانت مفنسه روحت مقلعها الشروال و لقيت الاندر اوفف كان لونه بينك فاتح هيجت قولتلها اي يخربيتك انتي محضره قالتلي اكيد قالتلها تعالي روحت زانقها ف الحيطه و بتقولي لا لا اخدهدي م هنا قولتلها لا م قادر وروحت نازل فيه بوس و تقفيش ف البزاز من بره التيشرت و العب ف ودنها و شعرها وكده لحد ما بتقولي كفايا لقيت مرات خالي واقفه بتتفرج بتقولنا كملو سمعنا كده اتمسمرنا ف مكاني انا ومريم بقولها ب تءتءا انتي هنا من أمتي قالتلي من اول الاندر البينك قولتلها ازاي هنا من بدري قالتلي و نت طالع قعدت انادي عليك عشان اطلع معاكو لقيتكو اتجاهلتوني قولت اطلع وانا بقا بعديكو قولتلها متقوليش لحد طب قالتلي م هقول لحد بس تاخدوني معاكي
قولنا ماشي
المهم نوصف مرات خالي ناديه المهم طيز كبيره بس م اووي و ابز حوار يالاهوووووي حاجه بيضا كده و مشدوده ترضع فيهم متزهقش يبخت ابنها المهم هيا جامده
المهم دخلت روحت مقلعها و انا مكسوف قالتلي لا انا م عايزاك تتكسف قولتلها ماشي روحت مقلعها وشوفت الي لسا حاكيهولكو دلوقتي المهم اتصدمت بتقولي فيه اي قولتلها هو ف كده قالتلي اه ف انا المهم روحت ناطط عليها و قعدت مسكت بزها و قعدت امص فيه امص فيه و لعب فيه و واعض الحلمه و خلاص قولتلها عايز انيك بزي قالتلي تعالي روحت قايل لمريم ماتمصي يشرموطه بدل ما انتي قاعده بتتفرجي كده قالتلي ماشي و قعدت تلحس تلحس لحد ما جابت ف وش مريم و انا قاعد بنيك ف بزها المهم مريم قالتلها الحسيلي انا بقا قولتلها تعالي مصي انتي بقا قالتلي ماشي بقا مريم بتمصلي و ناديه بتلحس لمريم قعدنا كده لحد ما مريم جابت هيا كمان المهم قولت هبدأ ب ناديه عشان مفتوحه المهم عشان خالي طول بعرض و كده بولت هيكون فشخها وكده قولت هحطو ونا ةاثق و بحطو جامد الاقي كسها كان ضيق فشخ و نا دخلت جامد لقيتها صرخه صريخه سمعت مصر كلها المهم بقولها احا ضيق ازاي دا انا خالي هضبه المفروض يكون فاشخك بتقولي خالك ده خول مبيعملش حاجه اخره خمس دقايق المهم قعدت ابدل فيهم انيك ف طيزها و طيز مريم لحد ما كنت هجيب قولتلهم هجيب قالولنا هاتهم ف بؤقنا قعدو هما الاتنين يمثو وهما قاعدين ع ركبتهم و نا واقف لحد ما جبت ونزل ع بوقهم وقعد يبوسو بعض و العشره ف بقؤهم بحد ما لبسنا و نزلنا و كده خلص الجزء السابع
الجزء التامن
خلصنا و نزلت اغتديت و روحت اتمشيت انا ومريم و الي حصل بقولها مريم هتعملي اي ف خوار ناديه افردي فتنت قالتلي لا انا عامله حسابي و مصوره لما انا كنت قاعده ساكته مسكت الفون و علقتو وصورت و هيا بتتناك و ورتني الفيديو المهم قولتلها حلو احلي حاجه عشان متجيش تتكلم قالتلي ما انا استغليت الفرصه دي بقولها بس ناديه فرس اووي قالتلي فعلا انا بنت و هجت عليها وكان نفسي ابقي ولد عشان انيكها قولتلها يفاجره قالتلي يخول ما انتي الي خلتني فاجره قولتلها احا انتي الي شرموطه و الكل عارفك لقيتهة زعلت بقولها ف اي بهزر دا كلام عشان تهيج بتقولي ولو بردو متعملش كده قولتلها خلاص يشرموطي انا وبس قالتلي ايوا كده و قعدنا نضحك ونتكلم و اتمشنا و احنا ف وسط الكلام قالتلي هو احنا الي بنعمله صح قولتلها اي هو قالتلي النيك قولتها ادام مفتحتكيش يبقا صح بتقولي انت عبيط بقولها عارف انو غلط بس م زي الغفط اني بفتحك قالتلي بس انا نفسي اتفتح منك قولتلها لا مش هيحصل ابدا قالتلي ليه بقا قولتلها لما تتجوزي هتعملي اي قالتلي ف عمليات ترقيع دلوقتي بقولها بيبقا ف خطوره لا قالتلي يبني العلم اتطور مش زي زمان قولتلها نشوف الحوار ده بعدين قالتلي بس هتفتحني روحت مبعبصها قولتلها كسمك بقا يالا قالتلي ماشي و روحت و هيا روحت
معلش لو الجزء صغير بس تعبان شويه 🖤
 
  • عجبني
  • جامد
التفاعلات: عاشق المر, مان 1975, فستق و 6 آخرين
للاسف الاكونت بتاع العنتيل.٢٥ نسيتو عشا كده هجمع الاجزاء كلها ف واحده بس طالب منكو طلب تساعدوني ب اي حاجه تفاعل و كده
انا و بنت خالتي الفاجره الجزء الاول
انا اسمي محمد عايش حياه طبيعيه زي اي واحد ف سنه اعرفكو بنفسي الاول
انا محمد 16 سنه عندي شويه عضلات بحكمه اني كنت بلعب جيم و كده المهم اعرفكو علي بطله القصه
مريم
مريم دي بقا م محتاجه وصف عندها 18 سنه
جسمها ابيض نيك و بزها متوسط لكن طيزها اوففف اي ده طيزها حكايه بجد خلينا ف المهم
انا ومريم كنا عايشين حياه عاديه زي اولاد خاله بس هيا بدأت من هنا
كنا فيوم خميس و مريم قالت ل امي هبات معاكو عشان زهقانه من البيت و لان امي بتحب بنت خالتي وافقت المهم روحنا البيت امي قالتلي انزل هات عشا نزات اجيب العشا و طلعت و كلنا و ظبطنا الدنيا المهم دخلت لبست شورت و فنله حاملات ولاني كنت حران ملبستش بوكسر ابمهم مريم دخلت تلبس هيا كمان و كانت المفاجأه

الجزء التاني
وقفنا ف الجزء الاول لما لبست و هيا طلعتلي و هيا لابيه المهم خرجتلي و هيا لابسه حته قميص نوم هو م قميص نوم بس شكله حلو اووي و كان هيفرتكها و كان حاجه قصيره كانت حاجه ف قمه الهيجان المهم بصتلها و فضلت مبحلق قالتلي: في اي تنحت كده ليه
انا: اي ف اي
مريم: لا مفيش حاجه خالص
انا بصتلها وضحكت
المهم قعدنا نتفرج و قاعد ببص عليها و كنت نفسي اقوم اركب عليها مقومش بس كنت متردد
المهم كملنا سهرتنا عادي جدا و دخلت تنام انا من قمه هيجاني قعدت افكر اعمل اي اعمل اعمل اي جاتلي فكره حلوه اووي اني اقوم احسس علي كسها
وفعلا قومت و كنت متردد بس مفيش غير كده عشان كنت مولع دخلت وكنت قولت لو اتقفت اقواها اني كنت بدور ع الفون بتاعها اقعد عليه شويه دخلت و اتسحبت و اي قمه الفجر بجد قعدت احسس ع كسها من فوق الاندر حاجه متعه اوووي
المهم دخلت الحمام ضربتها مرتين و بتخيل لو كانت معايا
بعدين بعد **** الجمعه نزلنا نجيب بطيخ و انا نازل روحت عملت نفسي ايدي خبطت ف طيزها لانها كانت قدامي و بتقولي حاسب يبغل قولتلها مكنش قصدي يبت قالتلي ماشي
و احنا بنجيب البطيخه بقيت احك ايدي ف بزها و اكني م قاصد المهم طلعنا و اتغدينا عادي و امي قالت انا رايحه عند ستك حد هيجي قولت لا انا زهقان م عايز اخرج و مريم قالت ونا بقالي كتير م بقعد مع محمد هقعد معاه
المهم امي خرجت و مريم قالتلي هستحماه
قولتلها ملشي دخلت وجابت الاندر و البرا و البيجامه و دخلت و انا اتسحبت و هنا كانت المفاجاه
الجزء التالت
وصلنا الجزءء الي فات انها دخلت تستحمي و انا اتسحبت
المهم لقيتها قاعدها بتلعب ف كيها و بتقول بصوت براحه اووي و بتقول براحه يمحمد براحهه يمحمد و اكنها بتتخيل
المهم خبطت لقيتها بتقول نعم قولتلها خلصي بتعملي اي ده كله ضحكت ضحكه خبيثه و بتقولي هكون لعمل اي اكيد بستحمي قولتلها تب يالا المهم خلصت و قعدنا ع الاب بتاعي و شغلنا فيلم رومانسي و البطل ف الفيلم باس البطله و ق يقفشلها من طيزها المهم زبي وقف و افتكرت اني من امبارح لما استحميت ملبستش بردو بوكسر المهم هيا خدت بالها ز فضلت مبحلقه قولتلها ايي قالتلي لا مفيش و خدت بالي ان كسها منفوخ و كده معناه ان مولعه قولت فرصتي عملت ان الفيلم ضاع و دخلت ع الهيستوري بتاع حوجل و كان فيها كميه بحث ف نسوانجي غربيه نيك المهم خدت بالها
بتقزلي: اي القرف ده يعم
انا: قرف اسكتي انتي م فاهمه حاجه
قالتلي: م فاهمه اي انا عارفه كل حاجه
انا: انتي بتتفرجي
قالتلي: اه مفيش بنت مبتتفرجش علفكره
انا: تب اشغل ولا لا
قالتلي: شغل يعم
المهم الفيلم اشتغل و كان جميل المهم مديت ايدي و حطيتها ع فخدتها ومقاومتش خالص ولا اي حاجه روحت راكن الاب وروحت مقرب عليها و قعدت ابوس فيه براحه و اهمس عند ودنها و بعدين لقيتها قلعت البيجامه و البرا اول ما شوفتهم تنحت من بايضهم قالتلي انت لسه هتنح يالا روحت مقرب عليهم ومسكتهم براحه كده وقفشتهم براحه اوي و كاني مايك جيلي بعدين نزلت امصهم و ارضعهم و كان احساس جميل اووي روحت نازل بعديها ع الكس و قعدت اشمو من فوق الاندر و العب فيه من فوق الاندر و بعدين روحت قاطع الاندر من كتر السخونيه الي انا فيها و روحت قعدت الحس و العب ف الزنبور بتاع تلات دقايق لقيت شلال ضرب ف وشي قعدت تلحس وشي و بعديها روحت لفتها وقعدت الحس ف طيزها و هيا قاعده تقفل و تفتح وروحت داخل جايب زيت دابر امله من التسريحه و روحت داهن ع زبي و فتحت طيزي
وجاي ادخلو لقيتو ضيق اوي قعدت ادخلو براحه براحه قعدت بتاع خمس دقايق كده لحد ما دهل كله قعدت اعوده و ادخل و اخرج وتحده واحده لحد ما بقي واسع و اقعدت ادخل و اخرج بسرعه و اضربها ع طيزها جامده لحد ما طيزها احمرت اووي و كانت حلوه اويي و انا ممكمل نيك و طيزها قعدها بتسقف لحد ما حسيت اني هجبهم قولتلها عايزاهم فين قالتلي ف بوقي راحت قعدت تمصي بوقي بنت المتناكه ب احتراف لحد ماجبتهم وبلعتهم و نامت جمبي و كان لسعد يوم ليا
النهارده هكمل القصه الي الكل حبها و اشكر كل الي دعمني و وقف ف ضهري و قالي كمل احب اشكر كل دول و اسيبكو انا بقا
المهم بعد الجزء التالت مريم كانت معزومه عندنا المهم انا كنت نايم ومعرفش انهم جاين
المهم جيهم و قعدو و نا صحيت الساعه 2 كده
لقيتها بتعمل الفطار لانهم كانو لسا مفطروش
المهم كانت واقفه لوحدها المهم
انا: اي يبطل قلبي عامله اي
مريم: اي يحبيبي الحمد**** انت عامل اي
انا: كويس طول ما انتي كويسه
مريم: حبيبي
انا روحت مقرب عليها وروحت مبعبصها قالت اهدي
امي و اخواتي و امك و اخواتك بره
قولتلها فكك قالتلي فكك انت احنا لو اتقفشنا هنتفشخ
قولتلها عيب عليك مفكراني خول
هي: لا سيد الرجاله
انا: تب هاتي الاكل و تعاليلي ع اوضتي
المهم دخلت ع الاوضه اكلم صحابي البنات و الولاد
و افتح انستا و واتس و فيس
لحد ما هيا دخلت بتقولي الاكل اهو يقلبي
انا: تسلم الايد الي عملتها و روحت بايس ايدها
هي: يسلام ع الحنيه معملتش كده ليه وانت بتنكني دا انت كنت بتفشخني
انا: ما انتي الي بطل اعمل اي طيب
قالتلي هتاكل هنا ولا بره قولتلها لا هنا اقفلي الباب بس
قالتلي حاضر
وقعدنا ناكل و نتكلم انا و هيا و الدنيا كانت ماشيه عادي و كظه اول ما خلصنا اكل راحت قايمه عايز تحط الاكل ف المطبخ قولتلها انتي رايحه فين
هي: هحط الاكل ف المطبخ
قولتلها: لا انا عايز دلوقتي
هي: قالتلي لا م دلوقتي
انا. لا دلوقتي روحت شاددها من شعرها و حطتها ع السرير و بدأت الملحمه
روحت نازل عليها بةس ف شافيفها و احسس ع شعرها براحه اووي عشان تحس بمتعه و عرفت انها مبتحبش العنف بس اعمل اي بحبو المهم قعدت ابوس فيه و الحس لسانها بتاع خمس و اقعد اقفش فيها من بره اللبس
روحت نازل بقا ع بزها وقلعتها القنيص الي كانت لبساه و الاستريتش الي كانت لبساه و كانت لبسه برا ابن متناكه جامده لو بينك ف خطوط سوده جميله اووي قعدت اقفش من بره و ابوس ف رقبتها وروحت مقلعها الابرا و شوفت البز لتاني مره الابيض القشطه الجميل و قعدت ابوس فيهم و اقفش براحه و بعدين قعدت امص ف حلمات بزها و العب فيهم و العب فيهم قولتلها انزلي مصي بقا يبنت المتناكه قالتلي حاضر نزلت تمص بقا ولا كنها اجدع شرموطه بتمص ب احتراف اووي و انا كنت مستمتع و تقعدت تمص بيوضي كانت حاجه ف قمه الجمدان قولتلها خلاص عشان هجيب
روحت نازل بقا ع كسها لقيت كميه نار طلعت بنت متناكه روحت مقلعها و قعدت الحس و الحس و احسس ع البظره كانت خلاص جابت ف وشي روحت شربتهم كان طعمها مزز شويه بس حلو قولتلها لفي بقا روحت تافف ع طيزها و ع زبي و رزخت مدخله مره واحده انا م عارف ازاي اهلي مسمعوش ابمهم اقعدت ادخله و اخرجه براحه قالتلي ايوه انا بحب كده دخله براحه بقا قولتلها لا شويه و شويه قالتلي ماشي فضلت خنس دقايق براحه و خمس دقايق كنت بفشخ طيزها و بضربها ع طيزها قولتلها هجيب قالتلي هتهم ف طيزي قالتلي ماشي اقعدت تجيب لحد ما نزلتهم و نمت جبها وهنا خلص الجزء الرابع
الجزء الخامس
خلثناه الجزء الرابع لما خلت فشخ فيها حد هبط قولت لسا بناكل خالتي قالتلي طب يالا عشان عايزه اغسل الموعين لبسناه وهيا خارجه اديتها بعبوص ابن متناكه فاجر
المهم بقا عدت الايام و اليالي و كنت بفتح انستا لقيت اكونت بنت باد عاملي فولو عملت باك لقيتها عملتلي لاف ع الاستوري عرفت انها عايز تكلمي عملت اسك لقيتها بتقولي جسمك حلو اويي قالتلها thx قالتلي بجد م بهزر قولتلها عارف
هي. انت كام سنه
انا. 16 وانتي
هي. *** يعني انا 17
قولتلها *** بس ف جسم واحد كبير
هي. ماسي يعم الكبير
وقعدنا نتكلم نتكلم كتير لحد ما لقيتها بتقولي انت بتخب البنت البد
قولتلها ع حسب
قالتلي اصل انا باد
قولتلها بجد
لقيتها قعدت خمس مردتش و بعتت صوره ليه جامده فشخ مصوره نفيها عادي بس لبسه حاجه كده زي البرا الي بيبن البز بس م الحلمه الي يعرفو يكتب اسمو المهم بعتتو بقولها اوووف اي ده قالتلي اي رايك
قولتلها جامد نيك اي الجمدان ده
قالتلي بجد هو نا حلوه قولتلها فاجر اووي و اديتني رقمها و قالتلي اتصل و عملنا انا وهي احسن سكس فون
اتصلت بيها
نسيت اقولكو انها اسمها هنا
الو
هيا اي مين
قولتلها انا محمد
قالتلي اه ماشي
قعدنا نتكلم نتكلم لحد ما جت اللحظه الحاسمه قالتلي انا قاعده وكسي بيوجعني نار ممكن تريحو قولتلها اووي اوةي
قولتلها انا هحط اي ع بزازك دلوقتي قالتلي اه انتي ليدك ناعمه اووي كده ليه قولتلها عيب عليكي
قولتلها انا همص بزك اهو قالتلي اه براحه طب انت عنيف اووي كده ليه قولتلها اسكتي يشرنوطه سبيني اكمل
و قعدت اقولها كده بقا انت قالتلي طفي ناري بقا قولتلها حاضر انا هنزل اشيل الاندر اهو قالتلها اي ده انت جيبتي و نا بمص بزازك انتي مولعه اووي كده وقعدت الحس ف كيها و الحس و العب ف البظره قولتلها نا هحطوه اهو قالتلي ماشي حطيتو وقعدت ادهلو و اخرج جامد وقعدت عسر دقايق اتيك فيهل قولتلها هجيب قالتلي هاتهم ف كسي قولتلها حلضر و جبتهم ف نفس الوقت الي قالتلي هاتهم ف كسي المهم بقا خلصت قالتلي انت جميل اووي يمحمد قولتلها روحي هتتسحب كده و قعدنا نهزر لحد ما قالتلي انا هنام بقا عشان اثحي بدري قولتلها ماشي و قفلت و روحت قافل انا كمان و نمت و كده خلصت الجوء الخامس
‍عايز اقول حاجه قبل ما ابدأ افجزء هيا النقاط دي مهمه
المهم نبدأ ف الجزء بتاعنا وقفنا الجزء الخامس ان انا اتعرفت ع البنت السوشيال المهم كان بيحصل بينا سكس شات و سكس فون و فيديو كول و هكذا و عدت الشهور و الايام لحد ما كنت بكلمها و قالتلي انا عايزه اثابلك قولتلها تب ازاي قالتلي هقولك و حكتلي انها هتقابلني ف ديسكو وكده قولتلها ماشي المهم اديتني اللوكيشن و خدت اوبر و روحتلها و لحسن الحظ اني كان معايا البطاقه بتاعتي عشان هما مبيدخلوش حد غير ببطاقه و الدخول ب ١٥٠ جنيه ف الي هو صباح البعابيص تلمهم دخلت رنيت عليها بتقولي تعالي عند البار روحت ودورت عليها لحد ما لقيتها و لمهم اول ما شفتها صفر من كتر جاملها اي نعم شوفتها ف فيديوها كول كتير بس اكيد ع الحقيقه احسن المهم دي كانت لابسه فستان جميل اووووي لونت اسود عريان من عند الضهر و مبين فلقه بزها و مش قصير ولا طويل المهم سلمت عليها قالتلي بتشرب قولتلها لا انا لسا صغير قالتلي جرب بس قولتلها ماشي نجرب جربت كان طعمو مزز اوي بس كان حلو قالتلي خد المزه دي عشان تفصل و كده قولتلها ماشي اديتني شيبسي المهم قعدنا نتكلم كتير كده المهم قالتلي تعالي معايا الحمام و هيا داخله اديت للراجل بتاع الحمامات ٥٠ج قالها متتاخريش بس قالتلو متخفش المهم دخلنا الحمام كان واسع المهم اول ما دخلت بتقولي تعالي بقا المهم انا و هيا نزلنا ف بعض بوس و نا بوس و هيا تبوس و قعدت العب ف شعرها و امسك ف بزها و قعدنا ع نفس الحال خمس دقايق بعدين قالتلي احنا نفضل نبوس ف بعض كتير كده قولتلها تعالي بقا روحت مقلعها الفستان و علقتو ع المسند بتاع الحمام و روحت نازل ع بوها تقفيش تقفيش و مص و لعب فيهم و عض وقعدت انيك ف بزها و قولتلها بتعرفي تمصي قالتلي اه قولتلها يالا روحت قاعد علي القاعده و هيا نزلت علي ركبتها و قعدت تمص وروحت ماسك شعرها وبقيت انزلها و اطلعها جامد لحد ما دمعت قولتلها خلاص قالتلي الحسلي بقا قولتلها تعالي نزلت الحسلها و العب ف زنبورها و العب ف كسها و الحسو المهم بقولها لفي عشان انيكك قالتلي انا مفتحوه نيكني قولتلها تعالي تفبت علي بتاعي و تفيت ع كسها و جاي ادخلو لقيتو ضيق اووي روحت نزل و مدخل صباح دخل عاظي و قعدت بتاع دقتيتن ادخلو و اطلعو و دخلت التاني دخل بس كان ضيق سيكا بس قعدت ع نفس الحال لحد التلت صوابع و روحت قايم تافف تاتي و دخلتو واحده واحده لحد ما دخل كله و دخلت وقعدت انيك فيها انيك فيها انيك فيها جامد جامد جامد ونزلت تلت مرات بنت المتناكه قولتلها عايز انيكك ف طيزك قالتلي تعالي جاي ادخلو لقيتو عادي م ضيق بقولها هو واسع ليه يفجر بتقولي كلهم بيحبو طيزي بقولها هما بصراحه يتحبو وروحت مدخلو وقعدت انيك فيها بعنف بعنف لحد ما حسيت اني هجيب قالتلي هاتهم ع بزي قولتلها احلي بز و روحت مطلعو وقعدت تلعب فيها لحد ماجبت علي بزها و لبست و انا عدلت نفسي و خرجنا و عدت الليله
الجزء السابع
المهم خلصت ودخلت البيت و امي قعدت تزعقلي عشان اتاخرت نفضت وروحت داخل ونمت صحيت تاني يوم استحميت من الي حصل امبارح و روحت قعدت مع صحابي وكده وكلمت هنا دي واتس وقعدت تقولي بحبك و الحاجات ظي بس اكيد انا م هحب شرموطه و دخلت كلمت مريم قالتلي كده كده النهارده الخميس بكره الجمعه نروح عند ستك ف التجمع و نظلط الدنيا المهم اليوم عده نمت صحيت غيرت الدنيا و غسلت بتاعي كويس و نضفتو عشان لما تمص و كده المهم روحت عند ستي سلمت عليهم المهم ستي قالت لمريم قومي اطلعي للفراخ و حطيلهم اكل و مياه قالتلي تعالي معايا يمحمد قولتلها تعالي المهم طلعت و قعدت ابعبصها قالتلي اهدي لما نطلع يخربيتك قولتلها م قادر المهم وهيا بتحط الاكل للفراخ كانت مفنسه روحت مقلعها الشروال و لقيت الاندر اوفف كان لونه بينك فاتح هيجت قولتلها اي يخربيتك انتي محضره قالتلي اكيد قالتلها تعالي روحت زانقها ف الحيطه و بتقولي لا لا اخدهدي م هنا قولتلها لا م قادر وروحت نازل فيه بوس و تقفيش ف البزاز من بره التيشرت و العب ف ودنها و شعرها وكده لحد ما بتقولي كفايا لقيت مرات خالي واقفه بتتفرج بتقولنا كملو سمعنا كده اتمسمرنا ف مكاني انا ومريم بقولها ب تءتءا انتي هنا من أمتي قالتلي من اول الاندر البينك قولتلها ازاي هنا من بدري قالتلي و نت طالع قعدت انادي عليك عشان اطلع معاكو لقيتكو اتجاهلتوني قولت اطلع وانا بقا بعديكو قولتلها متقوليش لحد طب قالتلي م هقول لحد بس تاخدوني معاكي
قولنا ماشي
المهم نوصف مرات خالي ناديه المهم طيز كبيره بس م اووي و ابز حوار يالاهوووووي حاجه بيضا كده و مشدوده ترضع فيهم متزهقش يبخت ابنها المهم هيا جامده
المهم دخلت روحت مقلعها و انا مكسوف قالتلي لا انا م عايزاك تتكسف قولتلها ماشي روحت مقلعها وشوفت الي لسا حاكيهولكو دلوقتي المهم اتصدمت بتقولي فيه اي قولتلها هو ف كده قالتلي اه ف انا المهم روحت ناطط عليها و قعدت مسكت بزها و قعدت امص فيه امص فيه و لعب فيه و واعض الحلمه و خلاص قولتلها عايز انيك بزي قالتلي تعالي روحت قايل لمريم ماتمصي يشرموطه بدل ما انتي قاعده بتتفرجي كده قالتلي ماشي و قعدت تلحس تلحس لحد ما جابت ف وش مريم و انا قاعد بنيك ف بزها المهم مريم قالتلها الحسيلي انا بقا قولتلها تعالي مصي انتي بقا قالتلي ماشي بقا مريم بتمصلي و ناديه بتلحس لمريم قعدنا كده لحد ما مريم جابت هيا كمان المهم قولت هبدأ ب ناديه عشان مفتوحه المهم عشان خالي طول بعرض و كده بولت هيكون فشخها وكده قولت هحطو ونا ةاثق و بحطو جامد الاقي كسها كان ضيق فشخ و نا دخلت جامد لقيتها صرخه صريخه سمعت مصر كلها المهم بقولها احا ضيق ازاي دا انا خالي هضبه المفروض يكون فاشخك بتقولي خالك ده خول مبيعملش حاجه اخره خمس دقايق المهم قعدت ابدل فيهم انيك ف طيزها و طيز مريم لحد ما كنت هجيب قولتلهم هجيب قالولنا هاتهم ف بؤقنا قعدو هما الاتنين يمثو وهما قاعدين ع ركبتهم و نا واقف لحد ما جبت ونزل ع بوقهم وقعد يبوسو بعض و العشره ف بقؤهم بحد ما لبسنا و نزلنا و كده خلص الجزء السابع
الجزء التامن
خلصنا و نزلت اغتديت و روحت اتمشيت انا ومريم و الي حصل بقولها مريم هتعملي اي ف خوار ناديه افردي فتنت قالتلي لا انا عامله حسابي و مصوره لما انا كنت قاعده ساكته مسكت الفون و علقتو وصورت و هيا بتتناك و ورتني الفيديو المهم قولتلها حلو احلي حاجه عشان متجيش تتكلم قالتلي ما انا استغليت الفرصه دي بقولها بس ناديه فرس اووي قالتلي فعلا انا بنت و هجت عليها وكان نفسي ابقي ولد عشان انيكها قولتلها يفاجره قالتلي يخول ما انتي الي خلتني فاجره قولتلها احا انتي الي شرموطه و الكل عارفك لقيتهة زعلت بقولها ف اي بهزر دا كلام عشان تهيج بتقولي ولو بردو متعملش كده قولتلها خلاص يشرموطي انا وبس قالتلي ايوا كده و قعدنا نضحك ونتكلم و اتمشنا و احنا ف وسط الكلام قالتلي هو احنا الي بنعمله صح قولتلها اي هو قالتلي النيك قولتها ادام مفتحتكيش يبقا صح بتقولي انت عبيط بقولها عارف انو غلط بس م زي الغفط اني بفتحك قالتلي بس انا نفسي اتفتح منك قولتلها لا مش هيحصل ابدا قالتلي ليه بقا قولتلها لما تتجوزي هتعملي اي قالتلي ف عمليات ترقيع دلوقتي بقولها بيبقا ف خطوره لا قالتلي يبني العلم اتطور مش زي زمان قولتلها نشوف الحوار ده بعدين قالتلي بس هتفتحني روحت مبعبصها قولتلها كسمك بقا يالا قالتلي ماشي و روحت و هيا روحت
معلش لو الجزء صغير بس تعبان شويه 🖤
عاش كمل
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%