NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Lord تلميذ الحياة

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ايقونه من أيقونات الجمال.. بتستخدم أغلي الماركات وانضف انواع البرندات وبرضو عندها مشاكل في البشره وبرضو قمر ❤️😅

الصوره دي دليل علي ان الصوره المثاليه الي في ذهننا مش هي الصح واننا كلنا بشر وكبنت مش مطلوب منك أبدآ تكوني (مثاليه) ومفكيش ولا غلطه لانك بشر مش تمثال و الاهم من كل ده انك تحبي نفسك الاول وتحبي جسمك وبشرتك وعيوبك الجسديه وتثقي في نفسك وجمالك ومتسمحيش لحد يهز ثقتك في نفسك لان كل البنات جمال بطريقه مختلفه ❤️

حبي نفسك تتحبي 💎✨

- Soly K

amel

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx و Aymanx123
كلامك رائع تسلم

ايقونه من أيقونات الجمال.. بتستخدم أغلي الماركات وانضف انواع البرندات وبرضو عندها مشاكل في البشره وبرضو قمر ❤️😅

الصوره دي دليل علي ان الصوره المثاليه الي في ذهننا مش هي الصح واننا كلنا بشر وكبنت مش مطلوب منك أبدآ تكوني (مثاليه) ومفكيش ولا غلطه لانك بشر مش تمثال و الاهم من كل ده انك تحبي نفسك الاول وتحبي جسمك وبشرتك وعيوبك الجسديه وتثقي في نفسك وجمالك ومتسمحيش لحد يهز ثقتك في نفسك لان كل البنات جمال بطريقه مختلفه ❤️

حبي نفسك تتحبي 💎✨

- Soly K

amel
صدقت و**** بكلمك 👍🏻🙏🏻🌹

• عجبني
التفاعلات: Nouran Ramy و SLSAMG
  • حبيته
التفاعلات: Aymanx123
  • عجبني
التفاعلات: Nouran Ramy
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
  • عجبني
التفاعلات: Nouran Ramy و SLSAMG

حبي نفسك تتحبي 💎✨

- Soly K

amel
والي بيحب حد في الاخر لما يتأمل محبوبه بيشوف العيوب ويشوفها حاجه مميزه عن الباقي ويحب عيوبه لما عينه تقع عليها قبل ما يبص عالمميزات ويحبها.

والي بيحب حد في الاخر لما يتأمل محبوبه بيشوف العيوب ويشوفها حاجه مميزه عن الباقي ويحب عيوبه لما عينه تقع عليها قبل ما يبص عالمميزات ويحبها.
يا سيدي علي جمال جايب الكلام ده منين 😅

يا سيدي علي جمال جايب الكلام ده منين 😅
هو أنا صغير؟؟ ما عدا عليا كتير وركزت في تصرفاتي وعارف كل الي بعمله وحواليا

هو أنا صغير؟؟ ما عدا عليا كتير وركزت في تصرفاتي وعارف كل الي بعمله وحواليا
اسئل مجرب ولا تسئل طبيب صدق اللي قال المثل ده و انت بحكم انك مجرب فا بلاش تقرب 🤣🤣🤣

اسئل مجرب ولا تسئل طبيب صدق اللي قال المثل ده و انت بحكم انك مجرب فا بلاش تقرب 🤣🤣🤣
7 تجارب. ومراقبه واحده.
تخيل في الآخر عندي كام سنه؟؟🙂💔

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
19 انت يا عم و مكبره في حق نفسك ليه عيب يا زميلي خليك فهمان 🤣🤣🤣
اصل فعلا انا مش بشوف موقف وخلاص. لو موقف بشوف عند غيري فيه مشاكل ايه تانيه وايه حلها.
ايه الصح فيها في مواقف غيري الي طلعت غلط. كل دي حاجات بتدور في دماغي من علاقة حب. موقف حصل معايا. اي حاجه

عودة
أعلى أسفل
0%