NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة انا و شوشو (بنت خالتي ) - عشرة أجزاء 29/3/2022

اوووف
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى، Crasco و ABDO toxic
تم دمج الجزء الخامس
قراءة ممتعة للجميع
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى، Crasco و ABDO toxic
قصة جامدة فشخ الصراحة
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى، Crasco و ABDO toxic
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن باقى القصه
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى, Crasco, ABDO toxic و 2 آخرين
الجديد امتاا
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: امير الجنس العربى, Crasco, ABDO toxic و شخص آخر
نزل جزئين حتي كل شوية بتشوقني انت برضو عاش كمل بس ياريت بسرعة
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى، Crasco و ABDO toxic
فنان و متمكن يا صاصا
عيشتنا الجو معاك
وخليتنا نحس اننا بنتفرج معاك على الاختين وانفعالاتهم
وقصتك بقى فيها اثارة و تشويق
تسلم ايدك
وفى انتظار باقى ابداعك
 
  • عجبني
التفاعلات: saadhussam, امير الجنس العربى, Crasco و شخص آخر
اصبحت تظهر معالمها
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى، Crasco و ABDO toxic
عاش ياوحش استمر سردك للقصة اكثر من رائع وكمان الجزء طويل وده شيء كويس جدا..بس اتمنى تكمل القصة بسرعة...تحياتي
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى، Crasco و ABDO toxic
فين السادس يحب
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى، Crasco و ABDO toxic
واصل ابداعك يا فنان بس بسرعة و حياتك
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى، Crasco و ABDO toxic
رائع يا فنان👏👏 .. احنا مستنيين الجديد ✌️
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى، Crasco و ABDO toxic
فين الجزء السادس
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى، Crasco و ABDO toxic
انا اسمي مصطفي عندي 20 سنه القصة دي حصلت من فترة قريبة ومازالت مستمره
كأي شاب بيبدأ سنه يوصل ال 18 سنه بيبقي عاوز يخرج براحته ويروح مع ده وييجي مع ده بس كان ابويا دايما بيعمل معايا مشاكل
عشان بتأخر بره فكنا دايما علي خناق اغلب الوقت واحيانا كان بيطردني لما بتأخر بره وهكذا
جه يوم كنت عاوز اسافر مع اصحابي الصيف اللي فات نروح مصيف بس ابويا رفض وزعقنا مع بعض وكان في الوقت ده بنت خالتي عندنا اسمها شيماء ودايما بنقولها ي شوشو
سنها مش صغير عندها 38 سنه ومتجوزه من من حوالي 11 او 12 سنه بس معندهاش ولاد وده لسبب صحي فيها
المهم عشان مطولش في المقدمة كانت عندنا وسمعت ابويا بيزعق لي وجت تشوف فيه ايه وتحوش عني وكده ف ابويا قالها ده صايع ومعنتش عايزه
وعاوز يتربي وفضل يقول ويزيد ف هيا ردت عليه قالت له طب خلاص سيبه دلوقتي وانا هكلمه وهاخده عندي لحد م تهدي شوية
قالها خديه معنتش عايزه قالت له مصطفي ده ابني حبيبي وانا هاخده عندي ملكش دعوه بيه وسابنا ومشي وهيا قعدت تتكلم معايا وتنصحني وتقولي انهم خايفين عليك وكلام من ده وانا الي ف دماغي ف دماغي
المهم قعدت عندنا شوية وجت عشان تمشي فلقيتها بتقولي قوم غير هدومك عشان هتروح معايا قلت لها لا قالت لا مش هينفع تقعد مع ابوك في الوقت ده تعالي النهارده لحد م يهدي شوية وابقي روح الصبح
هيا اللي مربياني انا واخواتي وبينها وبين امي حوالي 5 سنين م اكتر فكان عادي اني اروح عندها واجي واقعد عندها فروحت معاها وجوزها بيشتغل في محافظة تانيه وبييجي 3 ايام وبيشتغل 4 ايام محاسب في البترول
اخدنا بعضنا ومشينا وبعد م روحنا قالت البيت بيتك عاوز تغير اوضتك هناك اهي روح غير يلا وتعالي
وكلمت جوزها قالت له مصطفي متخانق مع ابوه وانا اخدته عندي لحد ما ابوه يهدي وكده قالها مفيش مشكله وسلميلي عليه
دخلت غيرت في الاوضه وطلعت الصاله ملقتهاش كانت هي دخلت الحمام فتحت التلفزيون وقعدت شوية وطلعت م الحمام قالت لي هدخل اغير هدومي واطلع اعمل عشا ناكل سوا
قلت لها ماشي يشوشو دخلت تغير وانا حسيت نفسي مزنوق دخلت الحمام عملت حمام وخلصت غسلت ايدي بدور ع الفوطة متعلقه لاقيت هدوم متعلقه ورا الباب قلبت في الهدوم ملقتش الفوطه بس
الهدوم كان فيها ريحة زي ريحة العرق هيجتني الصراحه لاقيت نفسي بشيل الهدوم من ع الشماعه وبشم فيها كانت عباره عن بادي نص كم وفانيلة كت كنت فاكرها رجالي بس لاقيتها واسعه وعند الصدر معلمة
وفيها بروز فتوقعت دي مكان الصدر وانها حريمي مش رجالي م علينا ده كان اول مره يحصل مني كده تجاه شيماء لان دايما بنشوفها بلبس البيت عادي وبنقعد عادي وعمري م فكرت ف حاجه ناحيتها بس الشيطان كان شاطر وقتها
ودخلني في مود هيجان مبقتش عارف اخرج منه وزبي بدأ يقف وانا بشم في الهدوم وعلق الهدوم وبصيت ع سبت الغسيل لاقيت جواه هدوم ف شيلت الغطا لاقيت هدوم ل شوشو ولجوزها هدوم خارجي وداخلي وكله قلبت في الهدوم وطلعت هدومها الداخليه وقعدت اشمشم فيها
والهيجان طلع علي نافوخي ولاقيت نفسي بمسك كلوتها وبحطه علي زبي وبدعك فيه وانا مش حاسس بنفسي لحد م جبت لبني جواه وفقت بعدها واستغربت الي حصل مني ازاي افكر كده واعمل كد في شيماء
وخفت لتعرف ف فتحت الغساله وحطيت فيها الكلوت في وسط الهدوم الي جواها وغسلت وطلعت كانت هيا طلعت المطبخ تعمل عشا
لاقيتها بتقولي تعالي ساعدني وخد الحاجة دي لحد م اخلص الي ف ايدي قلت لها حاضر ورحت المطبخ كانت غيرت ولبست بنطلون ترنج وبلوزه نص كم وده كان طبيعي اشوفها بيه عادي
لكن المره دي لاقيت نفسي ببص لجسمها بطريقة غريبة وبفكر في حجات متنفعش تحصل وبصيت علي ضضهرها كانت السنتيانه ظاهره وطيزها عريضة سيكان
هيا جسمها مش كبير طولها تقريبا 165سم ووزنها 74 عندها سوة بتظهر في اللبس وصدرها مش كبير عشان طبعا مخلفتش فصدرها طبيعي مش كبير بس طيزها الي عريضة شوية
المم قعدت ابص وافكر فيا وفي جوزها وازاي عمري مبصيت ليها بهيجان وهيا بطل كده وقطعت تفكيري بكلاها بتقولي اعملك شاي بلبن ولا لبن بس قلت لها اي حاجه
واخدت الحاجة وطلعت الصالة وخلصت وجت بالحاجة قعدنا اتعشينا ونتكلم وقعدت تنصحني
شوية نصايح اني اسمع كلام ابويا وامي ومتزعلهمش والكلام ده وانا شوية بركز ف كلامها وشوية بركز في صدرها وفتحة التيشرت الي مبينه اول النفق الي هموت واشوفه
قلت لها هما لسه شايفيني عيل صغير انا كبرت وبقيت راجل يعني ميتخافش عليا قالت مهما تكبر وتكون راجل انت بالنسبالنا ابننا وبنخاف عليك وامك وابوك عندهم حق يخافوا وعليك
وانا بردو هكلمهم اقولهم يخفوا عنك شوية قلت لها ماشي قالت واوعاك تتخن صوتك عليا وتعمل نفسك راجل يواد يصاصا ده انا شوشو مش امك وقعدنا نضحك
خلصنا اكل وقعدنا قدام التلفزيون وبعدين قالت انا النوم كبس عليا هدخل انام وانت براحتك والبيت بيتك وكده قلت لها ماشي يشوشو
دخلت اوضتها وانا فضلت قاعد قدام التلفزيون وهيجان علي نفسي ولاقيت نفسي بفتح مواقع سكس وبتفرج عليها وجه مقطع واحد دخل علي اخته وهيا نايمه وقعد يحسس عليها ويتحرش بيها وركبها في الاخر لاقيت نفسي بفكر اعمل كده والشيطان خدني
وعاوز يدخلني الاوضه عند شوشو قمت رحت ناحية الحمام وبصيت ع الاوضه لاقيت الباب موارب مش مقفول كله اتسحب وبصيت بالراحه اشوفها صاحية ولا نايمة لاقيتها نايمه وضهرها للباب وتانيه رجل وفارده رجل المنظر ولعني ولاقيت نفسي بتسحب
وبدخل الاوضة والموبايل ف ايدي وفتحت الكاميرا وبقيت اصور فيها وهيا نايمة ولاقيتها بتتقلب خفت ل تصحي رحت واخد بعضي وطالع ودخلت الحمام قعدت اشوف الصور واتفرج عليها وطلعت الكلوت بتاعها م الغسيل وقعدت اشم فيه واضرب عشرة عليها
لحد م غرقته لبن وجبت كميات فظيعه اليوم ده وحست اني تعبت فدخلت نمت وقفلت الباب صحيت الصبح علي صوت شوشو بتصحيني وبتقولي قوم يلا يصاصا عشان نفطر سوا قبل م انول الشغل قلت لها لا انزلي مش هفطر قالت لاافطري انتي
مش هفطر انا قالت لو مفطرتش معايا مش هفطر قمت صحيت وانا متدايق مبحبش حد يصحيني بس لما قمت لاقيتها ف وشي لاقيتني ببصلها وبتنح فيها قلت لها و**** لو امي الي بتصحيني م انا صاحي بس عشان انتي شوشو فمقدرش اقول حاجه قالت يخليك ليا يحبيبي
فطرنا وكانت لابسه هدومها وخارجه كانت لابسة جيبة جينز وبلوزة الجيبه كانت عامله لها بطن (سوة) بطريقة بنت متناكة تهيج الحجر عملت نفسي مش واخد بالي وسلمت عليا ونزلت
وقالت مفتاح الشقه اهو والبوابه لو حبيت تخرج وسابتني ومشيت هيا مشيت من هنا انا دخلت اوضتها من هنا ولاقيت هدومها الي قلعتها والكلوت والسنتيانه الي كانت لابساهم اوووف علي الهيجان وقعتدت اتخيل كلها فيهم
والكلوت كان فيه رطوبة من مكان الكس قعدت ابوس فيه واشم فيه واحطه علي زبي واضرب فيه لحد م نزلت لبني وفتحت دولابها وقعدت اتفرج علي قمصان نومها وبلااهتها واندراتها ولاقيت طقم عبارة عن قميص مفتوح الضهر اخره عند الوسط وتحته اندر فتله
قعدت اتخيل شكلها فيه وشكل طيزها والفتلةة جواه وكنت هيجان بطريقة فظيعه والوقت سرقني ومعرفش هي هتيجي امتا قمت لامم هدومها وحاططها مكانها ورتبت الحاجه ومن غبائي نسيت اشيل الكلوت الي ضربت عليه
اخدت دش ونزلت رحت لصحابي وبعد العصر لاقيتها بتتصل عليا بتقولي متتأخرش عشان عامله غدا وهنتغدي وا قلت لها ماشي
شوية ورحت لها البيت لاقيتها لابسه الطقم الي كانت لابساه بالليل دخلت الحمام لاقيت الكلوت الي انا ضربت عليه محطوط علي الغسالة وشي قلب وخفت وقلت ازاي انا بالغباء ده وبقيت خايف اوي
رحت رصيت معاها الاكل وقعدنا ناكل وهيا قعدت تكلمني واقلي عملت اي بعد م مشيت وانا حست انها عرفت اني دخلت الاوضة وقلبت ف حاجتها قلت لها ولا حاجة قعدت قدام التلفزيون واخدت شاور ونزلت لاصحابي ابتسمت وقالت ماشي
انا اتطمنت شوية وقلت جايز بتسأل عادي مأخدتش بالها قالت لو في هدوم عاوز تغسلها سيبها ف الحمام او طها ف الغسالة وانا هشغلها قلت لها ده هو طقم داخلي مش حوار يعني قالت ماشي
كلنا وقمنا غسلنا وقعدنا قدام التلفزيون وانا عيني ع التلفزيون وعيني عليها نايمه ع الركنه وفاردة جسمها والبنطلون هيتفرتك من عليها لاقيتها اخدت بالها مني وقالت بتبص لي كده لي يواد يصاصا
قلت لها ولا حاجه قالت شكلك كبرت وبقيت راجل بس ميمنعش اني الي مربياك ده حتي كنت بغسلك وبغيرلك الحفاضة وقعدنا نضحك وبقولها كفاية فضايح قالت انت ابني البكر يصاصا وكان نفسي يبقي عندي ابن يونسني ويبقي جمبي لكن .... نصيبي
قلت لها احنا ولادك يشوشو قالت طبعا يحبيبي .. يخليكم ليا
قلت لها بس واضح ان عمو احمد بيحبك اوي قالت اشمعنا قلت لها انك كنتي عاوزاه يتجوز وهو رفض قال هيا شيماء وبس قالت .. صعبان عليا كتر خيره مستحملني وعارف ان المشكلة مني انا بس .. يعوضه خير
قلت لها يابخته بيكي يشوشو بجد عنده حته عسلاية كده كلنا بنموت فيها وبنحسده عليها قالت يخليكم ليا يحبايبي بكره.. يكرمك ببنت الحلال وتبقي احلي من شووو وتنسي شوشو قلت لها لايمكن شوشو الاصل والباقي تقليد وضحكنا وقالت مضحكتش كده من زمان
قلت لها انا ف الخدمه وقالت خد بالك من صحتك ومتمشيش ورا اصحابك وابعد عن الوحشن وكده قلت لها حاضر انا هروح بكره بقي قالت لا خليك معايا يومين كمان لحد م عمك احمد ييجي قلت لها خايفه ولا ايه قالت لا متعوده بس اهو تنوسني اليويمن دول
قلت لها حاضر هروح بكره اجيب غيارات واجي قالت شوف انت عاوز ايه وانا هروح اجيبهولك قلت لها لا هرح الصبح وابويا ف الشغل اجيب حاجتي اجي قالت اللي يريحك
قعنا سهرنا قدام التفزيون وعملت فشار قعدت جمبي وكلنا ولاقيتها بتنام وهيا قاعده قلت لها ادخلي جوه نامي قالت لا مش نايمة خليني شوية قدام التلفزيون قلت لها براحتك شوية ولاقيتها فردت جسمها وبتنام انا تنحت فيها ولوشها ولشفايفها وهموت وانزل عليهم
مسكت نفسي بالعافية وسيبتها نايمه قلت لها شوشو قومي ريحي جوه يلا وانا هدخل انام قالت سيبني جمبك شوية قلت لها طب اتعدلي عشان ضهرك ميوجعكيش ونامت عل رجلي شوية جوزها رن جبت لها الموبايل وادتهولها قاكت كلمته وقالت له مصطفي هيقعد اليوومين دول لحد مييجي
قالها ينور يحبيبت وكلمته وقالي خد بالك من بنت خالتك قلت له ف عنيا متقلقش قالت يخليك ليا يحبيبي وراحت بيساني جوزها قالي ولا يمطفي خد بالك انا بغار عليها من الهوا بس عشان عارف انها الي مربياك ف معترضتش وكمان بتنباس قعدنا نضحك
وقلت له واحنا بنحسدك عليها وا.. يعمو قال .. يخليكم لينا ويفرحكم وكده طبعا البوسه دي عادي بتبوس علي وهيا بتسلم بس النهاردة وامبارح كان اي حاجه منها غير قبل كده بالنسبه ليا
قلت لها يشوشو متكلمي امي خليها تخليني اطلع مصيف مع صحابي قالت هما خايفين عليك عشان الشباب متهور وكده انا هبقي اقولها تطلعوا كلكم وتغيروا جو قلت لها ابويا مش راضي قال مسش فاضي قالت هكلمهم وهبقي اشوف عمك احمد لو كده ياخدك تغير معاه جو يومين هناك
قلت لها ياريت قالت عنيا ليك يحبيبي قلت لها هدخل انام بقي قالت خليك هنا متنامش لوحدك انا انكسفت ووشي احمر قالت ايه يواد انت مكسوف قلت لها يعني مش متعود قالت انت ابني يحبيبي قلت لها حاضر ووشي هدي شوية وقعدنا نتكلم لحد م راحت ف النوم
وانا معرفتش انام وفضلت متنح ف وشها وزبي وقف واتقلب يمين وشمال معرفتش انام بردو شوية ولاقيتها ادتني ضهرها وبقت طيزها ف وشي انا مقدرتش امسك نفسك وزبي نزل ف الهدوم ورحت مديها ضهري انا كمان ونايم لحد م رحت ف النوم
صحيت الصبح لاقيتها جمبي وشي ف وشها ونفسي ونفسها ف وش بعض لاقيت زبي بيقف تاني وبقي خابط ف ركبتها الي كانت متنيه ناحيتي بقيت احك زبي ف ركبها وانا عامل نفسي نايم لحد م قربت انزل وفضلت اتحرك واخد من نفسها وعاوز اوطي علي شفايفها وخايف اوي
لحد م نزلت تاني وححسيت اني حقير وازاي اعمل كده ولفيت نفسي النايحة التانية ومعرفتش انام تاني شوية وهيا صحيت قامت من جمبي ودخلت الحمام وجت ومفكراني نايم طلعت هدومها م الدولاب ولاقيتها هتغير هدومها فضلت متمادي اني نايم
وبدأت تقلع البلوزة ولاقيت تحتها سنتيانه كحلي شاده صدرها شده بنت متناكة وكل شوية تبص تشوفن نايم ولا لا وجت لحظة م هتلبس الجيبه لبست الجيبه ع البنطلون وبعدين سلتت البنطلون وهيا بتشيله لاقيتها بتقلب فيه وتشمه اتاري اللبن بتاعي علم عليه
ولاقيتها بتشم وبتبص ناحيتي وبتضحك ولبست بنطلون استرتش تحت الجيبه وطلعت وايبس ونضفت تحت صدرها وانا لاقيت نفسي بدا يسرع وهي حست اني بدأت اصحي قامت عادلة هدومها ولبست باضي بسرعه وقالت مصطفي انت صحيت مردتش عليها قالت يمصطفي
بدظات افتح عيني وبقولها صباح الخير يشوشو قالت صباح الخير يحبيبي كانت لبست باضي اسود علي السنتيانه بس كان صدرها ناطر اوي لكم ان تتخيوا المنظر قالت قوم يل ا نفطر قلت لها حاضر قمت وقفت لاقيتها بتبص ناحيتي ومتنحه اخدت بالي
ببص اشوفها بتبص علي ايه لاقيت البنطلون معلم اوي وباين انه غرقان لبن وحاجه احا راحت بصالي وضاحكه وانا دخلت الحمام جري وقلت يالهوي انا اتفضحت وكنت خايف اخرج لها شوية ولاقيتها ندهت قالت ا هتنام ف الحمام انجز عندي شغل
طلعت طبعا مغيرتش هدومي قالت اي اتأخرت كده ليه قلت لها كنت هغير واخد شاور قالت وده وقته اقعد افطر بعدين بقي اعمل زي م انت عاوز قعدننا فطرنا وانا مكسوف ابص لها لكن هيا بدأت تركز معايا وتقولي انت نمت امتا امبارح قلت لها بعدك علي طول
لاقيتك سحبتي رحت ساحب انا كمان قالت كويس خلصنا اكل وقامت مشيت وانا قمت اخد دش واغير وحطيت الهدوم ف الغسالة وقعدت قدام التلفزيون ساعه اتنين تلاته نمت صحيت علي صوتها وهيا بتفتح الشقه وداخله قالت ازيك يحبيبي عامل ايه قلت كويس
قفلت الباب ودخلت قعدت ع الكنبه وبتقلع الطرحه وبترفع ايدها انا شفت عرقها تحت باطها ف الهدوم هيجني اول مره اشوفها كده وهيجت اوي ومبقتش عارف الم نفسي رحت مركز ناحية التلفزيون وريحة العرق سرحت ف المكان وانا ولعت اكتر
قالت منزلتش ولا ايه قلت لها لا منزلتش قعدت قدام التلفزيون ونمت شوية صحيت علي فتح الباب قالت شكلك سهرت بالليل قلت لا ... نمت علي طول ثالت ماشي هدخل اغير واجهز الغدا قلت لها ماشي قامت تغير وانا جه ف بالي منظرها هي بتغير الصبح
والهيجان زاد طلعت م الاوضه دخلت الحمام دخلت انا الاوضه واشم ف هدومها وريحة عرقها اووف تجنن والاسترتش الي كانت لبساه عرقان مكان كسها حاجه احا وكسم الهيجان لميت نفسي بسرعه وطلعت الصاله دقيقه وطلعت م الحمام ودخلت المطبخ تجهز الاكل نادت عليا قالت هبعتك تجيب لي شوية طلبات من تحت قلت لها عنيا
ادتني ورقه فيها طلبات قعدت اقراها قلت لها لي كل ده قالت عشان عم احمد جي بكرة وفرصه انت معايا تساعدني
كانت عبارة عن لحمه وفراخ وفواكه وحجات من دي قلت لها حاضر يشوشو قالت وبعد م تيجي هبعتك تجيب لي حاجه تانيه بس خد هات دول الاول وادتني فلوس نزلت جبت الحاجه وجيت رصيتها ف التلاجه والمطبخ قالت هتروح المحل الفولاني قولها شيماء هتظيك طلب هاته وتعالي
قلت لها حاضر رحت المحل البنت الي هناك قالت انت طرف شوشو قلت لها اه قامت مدياني شنطه خدتها ومشيت الفضول قتلني اعرف اي ده بعد م دخلت البوابة فتحت الشنطه ببص فيها لاقيت فيها كيسه فيها حاجة زي عجينه كده بقري اللي عليها لاقيتها حلاوة
قلت احا بعتاني اجبلك الحلاوة يشوشو وهيجت اووي عليها وطلعت ادتهالها قالت قالت لك حاجه قلت لها قالت ماشي يحبيبي
والفضول قاتلني هتعمل الحلاوة وانا موجود ازاي طب هيا ممكن توزعني لما تيجي تعمل اه يعم احمد يبختك يعمو احمد والهيجان سري ف جسمي كله مجرد م تخيلت انها هتقعد تعمل حلاوة عشان جوزها الي جي الصبح وقطعت تفكيري وهيا بتقول هتنزل لاصحابك النهارده قلت احا يبقي هتوزعني قلت مش عارف معرفش هيتقابلوا النهاردة ولا لا هبقي اعرفك لو هنزل قالت ماشي يحبيبي
عملت الاكل وكلنا وخلصنا وعملت عصير قلت لها انا هنزل شوية بع المغرب واجي قالت براحتك يحببي زي متحب
بعد المغرب نزلت تحت بتاع ساعه الا ربع وطلعت انا عملت حوار النزول ده عسان تاخد راحتها وتعمل اللي هيا عايزاه وانا اطلع وهيا بتعمل
المهم طلعت فتحت ملقتهاش ف الصالحه رايح ناحية الاوضه لاقيت الحمام مقفول رجعت ناحية الباب وعملت صوت راحت قايله انت جيت يصاصا قلت لها اه يشوشو
قالت ماشي يحبيبي وفتحت التلفزيون وقعدت علي اساس انها هتكمل الي بتعملوا وانا هروح اتصنت عليها ورحت ناحية الحمام حاولت ابص من خرم الحمام لاقيت المفتاح جوة معرفتش اشوف حاجه رجعت مكاني ودقيقتين لاقيتها طلعت
قالت مقابلتش صحابك ولا اي قلت لها نزلت ملقتهمش ف رجعت قلت بدل م اقعد لوحدي ف الشارع قالت ولا يهمك يحبيبي
ودخلت الاوضه انا قت دخلت الحمام واحا بجد لاقيت الحلاوة مفتوحه ومتاخد منها شوية وفيها شوية شعر توقعت انها ملحقتش تكمل لما انا جيت وخرجت وقعدت اشم ف الحلاوة وهل الشعر ده من انهي منطقه اوووف ع الهيجان
طلعت م الحمام ع الصالة وفتحت فيس وقعدت اتفرج ع فيديوهات شوشو طلعت م الاوضه دخلت الحمام وطلعت تاني دخلت الحمام ملقتش الحلاوة
قلت اوووف يبقي هتكمل جوة الاوضه ءحا علي الهيجان مجرد التخيل اني قاعد بره وهيا جوة بتنتف كان كفيل انه يولع ف جسميي كله
اتسحبت ورحت ناحية الاوضة بصيت من خرم الباب اووووووف لاقيتها قاعدة ع الارض ولابسة قميص بيتي وبتنت رجليها ءحا كسم الهيجان
فضلت كده بتاع خمس دقايق خلصت رجل وخلت ع التانيه وانا هموت واشوف هتوصل اخرها لفين فضلت بتاع 10 د ف الرجل دي ولاقيتها اتعدلت قدام التسريحة ومشفتش حاجه تانيه خيبت املي رحت راجع الصالة قدام التلفزيون مفيش خمس دقايق
تليفونها رن ببص لاقيته احمد حبيبي (جوزها ) سيبته يرن لحد الاخر رن تاني قلت فرصه هروح اديه لها رحت خبطت وقلت لها يشوشو انتي صاحية قالت اه يحبيبي خير قلت لها عمو احمد اتصل مرتين
قالت طيب واني يحبيبي وطالعه قلت لها مشي مفيش ثواني راح رانن تاني قلت لها رن تاني يشوشو ارد عليه قالت رد قوله ف الحمام هتطلع تكلمك
رديت ازيك يعمو ازيك انت يحبيبي اومال شوشو فين كنت عاوز اقوله بتنتف لك نفسها قلت له ف الحمام وانا مرضتش ارد عليك ف قلت عشان متقلقش هتخلص وتطلع تكلمك قال انتوا كويسين يعني قلت له كويسين قال تمام يحبيبي انا حبيت اطمنها اني هركب الساعه 3 الفجر
قلت له تيجي بالسلامه يعمو واما تخرج هخليها تكلمك رحت رايح ناحية الباب وقايلها الحوار قالت ماشي يحبيبي وخرجت تاني شوية سمعت صوتها اه اه قلت ءحه هيا بتعمل ايه رحت ناحية الباب لاقيت اه وتسكت شوية واه تاني رحت مخبط ع الباب
شوشو انتي ككويسة ؟ قالت اه يحبيبي خليك بره وانا جيالك قلت احا وبعدت عن الباب شوية وسامع صوتها اوووف وكمية الهيجان بقت رهيبه وبردو الصت شوية اه وشوية مفيش صوت لحد م قالت اوووف انا ف اللحظة دي كنت هفتح وادخل اشوفها بتعمل ايه ؟
رحت مخبط تاني وقلت لها شوشو ؟ انا سامع صوتك بتتوجعي انتي كويسه قالت اه كويسه اقعد بره لحد ماجيلك قلت لها طيب وطلعت دقيقه وخالتي رنت قلت لها خالتي بترن قالت هخرج اكلمها قلت لها مشي وية ورنت تاني رحت رايح لها وقلت لها افتحي
خدي الموبايل كلميهم وابقي اخرجي براحتي قالت طب ثواني فضلت واقف عدي دقيقه اتنين لاقيتها قالت افتح يصاصا وحط الموبايل ع السرير قلت لها حاضر فتحت دخلت ببص عليها لاقيتها حاطه طرحه ع كتاافها وايدها ورا ضهرها قلت لها في حاجه ولا اي
انتي كويسه قالت اه مفيش بعمل حاجه كده هخلص واطلع لك قلت لها ماشي كانت دارت الحلاوة عشان مشوفهاش متعرفش اني مولع عليها بره
عدي 10 دقايق لاقيتها طالعه وداخله ع الحمام طبعا مش هشوف حاجه شوية وخرجت ع الاوضه لبست وجت الصالة وانا هموت عليها بجد
قالت اسفه يحبيبي سيبتك لوحدك كل ده قلت لها ولا يهمك انا بس قلقت لما سمعت صوتك فكرتك تعبتي ولا حاجه قالت لا يروحي انا كويسه وابتسمت لي قالت حتي امي مخلتنيش اعرف اخلص الي ورايا قلت لها خير عايوة حاجه قالت لا كانت بتطمن تشوف احمد جه ولا لا
وبتطمن عليا عشان كنت قلت لها هروح ل خالتك اماني شوية اللي هيا اختها قلت لها لي خير قالت لا مفيش كنت عاوزاها ف حاجه بس عشان مسيبكش لوحدك ف طنشت بقي
قلت لها مش ليكي دعوة بيا اعتبريني مش موجود روحي خلصي مشوارك وتعالي قالت خلاص مش مشكله الصبح هبقي اعدي عليها فهمت انها عايزاها تساعدها ف الحلاوة اوووووف حاجه اخر هيجان
قلت لها لو عاوزه تروحي دلوقتي تعالي اوصلك واستناكي تخلصي وانروح سوا قالت لا يحبيبي خلاص عمك اسامه هناك هبقي اعدي الصبح بعد ميروح شغله عشان عاوزاها ف موضوع كده
قلت لها موضوع اي خير قالت مفيش موضوع بيني وبين خالتك قلت لها خير يعني قالت اه يحبيبي وابتسمت كده قلت لها مفيش مشكلة براحتك لو في مشكلة ولا حاجه انا موجود قالت يخليك ليا يقلبي
قلت لها كلمتي عمو احمد قالت لا لسه قلت لها طب كلميه عشان ميقلقش انا قلت له هتخرجي م الحمام تكلميه قالت حاضر يحبيبي ودخلت الاوضه تكلمه وقفلت الباب وانا رحت وراها ودار الحوار ( ازيك يحبيبي )
اه مصطفي قالي
.. كنت ف التواليت .. حبكت ترن يعني ..لا كنت بعمل حاجه كده وضحكت ..لا قاعد ف الصالة مشغل التلفزيون والدش كان شغال ..غيور اوي وبعدين مصطفي ده ابني انا الي مربياه
.. لا خلصت من شوية وقاعدين قدام التلفزيون .. لا هروح لاماني الصبح امي كلمتني قالت جوز اختك هناك .. لا كنت قايله لها اتني هعدي عليها شوية بعد الشغل اه م هيا عارفه انك جي ..
ههه واي يعني هما مبيعملوش وايه .. بس يقليل الادب لما تيجي بقي .. لا بعينك ..وانت كمان وحشتني يحبيبي .. تسلملي .. ..بالسلامه حبيبي .. سلام
استنتحت م الحوار انه سألها اتأتخرتي وقالت له بعمل حلاوة قالها ازاي ومصطفي عندك قالت له كنت فاتحه الدوش وهو قاعد قدام التلفزيون وانه قالها اوعي يكون طلعتي صوت ورد فعلها انه غيور وانها مربياني
وانها هتروح لاماني اختها تكملها الي مكملتهوش ياتري هتكمل ايه وان خالتي عارفه بالموضوع انه جي وهيا بتجهز نفسها له
خلصت مكالمة انا رجعت مكاني وكلي هيجان وخرجت قعدنا قدام التلفزيون الساعه جت 10 ونص قالت هعمل عشا قلت لها ماشي عملت سندوتشات وشاي بلبن وجت اكلنا وقالت تعالي نكمل السهره ف الاوضه لحد م ننام
قلت لها ماشي دخلت قبلي وانا دخلت بعدها لاقيتها مشغله فيديو ع الموبايل وبتتفرج عليه كان فيديو كوميدي مسرح مصر وقعدنا نتفرج سوا ونضحك وشكلها وهيا بتضحك وصدرها بيتهز اييي ناااااااار اووووف
وبترفع ايدهاع راسها وهيا نايمه ع جمبها وبتهرش تحط دراعها كم البلوزة كان واسع وباطها باين اووووووف حماررر ناااار مكان الحلاوة اووووف كان في شعر صغير الصبح دلوقتي احمررر مكان الحلاوة
اخدت بالها اني مركز معاها قالت قوم هات الريكسونا من ع التسريحه
قمت جبتهالها راحت مدخلاها من تحت البلوزة وحطت تحت باطها ده وباطها التاني وانا وشي احمرر م الكسوف قالت اي يواد مش قلنا انت ابني قلت لها حاضر يشوشو قالت معلش اصل في نار تحت دراعي قلت لها حساسية ولا اي
ضحكت وقالت اه حاجه زي كده قلت لها انزل اجبلك دوا ولا حاجه قالت لا لا عما ييجي الصبح هتكون هديت قلت لها سلامتك يشوشو قالت اي يواد انا مش تعبانه انا زي القرد اه وقعدنا نضحك قالت انا بس كنت بزيل الشعر ف بيعمل مكانه احمرار
م انت اكيد بردو الشفره بتعمل كده معاك ولا مبتنضفش تحت دراعك انا تنحت وقلبي دق بسرعه ووشي قلب الوان قلت لها لا طبعا بنضف عندك حق
قالت شاطر النضافه حلوة بردو وضحكت وانا وشي لسه ملون قالت اي يواد انا منكسفتش منك وقلت لك اهو انت مكسوف من ايه قلت لها معلش يشوشو انتي عارفه اني بنكسف من خيالي
قالت اومال لو عرفت انا عايزة خالتك اماني ليه هتعمل ايه بقي قلت لها مش فاهم قالت مفيش بضحك معاك وقعدت تضحك قلت لها لا بجد في ايه قالت مفيش يواد يوغتي مكسوفه وقعدت تهزر معايا شوية
قلت لها شوشو قالت نعم يحبيبي قلت لها هو انتم بتشيلوا بالشفرة زينا بردو ضحكت وقالت احيانا اه لكن في طرق كتير للبنات عن الرجاله قلت لها مش فاهم
قالت في حاجة اسمها براون دي مكنه كهربائية وف حاجه اسمها شمع وفيها حاجه اسمها سويت وفي حاجه اسمها واكس وفي حاجة اسمها ليزر
قلت لها حيلك حيلك اي كل ده ضحكت وقالت نعملكم اي بقي مغلبينا معاكم قلت لها هنغلبكم ليه احنا مالنا بيكم ضحكت وقالت مهو كله عشانكم وقعدت تضحك
انا بدأت اهيج قلت لها واي افضلهم بقي قالت كل ست بترتاح ف حاجه قلت لها انتي بتستخدمي انهي فيهم قالت بستخدم البراون احيانا واحيانا السويت واحياتنا الشفرات بس مش زي بتاعتكم احنا لينا شفرات مخصصه
قلت لها امممم احنا مفيش اسهل م الشفرات عندنا وقعدنا نضحك قالت يبختكم انت عارف انت كنت بتجيب لي اي النهاردة ؟ قلت لها جيب لك اي ازاي
قالت المحل الي بعتك تجيب لي منه طلب قلت لها اه ماله قالت عارف كنت بعتاك تجيب ايه
قلت لها لا هيا ادتني شنطه اخدتها وجيت ع طول
قال كنت بتجيب لي سويت قلت لها وايه السويت ده قالت الحلاوة يعني الي بتستخدمها ف النضافه قلت لها امممم يعني اما كنتي ف الاوضه كنتي بتعملي سويت دي ولا حلاوة قالت اهه
قلت لها طب انتي كنتي بتتوجعي لي هيا بتحرق ولا ايه قالت لا بتوجع وضحكت اوي قلت لها يعني انتي كنتي بتتألمي منها قالت اهه
قلت لها وبتعمل حساسية زي الشفره قالت اكتر بتعمل حمار وبيفضل يوم ولا اتنين لحد ميخف انت مش شايف عمالة اهرش تحت دراعي ازاي قلت لها اممم
معلش يشوشو مكنتش اعرف انتي بتعملي اي بس بحسبك تعبانه قالت ولا يهمك يحبيبي انا لو رحت لخالتك كانت خلصت الموضوع ف سساعة زمن
قلت لها وخالتي مالها قالت كانت هتساعدني ومناخدش وقت قلت لها يعني عادي حد يعمل لحد قالت اه احنا ستات زي بعض واخوات مبننكشفش ع الغريب
قلت لها ازاي مبتنكشفوش ع الغريب قالت في ناس بتروح البيوتي سنتر (الكوافير) وبتعمل جسمها كلها واللي بيعمله ليها الستت الي هناك
قلت لها بجد ازاي جسمها كلها قالت بتقلع خالص واي مكان فيه شعر هيا بتعمله ليها قلت لها يالهوي عادي كده قالت اه عادي
بس انا وخالتك اماني من صغرنا واحنا بنعمل لبعض فعادي احنا اخوات قلت لها بتعملوا زي الكوافير كده قالت اه زيهم كده قلت لها خالص قالت ايوا خالص م انا احيانا كنت بعمل لامك بردو وراحت ضاحكة بس هيا دلوقتي بتعمل هيا ورحمه اختك مع بعضهم بقالهم كام سنه
قلت لهاا بجد انتي عرفتي ازاي قالت ماحنا ستات وعارفين وبنحكي لبعض عادي
قلت لها وهتروحي تعملي اي عند خالتي اماني مش انتي خلصتي ضحكت وقالت لا لسه مكملتش عمك احمد فصلني وخالتك فصلتني اكتر لما رنت وقالت عمك اسامه جه فمعرفتش اروح لها
قلت لها طب م تيجي هيا ليكي هنا قالت لا بكرة هعدي الصبح عليها وهستأذن م الشغل ساعه بدري وخلاص
قلت لها م في اي يوم وخلاص مش لازم الصبح قالت عمك احمد جي م السفر وراحت ضاحكة قلت لها واي يعني قالت لا لازم ييجي يلاقيني نضفه وكويسه قلت لها امممم قالت ده هو لما عرف اني كنت بنضف وانت هنا غار اوي اوي قلت لها هو عرف ازاي
قالت سألني اتاأخرتي لي ف قلت له كنت بنضف ولاقيته بيقولي ازاي ومصطفي عندك قلت له كنت ف الحمام وبعمل ايدي ورجلي بس ف اتطمن
قلت لها اشمعنا قلت خاف ل اكون طلعت صوت وانا بعمل من الوجع
قلت لها بس انتي اتوجعتي فعلا قالت الوجع ده حاجه وبتاع الصبح حاجه تانيه خالص قلت لها ازاي مش فاهم
قالت نام نام مش لازم تعرف قلت لها عشان خاطري ازاي مش فاهم
قالت انت بتنضف الشعر من كام منطقه ف جسمك انكسفت ومعرفتش اتكلم قالت اي ياواد م تقول قلت لها 2 قالت اي هما قلت لها هنا تحت دراعي وبين رجلي قالت امم
احنا بقي بننضف ف كل مكان ممكن يطلع فيه شعر ايد ورجل وضضهر وباط وبين رجل وكله انا ولعت اووووف
قلت لها ممم ده انتم بتتعبوا جامد قالت اووي الموضوع صعب ف انا رايحه لخالتك تكمل الي انا معملتهوش وضحكت
قلت لها انتي عملتي ايد ورجل بس صح قالت اه وباطي وخالتك هتكمل الصبح
نام بقي عشان انت اسألتك كتير وانا زهقت من اسألتك قلت لها بقي كده يشوشو قالت بضحك معاك بس انا عماله ااقولك حجات وانت لسه مينفعش انك تعرفها دلوقتي
بس مشمشكلة ام بتعلم ابنها وضحكت قلت لها احلي ام دي ولا ايه وقعدنا نضحك
قالت اوعي تقول لحد اني قلت لك حاجه م الحجات دي ولا امك تعرف اني قلت اني عملت لها وهيا واختك بيعملوا اوعااااااك قلت لها عيب عليكي يشوشو
قالت نام بقي عشان الوقت جري ف الكلام ..قلت حاضر يلا ننام حاولت انام معرفتش طبعا كل ده زبي واقف وانا ماسكه بين رجلي وكاتم عليه عدي بتاع ساعه ولاقيت شوشو بتقولي منمتش لي قلت لها معرفش
مش جالي نوم لسه قالت وانا النوم طار من عيني قلت لها نامي انتي عشان انتي عندك شغل وهتروحي لخالتي ضحكت وقالت عندك حق تصبح ع خير وانا اتقلب يمين شوية وشمال شوية
لح\ م حسيت اني بدأت انام ف نمت وحلمت اني بقلع شوشو هدومها وبشوف كسها وهو فيه شعر وبعمله ليها بالحلاوة واستحلمت وغرقت نفسي وغرقت السرير وطبعا كنا ف الصيف مبنتغطاش
انا كنت مفكر اني بحلم بس لكن صحيت لاقيت نفسي متغرق والبنطلون كله لبن والسرير مبقع
قمت دخلت الحمام لاقيت شوشو ف المطبخ بتعمل فطار قالت صح النوم يحبيبي
قلت لها صحيتي من بدري ولا اي قالت من نص ساعه يدوب دخلت الحمام وبجهز الفطار
قلت احا بما انها صحيت قبلي يبقي شافت اللبن منظري بقي خرا دلوقتي قدامها لتاني مره تشوفني بالمنظر ده
دخلت غيرت هدومي وطلعت لاقيتهها بتقول ابقي حط هدومك ف الغسالة اغسلها لك قلت لا كده كده انا مروح النهارده امي تبقي تغسلهم قالت لا متروحش بيهم كده
اغسلهم هنا الاول قلت لها مروحش بيهم كده ازاي قالت وسخين يعني انا فهمت قصدها قلت ءحه يبقي شافت وعرفت
قلت لها حاضر قالت يلا حطهم ف الغسالة عشان اشغلعا قبل م انزل قلت لها حاضر
دخلت الحمام لاقيت الغساله فيها هدوم واندرات وبراهات اوف
طلعت لاقيتها دخلت الاوضه رايح ادخل الاوضه ببص لاقيت الباب مفتوح وهي بتغير قلت ءحه هيا مفكرة اني ف الحمام ولا هي قاصده ورحت متداري وقعدتت ابص عليها لاقيتها واقفه قدام المراية وبتدهن مرهم جوة الكلوت عرفت بعد كده انه مخدر موضعي
زي بقي نار وانا شايفها بتمد ايدها جوة البنطلون والكلوت وبتدهن كسها قمت رايح ع الاوضه ع اساس اني معرفش هيا بتعمل اي وداخل ع طول هيا اتخضت قلت لها سوري ي شوشو معرفش انك بتغيري قالت لا خلاص انا غيرت وايدها لسه جوة الكلوت
والمهرهم ف ايدها لاقيتني واخد بالي وديت وشي الناحية التانيه قالت ده مخدر موضعي قلت لها مش فاهم قالت عشان متوجعش عند خالتك اماني
قلت لها اممممم وفضلت مكمله وانا عين ع المراية وعين اناحية التانية عشان متشوفش اني باصص عليها ولاقيتها بتبص جوه الكلوت وبتوطي راسها انا رحت باصص ف لحظة اووووف ااحاااا
اول مره اششوف كسس بجد كان عليه شعر نار اوووف وفي حاجه طالع ف الجناب زي جلده كده
انا دخت وخرجت هيا خلصت وطلعت وكأنه عادي وقالت هتعوز حاجه يحبيبي انا رايحه الشغل شوية وهعدي ع خالتك اماني واجي
قلت لها ماشي وانا هستني عمو احمد ييجي اسلم عليه وامشي قالت البيت بيتك يحبيبي براحتك
نزلت وانا دخلت الاوضه قعدت ام ف هدومها اللي قلعتها ولاقيت الكلوت كان فيه حاجه بيضه لازقه وطرية لسه اوووف قعدت الحس فيها واشم ولعت زبي وقعدت ادعك مكان كسها لحد م نزلت فيه خدته حطيته ف الغسالة وطلعت خدت دش وقعدت قدام التلفزيون
ساعه اتنين لاقيت الباب بيفتح فكرته عمو احمد لاقيتها شوشو قلتلها مرحتيش الشغل ولا اي قالت لا رحت بس رحت لخالتك لاقيت سلايفها هناك ف سبتها وجيت وكانت جاية مش طايقة نفسها قلت لها طب م تروحي ل امي قالت ل امك ولا غيره مش عايزة حاجه من حد
قلت لها طيب خير متزعليش لو ينفع اساعدك مكنتش قلت لا ضحكت وقالت ابقي ساعد مراتك قلت لها بكلك جد علي فكره لو كان ينفع كنت ساعدتك
لاقيتها بتبص لي وفضلت متنحه شوية ودخلت كلمت جوزها
قاله قدامه ساعتين بالكتير ويوصل البيت قالت ماشي يحبيبي تيجي بالسلامه
قامت طالعه قايله تعالي ي صاصا بص انا عمري م اتتوقع اني اعمل حاجه زي كده بس انت ابني وهتصون سري صح ولا لا قلت لها طبعا يشوشو قلقتيني خير قالت الي هتشوفه او هيحصل دلوقتي اكنك مشفتوش تمام
قلت لها حاضر انا ابنك وسرك واي كلمه هتفضل بيننا قالت طيب ماشي اطلع واقفل الباب قامت تغير هدومها وجت لابسه قميص لونه بينك تحت الركبة بحاجه بسيطة
قالت تعالي دخلت وراها الاوضه قامت مطلعه الحلاوة وقعدت تعجن فيها ب ايدها وتبصلي وتضحك وتقولي يكش تعرف تعمل حاجه انا لولا ان عمك احمد جي مكنتش عملت كده بس عشان مواعداه ومش عاوزاه ييجي يلاقيني مش نضيفه ف يتضايق
قلت لها لو عاوزة اناديلك حد قوليلي قالت لا انت الي هتساعدني انا زبي وقف قلت لها حاضر عنيا
راحت فارده حته ع دراعها وورتني اعمل ازاي وافرد ازاي واشد ازاي انا اتةجعت ليها بجد
المهم قالت غمض عينك وامسك نفسك قلت لها حاضر غمضت عيني راحت قايله فتح عينك وامسك يلا اعمل زي م قلت لك
قلت لها حاضر فتحت عيني لاقيتها ع السرير سانده ضهرها والقميص مرفوع لحد سرتها اوووووووف احا اي الجمدان ده
الشعر مكنش كتير اوي بس منظرة نااار لاقيتني متنح فيه اوي وببص له ووشي اتلون قالت متتنحش ولو مش هتتعرف تمسك نفسك خلاص قوم قلت لها لا خلاص
وفردت الحلاوة علي كسها وانتش وهيا اممم اههه اممم اهه براحه يواد اووف
افرد وانتي وكسم حلاوة كسها نااار انا ايدي تلمس كسها وزبي ينطر
وقعدت انضف لها بتاع نص ساعه واتوجعت وبقي احمر ددمم وبقي ينزل افرازات والتهب مكان الحلاوة وبقي كله احمر ددمم قلت لها طب فيها اي م تسبيه بالشعر يشوشو
قالت مينفعش لازم ابقي نضيفه قلت لها شكله جميل اوي بالشعر قالت اوف انت هجت ولا ايه
قلت لها ايه قالت مفيش اما تتجوز ابقي خليها تسيبهولك بشعره قلت لها ازاي قالت بما انك بتحبه بالشعر ابقي قول لماتك سيبي شعره متحلقهوش
انا اوووووووووف بقيت نار قلت لها ممم ماشي
قلت لها في حاجه تاني قالت لا خلاص كفاية عليك كده بصت ع البنطلون وضحكت وقامت الحمام ومقفلتش الباب وراها عديت لاقيتها بتستحمي وضهرها للباب وشفت طيزها اول مره اشوف طيزها جسمها ابيض وطيازها ناار فيها مطبات احححح
لفت لاقيتني ببص عليها قالت امشي ياد يقليل الادب عمك احمد هيموتك ضحكت ومشيت
خلصت وطلعت لافه الفوطة قالت ادهن المرهم ده دخلت معاها راحت فاتحه الفطة وماسكها ع صدرها وجسمها مندي نار اول مره اشوف جسمها كده وراحت فاتحه رجليها وسها كله بقي قدامي قالت انت شفت الي محدش شافه ولا هيشوفه اوعي كلمه تطلع بالغلط لاي حد
هخسرك طول عمري قلت لها ازاي يشوو لا طبعا وفردت المرهم ع كسها وبقت تغمض عنيها وتعض ع شفايفها وتقولي اه هنا لا تحت لا فوق لحد م حست نفسها هتجيب قالت خلاص كفاية يحبيبي روح غسل ايدك
وانا صورة كسها مش مفارقة دماغي حاجه بنت متناكة اوووف
جت ورايا الحمام قالت لي لم نفسك عشان عمك احمد ع وصول وكل هدومك متغرقه قلت لها ايه قالت لم نفسك بقي ببص لاقيت البنطلون كله لبن قلت احا انا معييش غيارات تاني قالت غير الداخلي دلوقتي وامسح البنطلون من بره لحد م تروح
وبعدين نبقي نشوف مالك لما عمك احمد يخلص اجازته
كده الجزء الاول خلص
لو عاوزين تعرفوا اي حصل بعد كده اكتبوا ف التعليق

انا وشوشو (بنت خالتي ) الجزء التاني
وقفنا المره الي فاتت عند اما شوشو قالت نشوف مالك اما عمك احمد يسافر
انا وقتها فكرت ف حجات كتير هي قصدها ايه ؟ قصدها اني هرجع تاني بعد جوزها يمشي ولا هتتكلم معايا ولا علاقتنا هتوصل لحد فين ده الي هنعرفه دلوقتي
المهم مكملناش نص ساعه والباب فتح دخل عمو احمد سلمت عليه وبالاحضان وسبتهم ونزلت روحت البيت
طبعا الي حصل مكنش متوقع نهائي في خلال يومين يحصل الي حصل بيني وبين شوشو
روحت البيت مش مصدق الي حصل طبعا ونظرتي لشوشو مبقتش بنت خالتي الي بنحبها وبس بقيت مدمن حاجه اسمها شوشو ومجرد م اسمع اسمها بس قلبي بيدق جامد وزبي يقف ع اخره
عدي اليوم ده عادي وتاني يوم شفتها عند خالتي بصت لي وضحكت وانا زبي وقف لما افتكرت الي حصل قالت عامل اي يصاصا قلت لها كويس يشوشو
قالت خالتك اماني مفكراني اني عملت حلاوة لنفسي بتقولي معلش غصصب عني متعرفش ان صاصا حبيب ششو الي عملها حلاوة
قعدت اضحك وقلت لها احنا ف خدمة شوشو في اي وقت قالت حبيبي حبيبي وحضتنتني وده طبيعي بتحضنناا كلنا فعادي بس اا مجرد م بشوفها او تلمسني بس بولع من جوه
عدي اليوم والتاني وبعد م جوزها سافر لاقيتها بعتالي مع امي روح لشوشو عيزاك قلت لها حاضر خلصلت الي ورايا ورحت
لاقيتها لابسه برموده سترتش ماسكة فشخ عليها ومجسمه فخادها وكسها عامل ()انا تنحت فيها وقالت يواد اتلم انا محسبتكش لما بصيت عليا وانا بستحمي
قلت لها انتي الي سبتي الباب يشوشو وانا غصب عني لاقيتني ببص عليكي قالت خلاص هاخد بالي منك بعد كده قلت لها خلاص هبص بأدب وقعدنا نضحك
قالت عنم احمد بيقولي اماني مزبطاكي المره دي قلت له طبعا يحبيبي كله عشانك
شفت يواد خلتني اكدب علي احمد عمرها محصلت قلت لها عادي يشوشو م انتي الي كنتي عايزة تنضفي عشانه المهم انه يكون انبسط ورحنا ضاحكين قالت انبسط يقلب شوشو
قلت لها هو كل اجازة بتعملي كده قالت بعمل ايه قلتلها نضافة وكده قالت لا مش كل اجازة لما الشعر بيبقي اوفر وكده لكن اسويت مفروض كل شهر مرة فاحيانا بعمل بالبراون عشان عمك احمد لو ناوي علي حاجه كده ولا كده
قلت لها لو خالتي امانش مشغوله صاصا موجود قالت بعينك هيا مرة وخلاص
عملت نفسي زعلان وقلت لها ماشي قالت اي يواد انت زعلت خلاص لما احتاجك هقولك بس متتعودش علي كده فرحت الي قالته قلت لها حاضر
قالت قولي بقي ايه الي بيخليك تغرق هدومك كل شوية كده انا انكسفت اوي ووشي احمر قلت لها ها مفيش قالت بقي كده يعني انا بصارحك وبقولك وبعلمك وانت بتخبي علي شوشو
قلت لها مش القصد بس انا معرفش فعلا بصحي بلاقي نفسي غرقان كده قالت والكلوت بتاعي بيتغرق لوحده انا اكني اندبحت قلت لها ها كلوت اي
قالت معرفش افتكر كده قلت لها مش فاهم قالت بص يحبيبي انا عارفه انك شاب وكبرت وبقيت تفكر زي الشباب بس خد بالك ع صحتك ولما تحتاج حاجه تعالي قول لشوشو
قلت لها حاضر بس انا اسف متزعليش مني قالت مش زعلانه يحبيبي بس متخبيش عليا حاجه تاني قلت لها حاضر
قالت عملتها كام مرة بقي في الكلوت بتاع شوشو انا زبي وقف ءجا قلت لها مرة قالت نصاب قلت لها مرتين الصراحه قالت اشمعنا بقي
قلت لها معرفش الشيطان غلبني وخلاني اعمل كده قالت تعمل ايه قلت لها امسك الاندر بتاعك واعمل فيه زي ملقيتي كده
قالت وعملت قبل كده في اندر مين قلت لها اول مرة اعمل كده ف حياتي واخر مرة قالت يحبيبي انا خايفه عليك
انا مزعلتش منك عشان عارفه ان صاصا راجل جدع وهيسمع كلام شوشو ومش هيزعلها تاني قلتلها حاضر اول مرة واخر مرة قالت واللي بيحصل معاك وانت نايم ده اسمه استحلام بتحلم بحجات كده
وبعدين ينزل منك المني بتاعك وده طبيعي بس الي مش طبيعي انك تنزله بايدك قلت لها حاضر مش هعمل تاني وانا زبي علي اخره لاقيتها بتبص ناحيته بتقولي مالك يصاصا قلت لها مفيش يشوشو بس مكسوف منك قالت عيب صاصا مبينكسفش منةشوشو ولا شوشو بتنكسف من صاصا ولا نسيت
وراحت ضاحكة وانا ضحكت قلت لها لا طبعا منستش قالت طيب اهدي كده وهدي نفسك قلت هادي اهو قالت انت هادي بس اعضائك مش هادية ورحنا ضاحكين قلت لها غصب عني
قالت ولا يهمك يحبيبي بص انا عاوزاك تاخد راحتك ومتنكسفش طول م احنا مقفول علينا الباب لوحدنا قلت لها هحاول حاضر
قالت اعمل حسابك هترجع تبات معاايا لحد م عمك احمد يرجع قلت لها ازاي المفروض اني رجعت البيت وعشان عمو احمد ميزعلش قالت ملكش دعوه انا هقوله انك هتنوسني وهو بيحبك مش هيقول حاجه قلت لها طب وامي وابويا قالت هقولهم بردو
وكلمت امي قالت لها لو مش هتعوزي مصطفي ف حاجه ابقي ابعتيه يبات عندي اخد ونسه بدل منا لوحدي قالت لها لما ييجي هبعتهولك وقفلت معاها وانا قلت لها مبسوط اوي اني هقعد معاكي
قالت انا اكتر يحبيبي وقعدنا قدام التلفزيون نتكلم ونلعب ع المولايلات شوية ونهزر شوية وجه وقت النوم ودخلنا ننام طبعا ف اوضتها
قالت عمك اجمد لو عرف انك نايم في اوضتي وعلي سريري هيولع فيك وفيا قلت لها اومال لو عرف اني نايم جمبك بقي قالت هيقتلنا احنا التنين
قلت لها عنده حق يشوشو اللي معاه عسل زيك لازم يغار عليه اكتر من كده ونمنا
عد شوية حسيت بالحر ببص جمبي لاقيت شوشو بيني وبينها بتاع 5 سم والكلوت باين من البرموده وصدرها باين م البلوزة والنفق بتاع صدرها ولعني اوي مبقتش عارف اعمل ايه
نمت ع بطني وقعدت احك ف السرير عشان اريح نفسي لاقيتها اتحركت وقالت انت بتحلم ولا ايه يواد مردتش عليها قالت يخيبك بتحلم بمين منيمك عليه كده
زبي راح ناطر اللبن وغرقت هدومي كالعادة والسرير ونمت صحيت الصبح علي صوت شوشو بتصحيني افطر قمت لاقيتها بتقولي ارحم نفسك شوية مش كل يوم هغير المرتبة واغسل الهدوم قلت لها هو اي الي حصل قالت بص ع نفسك كده
بصيت لاقيت بقعه كبيرة ع النطبنطلون قلتلها محستش بنفسي معرفش ازاي حصل قالت انا حسيت بيك وانت نايم معرفش كنت بتحلم بمين تعبك كده وضحكت
قلت لها مش عارف محستش بحاجه ومش فاكر اني حلمت قالت اوعي يواد تكون بتحلم بيا قلت لها ياريت قالت ياقليل الادب اتلم قلت لها منا حلمت بيكي كذا مرة قالت بجد امتي وازاي
قلت لها حلمت باليوم الي عملت لك فيه حلاوة قالت حلمت بايه قلت لها ع الحلم اني قاعد بنضف لها وبعملها وشايفها قدامي بتتوجع وكده قالت يخربيت وبعدين قلت بس كده قمت لاقيتني متغرق زي مانتي شايفه كده
قالت يحبيبي قلت لها غصب عني اول مرة اشوف كده ومش بايدي قالت يعني مشفتش قبل كده قلت لها خالص قالت يعني م بتشوفش افلام وحشه وبتتفرج قلت لها الافلام حاجه والطبيعه حاجة تانية الواقع غير يشوشو
اول مرة اشوف حقيقي كان اما شفتك قالت وحسيت بايه قلت لها حلم مش عايز اطلع منه قالت يعني لسه بتفكر فيه قلت له فاكره بتفاصيله قالت ازاي بقي قلت لها شكله كذا وعامل كذا وفيه كذا ولونهكذا
وصفته اكنه قدامي بالظبط قالت يالهوي انت ولا مصورة قلت لها ياريت عشان افضل ابص له كل شوية قالت انت قليل الادب واد اتلم
قلت لها حاضر يشوشو قالت بص هعمل معاك ديل كويس قلت لها ايه هو قالت طول م احنا هنا لو انت نفسك ف حاجه تقول وانا لو عزت حاجه هقولك وطبعا مفيش كسوف احنا اتكلمنا ف كل حاجه
قلت لها حاضر قالت قولي انت لما علقت انه بالشعر افضل كنت بتتكلم بجد ولا بتقول كده قلت لها لا فعلا انا حبيت شكله بالشعر قالت خلاص لما الشعر يكبر هبقي اخليك تشوفه وتقولي شكله احلي كده ولا من غير قلت لها بجد ده هيبقي احسن يوم ف حياتي
قالت وانت بقي بتسيبه بشعره عندك بردو قلت لها لا كل شهر واسبوع بحلقه اخر مرة حلقت كان اول الشهر كنا ف اخر اسبوع ف الشهر قالت انا بكرة الشعر بقي مبحبش اشوف عند عمك احمد شعر قلت لها خلاص هنضف ع طول قالت وتنضف ليه
عمك احمد بينضف عشاني انت هتنضف ليه قلت لها عشان انتي هتسيبي شعرك عشان بحب شكله كده وانتي مبتحبيش الشعر عند عمي احمد فهخليني كده
قالت بس انا مشفتهوش عشان اقولك خليه ولا لا قلت لها ايه قالت الشعر عني قلتلها عاوزه تشوفيه يعني قالت اه قمت واقف ومنزل البنطلون لحد اول زبي كده ومبين شعر العانه فقط قالت نزل شوية قلت لها كفاية كده قالت لا نزل شوية
نزلت شوية كمان زبري بدأ يبان قالت كمان وصوتها بدأ يهدي ويبقي مبحوح قالت كمان لحد م زبي بقي حديده واقفه وهيا قالت يخربيت اي ده كله
هو عامل كده ليه قلت لهها من كلامك قالت شكله حلو اوي زي بتاع عمك احمد قلت لها يعني هو احسن ولا بتاع عمي احمد قالت عمك احمد عريض عنك شوية
وراحت قاعده قدامي ومدت ايدها مسكت الخصية اوووووف انا زبي وقف اكتر وشد اوي قلت لها ايي بتعملي اي قالت بقيس البيض بتاعك بشوفك اكبر ولا عمك احمد انا روح راحت وزبي بقي ع اخرة وقامت قامطه عليه ب ايدها قام زبي ناطر عليها وغرقها
قالت يخربيتك اي الي عملته ده قلتلها غصب عني اسف اوي وقعدت اعتذر لها وجبت مناديل قعدت امسح اللي عليها قامت قايله خلاص خلاص هقوم اغير انت البس هدومك
قامت فتحت الدولاب وطلعت بلوزة جديده وانا لبسن البنطلون وقعدت ع السرير هيا وقفت وضهرها ليا وراحت قالعه البلوزة شماها ولاقيتها بتشم البراه واا باصص ف المراية هتهبل علي صدرها وهيا بتبص شايفه اني ببص عليها قالت لم عينك قلت لها حاضر
وعملت نفسي اني بلعب ف الموبايل ولبست البلوزة وجت جمبي قالت نام بقي نمت وصحيت الصبح قمت لاقيتني طبيعي قالت صباح الخير يصاصا قلت لها صباح النور يشوشو
قالت قايم كويس النهاردة اهو قعدت اضحك قلت لها البركة فيكي بقي قالت اه منت غرقتني انا يلا مش مشكله المهم انك قايم كويس
فطرنا وراحت شغلها وانا نزلت رحت البيت قلت لهم كنت بايت عند شيماء امي قالت لي كلمتني وقالتلي انك رحت ونمت قلت لها ماشي
الساعه 2 لاقيت شوشو بترنلي بتقولي متتغداش عندك هنتغدي سوا قلتلها ماشي رحت لاقيتها جابه سمك وشوربة سي فود وكلنا وغسلنا وقالت مش عايوة حد ياخد باله من معاملتنا خد بالك من تصرفاتك وكلامك فاهم
قلتلها حاضر جوزها اتصل كلمته شوية وكلمته ووصاني علي شيماء قلت له متقلقش يعمو دي امي في عنيا بعد مخلصت قالت انت شايفني ازاي دلوقتي قلت لها امي وبنت خالتي حببتنا الي مربياني
قاالت وفي ام تعمل مع ابنها الي احنا عملناه تخليه ينضف لها لها كسها وتمسك له بضانه انا احااا اول مرة اسمع منها الكلمه دي قلت لها ايييه بتقولي ايه قالت زي مسمعت
قلت لها بس انت امي وهتفضلي امي يشوشو انا بحبك قالت اما نشوف اخرتتها هنوصل لفين وحسيتها زعلانه وندمانه كده قلت لها هو احنا عملنا ايه قالت الخوف من الي جي قلت لها ايه الي جي قالت معرفش
وكل شوية تسرح مني رحت قعدت جمبها قلتلها لو زعلانه مني هقوم امشي ومش هاجي تاني المهم متزعليش مني قالت لا مش زعلانه وراحت واخداني ف حضنها وبيساني ف خدي قالت انت ابني حبيبي وراجلي
قلت لها وانتي امي حبيبتي وخدتها بالحضن قالت كفاية احسن مش هعرف امسك نفسي قلت لها من ايه قالت مفيش قلت لها في ايه قالت افتكرت عمك احمد قلت لها انا رااجلك لحد م ييجي هو الي هتعوزيه هعملهولك
قالت مينفعش قلت لها ليه قالت انت ابني مينفعش تعمل الي انا هعوزه قلت لها ليه بقي قالت حرام قلت لها خلاص مش هعمل حاجه المهم متكونيش زعلانه من حاجه يشوشو
قالت مش زعلانه يقلب شوشو وقامت دخلت الحمام ومبقتش تقفل الباب رايح المطبخ لاقيتها قاعده بتعمل حما وقفت بصيت لها وضحكت قالت منت شفته ف هقفل الباب ليه قلت لها شفت ايه قالت الي بيعمل حمام ده وراحت ضاحكه قلت لها فين ده
راحت فاتحه رجليها وشفت المياه نازله من كسهاا احاااااااا اوووووووف قلت لها اوف اي ده قلت لها شكله جميل وهو بيعمل حمام قالت انت واد مقرف قلت لها انا الي بحب اي حاجه تخصك يشوشو قالت طب اطلع يمعفن بره قلت لها لا وقعدت ارخم عليه شوية
ورحت المطبخ عملت شاي ليا وليها والهيجان مش سايبني خلصنا الشاي وقعدنا قدام التلفزيون ودخلنا ننام اول م دخلنا راحت شوشو ع الدولاب جايبة قميص نوم وقلعت البلوزة ولبسته وسلتت النطلون من تحته بعد مالبسته وجت ع السرير قلت لها اي التغيير ده
قالت حرانه وبعدين خلاص بقينا مكشوفين علي بعض قلت لها لا مش اوي لسه منكشفناش اوي
قالت انت شفت كل حاجه قلت لها لا لسه قالت ايه الي لسه منا قلعت قدامك وشفتني من فوق لتحت قلت لها بس مشفتش صدرك لوحده قالت م البراه مبتخبيش حاجه هيا الحلمة بس قلت لها ولو بردو
قالت اهو يسيدي وراحت شاده البراه ومطلعه صدرها من القميص واووف ع الحلمات النار كانوا واقفين ونار والهاله الي حواليها وكان في علامات في صدرها بقولها اي ده قالت عمك احمد بيعض وقعدت تضحك
قلتلها يبخته عم احمد بجد قالت لتكون عاوز تعض انت كمان قلت ياريت وضحكنا قالت ده يخص عمك احمد بس قلت له طب ممكن المسه قالت هيا ليله مش هتعدي المسه ياخويا المسه اما نشوف اخرتها اول م صوابعي لمست صدرها اتنفضت وارتعشت
وانا زبي بقي ع الاخر بقيت احسس عليه واقولها ناعم اوي يشوشو عم احمد بيعوضك وبيعض فيه قالت اتلم يقليل الادب قلت لها م تعتبريني عم احمد لمدة دقيقه بس قالت لا قلت لها عشان خاطري دقيقه بس عاوز اجرب قالت اوف طب يلا مسكت صدرها
وقربت بوقي عليه وقعدت ابوس فيه وابوس ف الحلمة كان ابيض وناعم اوي ورحت حاطط الحلمة ف بوقي قامت مغمضه واوووف امممم بقولها مالك بتقولي مفيش خلص انت بس امممم بالراحه اييي
وانا بمض ف الحلمه ولاقيتها سابت نفسها وغمضت عنيها وانا سرحت ف بزازها وحلمتها قلت لها يشوشو بزازك تجنن قال اووووف اااااااااااه قلت لها مالك قالت خلصت قلت لها لسه شوية ونزلت علي بزازها بوس ولحس ومص وعض وهيا كل الي عليها
اممم اوووف ااااه بالراحه اييي وانا هايج ع اخري قمت معدول فوقها وبقيت بين رجليها وبمص لسه في بزازها وغصب عني بقيت لامس كسها بركبتي خفت احط ايدي عليه تفصل وتزعل مني سبتها براحتها وكملت مصمصه بقولها شوشو قالت اي يحبيبي
قلت لها حاسة بايه قالت طايرة وفي حلم قلت لها اكمل يعني قالت كمل يحبيبي ولاقيت ايدها بقت تحك ف كسها من فوق القميص قمت حاطط ايدي ع ايدها وداعك ف كسها هي بقت تتلوي وااااه ايييي اححححح اووووي يصاص اوي يقلب امك اووووف
طبعا ده كان من فوق القميص قمت رافع القميص وكان في اندور نبيتي حطيت ايدي عليه لاقيته غرقان قلت لها انتي بتغرقي نفسك بردو يشوشو قالت اه منك قلت لك خايفه من الي هيحصل
قلت لها اكمل ولا بلاش قالت كمل متوقفش امممم قمت مكمل دعك ف كسها من فوق الاندر احححح بجد علي الهيجان الي كانت فيه وقمت مدخل ايدي علي كسها من تحت الاندر قامت مصوته قلت لها اهدي يشوشو
قالت اوووف كمل يلا كمل متوقفش فضلت مكمل دعك ع كسها وقلعتها الاندر والقميص وبقت ملط قدامي ونزلت فيها تفعيص وبوس ولحس ونزلت عند كسها قالت تعرف تلحسه ولا هتقرف
قلت لها مش بقرف من شوشو قالت طب وطي والحسه عشان مولع وطيت واول مرة حرفيا اعمل حاجه زي كده طلعت لساني لمس شفايف كسها قامت مصوته وكسها بقي ينزل مياه
قالت كمل بسرعه هجيب هجيب وراحت كاتمة صوتها بايدها ومصوته وجايبه مياه لزجة مغرقاني ومغرقة السرير وهديت شوية سبتها ونمت جمبها عمال ابص ع وشها وشعرها وشفايفها كل اللي حصل بيننا ده ومقربتش من شفايفها لاقيت نفسي بقرب من شفايفها
وهموت واكلها وهيا مغمضه ف عالم تاني رحت نازل ع شفايفها بيسها بوسه بسرعه قلت لها بحبك يشوشو
قالت اممم قلت لها نفسي في شفايفك اوي قالت امم قلت لها هموت وابوسها قالت اممم ورحت نازل ماسكها بوسها وعض شفايف وهيا بدأت تتجاوب معايا وتبوس ونلعب ف السنه بعض ونعض شفة بعض وهجت ع الاخر وعاوز انزل لبني ونمت فوقها وبقي زبري ملامس لكسها
قالت اووووف بتاعك هيعورني قلت لها بتاعي ايه قالت بتاعك يصاصا قلت لها ايوا الي هو اي قالت زبك اوووف زبرك قلت لها احاا قالت زبرك هيعورني قلت لها هيعورك فين قالت ف كسي قلت لها احااا فين قالت كسسسسي يلا كسسسسسي
انا رحت نازل عليها قالت خليه يلمسني من بره بس قلت لها ازاي راحت ماسكة زبي بايدها وممشياه علي كسها من بره وانا في قمة هيجاني قلت لها احا يشوشو اوووف حاولت ادخله فيها رفضت قالت بره بس قلت لها حاضر وفضلت المس فيها بره كسها
لحد م جبت لبني علي كسها وبطنها قالت احا مش مصدقه الي حصل بقي شوشو ومصطفي يحصل مابينهم كده
قلت لها انتي جميله اوي وبحبك اوي وبتمني ابقي معاكي علي طول يشوشو قالت غطيني ونام فردت عليها غطا خفيف وقعدت اتأمل ف وشها وجسمها الملط جمبي ورحت مقرب منها واخدها ف حضني وانايم صحيت ع وقفان زبي ولازق ف كسها
عكلت نفسي نايم وقعدت اتحرك اكني بنيك ف كس شوشو هيا حست قعدت تصحي فيا تقولي صاصا فوق يحبيبي
وانا نايم وعايش ف الحلم اخر مزهقت راحت سيباني مكمل وانا فضلت انيك ف كسها بس مش بيدخل كله طرف الراس بس
لحد م صحينا قالت صباحية مباركة يحبيبي بصيت لها وضحكت لاقيتها ملط لسه وانا ملط انا كمان قالت هدخل اخد شاور لحد م تقوم قمت وراها ودخلت معاها قلت لها هاخد شاور معاكي قالت لا استناني اخلص قلت لها لا ودخلت معاها تحت الدش وليفتها
وليفتني وقعدت ادعك بزازها بالصابون ونزلت ع كسها وقعددت ادعك فيه وهيا ابي عليها اااه اوووف اححح
وليفت ضهرها ونزلت ع طيزها وبصوابعي دخلت بين الفلقتين واووووف ع الاحساس اول مرة اوصل لطيزها والمسها لاقيتها سندت ع الحيطه وفضلت ادعك ف طيزها قالت اححح كفاية يصاصا خلينا نستحمي ونطلع قلت لها حاضر واستحمينا وطلنا
اخترت ليها الي هتلبسه من هدوم داخلة وخروج ولبستها بايدي الاندر والبراه وظبطت لها بزازها ف البراه وبقي العادي اننا نغير وندخل الحمام مع بعض ونستحمي سوا
وبكده انتهي الجزء التاني عايزين الباقي ولا لا؟



الجزء الثالث
وقفنا المرة الي فاتت عند ان العلاقة اصبحت ملط بيني وبين شوشو لدرجة بقينا نغير مع بعض وندخل الحمام مع بعض ونحمي بعض وبحلق لها وبعملها حلاوه
بقينا زي المتجوزين جداد بتقعد نتحرش ببعض المس كسها وتلمس زبي وامسك بزها افركه ف ايدي وبقت بتقعد من غير براهات في البيت ولما ننام تاخدني ف حضنها وبقعد امص في بزازها لحد م تقول خلاص هموت
واسيبها براحتها مش عاوزها تاخد فكرة اني مستغلها بس الحاجه الوحيده الي مكنتش عملتها معاها اني ادخل زبي فيها وده الي كنت همووت واعمله
جه الليله الي هيصبح جوزها ييجي فيها لاقيتها بتقولي اعمل حسابك كل م عمك احمد يبقي مسافر هتقضي الاجازة عندي قلت لها حاضر
ودار بيننا الحوار ده
شوشو : صاصا يحبيبي انا خايفه عليك وعلي صحتك
انا: خايفه من ايه منا معاكي وانتي واخده بالك مني اهو وبتأكليني
شوشو: انت لسه صغير ولو اتجهت معاك للسكه دي مش هعرف ابطل وهتتعب
انا : صغير ايه يشوشو منتي شايفه كل حاجه اهو وقلتي اني لو اتجوزت م الصبح هخلف فين الصغير بقي
شوشو:يبني اللي زيي كده بتبقي محتاجه كل شوية وانا خايفه عليك
انا : مالكيش دعوة انتي أؤمريني بس انا خدام شوشو
شوشو : يخليلك لشوشو يصاصا
انا :يخليكي لصاصا يشوشو
شوشو: يلا ننام بقي عشان نقوم بدري نجهز الاكل
انا : يلا يقلبي
انا: شوشو هو عمو احمد لما بييجي بيعمل معاكي زي منا عملت كده
شوشو: ليه بتسأل
انا : فضول
شوشو : بيعمل زي اي حد متجوز بيعمل يصاصا زي الافلام الي بتشوفها كده
انا : طب لي مخلتنيش اعمل زي عمو احمد
شوشو : تعمل ايه يصاصا
انا : بكسوف احط بتاعي جوه عندك
شوشو: وشها احمر واخدت نفسها تحط ايه فين
انا : احط بتاعي جوة بين رجلك
شوشو: ايوه بتاع ايه الي تحطه
انا : بكسوف ده وشاورت علي زبي احطه بين رجليكي زي م عمو احمد بيعمل
شوشو: عشاان لو فتحت السكة دي معاك مش هعرف ابطلها وانت ابني ومينفعش تعمل كده معايا
انا : يعني الي بنعمله ده عادي وده لأ
شوشو: بصت باستغراب قصدك ايه
انا : ولا حاجه بسأل ان ده بس الي مينفعش يعني
شوشو: ولا ده ولا ده وانسي اي حاجه تحصل تاني وقامت تلبس هدوم ع القميص
انا : انا اسف ...مقصدش حاجه متزعليش مني يشوشو
شوشو: نام يمصطفي دلوقتي
انا : حاضر بس متزعليش مني لو بتحبيني
شوشو : ماشي نام
ساد الصمت اتقلب شمال شوية ويمين شوية لاقيت شوشو بتقولي منمتش ليه
انا: مش عارف انام وانتي منمتيش لي
شوشو: معرفش النوم طار
انا : ممكن متزعليش مني وانا همشي بكرة واعتبري اي حاجه حصلت محصلتش بس متزعليش مني
شوشو: اوووف اسكت بقي
انا : حاضر وقايم من ع السرير
شوشو : رايح فين
انا : هقعد ف الصالة شوية وطلعت
شوية لاقيتها طالعه عليا الصالة وقلعت العباية الي لبستها وفضلت بالقميص اعملك حاجة تشربها معايا
انا : اي حاجه
سابتني ودخلت المطبخ عملت عصير موز بلبن وخرجت
قعدت جمبي وشربنا وقعدنا نتكلم وانا مبصتش ليها زي الاول بقيت ابص الناحية التانية
راحت مزعقه انت مبتبصش ليا ليه ؟
انا: مكسوف منك وزعلان انك زعلتي مني
شوشو : انسي خلاص محصلش حاجه زي ماحنا ولا مش واخد بالك وبتبص علي قميصها
اناا: بجد يعني خلاص مش زعلانه
شوشو : مش واخد بالك يعني ولا اعملك ايه اكتر من كده اقلع لك خالص مثلا وبترفع القميص
انا : ضحكت وقلت لها لا خلاص اخدت بالي ورحت حاضنها وقايلها يخليكي ليا يشوشو
عارفه يشوشو انا بحس ف حضنك انك امي اكتر من حضن امي
شوشو: انت ابني حبيبي الي مخلفتوش
انا : بحبك اوي يشوشو
شوشو : وانا كمان يحبيبي
انا : بس انا بحبك اكتر
شوشو : ليه بقي ؟
انا : عشان انا بحبك اكتر وضحكنا
شوشو : لا انا اكتر
انا : لا انا
وفضلنا نرخم علي بعض
شوشو : اثبت لك اني بحبك اكتر
اناا : اثبتي
شوشو : تعالي ورايا
قمت وراها دخلنا الاوضه قفلت الباب طفت النور
راحت ع السرير وفردت نفسها وقالت تعالي
انا : لا واضح كده هننام
شوشو : ضحكت وقالت اصبر يواد
رحت جمبها ع السرير
كانت الاوضه ضالمة كحل ونمت جمبها ووشها بقي ف وشي
شوشو : انت نفسك في ايه دلوقتي
انا : نفسي ابقي فحضنك ع طول
شوشو: بس ؟
انا : واعمل معاكي كل حاجه بتحبيها وعيزاها
شوشو: كل حاجه كل حاجه
انا : ايوة كل حاجه
شوشو: راحت ماده ايدها ماسكة زبي
انا : اووف ايييه ده
شوشو: ده الي انت عايز تحطه جوة عندي
انا : اااه اوووف بالراحه يشوشو
شوشو: امسك نفسك يواد
وعماله تلعب ف زبي وتشد فيه وتنزل ع البيضان تقفش فيهم وانا روحي راحت لحد م جبت ف ايدها
شوشو: لحقت تجيب يواد
انا : مش عارف اول م بتلمسيني بس بجيب بسرعه
شوشو : اتعدلت وقلعت القميص وبقت ملط ونامت وحطت ايدها ع كسها
انا : اوووف انتي جميلة اووي يشوشو يبخته عمو احمد
شوششو: انسي عمك احمد دلوقتي انت ف حضن مراته ملط
انا :مش مصدق نفسي بدات احسس ع جسمها وامسك بزها وافرك فيه وهيا حاطه ايدها ع كسها لسه
شوشو :امممم برااحه امممم
انا : شيلي ايدك يشوشو
شوشو: ليهه
انا : عاوز اشوف
شوشو : تشوف ايه
انا: اللي انتي مخبياه
شوشو : ايوة هو ايهه
انا : اوووف كسك يشوشو كسك
شوشو: اااه اوووف وبدأت تدعك ف كسسها
انا " حطيت ايدي ع ايدها وشلتها وبدأت العب ف كسها انا وهيا كل اللي عليها احححح اهههه امممم
اووووف يصاصا ادعك كمان اووووف ايييي
بالراحه اوووف دخل صباعك في كس شوشو امك
انا بدات اولع من كلامها وبقيت بدخل صباعي وبطلع وهيا علي اخر هيجانها اهه احححح اهه يكسي اااه
قمت اتعدلت وبقيت فوقها زبي بين رجليها ونزلت علي شفايفها وهيا تجاوبت معايا وفتحت رجليها وبقينا نمص ونعض شفايف بعض ودخلنا في بوسىة اكتر من عشر دقايق لدرجة مبقتش قادرة تاخد نفسها
وراحت ماسكة زبي وحطاه ف كسها بايدها انا مبقتش مصدق وراحت حاطه ايدها ع ضهري وقافله رجليها عليا
وبتزق بايدها تدخلني وتطلعني ف كسها وكل اللي ع لسانها ااااه دخل كمااان ااااه يصاصا ااااه
اي رأيك في كس امك حبيبتتك انا ولعت وبقيت ادخل واطلع اوووي وهيااا كمااان ااااه اووووف
ادخل واطلع وهيا بقت تزوووم وتصوت امممم اييييي اححححح اوووووف احححححح اووووي كمااان كماااان
نيك كمان نيييك انا اتجننت بقيت اسرع اكتر لحد م حسيت اني مش قادر وهجيب انا هنزل يشوشو
شوشو: سيب نفسك اوووف اححححح ونزلت ف كسها وهيا كمان نزلت وبقي كسي مختلط بلبني وعسلها وزبي بدأ يرخي ويطلع من كسها
شوشو حطت صباعها ف كسها وتطلع من كسها وتفرش علي عانتها وبطنها وصدرها وتقولي شايف وصلتني لايه
انا : مش مصدق نفسي يشوشو
شوشو: انت بقيت راجل شوشو دلوقتي خد بالك وحافظ علي نفسك عشان شوشو متزعلش منك
انا : حاضر يشوشو ورحت بايسها من بوقها وتجاوبت معايا وبقت تمصمص شفايفي وقالت كفاية عشان متعلمش وعمك احمد ياخد باله
انا : حسيت اني اتدايقت وقلت لها هو هييجي يكمل
شوشو : اااه طبعا الراجل متغرب ومبيصدق يجي ياخد واجبه
انا : ممم طيب
شوشو: متزعلش يقلب شوشو انت بتنام مع امك دلوقتي ةلازم محدش ياخد باله ولا علاقتك تتاأثر باللي حواليك ولا علاقتي تتأثر باللي حواليا واولهم احمد جوزي
انا : حاضر يشوشو عشان خاطرك انتي
شوشو: قوم ناخد شاور بقي الفجر قرب خلينا ننام ساعتين قبل م احمد ييجي
انا : حاضر يلا
قمنا دخلنا الحمام ودخلنا تحت الدش ليفتني وليفتها وهارينا بعض تحسسيس ولعب ومصمصه ولعب ف كسها وزبي ولاقيت نفسي بحضنها وبمسكها من طيازها اووووووف
طيازها دي لوحدها حوااار ولحد الان كل الي عملته اني ليفتها ولعبت في الفلقتين لكن معملتش حاجه فيها
هيا راحت حضناني وانا رحت عادل زبي ف كسها وانا حاضنها ومسكتها من طيازها وبحسس عليها وبقولها تجنن يشوشو
شوشو : ايه دي الي تجنن يقلب شوشو
انا : التوته بتاعة شوشو
شوشو: قصدك طيز شوشو
انا : اوووووف طيز شوشو وبدأت انيك فيها تاني لحد م نزلت ف كسها وغسلنا وراحت نضفت كسها كويس عشان جوزها
وطلعنا لبسنا ونمنا وصحيت فطرت معاها ومشيت مستنتش جوزها اما ييجي عشان بدأت اغار منه
كده انتهي الجزء التالت يه رأيكم ؟
الاجزاء الجاية دمااا

الجزء الرابع
وقفنا الجزء اللي فات عند اما صحيت مشيت قبل م جوزها ييجي عشان بدأت اغار منه
المهم روحت البيت نمت نووم عمييق لدرجة امي بتصحيني بتقولي ايه انت مبتنامش هناك ولا ايه قلت لها لا بنام بس وحشني نوم سريري
قالت طب قوم عشان اخوك جي النهاردة عشان تستقبله، اخويا الكبير شغال محساب في بنك بس محافظة تانية وبييجي كل اسبوع يقعد يومين ويمشي
المهم قمت اخدت دش عشان افوق ولبست ونزلت استنيت اخويا لحد م جه دخلنا وطلع غير وقعدنا اتغدينا خلصنا اكل لاقيت شوشو بتتصل علي امي بتقولها ان احمد جوزها تعبان وجاي واخد برد من هناك وعازل نفسه
شوفي لنا الدكتور جارك ييجي يكشف عليه ليكون كورونا وقعدت تعيط امي قالت لها حاضر يحبيبتي هبعت احمد (اخويا) دلوقتي يشوفه وقفلت معاها وامي قالت لاخويا الحق ياحمد شوف دكتور .... كذا في البيت ولا لا
جوز بنت خالتك جي من السفر خلصان وشوشو قاعده تعيط الحقها يبني اخويا قام غير هدومه وطلع للدكتور لانه صاحبه راح ملاقهوش ف البيت لاقاه راح العياده
راح متصل ع امي وقالها خلي شيماء تجيبه وتيجي العياده قالت له كلمه الاول يبني عشان لو كورونا ميروحش يعدي اللي هناك
اخويا كلم صاحبه قاله لا خليه ف البيت وانا قدامي حالتين هخلصهم وهجيلك ع البيت مفيش نص ساعه لاقيناه جي اخدناه انا واخويا وروحنا هناك بيت شوشو
اخويا كلمها واحنا رايحين قالها الدكتور معانا وجيين ع البيت رحنا استقبلتنا ودخلت الدكتور لجوزها وطلعت تعمل حاجه للدكتور انا طلعت وراها لاقيتها هارية نفسها عياط
قلت لها متقلقيش بشوشو هيبقي كويس ودورر برد عادي قعدت تعيط رحت واخدها ف حضني ومطبطب عليها وزبي وقف من احساس انها ف حضني
اخويا راح منادي عليها يشوشو يشوشو سبتها وقلت لها خلاص متعطيش وتعالي نشوف الدكتور قال اي
رحنا الدكتور طمنها وقالها متقلقيش يمدام هو دور برد بس الاستاذ احمد الي بيتدلع عليكي شوية وقعدنا نضحك وانا كتبت له ع علاج ويومين ان .......ويكون احسن ولو في حاجه ف اي وقت كلموني ع طول
وشرب العصير ومشي واحنا فضلنا معاهم شوية واخويا قعد معاه يتكلموا ف الشغل والحسابات ومعرفش ايه وكلام كده انا مش فاهم هما بيقولوا ايه
رحت طالع بره وشوشو طلعت ورايا قلت لها اتطمنتي شوية قالت ايوة قلت لها متقلقيش هيبقي كويس ولو في حاجه كلميني هجيلك ع طول قالت ماشي يحبيبي
قلت لها ااه وحشتني حبيبي دي من امبارح مسمعتهاش ضحكت وقالت اتلم يلا
قلت لها انا متلم اهو لو محدش معانا هو ده بقي كان حالي قالت قليل الادب قلت لها بس بحبك
قالت اتنيل بصيت لعمك احمد ف الاجازة جه نام خلصان ضحكت قلت لها احسن خليه لحد ميسافر عشان ميلعبش بديلو وابقي العب انا لما يمشي وضحكنا
قالت بس بقي اتلم دلوقتي قلت لها طب اي حاجه تصبيرة قالت هزعل منك قلت لها مقدرش ع زعل شوشو وحطيت ايدي ع ضهرها ونزلتها بالراحه قالت ايدك لقطعهالك قلت لها فداكي اي حاجه يشوشو لحد م وصلت نهاية ضهرها وبداية طيزها
قالت يحيوان اتلم احنا مش لوحدنا قلت لها انتي مش سامعه عمالين يرغوا ولو حد قام هنحس بيه قالت طب شيل ايدك واقعد بعيد قلت لها هو انا عملت حاجه منا مؤدب اهو خالص وقرصت فردة من طيزها قامت قايله اااه اتلم يحيوان
قلت لها مش قادر ابعد عنك صراحة وبالذات طيزك دي كنز نفسي اتملكه قالت بعينك يقليل الادب
وسمعنا جوزها بينادي عليا قمت رحت له قالي ايه رحت فين قلت له منا قاعد مش فاهم حاجه من كلامكم يعمو فقعدت قدام التلفزيون
قال طب متقعد وتتعلم عشان تفهم قلت له لاا مبحبش شغل الحسابات انا كنت أدبي وضحكنا وشوية ومشينا
روحنا البيت لاقيت خالتي اماني عندنا سلمت عليها وقعدنا كلنا ف الصالة نتكلم ف حوارات ومعرفش ايه ومرة واحده الشيطان خبطني ع قفايا وقالي ولا مش دي الي كانت هتنضف شيماء وانت عملت بدالها
شوف احساسك كان اي وانت بتنضفها تخيل احساسها وهيا بتنضف اختها هل هيبقي زيك كده ولا عادي
قلت اووف وزبي وقف رحت مدارية بالمخده وقعدت اتخيل ف دماغي شكلهم وهما بيعملوا لبعض واحساسهم ايه وقلت لما اروح لشوشو هسألها ع الاحساس ده
اماني دي بقي بطل بجد الجسم الميلف ع اصوله طول بعرض كلها تضاريس فيها شبه من ريهام حجاج الممثله بس ع امكانيات اكبر شوية
طولها تقريبا 170 ووزنها فوق ال 80 وصدرها كبير وفخادها وطيازها اكبر حاجه فيها ،حاجه كده بطاية ف نفسها
شوية وروحت وانا قمت دخلت الاوضه بتاعتي واخويا جه نام ع سريره وكل واحد ماسك تليفونه وقاعد لاقيت شيماء منزله ستاتس واتس بتقول ادعوا لجوزي حبيبي
دخلت قلت لها لا وقعدت ارخم عليها وسألتها بتعملي اي قالت قاعده قلتلها وعمو احمد قالت نام وقالي خليكي بعيد عشان متتعبيش خايف عليا
قلت لها احسن بردو قالت انت حيوان ليه ده جوز خالتك قلت لها بس بياخد خالتي مني
قلت لها اماني كانت هنا ولسه ماشيه
قالت كلمتني كانت عاوزة تيجي قلت لها لا خليكي متجيش بالليل وابقي تعالي بالنهار
قلت لها شوشو بقولك ايه
شوشو: قول
انا :هو انتي بتنضفي ل اماني زي مبتنضف لك
شوشو : ليه ؟
انا : بسأل فضول جالي وهي عندنا قلت اسألك
شوشو : ملكش دعوة بأماني خليك ف شوشو
انا : طبعا ماليش دعوة غير بشوشو بس فضول
شوشو : ااه زي م بتعملي بعملها
انا : واحساسكم بيقي ايه وقتها
شوشو: عاوز توصل ل ايه يلا
انا : ولا حاجه فضوول بس
شوشو: مفيش احساس بنبقي همنا نخلص وخلاص
انا : بيبقي في نفس اليوم بردو ولا كل واحده ف يوم
شوشو: لا مش شرط ع حسب ظروف كل واحده
انا: مش فاهم
شوشو :انا مثلا بعمل كل شهر بعد الدورة مبتخلص او وقت م عمك احمد يلمح انه عاوزني لكن خالتك اماني علي حسب لان عمك اسامه بيطلبها كل فين وفين
انا :ازاي مش فاهم
شوشو:يعني وقت م عمك اسامه يطلب من خالتك انه عاوز ينام معاها هيا بتنضف بس مالهاش وقت يعني بيقعد بالشهر وزياده مبيطلبهاش
انا : وانتي اي الي عرفك
شوشو:انت عبيط يواد م اماني بتحكيلي
انا:وانتي بتحكيلها بردو
شوشو: م اوي عشان بخاف علي زعلها ان احمد بيطلبني وهي اسامه مهملها
انا :مهو الي عنده شوشو قمر زيك كده له حق الصراحه
شوشو: وخالتك قمر بردو ي واد بس عمك اسامه عشان عنده السكر ف صحته مش زي الاول
انا : ايوا فاهم
شوشو: ارتحت كده لما عرفت يقليل الادب
انا : هههه ارتحت يقلبي
شوشو: ابقي امسح الشات ده قبل م تنام
انا:حاضر متقلقيش
شوشو:يلا تصبح ع خير وقفلت
انا:فضلت افكر ف كلام شوشو وشكل اماني من تحت عامل ازاي وهل هيا بتبقي محتاجه زي شيماء كده ولا عادي بالنسبة ليها وزبي بقي يقف بمجرد م بشوف اماني وشيماء اي حد منهم
مسحت الشات بتاعي انا وشيماء ونمت
حلمت اني بتفرج علي شيماء واماني وهما بينضفوا لبعض وانا براقبهم من بعيد من غير م يشوفوا او يعرفوا واحتلمت بردو صحيت الصبح ريحة السرير لبن وهدومي كمان قلت اووف الحق اغير الفرشه قبل م امي تاخد بالها وفتحت الدولاب وغيرت
جبت ملاية وغيرتها وجبت غيار ودخلت استحميت وانا تحت الدش افتكرت لما كنت انا وشيماء تحت الدش سوا وزبي وقف وقعدت اتخيل انها معايا وضربت ع الموقف ونزلت لبني
خلصت لبست هدومي وطلعت البلكونه بعت لشيماء ع الواتس اي الاخبار قالت .... قلت لها عمو احمد اخباره اي النهارده قالت في تحسن
قلت لها امي بتقول هتجيلكم بعد العصر
قالت تشرف قلت لها وانا هاجي معاها قالت لا انت واد قليل الادب متجيش
قلت لها بقي كده يعني ماشي ماشي
قالت كلها يومين وتيجي لوحدك اصبر
قلت لها هو هيسافر ولا هيستني اما يبقي كويس
قالت يكره هنكف تاني لو في بقي كويس هيسافر لو لسه هيقعد يومين كمان لحد م يتحسن م هو يعيني هيروح هناك محدش هياخد باله منه
قلت لها ماشي يشوشو .... يخليكم لبعض يقلبي
قالت ويخليك ليا يحبيبي
قفلت معاها ونزلت لصحابي طبعا علاقتي بيهم قلت مبقتش اقعد معاهم زي الاول ولا انول معاهم وهما قالوا اي التغيير ده ومين واخدك مننا وقعدوا يبضنوا عليا شوية
المهم عدي اليوم والتاني ولاقيت شيماء بتقولي جوزها هيمشي بكره قلت لها بقي كويس قالت اه حتي اتحايلت عليه يقعد يومين كمان قال انا بقيت كويس وهسافر عشان الشغل من غيري بيقف
قلت لها بالسلامه هبقي اجييلك بكره اخر اليوم قالت تنور يحبيبي مستنيااك
طبعا قلبي بقي طاير اني هرجع لشوشو تاني يعني الدلع والحب والتحرش والنيك وكل حاجه اوووف مجرد التخيل بس بيموتني
رحت لها تاني يوم بعد المغرب لاقيتها لابسه بنطلون سترتش اسود وعليه بلوزة بيضه بنص كم ماسكين عليها اووي والبنطلون مأمبر طيزها اوي والكلوت باين منه لونه لبني اووووف
قالت مجتش بدري ليه قلت لها منا قايلهم اني هجيلك اخر اليوم ع اساس البيات وكده
قالت استنيتك نتغدي سوا وكلمت امك قالت انك اتغديت ونزلت لصحابك وسبت الموبايل يشحن قلت لها اه
قالت عمك احمد بيسلم عليك وقالي ابقي كلمي مصطفي خليه يجيلك يقعد معاكي بدل م تقعدي لوحدك بما انك بترتاحي ف قعدته معاكي
قلت لها بجد قالت ايوة هو الي قالي كده قبل م يسافر
قلت له يحبيبي يعمو احمد دلوقتي بس انا حبيتك جدا وقعدنا نضحك قالت م هو مفكرك مصطفي المؤدب بتاع زمان ميعرفش مصطفي بتاع دلوقتي
قعدنا نضحك قلت لها زمان ودلةقتي المهم اني حبيبته وخلاص
ورحت مقرب منها وقايلها وحشتيني يشوشو اوي قالت اتلم ياد انت جي سخن من بره
قلت لها انا لما بشوفك بس بيجيلي سخونية وضحكنا
قالت الف سلامة عليك اجبلك دكتور قلت لها انتي دكتورتي هنا هتخففيني دلوقتي
لاقيتها بدأت تسرح قلت اضرب ع الحديد
انا : يعني انا موحشتكيش
شوشو : هاا لا موحشتنيش
انا : احلفي كده
شوشو: لا موحشتنيش
انا : طب عيني ف عينك ورحت مقرب لها
بصت لي وعيني ف عينها وبقت تلف عينها وتبص لي وانا خلاص زبي واقف من بدري اصلا ورحت مقرب منها وبايسها من شفايفها بوسه سريعه سكتت وفضلت متنحه رحت بايسها تاني وطولت شوية
لاقيتها ريحت ع الركنه وفردت رجليها ع الارض بقي نصها فوق ونصها بره الركنه وكسها بان م البنطلون اووووف () لما بيبقي شكله كده انا بنطر لوحدي
قمت قايلها وحشتيني اوي ووحشني شفايفك يشوشو وضحكتك وعيونك وصدرك قالت اااههه قلت لها مالك
قالت مفيش قلت لها ووحشني حضنك وهيا امممم
ووحشني بتاعك ورحت حاطط ايدي ع كسها من فوق البنطلون وهيااا اااهه امممم والبنطلون بدأ يتبل ويعلم مكان كسها قت لها انتي تعبانه ولا ايه
قالت اووووووييييي من يوم مكنت معايا اووووف
قلت لها ومقلتيش ليه قالت مينفعش احمد كان هنا وكنت عامله حسابي انه هيريحني بس جه تعبان ومريحنيش
قلت لها يقلبي لو اعرف مكنتش سيبتك تعبانه كده وفضلت العب ف كسها وادخل صوباعي من فوق البنطلون () واشد عليه البنطلون وهيا كل الي عليها اححح يمصطفي كسسسي نااار انا بقيت نار اكتر منها وبالذات لما بسمع منها الالفاظ دي
لان العلاقة عمرها م كانت فيها لفظ خارجي تخيل دلوقتي الالفاظ عاملة ازاي حاجه اووووف يعني
قلت لها نار هطفهولك يشوشو وطلعت ع صدرها امسكه من فوق البلوزة لاقيت الحلمات واقفين ف السنتيانه نااار قلت لها مش انتي بطلتي تلبسي سنتيانه ف البيت قالت معاك بس
قلت لها طب اقلعيها خليني اشوف بزاز شوشو راحت عادلة ضهرها وقالعه البلوزة وبدأت تفك السنتيانه اووووف ناااار خلعتها من هنا انا نزلت عليها من هنا مصصص ولححسسس ورضاعه وهيا غمضت عينها وسندت راسها ع الركنه واشتغلت مممم
اوووووف اااههه اححححح بالراحه ع بزييي اووووف يصاصا ارضع بز شوشو حبيبتك ارررضع كمان كماان اااه احححح
انا هجت وزبي حسيت انه ع اخره قلت لها تعالي ندخل جوة بقي قالت مش قادرة خلينا هنا وشغل التلفزيون وعلي الصوت
قلت لها اووووف ف الصاله يشوشو قالت ف كل حته يقلب شوشو المهم تريح شوشو
اانا اوووووف هريحها اوووي هريحها جامد وبلعب ف كسها لاقيت صوتها بدأ يطلع
قمت مشغل التلفزيون وفتحت قناة اكشن ومعلي الصوت ورجعت لها لاقيتها زي م هي نايمة رحت مقلعها البنطلون وسبت الاندر نزلت الحس ف كسها من فوق الكلوت وبقي كله مياه من كسها وهيااا اوووف يصاصا
اااهه يحبيبي اااهه عمري محسيت الاحساس ده مع احمد من يوم م اتجوزت قلت لها مش هتحسيه غير مع جوزك مصطفي ونزلت كملت لحس وهيا راحت كاتمه بوقها ب ايدها ومصوته وجابت ميتها بكمية كبيرة والكلوت كله بقي مياه والركنه مكانها اوووووف
قمت قلعتها الكلوت منظر كسها بميته وهو بيلزق جاامد نيييك قلت لا كسك يجنن يشوشو يجنن اوي اووووف ونزلت العب فيه بصباعي ووطيت اشم الي نزل منها كان اول مره اعمل كده
لاقيت ريحته كويسة وحطيت طرف لساني ع كسها لاقيتها اااااه
قلت لها اهدي قالت كمل مش قادرة بياكلني ناااار جواه اووووف
نزلت الحس ف كسها وافتحه ب ايدي وحاجه منتهي الهيجان لحد م بقت تنهج بسرعه وتقول كمل كمل هجيب تاني كسي هيجيب وراحت قافله رجليها ع راسي ومغرقاني بميتها زي متكون عملت حمام مياه وريحتي بقت ريحتها وكل ده زبي ملمسش كسها لسه
قلت له شوشو كفاية كده هنا تعالي اوضتنا جوة عشان لالسه بدري قالت صدقني مش قادرة اقوم
قمت سندتها ورحت شايلها اوووووف ع الاحساس وانا شايل الي مربياني و ف مقام امي ملط قدامي دخلت الاوضه وشغلت النور الهادي ورحت قالع هدومي وطالع عليها لاقيتها بتقولي استني دلوقتي تعالي قمت رحت جمبها لاقيتها اتعدلت ومسكت زبي
واكنها بتضربلي عشرة انا طرت من الاحساس وغمضت عيني وبقيت انا الي بتأوة مجرد احساس ماسكة ايديها احساس ابن متناكة
وراحت ماسكاه جامد وبصه ف عنيا ونزلت براسها ع زبي قلت لها هتعملي ايه قالت هرد لك الجميل بتاعك
وراحت مطلعه لسانها ولامسه زبي انا زبي بقي لونه احمر ددمم
قلت لها اااه وهيا فضلت تلعب بلسانها ف راسه وتفتح راسه وتدخل لسانها وانا اكني اتكويت اوووف ع الاحساس وبدأت تدخل راسه ف بوقها
وانا اووووف اااححح يشوشو هموت منك ااااه
وهيا شغاله مص فيهه جامد لحد م حسيت اني هنزل وغمضت عيني وبعدت راسها وجب لبني علي صدرها ورقبتها ونمت ع ضهري مش قادر اتحرك
راحت قايلالي فرهدت مني قلت لها لا بس اول مره اطير كده وانا معاكي قالت ومش اخر مرة بس استحمل انت
وراحت نايمه فوقي بقيت انا الي تحتها وفضلت تبوس فيا وانا بحضنها وبشدها عليا عاوز زبي يدخل فيها وهيا ترفع وسطها وطيزها عشان مدخلوش وانا هموت لحد م وصلت طيزها وشدتها عليا ف حضني بقت نايمة عليا وزبي ع شفايف كسها وايدي علي طيزها
بشد الفلقتين وبدأت احط صباعي بين الفلقتين اخخخخخ لاقيتها راحت شخره اخخخخخخخخخ ااااه طيزي
انا ولعت وبدأت ازود اوووووف وهياااا راحت سايبه نفسها خالص وانا بداأت العب ف طيزها قالت اااه اييي دهه
اول مرة اجرب كده قلت لها بجد يعي عمو احمد مجربش يعمل كده وبحط صباعي ع خرمها قااالت اححححح لااا مجربش اووووف انت بتعمل ايه يخربيتك
اااييي اووووف طيزي ي مصطفااا ااااههه ايييي
قلت لها مش قادر اقاومها يشوشو من يوم مشفتها طيزك تجنن اوووي انتي كلك ع بعضك تجننني اووووف
ورحت قالبها ونايم فوقها ونزلت ابوس واعض ف شفايفها والحس رقبتها وهيا غمضت عينها وراحت مني ونزلت كملت لحس ورضاعه ف صدرها وحلمتها
ورفعت بزازها ولحست تحتهم احساس ابن متناكة لما بتكون نايم ع حد زي شوشو كده بالنسبالك امك او خالتك حاجه اححاا
كملت لحس ونزلت ع بطنها وحوالين سرتها وشعرتها بدأت تطلع وتشوك قلت لها شعرك بدأ يطلع
قالت ااهه وانا مكمل لحس لحد منزلت لكسها فتحته ب ايدي وحطيت لساني راحت امممممم ااااههههه ورحت ماسك زبي وباله من ريقي وحطيته ع اول كسها لاقيتها بتزق نفسها عليه
رحت ماسكة وفاتح كسها ومدخله هيا قالت اااه وراحت حضتاني وانا فضلت بقي طالع داخل ف كسها وهيا اااه يكسي اااهه
ااهه يمصطفي اااه يقلب امممك اوووف نييك كمان نيييك امك حبيبتك انا ولعت من كلامها وبقيت اسرع اوووي اوووي وامسك ف بزازها واقرص حلماتها وانا بنيك ف شوشو فضلت بتاع ربع ساعه وكان اول مرة مجبش بسرعه معاها كده وده كان عشان هيا زلت اللبن ف الاول بمصها
وعرفت بعد كده انها بتعمل مع جوزها كده عشان ينيك فيها اطول فترة ممكنه
فضلت مكمل نيك فيها لحد م خلاص هجيب وطيت مسكت فيها جامد وقلت لها هنزل يشوشو قال ف كسسسيي يصاصا كملل ااااه اروووييه كمل نيييك اووووف
لحد م جبت لبني كله ف كسها اووووووف ونمت فوقها وخدتني ف حضنها وزبي رخي وخرج من كسها وخرج معاه لبني
قلت لها انتي اجمل حاجه عيشتهها يشوشو بحبك اوووي قالت انت بهدلتني وبهدلت كسي
قلت لها بحبك اعمل ايه قالت انت عملت معايا الي احمد معملهوش قلت لها انا صاصا حبيبك مش احمد وسه هتشوفي صاصا هيعمل ايه معاكي
كانت الساعه وصلت 10 ونص قالت يالهوي بقالنا ساعتين يخربيتك مش قادرة اقوم نمنا جمب بعض ملط شوية اخدنا نفسنا شوية وبعدين قمنا عشان ناخد دش
قالت تعالي ناخد دش عشان نعمل عشا وناكل قلت لها لا بلاش دش دلوقتي خلينا ناكل الليل لسه طويل مش هندخل ناخد دش كل شوية قالت وانت ناوي ع ايه تاني وضحكت قلت لها مش عارف خليها لظروفها ودخلنا المطبخ نعمل العشا سوا
وطبعا ملط زي ماحنا وشكلها يجنن وهيا ماشيه ملط وبزازها بتتهز مع الحركة يمين وشمال وطيزها كمااان اوووف واما توطي وطيزها تفتح وكسها يبان من ورا حاجه اححح خالص لاقيت نفسي بدأت اهيج تاني زبي وقف وشافته قالت ينيلك انت لحقت
طب اقعد ناكل الاول هتضيع صحتك يمنيل وقعدنا ناكل ونأكل بعض وطبعا مبطلنا بوس ورضع وتحرش ببعض وتمسك زبي وامسك كسها واحط صباعي جواه وهياا تتلبون اااه كسي يواد وانا زبي بيشد اكتر قلت لها مش قادر قومي ندخل الاوضه قالت لا
كفاية دلوقتي استني شوية عشان متهبطش مني وكملنا اكل ودخلت لبست قميص ع اللخم وجابت لي عباية رجالي من بتوع جوزها لبستها ع اللحم وقعدنا قدام التلفزيون وشوية المسها شوية تلمسني واكتر حاجه تولعني لما تخليني قاعد تروح ماسكة زبي من ع الهدوم
اووووووف يخربيت جنانك يشوشو
شوشو: انت شفت حاجه استحمل للاخر بقي
وقامت رافعه القميص بتاعها وقاعد ع حجري وزبي واقف تحتها ووشها ف وشي ودفست وشي ف صدرها ورحت عادل زبي ف كسها واشتغلت نيك فيها وهيا ااااه ااااه اووووف بالراحه اااهه كسسسي اااه
كماااان يصاصا كماان ريح شوشو حبيبتك ريحها اووووف احححححح
ورحت ماسك طيازها ب ايدي الاتنين وهيا بقت طالعه نازلة وايدي راحت ع خرم طيزها اول م بلمسه هيا بتتنفض ةتشخر وبقت اخخخخخخخخخخ احووووو يخربيت امك طيييزي
قلت لها هموت عليها قالت لا طييزي لااا خليك ف كسيي
قلت لها مرة واحده بس قالت لا ولا مرة محبتش ازعلها وقلت هييجي وقتها وكملت نيك فيها لحد م جابت شهوتها وانا جبت ف كسها وراحت حضناني ووشي وسط بزازاها واعصابها سابت خالص ونمنا مكاننا ف الصالة صحينا الصبح لاقينا نفسنا عريانين زي م نمنا قعدنا نضحك
قالت يخربيتك مش قاردة اقوم انت بهدلتني امبارح قلت لها انتي الي بهدلتيني يشوشو
وقمنا دخلنا الحمام واخدنا دش وحاولت معاها لاقيتها تعبانه ف سبتها ترتاح وليفتها وليفتني بتحسيس وتقفيش وخلاص من غير نيك وطلعنا لبسنا وعملنا فطار واستمر الوضع كده يوميا
بكده انتهي الجزء الرابع
اي رأيككم لحد الآن ؟

الجزء الخامس 22-2-2022
وقفنا المره الي فاتت عند اما علاقتي بشيماء اتطورت وبقت اكتر من المتجوزين وبقت هيا الي بتطلب مني العلاقة اكتر بس بردو كانت حاطة حاجز ف حجات معينه وهي اني المسها ببتاعي من ورا ( طيزها )
كانت خايفه وبتزعل لما بحاول المسه بيه من ورا مع اني قلت لها هلمس بس بس بتخاف ل مقدرش امنع نفسي وادخله ف مكنتش بحب ازعلها وبقيت بلبع بصوابعي ولساني وكده من غير م زبي روح ناحيتها
واستمر الوضع كده يوميا اكل ونيك وحمي ونوم ده اليوم بتاعنا لحد م جوزها ييجي م السفر يكمل عليها اليومين الي هيقعدهم وانا اروح بعد م يمشي وهكذا
لحد م ف يوم قالت لي ان مش هينفع ننام مع بعض وكده الفترة دي بقولها لي قالت تعبانه ومش هينفع قلت لها طيب خلاص نريح النهارده قالت لا الاسبوع ده كله قلت لها لي كل ده فهمتني انها عندها الدورة ومينفعش وغلط
عشان هيضرها ويضرني وفهمت كده من وقت للتاني بنقضيها بوس واحضان وتحسيس بدون م اروح عند كسها وكنت بهري طيزها ضرب وتفعيص لحد م كانت صوابعي بتعلم عليها
وف مرة واحنا قاعدين اماني اختها اتصلت عليها
ودار الحوار التالي
اماني:ازيك يبت يشوشو وحشاني
شوشو:انتي اكتر يحبيبتي عاملة ايه
اماني:كويسه يروحي انتي اخبارك
شوشو: كويسه يروحي اخبارك واخبار العيال
اماني:كلهم كويسين بيسلموا عليكي
شوشو:سلميلي عليهم كتير حبايب خالتو
اماني:حاضر يقلب اختك ، بتعملي ايه ؟
شوشو:ولا حاجه قاعده كنت بكلم احمد ولسه مخلصه معاه وانا وصاصا قاعدين قدام التلفزيون
اماني:هو عندك ، سلميلي عليه
شوشو: حاضر يحبيبتي بيسلم عليكي كتير
اماني:عيزاكي ف موضوع
شوشو: أؤمريني يحبيبتي خير
اماني: خليكي بعيد عن مصطفي
شوشو:حاضر ثواني وراحت مشاورة ليا اسكت ف سكتت، خير يحبيبتي
اماني:عوزاكي تعدي عليا بكره شوية
شوشو:فهمت قصدها وابتسمت ، اعدي عليكي امتا ؟
اماني:الصبح او بعد م تخلصي شغلك بس قبل العصر عشان العيال هيكونوا ف مدارسهم
شوشو:هههه هو الراجل رضي عليكي ولا ايه
اماني:انا عارفه ياختي لاقيته بيقولي الصبح ان العيال رايحين عيد ميلاد صاحبتهم وبيقولي اي رأيكقلت له خليهم يروحوا يغيروا جو لاقيته بيقول طب واحنا مش نغير جو زيهم وقعدوا يضحكوا
شوشو:ههههههه فرصتك وجت لي يبت ، العيال مش موجودين اهو تاخدوا راحتكم مع بعض شوية
اماني:ياختي اتنيلي منتي عارفه الي فيها ضغط وسكر وشغال بالحبوب وبيصعب عليا وبيتعب
شوشو:معلش ينونا اهو احسن من الركنه وقعدوا يضحكوا
اماني:يخيبك بت انا غلطانه اني بقولك حاجه
شوشو:ههههه خلاص يقلبي هعدي عليكي متقلقيش مناش بركة الا ب اسامه ده يوم المني وضحكت
اماني:حاضر بس اما تجيلي
شوشو:جيالك يقلبي حاضر
خلصوا المكالمة ولاقيت شيماء بتضحك وبتقولي اهو عمك اسامه الروح دبت فيه وقعدت تضحك
انا: وهيا عيزاكي ليه
شوشو:عايزه تعمل حملة نضافه العيد بتاعها قرب وتضحك
انا:ههههه طب مقمتيش تكلميها لي بعيد
شوشو:منا كده كده كنت هقولك ع الي هيحصل ف كسلت الصراحه
انا:هتروحي لها امتي
شوشو:مش عارفه ممكن اخلص شغل واعدي عليها
انا: طب م تخليها هيا الي تجيلك هنا وخلاص مش لازم تروحي لها
شوشو:وانت مالك انت تيجي ولا اروح لها
انا:منا هقعد اتفرج ضحكت
شوشو:اتلم يقليل الادب عاوز تتفرج علي ايه
انا:ع الي هتعمليه ل اماني
شوشو:منت عارف انا هعمل ايه
انا:عارف بس اتفرج اشوفك بتعرفي تعملي ولا لا
شوشو:هبقي اجرب عليك عشان تشوف بعرف ولا لا وضحكنا
انا:لا لا مش عاوز خلاص
شوشو:متجرب ياخي
انا:لا خلاص شكرا
شوشو:قليل الادب عاوز تتفرج ع خالتك
انا:عشان يبقي شوشو واختها
شوشو:اتلم يامعفن
انا:بكلمك جد م تخليها تيجي هنا نفسي اشوفك وانتي بتعملي لها وبدأت اقرب منها واحسسس علي فخادها
شوشو:وانا لو جبتها هنا هتقف تتفرج ازاي لا طبعا عاوز تفضحنا
انا:هنتصرف وافقي انتي بس وهاتيها هنا واحنا نشوف حل وايدي بتلعب ف فخدها رايح جي
شوشو:لا مش هجيبها مش ناقصه فضايح خلي الطابق مستور
انا:متخافيش مش هتشوفني ولا هتحس بيا وهنتفق انا وانتي ازاي اشوفها
شوشو:لا بردو مش موافقه
انا:قربت منها وبدأت ابوس ف شفايفها واقولها وحياتي عندك يشوشو وهيا مغمضه ورجعت راسها لورا وانا ابوسها وبعدين اقولها ها قلتي اي وهيا مبتردش خالص لحد م قرصتها ف فردة بزها
شوشو:ااااه يحيوان براحه وجعتني
انا:منتي سرحتي ومبترديش عليا
شوشو:عاوز ايه ؟
انا:خلي اماني يجي تعمليلها حلاوة هنا
شوشو:وبعدين يعني
انا:هتفرج انا بقي وانتي بتعملي لها
شوشو:لا بتحلم انسي
انا:طب قوليلي بس هيا مجتش تعمليلها هنا قبل كده ؟
شوشو:لا جت كتير
انا:طب كويس اهو يعني مش هتعترض
شوشو:لا بردو
انا:طب كنتوا بتقعدوا فين وانتوا بتعملوا ؟
شوشو:ف الاوضه بتاعتي او بتاعتك
انا:طيب نفكر الاول لو جت انا اقدر اشوفها ازاي ولو نفع كلميها تيجي
شوشو:كانت رايحه من تحسيسي وتقفيشي لبزازاها من فوق الهدوم اووووف انت زنان ومش هتسكت الا اما تودينا ف داهية وتفضحنا
انا:مفيش فضايح ولا حاجه قومي نشوف كده ازاي اقدر اشوفكم
شوشو:هتعمل ايه ؟
انا:ولا حاجه هنبص ف الاوضتين ونشوف انهي مكان ينفع اشوفكم فيه من غير م تاخد بالها
شوشو:لا طبعا ف كلا الحالتين هتاخد بالها انت عبيط
انا:بس قومي مش هنخسر حاجه
شوشو:اوووف زنان وقاكظت ماشيه معايا دخلنا اوضتها
انا:بتقعدوا فين ف الاوضه
شوشو:زي م انا قعدت وانت عملتلي او ع الارض
انا:وقعدت الف ف الاوضه عشان اشوف مكان اقدر اشوفهم فيه ويكون متداري ملقتش
شوشو:مش قلت لك
انا:طب تعالي نروح الاوضه التانية
شوشو:تعالي ومشينا لحد الاوضه التانيه طبعا كانت اوسع عشان مفيش ***** وسريرين فاضيين ودولاب وتسريحة وبلكونة
انا:هتقعدوا فين لو عملتوا هنا ؟
شوشو:يممكن ع الارض ف الحته الفاضيه بين السريرين او هنا ع السرير
انا:طبعا فكرة اني ادخل الدولاب صعبه لان كده اي حركة هتفضح ف قلتلها تعالي وفتحت شباك الاوضة الي بيطل ع البلكونه
شوشو:هتعمل ايه ؟
انا:ثواني بس وطلعنا البلكونة ، اول م طلعنا رحت عامل ستاير البلكونة عشان محدش يشوفنا واحنا ف البلكونة وهيا كانت بلبس البيت بردو
قلت لها لو سبنا الشباك مفتوح او عملنا فاتحه فيه وقفلتي البلكونة عليا من جوة هيا عمرها م هتحس بحاجة وانا كده كده الستاير مغطياني بره
شوشو:انت اتجننت عايزنا نفتح الشباك وانا بنتف لها انت عبيط
انا:لا طبعا هنخليه مقفول بس ممكن نعمل فاتحه ف الشيش تكون كاشفه الاوضه او الجزء الي هتقعدوا فيه
شوشو:لا طبعا انا بقول تشيل الفكرة دي من دماغك خالص احسن
انا:استني بس ، ادخلي انتي جوة كده واقعدي م كان هتعملوا سواء ع الارض او ع السرير
شوشو:وبعدين
انا:ادخلي بس وانا هقولك ؟
شوشو:طيب ودخلت الاوضه وانا واقف ورا الشباك بحاول اشوف مش عارف
انا:تعالي يشوشو كده
شوشو:جت لي وقالت ها
انا:قلت لها احنا نفتح فاتحه ف الشيش مجرد م احط عيني عليه بس اقدر اشوف ومش هيكون كبير
شوشو:قالت صعب وهنكسره كده ومعرفش ايه
انا:هنحاول عرفنا عرفنا معرفناش خلاص هنحاول بس
شوشو:اما نشوف اخرتها معاك
انا:دخلت المطبخ وجبت مفكات وحاولت اخرم ف الشيش اخد مني وقت طويل بس خرمت حته ف الشيش من الجنب مكنتش كبيره اوي وناديت عليها تعالي كده
شوشو:جت شافت الفتحه قالت ينيلك انت هببت ايه ؟
انا:اي رأيك مش باينه خالص اهي
شوشو:طب استني ادخل كده وشوف هتشوف ولا اي ودخلت الاوضه وقعدت ع الارض
انا:كنت شايف جزء بسيط من قعدتها ف قلت لها روحي كده ع السرير
شوشو:حاضر راحت ع السرير كان ظاهر شوية بس
انا:روحي ع السرير التاني بحيث يبقي ف وش الشباك
شوشو:راحت ع السرير ف ظهر السرير كلها
انا:كويس اوي هوسع الفتحه سنه بسيطة ويبقي كده تقعدوا ع السرير
شوشو:بصت ف الفاتحه ف لقت السرير ظاهر قدامها قعدت تضحك وقالت انا مش عارفه بسمع كلامك ازاي تعمل ده تخيل بساعدك تشوف اختي عريانه ايه الجنان ده
انا:اووووف انتي بتغاري ولا اي يشوشو وحطيت ايدي ع طيزها
شوشو:اتلم يحيوان احنا ف البلكونه
انا:الستاير مش ظاهرة حاجه
شوشو:استني ندخل جوة ودخلت
انا:وسعت الفاتحه سيكا ودخلت لها
شوشو:خلصت
انا:ايوة خلصت كلمي اماني بقي قولي لها تعالي هنا قبل م تنام يلا
شوشو:مسكت الموبايل وكلمت اماني وفتحت الاسبيكر طبعا زي المرة الي فاتت
اماني فتحت وقالت الوو
شوشو : صحيتك يحببتي
اماني لا يحبيبتي صاحيه
شوشو : بقولك ايه م تيجي انتي الصبح وخلاص
اماني : خير في حاجه ولا اي ؟
شوشو : لا يقلبي مفيش بس الدورة عندي وانتي عارفه بتتعبني ف ممكن مقدرش انزل الشغل بكرة
اماني : مصطفي بينزل امتي ؟
شوشو: هوزعه انا الصبح واكلمك
اماني :خلاص يقلبي هجيلك الصبح وقفلوا مع بعض
انا زبي بقي زي الحديد من الموقف والتخيل الي هشوفه الصبح
شوشو: ارتحت كده
انا:لسه هرتاح اما اشوفكم ههههه
شوشو:خد بالك بقي ومتعملش حركة كده ولا كده ومتنساش شبشبك ف الصالة خده معاك وموبايل تعمله صامت عشان ميرنش وانا هقولها اني وزعتك تجيب حاجه او نزلت لاصحابك
انا:اشطا يقلبي
شوشو:يلا قوم نتخمد بقي
انا:م لسة بدري
شوشو:اخلص يلا قوم نام حسيتها متدايقه كده
انا:مالك يشوشو زعلانه ليه ؟
شوشو: مش زعلانه
انا:لا زعلانه
شوشو:مفيش خلاص
انا:لو مش عايزة خلاص انا مش عاوزك تكوني زعلانه
شوشو:وانت هتستفاد ايه م الي هيحصل بكرة
انا:عاوز اشوف احساسكم وانتوا بتعملوا كده
شوشو:انا هعملها مش هعمل انا
انا:عارف عاوز اشوف احساسك انتي وخالتي ايه
شوشو:طيب ووججت وشها الناحية ونامت
انا:قربت منها وحضنتها من ورا
شوشو:اتهد ونام
انا:هناام هو انا عملت حاجه ولزقت فيها اوي وزبي بقي بين رجليها ناحية كسها
شوشو:لم نفسك ونام
انا:طب متزقيش هنام اهو
شوشو:اتخمد
انا:ت ع خ
شوشو:ردت عليا ونامت
صحينا الصبح ع 9 كده قمنا فطرنا ودخلت اخدت دش وانا رحت ليفت ضهرها وطبعا مبطلتش تقفيش فيها وخلصنا ولبست وكلمت اماني قالت لها مصطفي نزل وقدامة ساعتين لحد م ييجي مستنياكي وقفلت معاها
انا لميت حاجتي ودخلت البلكونة واستنيت خالتي جت قعدوا شوية ف الصالة وبعدين اماني قالت لها هنقعد فين
شوشو: خليكي ف الاوضه التانية تراوة عن دي وعشان الحلاوة متسيحش بسرعه انا زبي راح شادد م الكلام
اماني دخلت الاوضه وشغلت النور وحطت الحاجه الي ف ايديها ع السرير وبتبص ف المراية شايف نصها بس وراحت داخلة بين السريرين وبدأت تقلع هدوما
كانت فكت الطرحة بره راحت رافعه العباية الي لبساها انا كنت ولعت اكتر
عمري م تخيلت اشوف حد من قرايبي بطريقة وحشة وافكر فيهم بالطريقة دي دلوقتي بقيت بنام مع خالتي وبشوف اختها وهيا بتقلع هدومها
المهم قلت العباية كان تحتها تيشرت نص كم بامبي وبنطلون اسود والتيشرت جوه البنطلون وطيزها ليا اوووف اول مرة اشوف خالتي اماني كده باللبس ده وجسمها فتااك الصراحه
عندها تقريبا 41 سنه وعندها بنتين وولد اكبرهم ف 1 جامعه والبنتين واحده ف 1 ث وواحده 2ث والجسم كيرفي امكانيات ف كل حاجه صدر وفخاد وطياز حاجة كده مدملكة ف نفسها
خرجت بره شوية ودخلت هيا وشيماء قالت لها شو\غلي المروحه وشغلت المروحه وكانت كلها عرق وراحت تقعد ع الارض
شيماء قالت لها خلينا ع الرسرير عشان ضهري تاعبني م الدورة وقاموا قعدوا ع السرير شيماء فتحت الكيس وبدأت تجهز الحلاوة وخالتي قاعده ع السرير وفاتحين موضوع بيتكلموا فيه
وشيماء قالت لها يلا راحت خالتي رافعه التيشرت الي لبساه واحااااااااااااا
جسم ابيض اوووووي وصدر ملبن طررريييي اوووي عليه سنتيانه نبيتي شاده اوي ع صدرها وتحت باطها شعر اوووووووووف
انا مكنتش بحب الحجات دي خالص والشعر بقرف منه بس بقيت اما بشوفه عليهم بهيج اكتر من يوم شيماء
الموقف خلي زبي يقف اوووووي وبقي ناااار ودماغي وقفت معااااه ازاااي بيقعدوا ملط قدام بعض كده ومبيهيجوش ع بعض اووووف
المهم شيماء قالت لها نبدأ ب ايه قالت لها دراعي الاول وبدأت تعمل دراعها وشكل صدرها بيتهز مع الحركة نااار اوووي
وشيماء خلصت ايديها وراحت خالتي رافعه دراعها وشيماء دخلت ع باطها اوووف ع الهيجان وبدأت تتوجع
وشيماء تقولها سايبه نفسك معفنه كده ليه
اماني: هعمل لمين يعني
شيماء : لنفسك بدل م كل مره تسيبيه يعشش كده وتتوجعي نه
اماني : ياختي مبقاش ليا نفس لحاجه وشيماء تشد واماني اهه بالراحه يبت وانا زبي كان بينقط م الهيجان الي وصلت له
قعدوا بتاع نص ساعه ف شعر باطها وبعد م خلصت جابت لها المراية تشوف نفسها اوووف حاجه ناار ومكان الحلاوة احمر ددمم وباطها بقي احمر اوووي
قامت اماني وراحت قالعه البنطلون اخخخخخخخخخخخخخخخ احححححححح
لابسه كلوت بيج وشفايف كسها باين انهم تخان وفي شعر طالع م الكلوت كسم الهيجان الي وصلت له وقتها عاوز اخرج انط عليهم الااتنين
شيماء قالت لها حطيتي المخدر قالت لها اه اما كلمتيني قمت حطيت وبدأت تنتف شعر رجليها وهيا بتتوجع خلصت رجل ودخلت ع التانية وانا ف قمة هيجاني لحد م خلصت الرجلين شيماء قالت لها اتشربي شوية انا ضهري وجعني
وقعدوا يتكلموا واماني ف وشي سانده ضهرها ع الحيطة ومربعه رجليها ولابسة كلوت وسنتيانه بس ع الجسم الابيض الي بقي احمر م الحلاوة بقي يجنن
وشيماء لابسه قميص بيتي عامل زي الكت كده بس مش كت وواصل تحت ركبتها سيكا وتحته كلوت بس م لابسة سنتيانه
وانا شايفهم الاتنين قدامي وشيماء فين وفين الاقيها بتبص ناحية الشباك وهما بيتكلموا عادي وانا كل م بفتكر انها شيفاني بتفرج عليها و ع لحم اخواتها بولع اكتر
قامت شيماء قايله لها يلا قبل م الواد مصطفي ييجي احنا طولنا معرفش انك سايبه نفسك تعفني كده
وراحت اماني رافعه رجليها وقالعه الكلوووت
انا نطرت م الموقف وزبي نطر طبعا كنت مطلعه م البنطلون
وشفت كس اول مر اشوفه ف حياتي مش زي بتاع شيماء لا كان مقلبظوتخين وشفايفه تخينه وفيه جلد اكبر من شيماء وراحت فاتحه رجليها وشيماء نزلت تفرد ع كسها وتشد وانا بهيج واولع وصوتتها بدأ يطلع ايي براحه يشوشو
وشوشو ترد عليها براحه كتر من كده اعمل ايه وتشد وهيا تتوجع اووف اييي
وفضلوا علي كده بتاع تلت ساعه لحد م بدأ يظهر كس اماني من غير شعر طبعا كان احمر وفي غمقان سيكا وراحت نايمة ع ضهرها وفاتحة رجليها اكتر شيماء بتعملها الشفايف والحته الي تحت كسها وقبل طيزها كسم الحلاوة والهيجان
واماني تصوت من ايدها ومره واحده راحت قايله لها وسعي ادخل الحمام اجيلك
شيماء: ياختي اقعدي خلينا نخلص هيا اول مره يعني انا مفهمتش اي قصدها وقتها وكملت عمايل راحت اماني مصوته ومنزله مياه زي الحمام ومغرقه شيماء والسرير انا وقتها كنت نزلت للمرة التالته وانا بتفرج بس
شيماء: يخربيتك غرقتيني ، مش نقطتين كل مره
اماني: سوري يقلب اختك غصب عني محستش منتي عارفه اني بنزل كتير
شيماء :ولا يهمك يقلب اختك خلاص خلصنا اهو وقومي اتشطفي
كملت تنضيف فيها وراحت اماني واخده وضع ابن متناكة ع ركبها وبقت طيزها وكسها كلهم ف وشي اححاااا
وشيماء عملت الخط الي داخل ع طيزها واول طيزها من اخر ضهرها موقف ابن متناكة كله هيجان ومتعه وهما ذات نفسهم هيجانين والدليل ع كده الي نزل من اماني ولاقيت حاجه صغيرة طالعه من كسها زي حباية كده عرفت بعد كده من شيماء انه اسمه الزنبور
المهم خلصوا وقعدوا شوية وشيماء قالت لها قومي يلا اتشطفي قامت اماني لابسه السنتيانه بس وطيزها بتترج يمين وشمال بجسمها الابيض الناعم كنت هموت واشوف صدرها
قامت دخلت الحمام رحت باعت لشيماء ع الواتس مش قادر يشوشو هموت
شيماء بعد شوية : اتلم يلا مش عاوزه فضايح
انا:هي راحت فين
شوشو:بتستحمي
انا:اووووف الباب مقفول
شوشو:باب ايه ؟
انا:الحمام
شوشو:ااه مقفول
انا:طب انا هخرج ع اساس اني لسه جي من بره
شوشو:لا اوعي هيا كلها شوية وهتمشي
انا:هطلع مش هعمل حاجه وانتي افتحي باب الشقه بالراحه وانا هضرب الجرس ع اساس اني جي من بره وخلاص وهيا كده كده ف الحمام
شوشو:مكنتش موافقه لحد م ااقنعتها وطلعت لاقيت هدوم اماني ع السرير وقعدت اشم ف عرقها وف كلوتها ومكان المياه الي نزلت منها ع السرير وزبري قدامي ع اخره
وطلعت ضربت الجرس وشيماء قالت حاضر جاية وقالت مين قلت لها مصطفي قالت ثواني ع اساس انها هتدخل تلبس حاجه قال يعني مبشوفهاش كده
وراحت ع الحمام قالت لاماني مصطفي جه وبيضرب الجرس خدي بالك وانتي طالعه
قالت لها طب افتحيله وهاتيلي الغيار بتاعي من جوه
كانت هيا فتحت لي طبعا وراحت جابت لها الكلوت والتيشرت والبنطلون وادتهم ليها بقولها مين الي هنا قالت خالتك اماني جوه ف الحمام
قلت لها ماشي واستنيتها طلعت كانت لبست الهدوم بتاعتها وعليهم اسدال من بتاع شوشو بس كان ماسك عند صدرها وطيزها لانها اعرض من شوشو بكتير م المنطقتين دول
وسلمت عليا وباستني وقعدنا نتكلم وانا هموت م الهيجان الي قدامي دي كانت من شوية ملط بتنتف كسها اوووف
قعدت ارخم عليها واقولها اي الحلاوة دي يخالتو انتي بتيجي عند اماني بتحلوي ولا ايه
قالت ايه يواد مالك
انا:اول مره اشوف وشك محمر ومنور كده
شوشو:ههههه اصل شوشو دي الحته السكرة ف الي بييجي عندها بينور وقعدت تضحك مبحبش اتكلم عن نفسي كتير
وقعدنا نضحك
شوية واماني قالت لها همشي انا يشوشو عشان العيال زمانهم رجعوا م المدرسة وعايزين يتغدوا
شيماء: طب اقعدي نتغدي سوا وبعدين روحي غديهم
اماني: انتي عايزة اسامه يفضحني ويقولي اتغديتي من غيري
شيماء : هههههه لا خلاص كله الا زعل سمسم زي م خالتي اماني بتدلعه
ودخلت لبست هدومها وسلمت عليا وقالت لي ابقي عدي ع خالتك شوية يواد سيبك من شوشو ومشيت
هيا مشيت من هنا وقفلنا الباب قبل م تطلع م البوابه كنت فوق شيماء بوس ومص وتحسيس وتقفيش وهيا مبقتش قادرة تقف وحطيت ايدي ع كسها لاقيته كله غرقان مياه
وقعدت احسس عليه من فوق الكلوت وهيا توقولي لا حوش ايدك اااه بيوجعني اووي من غير م تلمسسه اييييي
ودخلنا الاوضه الي كانوا فيها وع نفس السرير قلعتها القميص ونزلت فوقها مص ف شفايفها وبرضع ف بزازها وحلاتها الي كانوا واقفين ع اخرهم بقلها ايه دول قالت اوووف بيوجعوني من زمان مقدرتش البس السنتيانه عليهم
وقعدت اقولها اماني طلعت مكنه وانا معرفش الهدوم بتخبي كتير فعلا وهيا كل الي عليها اههه اااه
وانا اقولها كنت هموت وادخل عليكم وهيا قالت مدخلتش ليه
قلت لها اوووف كنتي هتخليني اعمل لايه
شيماء: اوووف تنام عليا
انا:قدام اختك ؟
شوشو:وتنام عليها هيا كماان
انا:ااااه اووووف
شوشو:عجبتك ؟
انا:ايه دي ؟
شوشو:خالتك اماني ؟
انا:اوووووف جامده اووي يشوشو يبخت اسامه بيها
شوشو:انا ولا هيا ؟
انا:انتي حاجه تانيه يشوشو بس اماني تخينه عنك وانتي عارفه بحب الرفيعين اكتر طبعا بكسب ثقتها عشان متغيرش منها وتقفش
شوشو:كنت بتفكر ف ايه وانت بتتفرج
انا: كنت عاوز ادخل اشاركك
شوشو:عاوز تلعب ف كس خالتك
انا:اووووف بتقولي ايه ؟
شوشو:كنت عاوز تلعب ف كس اختي قددامي
انا:ااااااااه اوووووووف يشوشو
شوشو:هجت عليا ولا عليها
انا:عليكم انتم الاتنين اوووي حتي ريحتها ف السرير اووووف
شوشو:شفتها وهي بتنزل
انا:اه نزلت اكتر منك يوم م عملت لك
شوشو:ااااه هيا دايما بتنزل كتير وانا بعملها
انا:اوف لييه بقي
شوشو:عشان جوزها مبيلمسهاش كتير فوقت م المسها بتنزل
انا:انتي بس يعني ؟
شوشو:مهو انا بس الي بنتف لها مش حد تاني فانا اكتر واحده بلمسها وعارففه انها بتتعب ع طول وتنزل
انا:يبختك يشوشو بتلمسي كس اختك
شوشو:اااه اح ماله كس اختي
انا:تخين اوي ومليان وفيه حباية كده
شوشو:حباية ايه ؟
انا:معرفش كانت فووق كده
شوشو:راحت منزله الاندر بتاعها وكان جواه فزطة بس نضيفه وفتحت كسها ب ايدها وشاورت ع حاجه ف سقف كسها وقالت زي دي ؟
انا:اووووووووف اااه زيها
شوشو:ده زنبور خالتك بيبقي عامل زي الحمامة بتاعتككم كده
انا:اووووووف اول مرة اخد بالي منه عندك
شوشو: كس خالتك اماني ولا كسي وهما بشعرتهم
انا:احاااااااا كسك انتي يشوشو نااار وحطيت ايدي عليه
شوشو:اااااه شيل ايدك بسرعه ااااه
انا:شيلت ايدي ونمت عليها حاضنها واندمجنا ف بوسة بتاع ربع ساعه وقعدت ارضع ف صدرها واعض ف الحلمة والعب ف طيزها بصباعي وهي تصوت وتشخر لحد م نزلت بدأت تهدي
شوشو:تعبت اوووي النهاارده
انا:هو احنا لسه عملنا حاجه
شوشو:لا كفاية صدقني مش قادرة جواااه نااار استني يومين وناخد راحتنا
انا:حاضر يقلبي نستني عشان خاطرك وقمنا دخلنا الحمام ناخد دش
دخلنا تحت الدش وحضنتها من ضهرها وقعدت ابوس ف رقبتها والعب ف صدرها وانزل ع بطنها وسرتها وشعرتها وكسها والخط الي بين طيزها وكسها لحد م داخت وجابت ونزلت مصت لي زبي شوية ومنزلش كتير لانه كان اتحلب وانا ف البلكونه3 مرات
خلصنا حمام وطلعنا عملنا غدا واتغدينا وقعدنا قدام التلفزيون
وع الساعه 9 بالليل اماني كلمت شيماء ف التليفون
وبكده الجزء ده انتهي ها اي رأيكم ف الجزء الخامس والي حصل
ف الجزء السادس هنعرف اي الي دار بين شيماء واماني ف المكالمة وفي اضافات نار اكتر .. انتظرونا
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: امير الجنس العربى, Crasco, ABDO toxic و شخص آخر
جامده اوووي وكمل بس نزل الاجزاء بسرعه هتكون اجمد
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى، Crasco و ABDO toxic
الجديد فين
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى، Crasco و ABDO toxic
اتاخرت اوى
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى، Crasco و ABDO toxic
فين الباقى
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى، Crasco و ABDO toxic
فين باقي القصة اتاخرت يسطا
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى، Crasco و ABDO toxic

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%