NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

wikatt

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
23 أبريل 2024
المشاركات
1
مستوى التفاعل
41
نقاط
417
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا و امي و صحبتها .
انا احمد عندي 22 سنة و امي صباح عندها 50 سنة بس جسمها اصغر من سنها الي يشوفها يقول عندها 30 سنة و حلوه و بيضة و بززها و طيزها كبار
تبدا القصة
انا ابويا متوفي من سنتين و انا الولد الوحيد مخلفوش بعدي لان امي ف ولاداي تعبت و شالو الرحم
و ف يوم كنت نايم و صحيت علشان اشرب ماية ف عديت من جمب باب اوضة ماما لقيتها نيمة علي السرير و بتلعي ف نفسها و بتتكلم ف التليفون انا من الصدمة وقفت اسمع بتقول ايه و الباب كن مفتوح فتحة صغيره ف لقيتها ببتاوه و مسكة خياره و حطها ف كسها و بتقول انا بنيك كسي اهو بخياره و بجيب و لم جابت قفلت علطول و انا بتاعي كان واقف حديده لان انا اول مره اشوف جسم امي كان جامد و كسها كان احمر و مفتوح
المهم دخلت علطول علي اوضي و معرفتش انان قعدت افكر ياتري هيا بتكلم مين و بتعمل كده مع مين ف جات ف دماغي فكره اان انا احط برنامج تسجيل مكالمات و اسمع هيا بتعمل ايه
و الصبح مسكت التليفون و لقيتها كانت بتكلم سلوي صحبتها الانتيم
سلوي من نفس سن امي عندها 50 سنو و جسمها جبار انا بهيج عليها لم تجي عندنا احلي حاجو فيها طيزها مدوره و عكلو زي طيز كيم كردشيان
امسكت التليفون بتاع امي و دخلت افتش فية شوية و ف الواتس و لقيتها بعتة امبارح ل سلوي صور بس محدوفة ف اخدت الموبيل و رحت فتحت الواتس علي الالب بتاعي
و نزلت برنامج بيسجل مكالمات مخفي و سبت الموبيل و نزلت رحت الجيم و رجعت امي عملت لغذا و اكلنا
و لقيت امي مسكة الموبيل و مندمجة ف الواتس
ف دخلت فتحت اللاب و لقيتها بتكلم سلوي
و المحادثة
سلوي صابحة حبيبي صباح الخير
امي صياح الور
سلوي بقولك الحاجة وصلت
امي بعتت اموسن رقص
و بتقولها ابعتي الصور بسرعة اشوف زي الي اخترناهم ولا حاجه تانية
سلوي بعتت الصور و لقيتها ازبار صناعية
امي جربتيهم اكيد يالبوه
سلوي اه الهزاز جامد
و بعتت فيديو ليها و هيا حطه ف كسها و كان كسها يجنن و محلوق
امي اية دا انتي نعمتي كسك يا شرموطة
سلوي اه علشان نقضي يوم عنب و انتي كمان يا لبوه عيزاكي من غير ولا شعره ف كسك علشان كسك مبارح ف الصوره كان مليان شعر و انا انهاردا عايزه لحسهولك و اقطعهولك انهاردا
امي بس بقي يا لبوه علشان انا غرقت الكلوت
سلوي دا انتي نار يا لبوه يلا نضفي نفسك و انا هودي البت ل ابوها تبات عندو
امي و انان هدخل استحمي و انتف كسي و اجيلك يا لبوه
و قفلت و دخلت الحمام و انا فكرت اني اتفرج عليهم و افتكرت ان ف نسخة من مفتاح بيت سلوي عندنا ف اخدنها من دولاب امي
و امي خلصت نتف و انا دخلت ورها الحمام لقيت الكلوت بتعها ف سبت الغسيل مسكتو لقيتو غرفان عسل من كسها و ريحتو تجنن و لحستو و ضرب عشرة و رجعتو مكانو
و و فضلنا فعدين شوية و امي قالت انها هتسهر مع سلوي و احتمال تتاخر عندها علشان هيا لوحدها و نزلت و انا قعدن شوية وقةلت لم انزل اتفرج عليهم
نزلت و دخلت فتحت الباب براحة و دخلت ملقيتش حد ف الصالة و سمعت صوتهم ف اوضه النوم و كان بالكونة الصالو و اوضة النوم عندهم مفتحوين علي بعض دخلت و بقيت اتفرج عليهم و كانو شكلهم لسة بداين و بيبوسو ف شفايف بعض و امي كانت لبسة قميص نوم قصير و لونو احمر و سلوي لبسة قميص لونو اسود و نزلين بوس ف شفايف بعض
و مشغلين فلم سكس علي الشاشة و مندمجين مع بعض
و بهدين بدات سلوي تقلع امي و تمص ف حلمات بزازها و امي اه اه مصك حلو يالبوه بموت من مصك لبزازي
و بات تلعب ف كس امي باديها و تقولها كسك نار يالبوه عايز بر زنجي يفلقو نصين و امي اه عايزه اتناك بقالي كتير ما اتنكتش يا لبوه يلا الحسي كسي يا متناكة و نزلت سلوي تلحس كسها و امي صوت اهاتها بقي عالي و سلوي بتلحس
و امي لحسك حلوه ي متناكة و شغاله تتاوه و توحوح و سلوي مش سايبة كسها و بتغض ف زنبورها و امي اه يالبوه هموت منك يا كسمك متعضيش الزنبور و سلوي ولا هيا هنا شغالة لحس و عض ف كس امي و امي بتتاةه و تشخر و انا بتاعي واقف و عمل اضرب عشره علي منظر امي الي كنت فكرها محترمة طاعت لبوه كبيره و سلوي مش مبطلة لحس و امي شغالة اه اوووه لسنك حلو يا لبوة هجيب يا متناكة و تجيب امي علي لسان سلوي و بعدين تقوم سلوي و تجيب الازبار الصناعية و تقول ل امي اختاري انيكك با أي واحد يالبوه امي با الزبر الأسود عايزكي تفشخي كسي يا شرموطة
و تلبس سلوي لزبر و كان يجي 30 سنتي و تفتح رجلين امي و تدخل لزبر و كسها و امي اه اه حلو يالبوه احلي من الخيار نكي جامد عايزه كسي يجيب ددمم و و تشتغل سلوي ف كس امي بسرعة و امي بتوحوح من المتعة و عمالة تجيب علي الزبر و اشتغلت فيها سلوي نص ساعة نيك ف كس امي كانت جابت اربع مرات طلعت سلوي الزبر من كسها و بتقولها يلا علشان افشخ طيزك بزبر دا امي قلتلها لا دا كبير علي طيزي يا لبوه هيا فكرها زي خرمك يا لبوه هاتي واحد اصغر ف واحد انا جيباه للطيز و بقوم امي تفلقس و سلوي تجيب بتاع الطسز و تحة ف طيز امي و امي تصوت بيوجع يا لبوه و تشتغل سلوي نيك ف طيز امي بزبر و تقولها ايه رايك احط واحد ف كسك كمان تجربي متعت الزوبرين مع بعض و امي مش هنا شغلة تتاوه من المتهة و تقوم سلوي مدخلة لهزاز ف كس امي و امي اه اه حلوه بجيب يا متناكة انا اول مره اجيب كده نكيني جامد ف كسي و طيزي يا لبوع هموت منك و تنطر امي عسل كسها و تنام علي السرير من التعب و سلوي يلا دوري ريحني يا شرموطة ولا تعبتي و ارتحتي خلاص
امي و انا بقي فيا نفس خلصتي عليا يا مفترية
سلوي طب تعالي نريح و شوية و اعملك حاجة تشربيها بعدين تقومي تخدي تارك
و أقوم سلوي تجيب عصير و يشربو
و تنام علي السرير و تفتح رجليها و تنزل امي تلحس ف كسها و سلوي تتاوه و تتوحوح و تقولها انتي فنانة ف اللحس يا ماتناكة انا مش بتكيف غير من لحسك و امي تقولها دا انا هفشخك يا بنت اللبوه زي ما فشختني و تفضل تلحس و سلوي توحوح من المتعة و تجبهم علي لسان امي و امي تقولها بموت ف عسل كسك يا شرموطة طعمة حلو وامي تجيب الزبر الأسود و تلبسو و و سلوي تمص فية شوية و امي تقولها مصي يا لبوه دا انا هقطعلك كسك و طيزك هفشخهملك زي ما فشختني
و تدخل الزبر ف كس سلوي و سلوي تتوجع و شغالة اه اه اه بيوجع يا لبوه حلو افشخي كسي نفسي ف زبر دكر يعشرني و اه اه اه نيكي يا لبوه افشخي كسي و تجيب علي الزبر و امي شغالة نيك فيها و تقولها بفشخ كسك يا شرموطة يا متناكة
و تقلبها ف وضع الدوجي و تحط الزب الأسمر في ظبزها و امي تقولها طيزك بلعت الزبر يا لبوه و سلوي تتاوه بصوت علي و تخد امي الهزاز و تحطة ف كس سلوي و سلوي اه اه اه اه اه افشخي طيزي و كسي يا شرموطة هموت منك و من زبرك و تجب عسل كسها و امي شغالة نيك ف طيزها بسرعة و سلوي توحوح و تتاوه و تجيب علي الهزاز و تقو ل ل امي خلاص انا تعبت و امي ولا هيا هنا شغالة رزع ف طيز سلوي و تقولها بعشق طيزك يا قحبة بتبلع الزبر بلع و سلوي تجيب نافوره ن كسها و تنام علي بطنها من التعب و امي تقوم تلحس كسها و تقولها عسلك يجنن و سلوي مبقاش فيها حيل ترد ينامو شوية يبسو شفيف بعض و بعدن يدخلو يستحمو و يطلعو يقعدو علي السرير و سلوي تقول ل امي ارتحتي يا شرموطة
امي شوية بس نفسي ف زير يعشرني زبر حقيقي ينزل لبنو ف كسي و طيزي
سلوي تقولها ما عندك الواد احمد ابنك دا طول بعرض و عضلات
امي انتي اتجننتي يا سلوي ابني ينكني
سلوي هيريحك و عمرو ما يفضحك
امي لا يا ختي خالية يريحك انتي
سلوي خلاص اتفقنا انا هخلية ينكني
امي طيب
سلوي اقولك علي سر
امي قولي
ساوي عارفة عفاف لي ف الرابع
امي اه مالها دي
سلوي الواد ابنها بينكها
امي عرفتي من فين
سلوي هيا حكتلي و بعتتلي فيديو ليهم سوا و عايشة و متتمتعة بعد لم كانت كل يوم هنا نلحس و ننيك بعض بقت كل فين و فين لم تجي
امي طب وريني الفيديو
هبعتهولك علي الواتس
امي تفتح الفيديو تلاقي الواد بينيك ف امي و تقول ل سلوب دا هيا و ابنها احية متكبريش الموضوع ف دماغي انا الواد ابني بتاعو كبير شفتو كذا مره و هو نايم بيكون واقف و حلو
سلوي و دا المطلوب دا انا هخلية يعشرني و اقولك
امي ماشي بس براحة علي الواد عاشان عرفاكي هتشفطية
امي يلا لم افوم اطلع علشان انا هلكت و لو فضلت معاكي هنيكك تاني يا لبوه
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: aldorg, Seko80, عاشق الديوثين و 38 آخرين
انا و امي و صحبتها .
انا احمد عندي 22 سنة و امي صباح عندها 50 سنة بس جسمها اصغر من سنها الي يشوفها يقول عندها 30 سنة و حلوه و بيضة و بززها و طيزها كبار
تبدا القصة
انا ابويا متوفي من سنتين و انا الولد الوحيد مخلفوش بعدي لان امي ف ولاداي تعبت و شالو الرحم
و ف يوم كنت نايم و صحيت علشان اشرب ماية ف عديت من جمب باب اوضة ماما لقيتها نيمة علي السرير و بتلعي ف نفسها و بتتكلم ف التليفون انا من الصدمة وقفت اسمع بتقول ايه و الباب كن مفتوح فتحة صغيره ف لقيتها ببتاوه و مسكة خياره و حطها ف كسها و بتقول انا بنيك كسي اهو بخياره و بجيب و لم جابت قفلت علطول و انا بتاعي كان واقف حديده لان انا اول مره اشوف جسم امي كان جامد و كسها كان احمر و مفتوح
المهم دخلت علطول علي اوضي و معرفتش انان قعدت افكر ياتري هيا بتكلم مين و بتعمل كده مع مين ف جات ف دماغي فكره اان انا احط برنامج تسجيل مكالمات و اسمع هيا بتعمل ايه
و الصبح مسكت التليفون و لقيتها كانت بتكلم سلوي صحبتها الانتيم
سلوي من نفس سن امي عندها 50 سنو و جسمها جبار انا بهيج عليها لم تجي عندنا احلي حاجو فيها طيزها مدوره و عكلو زي طيز كيم كردشيان
امسكت التليفون بتاع امي و دخلت افتش فية شوية و ف الواتس و لقيتها بعتة امبارح ل سلوي صور بس محدوفة ف اخدت الموبيل و رحت فتحت الواتس علي الالب بتاعي
و نزلت برنامج بيسجل مكالمات مخفي و سبت الموبيل و نزلت رحت الجيم و رجعت امي عملت لغذا و اكلنا
و لقيت امي مسكة الموبيل و مندمجة ف الواتس
ف دخلت فتحت اللاب و لقيتها بتكلم سلوي
و المحادثة
سلوي صابحة حبيبي صباح الخير
امي صياح الور
سلوي بقولك الحاجة وصلت
امي بعتت اموسن رقص
و بتقولها ابعتي الصور بسرعة اشوف زي الي اخترناهم ولا حاجه تانية
سلوي بعتت الصور و لقيتها ازبار صناعية
امي جربتيهم اكيد يالبوه
سلوي اه الهزاز جامد
و بعتت فيديو ليها و هيا حطه ف كسها و كان كسها يجنن و محلوق
امي اية دا انتي نعمتي كسك يا شرموطة
سلوي اه علشان نقضي يوم عنب و انتي كمان يا لبوه عيزاكي من غير ولا شعره ف كسك علشان كسك مبارح ف الصوره كان مليان شعر و انا انهاردا عايزه لحسهولك و اقطعهولك انهاردا
امي بس بقي يا لبوه علشان انا غرقت الكلوت
سلوي دا انتي نار يا لبوه يلا نضفي نفسك و انا هودي البت ل ابوها تبات عندو
امي و انان هدخل استحمي و انتف كسي و اجيلك يا لبوه
و قفلت و دخلت الحمام و انا فكرت اني اتفرج عليهم و افتكرت ان ف نسخة من مفتاح بيت سلوي عندنا ف اخدنها من دولاب امي
و امي خلصت نتف و انا دخلت ورها الحمام لقيت الكلوت بتعها ف سبت الغسيل مسكتو لقيتو غرفان عسل من كسها و ريحتو تجنن و لحستو و ضرب عشرة و رجعتو مكانو
و و فضلنا فعدين شوية و امي قالت انها هتسهر مع سلوي و احتمال تتاخر عندها علشان هيا لوحدها و نزلت و انا قعدن شوية وقةلت لم انزل اتفرج عليهم
نزلت و دخلت فتحت الباب براحة و دخلت ملقيتش حد ف الصالة و سمعت صوتهم ف اوضه النوم و كان بالكونة الصالو و اوضة النوم عندهم مفتحوين علي بعض دخلت و بقيت اتفرج عليهم و كانو شكلهم لسة بداين و بيبوسو ف شفايف بعض و امي كانت لبسة قميص نوم قصير و لونو احمر و سلوي لبسة قميص لونو اسود و نزلين بوس ف شفايف بعض
و مشغلين فلم سكس علي الشاشة و مندمجين مع بعض
و بهدين بدات سلوي تقلع امي و تمص ف حلمات بزازها و امي اه اه مصك حلو يالبوه بموت من مصك لبزازي
و بات تلعب ف كس امي باديها و تقولها كسك نار يالبوه عايز بر زنجي يفلقو نصين و امي اه عايزه اتناك بقالي كتير ما اتنكتش يا لبوه يلا الحسي كسي يا متناكة و نزلت سلوي تلحس كسها و امي صوت اهاتها بقي عالي و سلوي بتلحس
و امي لحسك حلوه ي متناكة و شغاله تتاوه و توحوح و سلوي مش سايبة كسها و بتغض ف زنبورها و امي اه يالبوه هموت منك يا كسمك متعضيش الزنبور و سلوي ولا هيا هنا شغالة لحس و عض ف كس امي و امي بتتاةه و تشخر و انا بتاعي واقف و عمل اضرب عشره علي منظر امي الي كنت فكرها محترمة طاعت لبوه كبيره و سلوي مش مبطلة لحس و امي شغالة اه اوووه لسنك حلو يا لبوة هجيب يا متناكة و تجيب امي علي لسان سلوي و بعدين تقوم سلوي و تجيب الازبار الصناعية و تقول ل امي اختاري انيكك با أي واحد يالبوه امي با الزبر الأسود عايزكي تفشخي كسي يا شرموطة
و تلبس سلوي لزبر و كان يجي 30 سنتي و تفتح رجلين امي و تدخل لزبر و كسها و امي اه اه حلو يالبوه احلي من الخيار نكي جامد عايزه كسي يجيب ددمم و و تشتغل سلوي ف كس امي بسرعة و امي بتوحوح من المتعة و عمالة تجيب علي الزبر و اشتغلت فيها سلوي نص ساعة نيك ف كس امي كانت جابت اربع مرات طلعت سلوي الزبر من كسها و بتقولها يلا علشان افشخ طيزك بزبر دا امي قلتلها لا دا كبير علي طيزي يا لبوه هيا فكرها زي خرمك يا لبوه هاتي واحد اصغر ف واحد انا جيباه للطيز و بقوم امي تفلقس و سلوي تجيب بتاع الطسز و تحة ف طيز امي و امي تصوت بيوجع يا لبوه و تشتغل سلوي نيك ف طيز امي بزبر و تقولها ايه رايك احط واحد ف كسك كمان تجربي متعت الزوبرين مع بعض و امي مش هنا شغلة تتاوه من المتهة و تقوم سلوي مدخلة لهزاز ف كس امي و امي اه اه حلوه بجيب يا متناكة انا اول مره اجيب كده نكيني جامد ف كسي و طيزي يا لبوع هموت منك و تنطر امي عسل كسها و تنام علي السرير من التعب و سلوي يلا دوري ريحني يا شرموطة ولا تعبتي و ارتحتي خلاص
امي و انا بقي فيا نفس خلصتي عليا يا مفترية
سلوي طب تعالي نريح و شوية و اعملك حاجة تشربيها بعدين تقومي تخدي تارك
و أقوم سلوي تجيب عصير و يشربو
و تنام علي السرير و تفتح رجليها و تنزل امي تلحس ف كسها و سلوي تتاوه و تتوحوح و تقولها انتي فنانة ف اللحس يا ماتناكة انا مش بتكيف غير من لحسك و امي تقولها دا انا هفشخك يا بنت اللبوه زي ما فشختني و تفضل تلحس و سلوي توحوح من المتعة و تجبهم علي لسان امي و امي تقولها بموت ف عسل كسك يا شرموطة طعمة حلو وامي تجيب الزبر الأسود و تلبسو و و سلوي تمص فية شوية و امي تقولها مصي يا لبوه دا انا هقطعلك كسك و طيزك هفشخهملك زي ما فشختني
و تدخل الزبر ف كس سلوي و سلوي تتوجع و شغالة اه اه اه بيوجع يا لبوه حلو افشخي كسي نفسي ف زبر دكر يعشرني و اه اه اه نيكي يا لبوه افشخي كسي و تجيب علي الزبر و امي شغالة نيك فيها و تقولها بفشخ كسك يا شرموطة يا متناكة
و تقلبها ف وضع الدوجي و تحط الزب الأسمر في ظبزها و امي تقولها طيزك بلعت الزبر يا لبوه و سلوي تتاوه بصوت علي و تخد امي الهزاز و تحطة ف كس سلوي و سلوي اه اه اه اه اه افشخي طيزي و كسي يا شرموطة هموت منك و من زبرك و تجب عسل كسها و امي شغالة نيك ف طيزها بسرعة و سلوي توحوح و تتاوه و تجيب علي الهزاز و تقو ل ل امي خلاص انا تعبت و امي ولا هيا هنا شغالة رزع ف طيز سلوي و تقولها بعشق طيزك يا قحبة بتبلع الزبر بلع و سلوي تجيب نافوره ن كسها و تنام علي بطنها من التعب و امي تقوم تلحس كسها و تقولها عسلك يجنن و سلوي مبقاش فيها حيل ترد ينامو شوية يبسو شفيف بعض و بعدن يدخلو يستحمو و يطلعو يقعدو علي السرير و سلوي تقول ل امي ارتحتي يا شرموطة
امي شوية بس نفسي ف زير يعشرني زبر حقيقي ينزل لبنو ف كسي و طيزي
سلوي تقولها ما عندك الواد احمد ابنك دا طول بعرض و عضلات
امي انتي اتجننتي يا سلوي ابني ينكني
سلوي هيريحك و عمرو ما يفضحك
امي لا يا ختي خالية يريحك انتي
سلوي خلاص اتفقنا انا هخلية ينكني
امي طيب
سلوي اقولك علي سر
امي قولي
ساوي عارفة عفاف لي ف الرابع
امي اه مالها دي
سلوي الواد ابنها بينكها
امي عرفتي من فين
سلوي هيا حكتلي و بعتتلي فيديو ليهم سوا و عايشة و متتمتعة بعد لم كانت كل يوم هنا نلحس و ننيك بعض بقت كل فين و فين لم تجي
امي طب وريني الفيديو
هبعتهولك علي الواتس
امي تفتح الفيديو تلاقي الواد بينيك ف امي و تقول ل سلوب دا هيا و ابنها احية متكبريش الموضوع ف دماغي انا الواد ابني بتاعو كبير شفتو كذا مره و هو نايم بيكون واقف و حلو
سلوي و دا المطلوب دا انا هخلية يعشرني و اقولك
امي ماشي بس براحة علي الواد عاشان عرفاكي هتشفطية
امي يلا لم افوم اطلع علشان انا هلكت و لو فضلت معاكي هنيكك تاني يا لبوه
كمل يانجم قصه شيقه
 
  • عجبني
التفاعلات: راكب المهرة و الفارس المقداد
انا و امي و صحبتها .
انا احمد عندي 22 سنة و امي صباح عندها 50 سنة بس جسمها اصغر من سنها الي يشوفها يقول عندها 30 سنة و حلوه و بيضة و بززها و طيزها كبار
تبدا القصة
انا ابويا متوفي من سنتين و انا الولد الوحيد مخلفوش بعدي لان امي ف ولاداي تعبت و شالو الرحم
و ف يوم كنت نايم و صحيت علشان اشرب ماية ف عديت من جمب باب اوضة ماما لقيتها نيمة علي السرير و بتلعي ف نفسها و بتتكلم ف التليفون انا من الصدمة وقفت اسمع بتقول ايه و الباب كن مفتوح فتحة صغيره ف لقيتها ببتاوه و مسكة خياره و حطها ف كسها و بتقول انا بنيك كسي اهو بخياره و بجيب و لم جابت قفلت علطول و انا بتاعي كان واقف حديده لان انا اول مره اشوف جسم امي كان جامد و كسها كان احمر و مفتوح
المهم دخلت علطول علي اوضي و معرفتش انان قعدت افكر ياتري هيا بتكلم مين و بتعمل كده مع مين ف جات ف دماغي فكره اان انا احط برنامج تسجيل مكالمات و اسمع هيا بتعمل ايه
و الصبح مسكت التليفون و لقيتها كانت بتكلم سلوي صحبتها الانتيم
سلوي من نفس سن امي عندها 50 سنو و جسمها جبار انا بهيج عليها لم تجي عندنا احلي حاجو فيها طيزها مدوره و عكلو زي طيز كيم كردشيان
امسكت التليفون بتاع امي و دخلت افتش فية شوية و ف الواتس و لقيتها بعتة امبارح ل سلوي صور بس محدوفة ف اخدت الموبيل و رحت فتحت الواتس علي الالب بتاعي
و نزلت برنامج بيسجل مكالمات مخفي و سبت الموبيل و نزلت رحت الجيم و رجعت امي عملت لغذا و اكلنا
و لقيت امي مسكة الموبيل و مندمجة ف الواتس
ف دخلت فتحت اللاب و لقيتها بتكلم سلوي
و المحادثة
سلوي صابحة حبيبي صباح الخير
امي صياح الور
سلوي بقولك الحاجة وصلت
امي بعتت اموسن رقص
و بتقولها ابعتي الصور بسرعة اشوف زي الي اخترناهم ولا حاجه تانية
سلوي بعتت الصور و لقيتها ازبار صناعية
امي جربتيهم اكيد يالبوه
سلوي اه الهزاز جامد
و بعتت فيديو ليها و هيا حطه ف كسها و كان كسها يجنن و محلوق
امي اية دا انتي نعمتي كسك يا شرموطة
سلوي اه علشان نقضي يوم عنب و انتي كمان يا لبوه عيزاكي من غير ولا شعره ف كسك علشان كسك مبارح ف الصوره كان مليان شعر و انا انهاردا عايزه لحسهولك و اقطعهولك انهاردا
امي بس بقي يا لبوه علشان انا غرقت الكلوت
سلوي دا انتي نار يا لبوه يلا نضفي نفسك و انا هودي البت ل ابوها تبات عندو
امي و انان هدخل استحمي و انتف كسي و اجيلك يا لبوه
و قفلت و دخلت الحمام و انا فكرت اني اتفرج عليهم و افتكرت ان ف نسخة من مفتاح بيت سلوي عندنا ف اخدنها من دولاب امي
و امي خلصت نتف و انا دخلت ورها الحمام لقيت الكلوت بتعها ف سبت الغسيل مسكتو لقيتو غرفان عسل من كسها و ريحتو تجنن و لحستو و ضرب عشرة و رجعتو مكانو
و و فضلنا فعدين شوية و امي قالت انها هتسهر مع سلوي و احتمال تتاخر عندها علشان هيا لوحدها و نزلت و انا قعدن شوية وقةلت لم انزل اتفرج عليهم
نزلت و دخلت فتحت الباب براحة و دخلت ملقيتش حد ف الصالة و سمعت صوتهم ف اوضه النوم و كان بالكونة الصالو و اوضة النوم عندهم مفتحوين علي بعض دخلت و بقيت اتفرج عليهم و كانو شكلهم لسة بداين و بيبوسو ف شفايف بعض و امي كانت لبسة قميص نوم قصير و لونو احمر و سلوي لبسة قميص لونو اسود و نزلين بوس ف شفايف بعض
و مشغلين فلم سكس علي الشاشة و مندمجين مع بعض
و بهدين بدات سلوي تقلع امي و تمص ف حلمات بزازها و امي اه اه مصك حلو يالبوه بموت من مصك لبزازي
و بات تلعب ف كس امي باديها و تقولها كسك نار يالبوه عايز بر زنجي يفلقو نصين و امي اه عايزه اتناك بقالي كتير ما اتنكتش يا لبوه يلا الحسي كسي يا متناكة و نزلت سلوي تلحس كسها و امي صوت اهاتها بقي عالي و سلوي بتلحس
و امي لحسك حلوه ي متناكة و شغاله تتاوه و توحوح و سلوي مش سايبة كسها و بتغض ف زنبورها و امي اه يالبوه هموت منك يا كسمك متعضيش الزنبور و سلوي ولا هيا هنا شغالة لحس و عض ف كس امي و امي بتتاةه و تشخر و انا بتاعي واقف و عمل اضرب عشره علي منظر امي الي كنت فكرها محترمة طاعت لبوه كبيره و سلوي مش مبطلة لحس و امي شغالة اه اوووه لسنك حلو يا لبوة هجيب يا متناكة و تجيب امي علي لسان سلوي و بعدين تقوم سلوي و تجيب الازبار الصناعية و تقول ل امي اختاري انيكك با أي واحد يالبوه امي با الزبر الأسود عايزكي تفشخي كسي يا شرموطة
و تلبس سلوي لزبر و كان يجي 30 سنتي و تفتح رجلين امي و تدخل لزبر و كسها و امي اه اه حلو يالبوه احلي من الخيار نكي جامد عايزه كسي يجيب ددمم و و تشتغل سلوي ف كس امي بسرعة و امي بتوحوح من المتعة و عمالة تجيب علي الزبر و اشتغلت فيها سلوي نص ساعة نيك ف كس امي كانت جابت اربع مرات طلعت سلوي الزبر من كسها و بتقولها يلا علشان افشخ طيزك بزبر دا امي قلتلها لا دا كبير علي طيزي يا لبوه هيا فكرها زي خرمك يا لبوه هاتي واحد اصغر ف واحد انا جيباه للطيز و بقوم امي تفلقس و سلوي تجيب بتاع الطسز و تحة ف طيز امي و امي تصوت بيوجع يا لبوه و تشتغل سلوي نيك ف طيز امي بزبر و تقولها ايه رايك احط واحد ف كسك كمان تجربي متعت الزوبرين مع بعض و امي مش هنا شغلة تتاوه من المتهة و تقوم سلوي مدخلة لهزاز ف كس امي و امي اه اه حلوه بجيب يا متناكة انا اول مره اجيب كده نكيني جامد ف كسي و طيزي يا لبوع هموت منك و تنطر امي عسل كسها و تنام علي السرير من التعب و سلوي يلا دوري ريحني يا شرموطة ولا تعبتي و ارتحتي خلاص
امي و انا بقي فيا نفس خلصتي عليا يا مفترية
سلوي طب تعالي نريح و شوية و اعملك حاجة تشربيها بعدين تقومي تخدي تارك
و أقوم سلوي تجيب عصير و يشربو
و تنام علي السرير و تفتح رجليها و تنزل امي تلحس ف كسها و سلوي تتاوه و تتوحوح و تقولها انتي فنانة ف اللحس يا ماتناكة انا مش بتكيف غير من لحسك و امي تقولها دا انا هفشخك يا بنت اللبوه زي ما فشختني و تفضل تلحس و سلوي توحوح من المتعة و تجبهم علي لسان امي و امي تقولها بموت ف عسل كسك يا شرموطة طعمة حلو وامي تجيب الزبر الأسود و تلبسو و و سلوي تمص فية شوية و امي تقولها مصي يا لبوه دا انا هقطعلك كسك و طيزك هفشخهملك زي ما فشختني
و تدخل الزبر ف كس سلوي و سلوي تتوجع و شغالة اه اه اه بيوجع يا لبوه حلو افشخي كسي نفسي ف زبر دكر يعشرني و اه اه اه نيكي يا لبوه افشخي كسي و تجيب علي الزبر و امي شغالة نيك فيها و تقولها بفشخ كسك يا شرموطة يا متناكة
و تقلبها ف وضع الدوجي و تحط الزب الأسمر في ظبزها و امي تقولها طيزك بلعت الزبر يا لبوه و سلوي تتاوه بصوت علي و تخد امي الهزاز و تحطة ف كس سلوي و سلوي اه اه اه اه اه افشخي طيزي و كسي يا شرموطة هموت منك و من زبرك و تجب عسل كسها و امي شغالة نيك ف طيزها بسرعة و سلوي توحوح و تتاوه و تجيب علي الهزاز و تقو ل ل امي خلاص انا تعبت و امي ولا هيا هنا شغالة رزع ف طيز سلوي و تقولها بعشق طيزك يا قحبة بتبلع الزبر بلع و سلوي تجيب نافوره ن كسها و تنام علي بطنها من التعب و امي تقوم تلحس كسها و تقولها عسلك يجنن و سلوي مبقاش فيها حيل ترد ينامو شوية يبسو شفيف بعض و بعدن يدخلو يستحمو و يطلعو يقعدو علي السرير و سلوي تقول ل امي ارتحتي يا شرموطة
امي شوية بس نفسي ف زير يعشرني زبر حقيقي ينزل لبنو ف كسي و طيزي
سلوي تقولها ما عندك الواد احمد ابنك دا طول بعرض و عضلات
امي انتي اتجننتي يا سلوي ابني ينكني
سلوي هيريحك و عمرو ما يفضحك
امي لا يا ختي خالية يريحك انتي
سلوي خلاص اتفقنا انا هخلية ينكني
امي طيب
سلوي اقولك علي سر
امي قولي
ساوي عارفة عفاف لي ف الرابع
امي اه مالها دي
سلوي الواد ابنها بينكها
امي عرفتي من فين
سلوي هيا حكتلي و بعتتلي فيديو ليهم سوا و عايشة و متتمتعة بعد لم كانت كل يوم هنا نلحس و ننيك بعض بقت كل فين و فين لم تجي
امي طب وريني الفيديو
هبعتهولك علي الواتس
امي تفتح الفيديو تلاقي الواد بينيك ف امي و تقول ل سلوب دا هيا و ابنها احية متكبريش الموضوع ف دماغي انا الواد ابني بتاعو كبير شفتو كذا مره و هو نايم بيكون واقف و حلو
سلوي و دا المطلوب دا انا هخلية يعشرني و اقولك
امي ماشي بس براحة علي الواد عاشان عرفاكي هتشفطية
امي يلا لم افوم اطلع علشان انا هلكت و لو فضلت معاكي هنيكك تاني يا لبوه
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: الفارس المقداد
رؤؤؤؤؤعه بس كمل وطول الجز اكتر تسلم
 
تسلم الأيادي 👏 قصة مثيرة وممتعة 🔥😈🔥
كمل باقية القصة 🧐😎
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا و امي و صحبتها .
انا احمد عندي 22 سنة و امي صباح عندها 50 سنة بس جسمها اصغر من سنها الي يشوفها يقول عندها 30 سنة و حلوه و بيضة و بززها و طيزها كبار
تبدا القصة
انا ابويا متوفي من سنتين و انا الولد الوحيد مخلفوش بعدي لان امي ف ولاداي تعبت و شالو الرحم
و ف يوم كنت نايم و صحيت علشان اشرب ماية ف عديت من جمب باب اوضة ماما لقيتها نيمة علي السرير و بتلعي ف نفسها و بتتكلم ف التليفون انا من الصدمة وقفت اسمع بتقول ايه و الباب كن مفتوح فتحة صغيره ف لقيتها ببتاوه و مسكة خياره و حطها ف كسها و بتقول انا بنيك كسي اهو بخياره و بجيب و لم جابت قفلت علطول و انا بتاعي كان واقف حديده لان انا اول مره اشوف جسم امي كان جامد و كسها كان احمر و مفتوح
المهم دخلت علطول علي اوضي و معرفتش انان قعدت افكر ياتري هيا بتكلم مين و بتعمل كده مع مين ف جات ف دماغي فكره اان انا احط برنامج تسجيل مكالمات و اسمع هيا بتعمل ايه
و الصبح مسكت التليفون و لقيتها كانت بتكلم سلوي صحبتها الانتيم
سلوي من نفس سن امي عندها 50 سنو و جسمها جبار انا بهيج عليها لم تجي عندنا احلي حاجو فيها طيزها مدوره و عكلو زي طيز كيم كردشيان
امسكت التليفون بتاع امي و دخلت افتش فية شوية و ف الواتس و لقيتها بعتة امبارح ل سلوي صور بس محدوفة ف اخدت الموبيل و رحت فتحت الواتس علي الالب بتاعي
و نزلت برنامج بيسجل مكالمات مخفي و سبت الموبيل و نزلت رحت الجيم و رجعت امي عملت لغذا و اكلنا
و لقيت امي مسكة الموبيل و مندمجة ف الواتس
ف دخلت فتحت اللاب و لقيتها بتكلم سلوي
و المحادثة
سلوي صابحة حبيبي صباح الخير
امي صياح الور
سلوي بقولك الحاجة وصلت
امي بعتت اموسن رقص
و بتقولها ابعتي الصور بسرعة اشوف زي الي اخترناهم ولا حاجه تانية
سلوي بعتت الصور و لقيتها ازبار صناعية
امي جربتيهم اكيد يالبوه
سلوي اه الهزاز جامد
و بعتت فيديو ليها و هيا حطه ف كسها و كان كسها يجنن و محلوق
امي اية دا انتي نعمتي كسك يا شرموطة
سلوي اه علشان نقضي يوم عنب و انتي كمان يا لبوه عيزاكي من غير ولا شعره ف كسك علشان كسك مبارح ف الصوره كان مليان شعر و انا انهاردا عايزه لحسهولك و اقطعهولك انهاردا
امي بس بقي يا لبوه علشان انا غرقت الكلوت
سلوي دا انتي نار يا لبوه يلا نضفي نفسك و انا هودي البت ل ابوها تبات عندو
امي و انان هدخل استحمي و انتف كسي و اجيلك يا لبوه
و قفلت و دخلت الحمام و انا فكرت اني اتفرج عليهم و افتكرت ان ف نسخة من مفتاح بيت سلوي عندنا ف اخدنها من دولاب امي
و امي خلصت نتف و انا دخلت ورها الحمام لقيت الكلوت بتعها ف سبت الغسيل مسكتو لقيتو غرفان عسل من كسها و ريحتو تجنن و لحستو و ضرب عشرة و رجعتو مكانو
و و فضلنا فعدين شوية و امي قالت انها هتسهر مع سلوي و احتمال تتاخر عندها علشان هيا لوحدها و نزلت و انا قعدن شوية وقةلت لم انزل اتفرج عليهم
نزلت و دخلت فتحت الباب براحة و دخلت ملقيتش حد ف الصالة و سمعت صوتهم ف اوضه النوم و كان بالكونة الصالو و اوضة النوم عندهم مفتحوين علي بعض دخلت و بقيت اتفرج عليهم و كانو شكلهم لسة بداين و بيبوسو ف شفايف بعض و امي كانت لبسة قميص نوم قصير و لونو احمر و سلوي لبسة قميص لونو اسود و نزلين بوس ف شفايف بعض
و مشغلين فلم سكس علي الشاشة و مندمجين مع بعض
و بهدين بدات سلوي تقلع امي و تمص ف حلمات بزازها و امي اه اه مصك حلو يالبوه بموت من مصك لبزازي
و بات تلعب ف كس امي باديها و تقولها كسك نار يالبوه عايز بر زنجي يفلقو نصين و امي اه عايزه اتناك بقالي كتير ما اتنكتش يا لبوه يلا الحسي كسي يا متناكة و نزلت سلوي تلحس كسها و امي صوت اهاتها بقي عالي و سلوي بتلحس
و امي لحسك حلوه ي متناكة و شغاله تتاوه و توحوح و سلوي مش سايبة كسها و بتغض ف زنبورها و امي اه يالبوه هموت منك يا كسمك متعضيش الزنبور و سلوي ولا هيا هنا شغالة لحس و عض ف كس امي و امي بتتاةه و تشخر و انا بتاعي واقف و عمل اضرب عشره علي منظر امي الي كنت فكرها محترمة طاعت لبوه كبيره و سلوي مش مبطلة لحس و امي شغالة اه اوووه لسنك حلو يا لبوة هجيب يا متناكة و تجيب امي علي لسان سلوي و بعدين تقوم سلوي و تجيب الازبار الصناعية و تقول ل امي اختاري انيكك با أي واحد يالبوه امي با الزبر الأسود عايزكي تفشخي كسي يا شرموطة
و تلبس سلوي لزبر و كان يجي 30 سنتي و تفتح رجلين امي و تدخل لزبر و كسها و امي اه اه حلو يالبوه احلي من الخيار نكي جامد عايزه كسي يجيب ددمم و و تشتغل سلوي ف كس امي بسرعة و امي بتوحوح من المتعة و عمالة تجيب علي الزبر و اشتغلت فيها سلوي نص ساعة نيك ف كس امي كانت جابت اربع مرات طلعت سلوي الزبر من كسها و بتقولها يلا علشان افشخ طيزك بزبر دا امي قلتلها لا دا كبير علي طيزي يا لبوه هيا فكرها زي خرمك يا لبوه هاتي واحد اصغر ف واحد انا جيباه للطيز و بقوم امي تفلقس و سلوي تجيب بتاع الطسز و تحة ف طيز امي و امي تصوت بيوجع يا لبوه و تشتغل سلوي نيك ف طيز امي بزبر و تقولها ايه رايك احط واحد ف كسك كمان تجربي متعت الزوبرين مع بعض و امي مش هنا شغلة تتاوه من المتهة و تقوم سلوي مدخلة لهزاز ف كس امي و امي اه اه حلوه بجيب يا متناكة انا اول مره اجيب كده نكيني جامد ف كسي و طيزي يا لبوع هموت منك و تنطر امي عسل كسها و تنام علي السرير من التعب و سلوي يلا دوري ريحني يا شرموطة ولا تعبتي و ارتحتي خلاص
امي و انا بقي فيا نفس خلصتي عليا يا مفترية
سلوي طب تعالي نريح و شوية و اعملك حاجة تشربيها بعدين تقومي تخدي تارك
و أقوم سلوي تجيب عصير و يشربو
و تنام علي السرير و تفتح رجليها و تنزل امي تلحس ف كسها و سلوي تتاوه و تتوحوح و تقولها انتي فنانة ف اللحس يا ماتناكة انا مش بتكيف غير من لحسك و امي تقولها دا انا هفشخك يا بنت اللبوه زي ما فشختني و تفضل تلحس و سلوي توحوح من المتعة و تجبهم علي لسان امي و امي تقولها بموت ف عسل كسك يا شرموطة طعمة حلو وامي تجيب الزبر الأسود و تلبسو و و سلوي تمص فية شوية و امي تقولها مصي يا لبوه دا انا هقطعلك كسك و طيزك هفشخهملك زي ما فشختني
و تدخل الزبر ف كس سلوي و سلوي تتوجع و شغالة اه اه اه بيوجع يا لبوه حلو افشخي كسي نفسي ف زبر دكر يعشرني و اه اه اه نيكي يا لبوه افشخي كسي و تجيب علي الزبر و امي شغالة نيك فيها و تقولها بفشخ كسك يا شرموطة يا متناكة
و تقلبها ف وضع الدوجي و تحط الزب الأسمر في ظبزها و امي تقولها طيزك بلعت الزبر يا لبوه و سلوي تتاوه بصوت علي و تخد امي الهزاز و تحطة ف كس سلوي و سلوي اه اه اه اه اه افشخي طيزي و كسي يا شرموطة هموت منك و من زبرك و تجب عسل كسها و امي شغالة نيك ف طيزها بسرعة و سلوي توحوح و تتاوه و تجيب علي الهزاز و تقو ل ل امي خلاص انا تعبت و امي ولا هيا هنا شغالة رزع ف طيز سلوي و تقولها بعشق طيزك يا قحبة بتبلع الزبر بلع و سلوي تجيب نافوره ن كسها و تنام علي بطنها من التعب و امي تقوم تلحس كسها و تقولها عسلك يجنن و سلوي مبقاش فيها حيل ترد ينامو شوية يبسو شفيف بعض و بعدن يدخلو يستحمو و يطلعو يقعدو علي السرير و سلوي تقول ل امي ارتحتي يا شرموطة
امي شوية بس نفسي ف زير يعشرني زبر حقيقي ينزل لبنو ف كسي و طيزي
سلوي تقولها ما عندك الواد احمد ابنك دا طول بعرض و عضلات
امي انتي اتجننتي يا سلوي ابني ينكني
سلوي هيريحك و عمرو ما يفضحك
امي لا يا ختي خالية يريحك انتي
سلوي خلاص اتفقنا انا هخلية ينكني
امي طيب
سلوي اقولك علي سر
امي قولي
ساوي عارفة عفاف لي ف الرابع
امي اه مالها دي
سلوي الواد ابنها بينكها
امي عرفتي من فين
سلوي هيا حكتلي و بعتتلي فيديو ليهم سوا و عايشة و متتمتعة بعد لم كانت كل يوم هنا نلحس و ننيك بعض بقت كل فين و فين لم تجي
امي طب وريني الفيديو
هبعتهولك علي الواتس
امي تفتح الفيديو تلاقي الواد بينيك ف امي و تقول ل سلوب دا هيا و ابنها احية متكبريش الموضوع ف دماغي انا الواد ابني بتاعو كبير شفتو كذا مره و هو نايم بيكون واقف و حلو
سلوي و دا المطلوب دا انا هخلية يعشرني و اقولك
امي ماشي بس براحة علي الواد عاشان عرفاكي هتشفطية
امي يلا لم افوم اطلع علشان انا هلكت و لو فضلت معاكي هنيكك تاني يا لبوه
كمل ياغالي
 
انا و امي و صحبتها .
انا احمد عندي 22 سنة و امي صباح عندها 50 سنة بس جسمها اصغر من سنها الي يشوفها يقول عندها 30 سنة و حلوه و بيضة و بززها و طيزها كبار
تبدا القصة
انا ابويا متوفي من سنتين و انا الولد الوحيد مخلفوش بعدي لان امي ف ولاداي تعبت و شالو الرحم
و ف يوم كنت نايم و صحيت علشان اشرب ماية ف عديت من جمب باب اوضة ماما لقيتها نيمة علي السرير و بتلعي ف نفسها و بتتكلم ف التليفون انا من الصدمة وقفت اسمع بتقول ايه و الباب كن مفتوح فتحة صغيره ف لقيتها ببتاوه و مسكة خياره و حطها ف كسها و بتقول انا بنيك كسي اهو بخياره و بجيب و لم جابت قفلت علطول و انا بتاعي كان واقف حديده لان انا اول مره اشوف جسم امي كان جامد و كسها كان احمر و مفتوح
المهم دخلت علطول علي اوضي و معرفتش انان قعدت افكر ياتري هيا بتكلم مين و بتعمل كده مع مين ف جات ف دماغي فكره اان انا احط برنامج تسجيل مكالمات و اسمع هيا بتعمل ايه
و الصبح مسكت التليفون و لقيتها كانت بتكلم سلوي صحبتها الانتيم
سلوي من نفس سن امي عندها 50 سنو و جسمها جبار انا بهيج عليها لم تجي عندنا احلي حاجو فيها طيزها مدوره و عكلو زي طيز كيم كردشيان
امسكت التليفون بتاع امي و دخلت افتش فية شوية و ف الواتس و لقيتها بعتة امبارح ل سلوي صور بس محدوفة ف اخدت الموبيل و رحت فتحت الواتس علي الالب بتاعي
و نزلت برنامج بيسجل مكالمات مخفي و سبت الموبيل و نزلت رحت الجيم و رجعت امي عملت لغذا و اكلنا
و لقيت امي مسكة الموبيل و مندمجة ف الواتس
ف دخلت فتحت اللاب و لقيتها بتكلم سلوي
و المحادثة
سلوي صابحة حبيبي صباح الخير
امي صياح الور
سلوي بقولك الحاجة وصلت
امي بعتت اموسن رقص
و بتقولها ابعتي الصور بسرعة اشوف زي الي اخترناهم ولا حاجه تانية
سلوي بعتت الصور و لقيتها ازبار صناعية
امي جربتيهم اكيد يالبوه
سلوي اه الهزاز جامد
و بعتت فيديو ليها و هيا حطه ف كسها و كان كسها يجنن و محلوق
امي اية دا انتي نعمتي كسك يا شرموطة
سلوي اه علشان نقضي يوم عنب و انتي كمان يا لبوه عيزاكي من غير ولا شعره ف كسك علشان كسك مبارح ف الصوره كان مليان شعر و انا انهاردا عايزه لحسهولك و اقطعهولك انهاردا
امي بس بقي يا لبوه علشان انا غرقت الكلوت
سلوي دا انتي نار يا لبوه يلا نضفي نفسك و انا هودي البت ل ابوها تبات عندو
امي و انان هدخل استحمي و انتف كسي و اجيلك يا لبوه
و قفلت و دخلت الحمام و انا فكرت اني اتفرج عليهم و افتكرت ان ف نسخة من مفتاح بيت سلوي عندنا ف اخدنها من دولاب امي
و امي خلصت نتف و انا دخلت ورها الحمام لقيت الكلوت بتعها ف سبت الغسيل مسكتو لقيتو غرفان عسل من كسها و ريحتو تجنن و لحستو و ضرب عشرة و رجعتو مكانو
و و فضلنا فعدين شوية و امي قالت انها هتسهر مع سلوي و احتمال تتاخر عندها علشان هيا لوحدها و نزلت و انا قعدن شوية وقةلت لم انزل اتفرج عليهم
نزلت و دخلت فتحت الباب براحة و دخلت ملقيتش حد ف الصالة و سمعت صوتهم ف اوضه النوم و كان بالكونة الصالو و اوضة النوم عندهم مفتحوين علي بعض دخلت و بقيت اتفرج عليهم و كانو شكلهم لسة بداين و بيبوسو ف شفايف بعض و امي كانت لبسة قميص نوم قصير و لونو احمر و سلوي لبسة قميص لونو اسود و نزلين بوس ف شفايف بعض
و مشغلين فلم سكس علي الشاشة و مندمجين مع بعض
و بهدين بدات سلوي تقلع امي و تمص ف حلمات بزازها و امي اه اه مصك حلو يالبوه بموت من مصك لبزازي
و بات تلعب ف كس امي باديها و تقولها كسك نار يالبوه عايز بر زنجي يفلقو نصين و امي اه عايزه اتناك بقالي كتير ما اتنكتش يا لبوه يلا الحسي كسي يا متناكة و نزلت سلوي تلحس كسها و امي صوت اهاتها بقي عالي و سلوي بتلحس
و امي لحسك حلوه ي متناكة و شغاله تتاوه و توحوح و سلوي مش سايبة كسها و بتغض ف زنبورها و امي اه يالبوه هموت منك يا كسمك متعضيش الزنبور و سلوي ولا هيا هنا شغالة لحس و عض ف كس امي و امي بتتاةه و تشخر و انا بتاعي واقف و عمل اضرب عشره علي منظر امي الي كنت فكرها محترمة طاعت لبوه كبيره و سلوي مش مبطلة لحس و امي شغالة اه اوووه لسنك حلو يا لبوة هجيب يا متناكة و تجيب امي علي لسان سلوي و بعدين تقوم سلوي و تجيب الازبار الصناعية و تقول ل امي اختاري انيكك با أي واحد يالبوه امي با الزبر الأسود عايزكي تفشخي كسي يا شرموطة
و تلبس سلوي لزبر و كان يجي 30 سنتي و تفتح رجلين امي و تدخل لزبر و كسها و امي اه اه حلو يالبوه احلي من الخيار نكي جامد عايزه كسي يجيب ددمم و و تشتغل سلوي ف كس امي بسرعة و امي بتوحوح من المتعة و عمالة تجيب علي الزبر و اشتغلت فيها سلوي نص ساعة نيك ف كس امي كانت جابت اربع مرات طلعت سلوي الزبر من كسها و بتقولها يلا علشان افشخ طيزك بزبر دا امي قلتلها لا دا كبير علي طيزي يا لبوه هيا فكرها زي خرمك يا لبوه هاتي واحد اصغر ف واحد انا جيباه للطيز و بقوم امي تفلقس و سلوي تجيب بتاع الطسز و تحة ف طيز امي و امي تصوت بيوجع يا لبوه و تشتغل سلوي نيك ف طيز امي بزبر و تقولها ايه رايك احط واحد ف كسك كمان تجربي متعت الزوبرين مع بعض و امي مش هنا شغلة تتاوه من المتهة و تقوم سلوي مدخلة لهزاز ف كس امي و امي اه اه حلوه بجيب يا متناكة انا اول مره اجيب كده نكيني جامد ف كسي و طيزي يا لبوع هموت منك و تنطر امي عسل كسها و تنام علي السرير من التعب و سلوي يلا دوري ريحني يا شرموطة ولا تعبتي و ارتحتي خلاص
امي و انا بقي فيا نفس خلصتي عليا يا مفترية
سلوي طب تعالي نريح و شوية و اعملك حاجة تشربيها بعدين تقومي تخدي تارك
و أقوم سلوي تجيب عصير و يشربو
و تنام علي السرير و تفتح رجليها و تنزل امي تلحس ف كسها و سلوي تتاوه و تتوحوح و تقولها انتي فنانة ف اللحس يا ماتناكة انا مش بتكيف غير من لحسك و امي تقولها دا انا هفشخك يا بنت اللبوه زي ما فشختني و تفضل تلحس و سلوي توحوح من المتعة و تجبهم علي لسان امي و امي تقولها بموت ف عسل كسك يا شرموطة طعمة حلو وامي تجيب الزبر الأسود و تلبسو و و سلوي تمص فية شوية و امي تقولها مصي يا لبوه دا انا هقطعلك كسك و طيزك هفشخهملك زي ما فشختني
و تدخل الزبر ف كس سلوي و سلوي تتوجع و شغالة اه اه اه بيوجع يا لبوه حلو افشخي كسي نفسي ف زبر دكر يعشرني و اه اه اه نيكي يا لبوه افشخي كسي و تجيب علي الزبر و امي شغالة نيك فيها و تقولها بفشخ كسك يا شرموطة يا متناكة
و تقلبها ف وضع الدوجي و تحط الزب الأسمر في ظبزها و امي تقولها طيزك بلعت الزبر يا لبوه و سلوي تتاوه بصوت علي و تخد امي الهزاز و تحطة ف كس سلوي و سلوي اه اه اه اه اه افشخي طيزي و كسي يا شرموطة هموت منك و من زبرك و تجب عسل كسها و امي شغالة نيك ف طيزها بسرعة و سلوي توحوح و تتاوه و تجيب علي الهزاز و تقو ل ل امي خلاص انا تعبت و امي ولا هيا هنا شغالة رزع ف طيز سلوي و تقولها بعشق طيزك يا قحبة بتبلع الزبر بلع و سلوي تجيب نافوره ن كسها و تنام علي بطنها من التعب و امي تقوم تلحس كسها و تقولها عسلك يجنن و سلوي مبقاش فيها حيل ترد ينامو شوية يبسو شفيف بعض و بعدن يدخلو يستحمو و يطلعو يقعدو علي السرير و سلوي تقول ل امي ارتحتي يا شرموطة
امي شوية بس نفسي ف زير يعشرني زبر حقيقي ينزل لبنو ف كسي و طيزي
سلوي تقولها ما عندك الواد احمد ابنك دا طول بعرض و عضلات
امي انتي اتجننتي يا سلوي ابني ينكني
سلوي هيريحك و عمرو ما يفضحك
امي لا يا ختي خالية يريحك انتي
سلوي خلاص اتفقنا انا هخلية ينكني
امي طيب
سلوي اقولك علي سر
امي قولي
ساوي عارفة عفاف لي ف الرابع
امي اه مالها دي
سلوي الواد ابنها بينكها
امي عرفتي من فين
سلوي هيا حكتلي و بعتتلي فيديو ليهم سوا و عايشة و متتمتعة بعد لم كانت كل يوم هنا نلحس و ننيك بعض بقت كل فين و فين لم تجي
امي طب وريني الفيديو
هبعتهولك علي الواتس
امي تفتح الفيديو تلاقي الواد بينيك ف امي و تقول ل سلوب دا هيا و ابنها احية متكبريش الموضوع ف دماغي انا الواد ابني بتاعو كبير شفتو كذا مره و هو نايم بيكون واقف و حلو
سلوي و دا المطلوب دا انا هخلية يعشرني و اقولك
امي ماشي بس براحة علي الواد عاشان عرفاكي هتشفطية
امي يلا لم افوم اطلع علشان انا هلكت و لو فضلت معاكي هنيكك تاني يا لبوه
في انتظار الجديد أحسنت النشر
 
كمل وماتتاخر
 
بس تنزل التكملة احكو
 
انا و امي و صحبتها .
انا احمد عندي 22 سنة و امي صباح عندها 50 سنة بس جسمها اصغر من سنها الي يشوفها يقول عندها 30 سنة و حلوه و بيضة و بززها و طيزها كبار
تبدا القصة
انا ابويا متوفي من سنتين و انا الولد الوحيد مخلفوش بعدي لان امي ف ولاداي تعبت و شالو الرحم
و ف يوم كنت نايم و صحيت علشان اشرب ماية ف عديت من جمب باب اوضة ماما لقيتها نيمة علي السرير و بتلعي ف نفسها و بتتكلم ف التليفون انا من الصدمة وقفت اسمع بتقول ايه و الباب كن مفتوح فتحة صغيره ف لقيتها ببتاوه و مسكة خياره و حطها ف كسها و بتقول انا بنيك كسي اهو بخياره و بجيب و لم جابت قفلت علطول و انا بتاعي كان واقف حديده لان انا اول مره اشوف جسم امي كان جامد و كسها كان احمر و مفتوح
المهم دخلت علطول علي اوضي و معرفتش انان قعدت افكر ياتري هيا بتكلم مين و بتعمل كده مع مين ف جات ف دماغي فكره اان انا احط برنامج تسجيل مكالمات و اسمع هيا بتعمل ايه
و الصبح مسكت التليفون و لقيتها كانت بتكلم سلوي صحبتها الانتيم
سلوي من نفس سن امي عندها 50 سنو و جسمها جبار انا بهيج عليها لم تجي عندنا احلي حاجو فيها طيزها مدوره و عكلو زي طيز كيم كردشيان
امسكت التليفون بتاع امي و دخلت افتش فية شوية و ف الواتس و لقيتها بعتة امبارح ل سلوي صور بس محدوفة ف اخدت الموبيل و رحت فتحت الواتس علي الالب بتاعي
و نزلت برنامج بيسجل مكالمات مخفي و سبت الموبيل و نزلت رحت الجيم و رجعت امي عملت لغذا و اكلنا
و لقيت امي مسكة الموبيل و مندمجة ف الواتس
ف دخلت فتحت اللاب و لقيتها بتكلم سلوي
و المحادثة
سلوي صابحة حبيبي صباح الخير
امي صياح الور
سلوي بقولك الحاجة وصلت
امي بعتت اموسن رقص
و بتقولها ابعتي الصور بسرعة اشوف زي الي اخترناهم ولا حاجه تانية
سلوي بعتت الصور و لقيتها ازبار صناعية
امي جربتيهم اكيد يالبوه
سلوي اه الهزاز جامد
و بعتت فيديو ليها و هيا حطه ف كسها و كان كسها يجنن و محلوق
امي اية دا انتي نعمتي كسك يا شرموطة
سلوي اه علشان نقضي يوم عنب و انتي كمان يا لبوه عيزاكي من غير ولا شعره ف كسك علشان كسك مبارح ف الصوره كان مليان شعر و انا انهاردا عايزه لحسهولك و اقطعهولك انهاردا
امي بس بقي يا لبوه علشان انا غرقت الكلوت
سلوي دا انتي نار يا لبوه يلا نضفي نفسك و انا هودي البت ل ابوها تبات عندو
امي و انان هدخل استحمي و انتف كسي و اجيلك يا لبوه
و قفلت و دخلت الحمام و انا فكرت اني اتفرج عليهم و افتكرت ان ف نسخة من مفتاح بيت سلوي عندنا ف اخدنها من دولاب امي
و امي خلصت نتف و انا دخلت ورها الحمام لقيت الكلوت بتعها ف سبت الغسيل مسكتو لقيتو غرفان عسل من كسها و ريحتو تجنن و لحستو و ضرب عشرة و رجعتو مكانو
و و فضلنا فعدين شوية و امي قالت انها هتسهر مع سلوي و احتمال تتاخر عندها علشان هيا لوحدها و نزلت و انا قعدن شوية وقةلت لم انزل اتفرج عليهم
نزلت و دخلت فتحت الباب براحة و دخلت ملقيتش حد ف الصالة و سمعت صوتهم ف اوضه النوم و كان بالكونة الصالو و اوضة النوم عندهم مفتحوين علي بعض دخلت و بقيت اتفرج عليهم و كانو شكلهم لسة بداين و بيبوسو ف شفايف بعض و امي كانت لبسة قميص نوم قصير و لونو احمر و سلوي لبسة قميص لونو اسود و نزلين بوس ف شفايف بعض
و مشغلين فلم سكس علي الشاشة و مندمجين مع بعض
و بهدين بدات سلوي تقلع امي و تمص ف حلمات بزازها و امي اه اه مصك حلو يالبوه بموت من مصك لبزازي
و بات تلعب ف كس امي باديها و تقولها كسك نار يالبوه عايز بر زنجي يفلقو نصين و امي اه عايزه اتناك بقالي كتير ما اتنكتش يا لبوه يلا الحسي كسي يا متناكة و نزلت سلوي تلحس كسها و امي صوت اهاتها بقي عالي و سلوي بتلحس
و امي لحسك حلوه ي متناكة و شغاله تتاوه و توحوح و سلوي مش سايبة كسها و بتغض ف زنبورها و امي اه يالبوه هموت منك يا كسمك متعضيش الزنبور و سلوي ولا هيا هنا شغالة لحس و عض ف كس امي و امي بتتاةه و تشخر و انا بتاعي واقف و عمل اضرب عشره علي منظر امي الي كنت فكرها محترمة طاعت لبوه كبيره و سلوي مش مبطلة لحس و امي شغالة اه اوووه لسنك حلو يا لبوة هجيب يا متناكة و تجيب امي علي لسان سلوي و بعدين تقوم سلوي و تجيب الازبار الصناعية و تقول ل امي اختاري انيكك با أي واحد يالبوه امي با الزبر الأسود عايزكي تفشخي كسي يا شرموطة
و تلبس سلوي لزبر و كان يجي 30 سنتي و تفتح رجلين امي و تدخل لزبر و كسها و امي اه اه حلو يالبوه احلي من الخيار نكي جامد عايزه كسي يجيب ددمم و و تشتغل سلوي ف كس امي بسرعة و امي بتوحوح من المتعة و عمالة تجيب علي الزبر و اشتغلت فيها سلوي نص ساعة نيك ف كس امي كانت جابت اربع مرات طلعت سلوي الزبر من كسها و بتقولها يلا علشان افشخ طيزك بزبر دا امي قلتلها لا دا كبير علي طيزي يا لبوه هيا فكرها زي خرمك يا لبوه هاتي واحد اصغر ف واحد انا جيباه للطيز و بقوم امي تفلقس و سلوي تجيب بتاع الطسز و تحة ف طيز امي و امي تصوت بيوجع يا لبوه و تشتغل سلوي نيك ف طيز امي بزبر و تقولها ايه رايك احط واحد ف كسك كمان تجربي متعت الزوبرين مع بعض و امي مش هنا شغلة تتاوه من المتهة و تقوم سلوي مدخلة لهزاز ف كس امي و امي اه اه حلوه بجيب يا متناكة انا اول مره اجيب كده نكيني جامد ف كسي و طيزي يا لبوع هموت منك و تنطر امي عسل كسها و تنام علي السرير من التعب و سلوي يلا دوري ريحني يا شرموطة ولا تعبتي و ارتحتي خلاص
امي و انا بقي فيا نفس خلصتي عليا يا مفترية
سلوي طب تعالي نريح و شوية و اعملك حاجة تشربيها بعدين تقومي تخدي تارك
و أقوم سلوي تجيب عصير و يشربو
و تنام علي السرير و تفتح رجليها و تنزل امي تلحس ف كسها و سلوي تتاوه و تتوحوح و تقولها انتي فنانة ف اللحس يا ماتناكة انا مش بتكيف غير من لحسك و امي تقولها دا انا هفشخك يا بنت اللبوه زي ما فشختني و تفضل تلحس و سلوي توحوح من المتعة و تجبهم علي لسان امي و امي تقولها بموت ف عسل كسك يا شرموطة طعمة حلو وامي تجيب الزبر الأسود و تلبسو و و سلوي تمص فية شوية و امي تقولها مصي يا لبوه دا انا هقطعلك كسك و طيزك هفشخهملك زي ما فشختني
و تدخل الزبر ف كس سلوي و سلوي تتوجع و شغالة اه اه اه بيوجع يا لبوه حلو افشخي كسي نفسي ف زبر دكر يعشرني و اه اه اه نيكي يا لبوه افشخي كسي و تجيب علي الزبر و امي شغالة نيك فيها و تقولها بفشخ كسك يا شرموطة يا متناكة
و تقلبها ف وضع الدوجي و تحط الزب الأسمر في ظبزها و امي تقولها طيزك بلعت الزبر يا لبوه و سلوي تتاوه بصوت علي و تخد امي الهزاز و تحطة ف كس سلوي و سلوي اه اه اه اه اه افشخي طيزي و كسي يا شرموطة هموت منك و من زبرك و تجب عسل كسها و امي شغالة نيك ف طيزها بسرعة و سلوي توحوح و تتاوه و تجيب علي الهزاز و تقو ل ل امي خلاص انا تعبت و امي ولا هيا هنا شغالة رزع ف طيز سلوي و تقولها بعشق طيزك يا قحبة بتبلع الزبر بلع و سلوي تجيب نافوره ن كسها و تنام علي بطنها من التعب و امي تقوم تلحس كسها و تقولها عسلك يجنن و سلوي مبقاش فيها حيل ترد ينامو شوية يبسو شفيف بعض و بعدن يدخلو يستحمو و يطلعو يقعدو علي السرير و سلوي تقول ل امي ارتحتي يا شرموطة
امي شوية بس نفسي ف زير يعشرني زبر حقيقي ينزل لبنو ف كسي و طيزي
سلوي تقولها ما عندك الواد احمد ابنك دا طول بعرض و عضلات
امي انتي اتجننتي يا سلوي ابني ينكني
سلوي هيريحك و عمرو ما يفضحك
امي لا يا ختي خالية يريحك انتي
سلوي خلاص اتفقنا انا هخلية ينكني
امي طيب
سلوي اقولك علي سر
امي قولي
ساوي عارفة عفاف لي ف الرابع
امي اه مالها دي
سلوي الواد ابنها بينكها
امي عرفتي من فين
سلوي هيا حكتلي و بعتتلي فيديو ليهم سوا و عايشة و متتمتعة بعد لم كانت كل يوم هنا نلحس و ننيك بعض بقت كل فين و فين لم تجي
امي طب وريني الفيديو
هبعتهولك علي الواتس
امي تفتح الفيديو تلاقي الواد بينيك ف امي و تقول ل سلوب دا هيا و ابنها احية متكبريش الموضوع ف دماغي انا الواد ابني بتاعو كبير شفتو كذا مره و هو نايم بيكون واقف و حلو
سلوي و دا المطلوب دا انا هخلية يعشرني و اقولك
امي ماشي بس براحة علي الواد عاشان عرفاكي هتشفطية
امي يلا لم افوم اطلع علشان انا هلكت و لو فضلت معاكي هنيكك تاني يا لبوه
💋💋💋❤️❤️❤️❤️🔥🔥🔥👍
 
روعة كمل يا برنس
 
انا و امي و صحبتها .
انا احمد عندي 22 سنة و امي صباح عندها 50 سنة بس جسمها اصغر من سنها الي يشوفها يقول عندها 30 سنة و حلوه و بيضة و بززها و طيزها كبار
تبدا القصة
انا ابويا متوفي من سنتين و انا الولد الوحيد مخلفوش بعدي لان امي ف ولاداي تعبت و شالو الرحم
و ف يوم كنت نايم و صحيت علشان اشرب ماية ف عديت من جمب باب اوضة ماما لقيتها نيمة علي السرير و بتلعي ف نفسها و بتتكلم ف التليفون انا من الصدمة وقفت اسمع بتقول ايه و الباب كن مفتوح فتحة صغيره ف لقيتها ببتاوه و مسكة خياره و حطها ف كسها و بتقول انا بنيك كسي اهو بخياره و بجيب و لم جابت قفلت علطول و انا بتاعي كان واقف حديده لان انا اول مره اشوف جسم امي كان جامد و كسها كان احمر و مفتوح
المهم دخلت علطول علي اوضي و معرفتش انان قعدت افكر ياتري هيا بتكلم مين و بتعمل كده مع مين ف جات ف دماغي فكره اان انا احط برنامج تسجيل مكالمات و اسمع هيا بتعمل ايه
و الصبح مسكت التليفون و لقيتها كانت بتكلم سلوي صحبتها الانتيم
سلوي من نفس سن امي عندها 50 سنو و جسمها جبار انا بهيج عليها لم تجي عندنا احلي حاجو فيها طيزها مدوره و عكلو زي طيز كيم كردشيان
امسكت التليفون بتاع امي و دخلت افتش فية شوية و ف الواتس و لقيتها بعتة امبارح ل سلوي صور بس محدوفة ف اخدت الموبيل و رحت فتحت الواتس علي الالب بتاعي
و نزلت برنامج بيسجل مكالمات مخفي و سبت الموبيل و نزلت رحت الجيم و رجعت امي عملت لغذا و اكلنا
و لقيت امي مسكة الموبيل و مندمجة ف الواتس
ف دخلت فتحت اللاب و لقيتها بتكلم سلوي
و المحادثة
سلوي صابحة حبيبي صباح الخير
امي صياح الور
سلوي بقولك الحاجة وصلت
امي بعتت اموسن رقص
و بتقولها ابعتي الصور بسرعة اشوف زي الي اخترناهم ولا حاجه تانية
سلوي بعتت الصور و لقيتها ازبار صناعية
امي جربتيهم اكيد يالبوه
سلوي اه الهزاز جامد
و بعتت فيديو ليها و هيا حطه ف كسها و كان كسها يجنن و محلوق
امي اية دا انتي نعمتي كسك يا شرموطة
سلوي اه علشان نقضي يوم عنب و انتي كمان يا لبوه عيزاكي من غير ولا شعره ف كسك علشان كسك مبارح ف الصوره كان مليان شعر و انا انهاردا عايزه لحسهولك و اقطعهولك انهاردا
امي بس بقي يا لبوه علشان انا غرقت الكلوت
سلوي دا انتي نار يا لبوه يلا نضفي نفسك و انا هودي البت ل ابوها تبات عندو
امي و انان هدخل استحمي و انتف كسي و اجيلك يا لبوه
و قفلت و دخلت الحمام و انا فكرت اني اتفرج عليهم و افتكرت ان ف نسخة من مفتاح بيت سلوي عندنا ف اخدنها من دولاب امي
و امي خلصت نتف و انا دخلت ورها الحمام لقيت الكلوت بتعها ف سبت الغسيل مسكتو لقيتو غرفان عسل من كسها و ريحتو تجنن و لحستو و ضرب عشرة و رجعتو مكانو
و و فضلنا فعدين شوية و امي قالت انها هتسهر مع سلوي و احتمال تتاخر عندها علشان هيا لوحدها و نزلت و انا قعدن شوية وقةلت لم انزل اتفرج عليهم
نزلت و دخلت فتحت الباب براحة و دخلت ملقيتش حد ف الصالة و سمعت صوتهم ف اوضه النوم و كان بالكونة الصالو و اوضة النوم عندهم مفتحوين علي بعض دخلت و بقيت اتفرج عليهم و كانو شكلهم لسة بداين و بيبوسو ف شفايف بعض و امي كانت لبسة قميص نوم قصير و لونو احمر و سلوي لبسة قميص لونو اسود و نزلين بوس ف شفايف بعض
و مشغلين فلم سكس علي الشاشة و مندمجين مع بعض
و بهدين بدات سلوي تقلع امي و تمص ف حلمات بزازها و امي اه اه مصك حلو يالبوه بموت من مصك لبزازي
و بات تلعب ف كس امي باديها و تقولها كسك نار يالبوه عايز بر زنجي يفلقو نصين و امي اه عايزه اتناك بقالي كتير ما اتنكتش يا لبوه يلا الحسي كسي يا متناكة و نزلت سلوي تلحس كسها و امي صوت اهاتها بقي عالي و سلوي بتلحس
و امي لحسك حلوه ي متناكة و شغاله تتاوه و توحوح و سلوي مش سايبة كسها و بتغض ف زنبورها و امي اه يالبوه هموت منك يا كسمك متعضيش الزنبور و سلوي ولا هيا هنا شغالة لحس و عض ف كس امي و امي بتتاةه و تشخر و انا بتاعي واقف و عمل اضرب عشره علي منظر امي الي كنت فكرها محترمة طاعت لبوه كبيره و سلوي مش مبطلة لحس و امي شغالة اه اوووه لسنك حلو يا لبوة هجيب يا متناكة و تجيب امي علي لسان سلوي و بعدين تقوم سلوي و تجيب الازبار الصناعية و تقول ل امي اختاري انيكك با أي واحد يالبوه امي با الزبر الأسود عايزكي تفشخي كسي يا شرموطة
و تلبس سلوي لزبر و كان يجي 30 سنتي و تفتح رجلين امي و تدخل لزبر و كسها و امي اه اه حلو يالبوه احلي من الخيار نكي جامد عايزه كسي يجيب ددمم و و تشتغل سلوي ف كس امي بسرعة و امي بتوحوح من المتعة و عمالة تجيب علي الزبر و اشتغلت فيها سلوي نص ساعة نيك ف كس امي كانت جابت اربع مرات طلعت سلوي الزبر من كسها و بتقولها يلا علشان افشخ طيزك بزبر دا امي قلتلها لا دا كبير علي طيزي يا لبوه هيا فكرها زي خرمك يا لبوه هاتي واحد اصغر ف واحد انا جيباه للطيز و بقوم امي تفلقس و سلوي تجيب بتاع الطسز و تحة ف طيز امي و امي تصوت بيوجع يا لبوه و تشتغل سلوي نيك ف طيز امي بزبر و تقولها ايه رايك احط واحد ف كسك كمان تجربي متعت الزوبرين مع بعض و امي مش هنا شغلة تتاوه من المتهة و تقوم سلوي مدخلة لهزاز ف كس امي و امي اه اه حلوه بجيب يا متناكة انا اول مره اجيب كده نكيني جامد ف كسي و طيزي يا لبوع هموت منك و تنطر امي عسل كسها و تنام علي السرير من التعب و سلوي يلا دوري ريحني يا شرموطة ولا تعبتي و ارتحتي خلاص
امي و انا بقي فيا نفس خلصتي عليا يا مفترية
سلوي طب تعالي نريح و شوية و اعملك حاجة تشربيها بعدين تقومي تخدي تارك
و أقوم سلوي تجيب عصير و يشربو
و تنام علي السرير و تفتح رجليها و تنزل امي تلحس ف كسها و سلوي تتاوه و تتوحوح و تقولها انتي فنانة ف اللحس يا ماتناكة انا مش بتكيف غير من لحسك و امي تقولها دا انا هفشخك يا بنت اللبوه زي ما فشختني و تفضل تلحس و سلوي توحوح من المتعة و تجبهم علي لسان امي و امي تقولها بموت ف عسل كسك يا شرموطة طعمة حلو وامي تجيب الزبر الأسود و تلبسو و و سلوي تمص فية شوية و امي تقولها مصي يا لبوه دا انا هقطعلك كسك و طيزك هفشخهملك زي ما فشختني
و تدخل الزبر ف كس سلوي و سلوي تتوجع و شغالة اه اه اه بيوجع يا لبوه حلو افشخي كسي نفسي ف زبر دكر يعشرني و اه اه اه نيكي يا لبوه افشخي كسي و تجيب علي الزبر و امي شغالة نيك فيها و تقولها بفشخ كسك يا شرموطة يا متناكة
و تقلبها ف وضع الدوجي و تحط الزب الأسمر في ظبزها و امي تقولها طيزك بلعت الزبر يا لبوه و سلوي تتاوه بصوت علي و تخد امي الهزاز و تحطة ف كس سلوي و سلوي اه اه اه اه اه افشخي طيزي و كسي يا شرموطة هموت منك و من زبرك و تجب عسل كسها و امي شغالة نيك ف طيزها بسرعة و سلوي توحوح و تتاوه و تجيب علي الهزاز و تقو ل ل امي خلاص انا تعبت و امي ولا هيا هنا شغالة رزع ف طيز سلوي و تقولها بعشق طيزك يا قحبة بتبلع الزبر بلع و سلوي تجيب نافوره ن كسها و تنام علي بطنها من التعب و امي تقوم تلحس كسها و تقولها عسلك يجنن و سلوي مبقاش فيها حيل ترد ينامو شوية يبسو شفيف بعض و بعدن يدخلو يستحمو و يطلعو يقعدو علي السرير و سلوي تقول ل امي ارتحتي يا شرموطة
امي شوية بس نفسي ف زير يعشرني زبر حقيقي ينزل لبنو ف كسي و طيزي
سلوي تقولها ما عندك الواد احمد ابنك دا طول بعرض و عضلات
امي انتي اتجننتي يا سلوي ابني ينكني
سلوي هيريحك و عمرو ما يفضحك
امي لا يا ختي خالية يريحك انتي
سلوي خلاص اتفقنا انا هخلية ينكني
امي طيب
سلوي اقولك علي سر
امي قولي
ساوي عارفة عفاف لي ف الرابع
امي اه مالها دي
سلوي الواد ابنها بينكها
امي عرفتي من فين
سلوي هيا حكتلي و بعتتلي فيديو ليهم سوا و عايشة و متتمتعة بعد لم كانت كل يوم هنا نلحس و ننيك بعض بقت كل فين و فين لم تجي
امي طب وريني الفيديو
هبعتهولك علي الواتس
امي تفتح الفيديو تلاقي الواد بينيك ف امي و تقول ل سلوب دا هيا و ابنها احية متكبريش الموضوع ف دماغي انا الواد ابني بتاعو كبير شفتو كذا مره و هو نايم بيكون واقف و حلو
سلوي و دا المطلوب دا انا هخلية يعشرني و اقولك
امي ماشي بس براحة علي الواد عاشان عرفاكي هتشفطية
امي يلا لم افوم اطلع علشان انا هلكت و لو فضلت معاكي هنيكك تاني يا لبوه
كمل يا كبير
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%