NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نصيحة انت لو قادر تقدم شمعة ما عشتش بالظلام

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
اولا انتي شخص جاهل عشان مش انا بس اللي شايف أن كلامك على الكل بالعكس كل اللي دخل هاجمك عشان كلامك موجه للكل و انتي مش عارفه معنى اللي كاتباه و بتحللي لنفسك دي نقطه
محدش عاوز يلعب باي و تراي ولا يثبتلك شيء انتي دخلتي هاجمتي الكل بناء على منطق انتي بس اللي شايفاه ف حين انك ممكن تقفلي الرسايل بسهوله زي ما كتير غيرك عمل..
الحاجه التالته انتي اللي حددتي الشخص مش انا ولا حد ف الموضوع ملوش علاقه بجنسيه ولا الهبل اللي بتقوليه انتي بتدوري على حاجه معينه دوري عليها ف صمت ومتصدعيناش معاكي ولا تهاجمي غيرك ...
و اخيرا لو مش قادره تشوفي انك محتاجه تتعالجي و تتعلمي تتكلمي ازاي مع الناس و متصدريش احكام عامه على كل حاجه ف حياتك ف انتي شخص ميؤس منه وحتى العلاج مش هيفيدك

واو
انا امام مثال حي و يتكلم عن لب الموضوع
يا ريت نعمل زوم على الخورم ده
هوووس سمااااااع
كل الاعضاء اللي اعترضت فوق
يا ريت نشوف العينة المخبرية دي
هو لسه هيعمل فحص سريري ليعرف يكلمني
من شدة عظمته و بديع سلطانه
واو
لا و بيتمسخر على اني سورية بالجولان

جبتي الخلاصه
ماشي عموما انت عاوز تقول اني مرا وسخة لا طلعت ولا نزلت
هسههالك
ايوه بالزبط
اصلا اي واحد غلطان يرد ع مرا وسخه زي ما قولتلي

No comment M F🖕🖕
نيجي للمهم هل باعتباري عاهرة مفروض اتحمل اشوفك بتحقق معي في تاريخي النسوي
لتتشرف و تتكرم و تردي علي ؟
تافه انت يا مان
مي تو
متتعذبش و ترد خلص انا تافهة كمان اني فكرت اعرضكم للعلن

• عجبني
التفاعلات: السورية
اولا انتي شخص جاهل عشان مش انا بس اللي شايف أن كلامك على الكل بالعكس كل اللي دخل هاجمك عشان كلامك موجه للكل و انتي مش عارفه معنى اللي كاتباه و بتحللي لنفسك دي نقطه
محدش عاوز يلعب باي و تراي ولا يثبتلك شيء انتي دخلتي هاجمتي الكل بناء على منطق انتي بس اللي شايفاه ف حين انك ممكن تقفلي الرسايل بسهوله زي ما كتير غيرك عمل..
الحاجه التالته انتي اللي حددتي الشخص مش انا ولا حد ف الموضوع ملوش علاقه بجنسيه ولا الهبل اللي بتقوليه انتي بتدوري على حاجه معينه دوري عليها ف صمت ومتصدعيناش معاكي ولا تهاجمي غيرك ...
و اخيرا لو مش قادره تشوفي انك محتاجه تتعالجي و تتعلمي تتكلمي ازاي مع الناس و متصدريش احكام عامه على كل حاجه ف حياتك ف انتي شخص ميؤس منه وحتى العلاج مش هيفيدك
احلفلك ب ايه انه هي نش مشكلة رسائل خاصة بتجيني
انت يا اما مش بتقرا يا اما مش بتقرا
هي مشكلة شخص بيقدم نفسه ك شريك محتمل لعلاقة
او كشخص متاح
بطريقة انه تعالي اوريكي العجب العجاب وهو يدوخ من الريحة
ابسط من كده مقدرش ابسطها
عموما انت مفروس انك قلت مبتدخلش اقسام جنسية واحنا في موقع جنسي واني مسكتها عليك فما علينا
اخبار الكينونة الصغرى والكبرى ايه
اذا كان لا بد من انك تحاضر ف سيبك مني انا حشرة الكترونية لا تستحق مجهودك العلمي المبذول لأجل البشرية

انا قولت في ناس مبتدخلش اقري انتي كويس و عموما اتفق معاكي جدا ف اخر سطر قولتيه انك فعلا متستحقيش و اضيف على كلامك أنه كان درس ليا أنه في ناس الكلام معاهم يقلل منك وانتي منهم
او كشخص متاح
ابسط من كده مقدرش ابسطها
عموما انت مفروس انك قلت مبتدخلش اقسام جنسية واحنا في موقع جنسي واني مسكتها عليك فما علينا
اذا كان لا بد من انك تحاضر ف سيبك مني انا حشرة الكترونية لا تستحق مجهودك العلمي المبذول لأجل البشرية

• عجبني
التفاعلات: السورية
انا قولت في ناس مبتدخلش اقري انتي كويس و عموما اتفق معاكي جدا ف اخر سطر قولتيه انك فعلا متستحقيش و اضيف على كلامك أنه كان درس ليا أنه في ناس الكلام معاهم يقلل منك وانتي منهم
او كشخص متاح
ابسط من كده مقدرش ابسطها

او كشخص متاح
ابسط من كده مقدرش ابسطها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فيلسوفة 😅😅 انتى ساحلية و لا من الشام
من جيجاتنا
بس خلااااص
انا مستحقش و ناشر الرد نفسه تلات مرات كيف لو استحق
المرة الجاية ترد على منشورات ياسمين عز بس

يغلق لتجاوز بعض الردود

• عجبني
التفاعلات: ☠️ B̷A̷D̷ M̷A̷N̷ ☠️
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%