NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mego25

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
16 مايو 2022
المشاركات
120
مستوى التفاعل
122
نقاط
909
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا مجدي حاليا عندي ٢٨ سنه من القاهرة انا جسمي وسط و ابيضااني و زبري ثخين و و حلو
كنت حابب احكيلكم قصتي مع اختي
اختي اسمها مريم عندها دلوقت ٢٠ سنه دلوقت

اوصفلكن جسم اختي مريم اجسمها ابيض بياض ثلجي جسمها وسط ملبن بزازها اكبر من وسط بشوية طيزها كبيرة و مرفوعه شعرها اسود جسم ملبن و قصيرة

المهم القصه بدأت من ٣ سنين وقتيها كنت راجع البيت وقت الظهر و مكنش في حد في البيت غيرها و كانت بتاخد شاور و كان عندنا مشكله ان باب الحمام الكالون بتاعه بايظ كان فتح مترجل و هيا مخدتش بالها و كانت عارفه مفيش حدو لوحديها في البيت فا مكنتش مهتمه بيه المهم انا رجعت البيت مش لاقي حد بس سامع صوت الدش شغال في الحمام قولت ارووح اشوف مين فا رايح لسا هنادي لقيت الباب مترجل لقيت اختي جوا بتستحمى بس الي صدمني اول مرا اخد بالي منها ان اختي كبرت بقى عندها كل حاجه الصراحه زبري وقف خالص عليها قعد اتفرج عليها و هيا بتستحمى لحد ما خلصت رحت طلعت من الشقه و رحت دخلت كأني لسا داخل و رحت على اوضه ضربت عشره و انا و بتخيلها و من ساعتها و انا عمال اراقبها و مش قادر اطلعها من دماغي و محفورة في عقلي بزازها و طيزها


المهم مر ايام و بحاول اوصلها و خايف المهم كان في فرح في البلد و البيت راح و هيقعدو هناك كام يوم هيا مراحتش غلشان متحبش القعده هناك و اتلككت انها عندها مذاكره و انا كان عندي جامعه فا مرحناش

جه وقت انهم راحو مبقاش غير انا و هيا قولتها انا هنزل مع صحابي و هتأخر قالت ماشي و نزلت و بس حصل ظرف و صحبي مشي و انا رجعت البيت بادري

رجعت لقيت البيت هس هس افتكرتها نايمه رحت اشوفها بفتح الباب و لقيتها مشغله فيلم سكس على موبيل و حاطه هيدفون في ودانها و منزلها الأندر و رافعه العباية و بتلعب في كسها و مطلعها بزازها بتدعك في حلمة بزازها

اختي بطبعها في البيت في الصيف بتلبس عبايات بيتي ضيقه و خفيفه و مفتوحه من عند صدرها

المهم قعد بتفرج مش قادر قولت لازم استغل الفرصه دخلت عليها هيا اتصدمت نطت نزلت العباية بتقول بتعمل اي هنا و بتزعق حد بيدخل على اخته منغير بيخبط و انا رحت مزعقلها قولتها الي الي بتعمليه و بزعق هيا خافت وقعدت تعيط و انا عمال اهدد فيها صعبت عليا رحت قعد جنبها و هيا عماله تحلف مش هتعمل كدا تاني قعد اكلمها براحها و زبري واقف و هيا بتعيط رحت سحبتها اخدها في حضني اطمنها انا مش هقول لحد موضوع مات بينا بس متعمليش تاني كدا هديت شوية و بحسس على شعرها و انا هايج فا بقولها خلاص اهدي متخفيش عياط برفع وشها ااشوف بتعيط و لا لقيت نفسي بنزل على شفايفها ببوسها قعد ٣ ثواني بتستجاب بعد كدا لقيتها بتمانع و بتبعد رحت سيبها راحت بعدد بقولها انتي تعبانه و انا من ساعه ما شوفتك تعبان تعالي نريح بعض و الموضوع هيبقى سر بينا و انا اخوكي اكيد احافظ عليكي ومش هرضالك الضرر لقيتها بتقولي لا مينفعش رحت مقرب منها بقولها متخفيش محدش هيعرف و ابقرب بحسس على جسمها و بقرب من شفايفها عمال ابوسها من شفتها الي تحت و بعد كدا اطلع فوق لحد ما استسلمت رحت ماسك بزازها براحه لحد ما مره وحد وحده قفشت بزازها جامد قالت ااااااه بصوت هيجني خالص
رحت رافع العباية احسس على جسمها لحد ما وصلت لكسها راحت شالت ايدي
رحت عاضت شفايفها قولتها متخفيش رحت محسس على كسها و بدأ الهيجان يزيد خلعت البنطلون و طلعت زبري و مسكت ايدها وحطيتو على زبري قعدت تلعب فيها و انا بحسس على كسها كانت مكسوفه اوي رحت مقلعها العباية و رحت منيمها على ظهرها و فتحت قعد الحس كسها من فوق الاندر لحد ما قفلت عنيها رحت ساحب الاندر باسناني و شدادو لحد ما قلعتها الاندر بوست كسها اول مره ليقتها بتقول ااااه بعد كدا لحست كسها و اشرب من عسلها و ادخل لساني بين شفرات كسها الموردبين خفيف و سريع و بعد كدا لحست بطنها لحد ما وصلت بزاز اختي لقيت حلمتها واقفين قعد ارضع هيا بتموت تحتي رحت نايم عليها و بقطع في شفايفها و بحرك زبري على كسها بتقول خلي بالك انا اختك و بنت لسا قولتلها متخافيش رحت منيمها على بطنها و حطيت المخده تحتيها رحت دخلت صباعي شهقت شهقه قولتها لا استحملي دا لسا البداية قعد اوسع في طيزها و بعد كدا بليت زبري و دخلت اوله في طيزها راحت صوت قالتلي لا ابعد قولتلها متخافيش بعد كدا دخلت نصه و بعد كدا دخلته كله دوست عليه راح صوت خالص و انا في قمه سعادتي و انا زبري في طيز اختي الملبن و قعد انيك فيها و اضربها على طيزها و العب في بزازها لحد ما جيتهم و قعد الحس في كسها لحد ما هيا جابتهم و رحنا نمنا حاضنين بعض و احنا ملط

JdRViT7.png
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mario Cr7, هايج علىطوول, يوسف 55 و 40 آخرين
انا مجدي حاليا عندي ٢٨ سنه من القاهرة انا جسمي وسط و ابيضااني و زبري ثخين و و حلو
كنت حابب احكيلكم قصتي مع اختي
اختي اسمها مريم عندها دلوقت ٢٠ سنه دلوقت

اوصفلكن جسم اختي مريم اجسمها ابيض بياض ثلجي جسمها وسط ملبن بزازها اكبر من وسط بشوية طيزها كبيرة و مرفوعه شعرها اسود جسم ملبن و قصيرة

المهم القصه بدأت من ٣ سنين وقتيها كنت راجع البيت وقت الظهر و مكنش في حد في البيت غيرها و كانت بتاخد شاور و كان عندنا مشكله ان باب الحمام الكالون بتاعه بايظ كان فتح مترجل و هيا مخدتش بالها و كانت عارفه مفيش حدو لوحديها في البيت فا مكنتش مهتمه بيه المهم انا رجعت البيت مش لاقي حد بس سامع صوت الدش شغال في الحمام قولت ارووح اشوف مين فا رايح لسا هنادي لقيت الباب مترجل لقيت اختي جوا بتستحمى بس الي صدمني اول مرا اخد بالي منها ان اختي كبرت بقى عندها كل حاجه الصراحه زبري وقف خالص عليها قعد اتفرج عليها و هيا بتستحمى لحد ما خلصت رحت طلعت من الشقه و رحت دخلت كأني لسا داخل و رحت على اوضه ضربت عشره و انا و بتخيلها و من ساعتها و انا عمال اراقبها و مش قادر اطلعها من دماغي و محفورة في عقلي بزازها و طيزها


المهم مر ايام و بحاول اوصلها و خايف المهم كان في فرح في البلد و البيت راح و هيقعدو هناك كام يوم هيا مراحتش غلشان متحبش القعده هناك و اتلككت انها عندها مذاكره و انا كان عندي جامعه فا مرحناش

جه وقت انهم راحو مبقاش غير انا و هيا قولتها انا هنزل مع صحابي و هتأخر قالت ماشي و نزلت و بس حصل ظرف و صحبي مشي و انا رجعت البيت بادري

رجعت لقيت البيت هس هس افتكرتها نايمه رحت اشوفها بفتح الباب و لقيتها مشغله فيلم سكس على موبيل و حاطه هيدفون في ودانها و منزلها الأندر و رافعه العباية و بتلعب في كسها و مطلعها بزازها بتدعك في حلمة بزازها

اختي بطبعها في البيت في الصيف بتلبس عبايات بيتي ضيقه و خفيفه و مفتوحه من عند صدرها

المهم قعد بتفرج مش قادر قولت لازم استغل الفرصه دخلت عليها هيا اتصدمت نطت نزلت العباية بتقول بتعمل اي هنا و بتزعق حد بيدخل على اخته منغير بيخبط و انا رحت مزعقلها قولتها الي الي بتعمليه و بزعق هيا خافت وقعدت تعيط و انا عمال اهدد فيها صعبت عليا رحت قعد جنبها و هيا عماله تحلف مش هتعمل كدا تاني قعد اكلمها براحها و زبري واقف و هيا بتعيط رحت سحبتها اخدها في حضني اطمنها انا مش هقول لحد موضوع مات بينا بس متعمليش تاني كدا هديت شوية و بحسس على شعرها و انا هايج فا بقولها خلاص اهدي متخفيش عياط برفع وشها ااشوف بتعيط و لا لقيت نفسي بنزل على شفايفها ببوسها قعد ٣ ثواني بتستجاب بعد كدا لقيتها بتمانع و بتبعد رحت سيبها راحت بعدد بقولها انتي تعبانه و انا من ساعه ما شوفتك تعبان تعالي نريح بعض و الموضوع هيبقى سر بينا و انا اخوكي اكيد احافظ عليكي ومش هرضالك الضرر لقيتها بتقولي لا مينفعش رحت مقرب منها بقولها متخفيش محدش هيعرف و ابقرب بحسس على جسمها و بقرب من شفايفها عمال ابوسها من شفتها الي تحت و بعد كدا اطلع فوق لحد ما استسلمت رحت ماسك بزازها براحه لحد ما مره وحد وحده قفشت بزازها جامد قالت ااااااه بصوت هيجني خالص
رحت رافع العباية احسس على جسمها لحد ما وصلت لكسها راحت شالت ايدي
رحت عاضت شفايفها قولتها متخفيش رحت محسس على كسها و بدأ الهيجان يزيد خلعت البنطلون و طلعت زبري و مسكت ايدها وحطيتو على زبري قعدت تلعب فيها و انا بحسس على كسها كانت مكسوفه اوي رحت مقلعها العباية و رحت منيمها على ظهرها و فتحت قعد الحس كسها من فوق الاندر لحد ما قفلت عنيها رحت ساحب الاندر باسناني و شدادو لحد ما قلعتها الاندر بوست كسها اول مره ليقتها بتقول ااااه بعد كدا لحست كسها و اشرب من عسلها و ادخل لساني بين شفرات كسها الموردبين خفيف و سريع و بعد كدا لحست بطنها لحد ما وصلت بزاز اختي لقيت حلمتها واقفين قعد ارضع هيا بتموت تحتي رحت نايم عليها و بقطع في شفايفها و بحرك زبري على كسها بتقول خلي بالك انا اختك و بنت لسا قولتلها متخافيش رحت منيمها على بطنها و حطيت المخده تحتيها رحت دخلت صباعي شهقت شهقه قولتها لا استحملي دا لسا البداية قعد اوسع في طيزها و بعد كدا بليت زبري و دخلت اوله في طيزها راحت صوت قالتلي لا ابعد قولتلها متخافيش بعد كدا دخلت نصه و بعد كدا دخلته كله دوست عليه راح صوت خالص و انا في قمه سعادتي و انا زبري في طيز اختي الملبن و قعد انيك فيها و اضربها على طيزها و العب في بزازها لحد ما جيتهم و قعد الحس في كسها لحد ما هيا جابتهم و رحنا نمنا حاضنين بعض و احنا ملط

JdRViT7.png
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • حبيته
التفاعلات: Mego25
حلوه كمل
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mego25 و ناقد بناء
انا مجدي حاليا عندي ٢٨ سنه من القاهرة انا جسمي وسط و ابيضااني و زبري ثخين و و حلو
كنت حابب احكيلكم قصتي مع اختي
اختي اسمها مريم عندها دلوقت ٢٠ سنه دلوقت

اوصفلكن جسم اختي مريم اجسمها ابيض بياض ثلجي جسمها وسط ملبن بزازها اكبر من وسط بشوية طيزها كبيرة و مرفوعه شعرها اسود جسم ملبن و قصيرة

المهم القصه بدأت من ٣ سنين وقتيها كنت راجع البيت وقت الظهر و مكنش في حد في البيت غيرها و كانت بتاخد شاور و كان عندنا مشكله ان باب الحمام الكالون بتاعه بايظ كان فتح مترجل و هيا مخدتش بالها و كانت عارفه مفيش حدو لوحديها في البيت فا مكنتش مهتمه بيه المهم انا رجعت البيت مش لاقي حد بس سامع صوت الدش شغال في الحمام قولت ارووح اشوف مين فا رايح لسا هنادي لقيت الباب مترجل لقيت اختي جوا بتستحمى بس الي صدمني اول مرا اخد بالي منها ان اختي كبرت بقى عندها كل حاجه الصراحه زبري وقف خالص عليها قعد اتفرج عليها و هيا بتستحمى لحد ما خلصت رحت طلعت من الشقه و رحت دخلت كأني لسا داخل و رحت على اوضه ضربت عشره و انا و بتخيلها و من ساعتها و انا عمال اراقبها و مش قادر اطلعها من دماغي و محفورة في عقلي بزازها و طيزها


المهم مر ايام و بحاول اوصلها و خايف المهم كان في فرح في البلد و البيت راح و هيقعدو هناك كام يوم هيا مراحتش غلشان متحبش القعده هناك و اتلككت انها عندها مذاكره و انا كان عندي جامعه فا مرحناش

جه وقت انهم راحو مبقاش غير انا و هيا قولتها انا هنزل مع صحابي و هتأخر قالت ماشي و نزلت و بس حصل ظرف و صحبي مشي و انا رجعت البيت بادري

رجعت لقيت البيت هس هس افتكرتها نايمه رحت اشوفها بفتح الباب و لقيتها مشغله فيلم سكس على موبيل و حاطه هيدفون في ودانها و منزلها الأندر و رافعه العباية و بتلعب في كسها و مطلعها بزازها بتدعك في حلمة بزازها

اختي بطبعها في البيت في الصيف بتلبس عبايات بيتي ضيقه و خفيفه و مفتوحه من عند صدرها

المهم قعد بتفرج مش قادر قولت لازم استغل الفرصه دخلت عليها هيا اتصدمت نطت نزلت العباية بتقول بتعمل اي هنا و بتزعق حد بيدخل على اخته منغير بيخبط و انا رحت مزعقلها قولتها الي الي بتعمليه و بزعق هيا خافت وقعدت تعيط و انا عمال اهدد فيها صعبت عليا رحت قعد جنبها و هيا عماله تحلف مش هتعمل كدا تاني قعد اكلمها براحها و زبري واقف و هيا بتعيط رحت سحبتها اخدها في حضني اطمنها انا مش هقول لحد موضوع مات بينا بس متعمليش تاني كدا هديت شوية و بحسس على شعرها و انا هايج فا بقولها خلاص اهدي متخفيش عياط برفع وشها ااشوف بتعيط و لا لقيت نفسي بنزل على شفايفها ببوسها قعد ٣ ثواني بتستجاب بعد كدا لقيتها بتمانع و بتبعد رحت سيبها راحت بعدد بقولها انتي تعبانه و انا من ساعه ما شوفتك تعبان تعالي نريح بعض و الموضوع هيبقى سر بينا و انا اخوكي اكيد احافظ عليكي ومش هرضالك الضرر لقيتها بتقولي لا مينفعش رحت مقرب منها بقولها متخفيش محدش هيعرف و ابقرب بحسس على جسمها و بقرب من شفايفها عمال ابوسها من شفتها الي تحت و بعد كدا اطلع فوق لحد ما استسلمت رحت ماسك بزازها براحه لحد ما مره وحد وحده قفشت بزازها جامد قالت ااااااه بصوت هيجني خالص
رحت رافع العباية احسس على جسمها لحد ما وصلت لكسها راحت شالت ايدي
رحت عاضت شفايفها قولتها متخفيش رحت محسس على كسها و بدأ الهيجان يزيد خلعت البنطلون و طلعت زبري و مسكت ايدها وحطيتو على زبري قعدت تلعب فيها و انا بحسس على كسها كانت مكسوفه اوي رحت مقلعها العباية و رحت منيمها على ظهرها و فتحت قعد الحس كسها من فوق الاندر لحد ما قفلت عنيها رحت ساحب الاندر باسناني و شدادو لحد ما قلعتها الاندر بوست كسها اول مره ليقتها بتقول ااااه بعد كدا لحست كسها و اشرب من عسلها و ادخل لساني بين شفرات كسها الموردبين خفيف و سريع و بعد كدا لحست بطنها لحد ما وصلت بزاز اختي لقيت حلمتها واقفين قعد ارضع هيا بتموت تحتي رحت نايم عليها و بقطع في شفايفها و بحرك زبري على كسها بتقول خلي بالك انا اختك و بنت لسا قولتلها متخافيش رحت منيمها على بطنها و حطيت المخده تحتيها رحت دخلت صباعي شهقت شهقه قولتها لا استحملي دا لسا البداية قعد اوسع في طيزها و بعد كدا بليت زبري و دخلت اوله في طيزها راحت صوت قالتلي لا ابعد قولتلها متخافيش بعد كدا دخلت نصه و بعد كدا دخلته كله دوست عليه راح صوت خالص و انا في قمه سعادتي و انا زبري في طيز اختي الملبن و قعد انيك فيها و اضربها على طيزها و العب في بزازها لحد ما جيتهم و قعد الحس في كسها لحد ما هيا جابتهم و رحنا نمنا حاضنين بعض و احنا ملط

JdRViT7.png
انيك اختك
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مجدي حاليا عندي ٢٨ سنه من القاهرة انا جسمي وسط و ابيضااني و زبري ثخين و و حلو
كنت حابب احكيلكم قصتي مع اختي
اختي اسمها مريم عندها دلوقت ٢٠ سنه دلوقت

اوصفلكن جسم اختي مريم اجسمها ابيض بياض ثلجي جسمها وسط ملبن بزازها اكبر من وسط بشوية طيزها كبيرة و مرفوعه شعرها اسود جسم ملبن و قصيرة

المهم القصه بدأت من ٣ سنين وقتيها كنت راجع البيت وقت الظهر و مكنش في حد في البيت غيرها و كانت بتاخد شاور و كان عندنا مشكله ان باب الحمام الكالون بتاعه بايظ كان فتح مترجل و هيا مخدتش بالها و كانت عارفه مفيش حدو لوحديها في البيت فا مكنتش مهتمه بيه المهم انا رجعت البيت مش لاقي حد بس سامع صوت الدش شغال في الحمام قولت ارووح اشوف مين فا رايح لسا هنادي لقيت الباب مترجل لقيت اختي جوا بتستحمى بس الي صدمني اول مرا اخد بالي منها ان اختي كبرت بقى عندها كل حاجه الصراحه زبري وقف خالص عليها قعد اتفرج عليها و هيا بتستحمى لحد ما خلصت رحت طلعت من الشقه و رحت دخلت كأني لسا داخل و رحت على اوضه ضربت عشره و انا و بتخيلها و من ساعتها و انا عمال اراقبها و مش قادر اطلعها من دماغي و محفورة في عقلي بزازها و طيزها


المهم مر ايام و بحاول اوصلها و خايف المهم كان في فرح في البلد و البيت راح و هيقعدو هناك كام يوم هيا مراحتش غلشان متحبش القعده هناك و اتلككت انها عندها مذاكره و انا كان عندي جامعه فا مرحناش

جه وقت انهم راحو مبقاش غير انا و هيا قولتها انا هنزل مع صحابي و هتأخر قالت ماشي و نزلت و بس حصل ظرف و صحبي مشي و انا رجعت البيت بادري

رجعت لقيت البيت هس هس افتكرتها نايمه رحت اشوفها بفتح الباب و لقيتها مشغله فيلم سكس على موبيل و حاطه هيدفون في ودانها و منزلها الأندر و رافعه العباية و بتلعب في كسها و مطلعها بزازها بتدعك في حلمة بزازها

اختي بطبعها في البيت في الصيف بتلبس عبايات بيتي ضيقه و خفيفه و مفتوحه من عند صدرها

المهم قعد بتفرج مش قادر قولت لازم استغل الفرصه دخلت عليها هيا اتصدمت نطت نزلت العباية بتقول بتعمل اي هنا و بتزعق حد بيدخل على اخته منغير بيخبط و انا رحت مزعقلها قولتها الي الي بتعمليه و بزعق هيا خافت وقعدت تعيط و انا عمال اهدد فيها صعبت عليا رحت قعد جنبها و هيا عماله تحلف مش هتعمل كدا تاني قعد اكلمها براحها و زبري واقف و هيا بتعيط رحت سحبتها اخدها في حضني اطمنها انا مش هقول لحد موضوع مات بينا بس متعمليش تاني كدا هديت شوية و بحسس على شعرها و انا هايج فا بقولها خلاص اهدي متخفيش عياط برفع وشها ااشوف بتعيط و لا لقيت نفسي بنزل على شفايفها ببوسها قعد ٣ ثواني بتستجاب بعد كدا لقيتها بتمانع و بتبعد رحت سيبها راحت بعدد بقولها انتي تعبانه و انا من ساعه ما شوفتك تعبان تعالي نريح بعض و الموضوع هيبقى سر بينا و انا اخوكي اكيد احافظ عليكي ومش هرضالك الضرر لقيتها بتقولي لا مينفعش رحت مقرب منها بقولها متخفيش محدش هيعرف و ابقرب بحسس على جسمها و بقرب من شفايفها عمال ابوسها من شفتها الي تحت و بعد كدا اطلع فوق لحد ما استسلمت رحت ماسك بزازها براحه لحد ما مره وحد وحده قفشت بزازها جامد قالت ااااااه بصوت هيجني خالص
رحت رافع العباية احسس على جسمها لحد ما وصلت لكسها راحت شالت ايدي
رحت عاضت شفايفها قولتها متخفيش رحت محسس على كسها و بدأ الهيجان يزيد خلعت البنطلون و طلعت زبري و مسكت ايدها وحطيتو على زبري قعدت تلعب فيها و انا بحسس على كسها كانت مكسوفه اوي رحت مقلعها العباية و رحت منيمها على ظهرها و فتحت قعد الحس كسها من فوق الاندر لحد ما قفلت عنيها رحت ساحب الاندر باسناني و شدادو لحد ما قلعتها الاندر بوست كسها اول مره ليقتها بتقول ااااه بعد كدا لحست كسها و اشرب من عسلها و ادخل لساني بين شفرات كسها الموردبين خفيف و سريع و بعد كدا لحست بطنها لحد ما وصلت بزاز اختي لقيت حلمتها واقفين قعد ارضع هيا بتموت تحتي رحت نايم عليها و بقطع في شفايفها و بحرك زبري على كسها بتقول خلي بالك انا اختك و بنت لسا قولتلها متخافيش رحت منيمها على بطنها و حطيت المخده تحتيها رحت دخلت صباعي شهقت شهقه قولتها لا استحملي دا لسا البداية قعد اوسع في طيزها و بعد كدا بليت زبري و دخلت اوله في طيزها راحت صوت قالتلي لا ابعد قولتلها متخافيش بعد كدا دخلت نصه و بعد كدا دخلته كله دوست عليه راح صوت خالص و انا في قمه سعادتي و انا زبري في طيز اختي الملبن و قعد انيك فيها و اضربها على طيزها و العب في بزازها لحد ما جيتهم و قعد الحس في كسها لحد ما هيا جابتهم و رحنا نمنا حاضنين بعض و احنا ملط

JdRViT7.png
الجزء تاني من قصتي انا و اختي

بعد ما نيكتها في طيزها اليوم دا و نمتا في حضن بعض نايم مش مصدق و اختي في حضني و بزازها في ايدي و زبري على طيزها صحينا محدش بيتكلم مع التاني هيا قامت عملت اكل و صحيت و قعدنا على سفره و كلنا مفيش بنا كلام بعد ما خلصنا و شات الاكل و كانت لابسه بيجامه ضيقه خالص فيزون قعدنا في صاله
- بتقولي اي الي حصل بنا دا
= قولتلها اي الي حصل
- قالتي و**** مش عارف اي الي حصل
= قولتها قصدك الي حصل بنا صبح
- قالتلي اه
= قولتلها انتي فهميني اي الي كنتي بتعمليه قبل ما. يحصل الي حصل بنا
- قالتلي صراحه كانت اول مره و كنت حابه اجرب و صحبتي قعدت تحكيلي و قولت اجرب بس لو اعرف هيحصل كدا مكنتش عملت
= قالتلها انت شاب نضجت و انتي بقيتي بنت ناضجه طلاما حصل اول مره هيحصل وتاني موضوع يتطور انا لحقتك نريح بعض و احافظ عليكي وبصراحه من ساعه ما شوفتك بتستحمي و انتي واكله عقلي لما شوفتك في منظر دا معرفتش امسك نفسك
  • قالتلي بس احنا اخوات مينفعش يحصل بنا كدا
  • قولتلها دا هيبقى سر بنا و مش انتي انبسطي ؟
-قالتاي اه
=قولتلها خلاص خلينا ننبسط و رحت مقرب منها و انتي وحشتيني على فكره
-يعني عاوز اي
= عاوزك تعالي في حضني
- يا مجدي عيب مش كدا
=متخفيش نستغل احنا لوحدينا
رحت ماسك شفايفها امصمص فيها بقولها طعمهم بيحلو اكثر لما بيتباس و لا اي و اطلع لسانه امصه و اقفش في بزازها و انزل على كسها ادعكه لحد ما استويت مني
رحت قلعتها البجامه
و طلبت منها تقوم تقف و انا قاعد على كنبة و طلعت لها زبري و قولتها اقعدي على ركبتك و بعد كدا خليتها تمسك في ز

JfFuvEB.gif
بي و تلعب فيه
= قولتلها عجبك و لا
-قالتلي اه
=قولتلها طب بوسيه
راحت باست راسه
= قولتلها مصيه
-قالتلي لا
=لا هتحبي طعمه متقلقيش و رحت مقرب راسه خليتها تمصه
بعد كدا ثبت راسه و قعد احرك زبري جامد لحد ما هجيبهم محبتش اجيبهم في بوقها اول مره جبتهم على بزاز اختي رحت قومتها قعد الحس في كسها جامد لحد ما جالها رعشه
رحت منيمها على بطنها خرم طيزك وحشني
-قالتلي كفاية
=قولتلها كفاية اي انا جعان هو انا كل يوم انيك اختي
رحت مدخل صباعي و بعد بعد كدا صوباعين و بعد كدا قعد انيك فيها لحد ما جبتهم في طيزها و هيا تعبت مني
رحت بعد كدا نمت جنبيها على كنبة و خدها في حضني و احنا ال٢ ملط و ابوسها لحد ما نمنا

يتبع .....
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: بشار, Sina, Sexysexy و 4 آخرين
كمل يسطا
 
  • حبيته
التفاعلات: Mego25
انا مجدي حاليا عندي ٢٨ سنه من القاهرة انا جسمي وسط و ابيضااني و زبري ثخين و و حلو
كنت حابب احكيلكم قصتي مع اختي
اختي اسمها مريم عندها دلوقت ٢٠ سنه دلوقت

اوصفلكن جسم اختي مريم اجسمها ابيض بياض ثلجي جسمها وسط ملبن بزازها اكبر من وسط بشوية طيزها كبيرة و مرفوعه شعرها اسود جسم ملبن و قصيرة

المهم القصه بدأت من ٣ سنين وقتيها كنت راجع البيت وقت الظهر و مكنش في حد في البيت غيرها و كانت بتاخد شاور و كان عندنا مشكله ان باب الحمام الكالون بتاعه بايظ كان فتح مترجل و هيا مخدتش بالها و كانت عارفه مفيش حدو لوحديها في البيت فا مكنتش مهتمه بيه المهم انا رجعت البيت مش لاقي حد بس سامع صوت الدش شغال في الحمام قولت ارووح اشوف مين فا رايح لسا هنادي لقيت الباب مترجل لقيت اختي جوا بتستحمى بس الي صدمني اول مرا اخد بالي منها ان اختي كبرت بقى عندها كل حاجه الصراحه زبري وقف خالص عليها قعد اتفرج عليها و هيا بتستحمى لحد ما خلصت رحت طلعت من الشقه و رحت دخلت كأني لسا داخل و رحت على اوضه ضربت عشره و انا و بتخيلها و من ساعتها و انا عمال اراقبها و مش قادر اطلعها من دماغي و محفورة في عقلي بزازها و طيزها


المهم مر ايام و بحاول اوصلها و خايف المهم كان في فرح في البلد و البيت راح و هيقعدو هناك كام يوم هيا مراحتش غلشان متحبش القعده هناك و اتلككت انها عندها مذاكره و انا كان عندي جامعه فا مرحناش

جه وقت انهم راحو مبقاش غير انا و هيا قولتها انا هنزل مع صحابي و هتأخر قالت ماشي و نزلت و بس حصل ظرف و صحبي مشي و انا رجعت البيت بادري

رجعت لقيت البيت هس هس افتكرتها نايمه رحت اشوفها بفتح الباب و لقيتها مشغله فيلم سكس على موبيل و حاطه هيدفون في ودانها و منزلها الأندر و رافعه العباية و بتلعب في كسها و مطلعها بزازها بتدعك في حلمة بزازها

اختي بطبعها في البيت في الصيف بتلبس عبايات بيتي ضيقه و خفيفه و مفتوحه من عند صدرها

المهم قعد بتفرج مش قادر قولت لازم استغل الفرصه دخلت عليها هيا اتصدمت نطت نزلت العباية بتقول بتعمل اي هنا و بتزعق حد بيدخل على اخته منغير بيخبط و انا رحت مزعقلها قولتها الي الي بتعمليه و بزعق هيا خافت وقعدت تعيط و انا عمال اهدد فيها صعبت عليا رحت قعد جنبها و هيا عماله تحلف مش هتعمل كدا تاني قعد اكلمها براحها و زبري واقف و هيا بتعيط رحت سحبتها اخدها في حضني اطمنها انا مش هقول لحد موضوع مات بينا بس متعمليش تاني كدا هديت شوية و بحسس على شعرها و انا هايج فا بقولها خلاص اهدي متخفيش عياط برفع وشها ااشوف بتعيط و لا لقيت نفسي بنزل على شفايفها ببوسها قعد ٣ ثواني بتستجاب بعد كدا لقيتها بتمانع و بتبعد رحت سيبها راحت بعدد بقولها انتي تعبانه و انا من ساعه ما شوفتك تعبان تعالي نريح بعض و الموضوع هيبقى سر بينا و انا اخوكي اكيد احافظ عليكي ومش هرضالك الضرر لقيتها بتقولي لا مينفعش رحت مقرب منها بقولها متخفيش محدش هيعرف و ابقرب بحسس على جسمها و بقرب من شفايفها عمال ابوسها من شفتها الي تحت و بعد كدا اطلع فوق لحد ما استسلمت رحت ماسك بزازها براحه لحد ما مره وحد وحده قفشت بزازها جامد قالت ااااااه بصوت هيجني خالص
رحت رافع العباية احسس على جسمها لحد ما وصلت لكسها راحت شالت ايدي
رحت عاضت شفايفها قولتها متخفيش رحت محسس على كسها و بدأ الهيجان يزيد خلعت البنطلون و طلعت زبري و مسكت ايدها وحطيتو على زبري قعدت تلعب فيها و انا بحسس على كسها كانت مكسوفه اوي رحت مقلعها العباية و رحت منيمها على ظهرها و فتحت قعد الحس كسها من فوق الاندر لحد ما قفلت عنيها رحت ساحب الاندر باسناني و شدادو لحد ما قلعتها الاندر بوست كسها اول مره ليقتها بتقول ااااه بعد كدا لحست كسها و اشرب من عسلها و ادخل لساني بين شفرات كسها الموردبين خفيف و سريع و بعد كدا لحست بطنها لحد ما وصلت بزاز اختي لقيت حلمتها واقفين قعد ارضع هيا بتموت تحتي رحت نايم عليها و بقطع في شفايفها و بحرك زبري على كسها بتقول خلي بالك انا اختك و بنت لسا قولتلها متخافيش رحت منيمها على بطنها و حطيت المخده تحتيها رحت دخلت صباعي شهقت شهقه قولتها لا استحملي دا لسا البداية قعد اوسع في طيزها و بعد كدا بليت زبري و دخلت اوله في طيزها راحت صوت قالتلي لا ابعد قولتلها متخافيش بعد كدا دخلت نصه و بعد كدا دخلته كله دوست عليه راح صوت خالص و انا في قمه سعادتي و انا زبري في طيز اختي الملبن و قعد انيك فيها و اضربها على طيزها و العب في بزازها لحد ما جيتهم و قعد الحس في كسها لحد ما هيا جابتهم و رحنا نمنا حاضنين بعض و احنا ملط

JdRViT7.png
يارجل ولعتنى يابختك
 
انا مجدي حاليا عندي ٢٨ سنه من القاهرة انا جسمي وسط و ابيضااني و زبري ثخين و و حلو
كنت حابب احكيلكم قصتي مع اختي
اختي اسمها مريم عندها دلوقت ٢٠ سنه دلوقت

اوصفلكن جسم اختي مريم اجسمها ابيض بياض ثلجي جسمها وسط ملبن بزازها اكبر من وسط بشوية طيزها كبيرة و مرفوعه شعرها اسود جسم ملبن و قصيرة

المهم القصه بدأت من ٣ سنين وقتيها كنت راجع البيت وقت الظهر و مكنش في حد في البيت غيرها و كانت بتاخد شاور و كان عندنا مشكله ان باب الحمام الكالون بتاعه بايظ كان فتح مترجل و هيا مخدتش بالها و كانت عارفه مفيش حدو لوحديها في البيت فا مكنتش مهتمه بيه المهم انا رجعت البيت مش لاقي حد بس سامع صوت الدش شغال في الحمام قولت ارووح اشوف مين فا رايح لسا هنادي لقيت الباب مترجل لقيت اختي جوا بتستحمى بس الي صدمني اول مرا اخد بالي منها ان اختي كبرت بقى عندها كل حاجه الصراحه زبري وقف خالص عليها قعد اتفرج عليها و هيا بتستحمى لحد ما خلصت رحت طلعت من الشقه و رحت دخلت كأني لسا داخل و رحت على اوضه ضربت عشره و انا و بتخيلها و من ساعتها و انا عمال اراقبها و مش قادر اطلعها من دماغي و محفورة في عقلي بزازها و طيزها


المهم مر ايام و بحاول اوصلها و خايف المهم كان في فرح في البلد و البيت راح و هيقعدو هناك كام يوم هيا مراحتش غلشان متحبش القعده هناك و اتلككت انها عندها مذاكره و انا كان عندي جامعه فا مرحناش

جه وقت انهم راحو مبقاش غير انا و هيا قولتها انا هنزل مع صحابي و هتأخر قالت ماشي و نزلت و بس حصل ظرف و صحبي مشي و انا رجعت البيت بادري

رجعت لقيت البيت هس هس افتكرتها نايمه رحت اشوفها بفتح الباب و لقيتها مشغله فيلم سكس على موبيل و حاطه هيدفون في ودانها و منزلها الأندر و رافعه العباية و بتلعب في كسها و مطلعها بزازها بتدعك في حلمة بزازها

اختي بطبعها في البيت في الصيف بتلبس عبايات بيتي ضيقه و خفيفه و مفتوحه من عند صدرها

المهم قعد بتفرج مش قادر قولت لازم استغل الفرصه دخلت عليها هيا اتصدمت نطت نزلت العباية بتقول بتعمل اي هنا و بتزعق حد بيدخل على اخته منغير بيخبط و انا رحت مزعقلها قولتها الي الي بتعمليه و بزعق هيا خافت وقعدت تعيط و انا عمال اهدد فيها صعبت عليا رحت قعد جنبها و هيا عماله تحلف مش هتعمل كدا تاني قعد اكلمها براحها و زبري واقف و هيا بتعيط رحت سحبتها اخدها في حضني اطمنها انا مش هقول لحد موضوع مات بينا بس متعمليش تاني كدا هديت شوية و بحسس على شعرها و انا هايج فا بقولها خلاص اهدي متخفيش عياط برفع وشها ااشوف بتعيط و لا لقيت نفسي بنزل على شفايفها ببوسها قعد ٣ ثواني بتستجاب بعد كدا لقيتها بتمانع و بتبعد رحت سيبها راحت بعدد بقولها انتي تعبانه و انا من ساعه ما شوفتك تعبان تعالي نريح بعض و الموضوع هيبقى سر بينا و انا اخوكي اكيد احافظ عليكي ومش هرضالك الضرر لقيتها بتقولي لا مينفعش رحت مقرب منها بقولها متخفيش محدش هيعرف و ابقرب بحسس على جسمها و بقرب من شفايفها عمال ابوسها من شفتها الي تحت و بعد كدا اطلع فوق لحد ما استسلمت رحت ماسك بزازها براحه لحد ما مره وحد وحده قفشت بزازها جامد قالت ااااااه بصوت هيجني خالص
رحت رافع العباية احسس على جسمها لحد ما وصلت لكسها راحت شالت ايدي
رحت عاضت شفايفها قولتها متخفيش رحت محسس على كسها و بدأ الهيجان يزيد خلعت البنطلون و طلعت زبري و مسكت ايدها وحطيتو على زبري قعدت تلعب فيها و انا بحسس على كسها كانت مكسوفه اوي رحت مقلعها العباية و رحت منيمها على ظهرها و فتحت قعد الحس كسها من فوق الاندر لحد ما قفلت عنيها رحت ساحب الاندر باسناني و شدادو لحد ما قلعتها الاندر بوست كسها اول مره ليقتها بتقول ااااه بعد كدا لحست كسها و اشرب من عسلها و ادخل لساني بين شفرات كسها الموردبين خفيف و سريع و بعد كدا لحست بطنها لحد ما وصلت بزاز اختي لقيت حلمتها واقفين قعد ارضع هيا بتموت تحتي رحت نايم عليها و بقطع في شفايفها و بحرك زبري على كسها بتقول خلي بالك انا اختك و بنت لسا قولتلها متخافيش رحت منيمها على بطنها و حطيت المخده تحتيها رحت دخلت صباعي شهقت شهقه قولتها لا استحملي دا لسا البداية قعد اوسع في طيزها و بعد كدا بليت زبري و دخلت اوله في طيزها راحت صوت قالتلي لا ابعد قولتلها متخافيش بعد كدا دخلت نصه و بعد كدا دخلته كله دوست عليه راح صوت خالص و انا في قمه سعادتي و انا زبري في طيز اختي الملبن و قعد انيك فيها و اضربها على طيزها و العب في بزازها لحد ما جيتهم و قعد الحس في كسها لحد ما هيا جابتهم و رحنا نمنا حاضنين بعض و احنا ملط

JdRViT7.png
حلو اوووي يا مجدي
 
JXne8P9.png
هي دي اللى جسمها ناصع البياض
 
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Hus9 و sexawy5
انا مجدي حاليا عندي ٢٨ سنه من القاهرة انا جسمي وسط و ابيضااني و زبري ثخين و و حلو
كنت حابب احكيلكم قصتي مع اختي
اختي اسمها مريم عندها دلوقت ٢٠ سنه دلوقت

اوصفلكن جسم اختي مريم اجسمها ابيض بياض ثلجي جسمها وسط ملبن بزازها اكبر من وسط بشوية طيزها كبيرة و مرفوعه شعرها اسود جسم ملبن و قصيرة

المهم القصه بدأت من ٣ سنين وقتيها كنت راجع البيت وقت الظهر و مكنش في حد في البيت غيرها و كانت بتاخد شاور و كان عندنا مشكله ان باب الحمام الكالون بتاعه بايظ كان فتح مترجل و هيا مخدتش بالها و كانت عارفه مفيش حدو لوحديها في البيت فا مكنتش مهتمه بيه المهم انا رجعت البيت مش لاقي حد بس سامع صوت الدش شغال في الحمام قولت ارووح اشوف مين فا رايح لسا هنادي لقيت الباب مترجل لقيت اختي جوا بتستحمى بس الي صدمني اول مرا اخد بالي منها ان اختي كبرت بقى عندها كل حاجه الصراحه زبري وقف خالص عليها قعد اتفرج عليها و هيا بتستحمى لحد ما خلصت رحت طلعت من الشقه و رحت دخلت كأني لسا داخل و رحت على اوضه ضربت عشره و انا و بتخيلها و من ساعتها و انا عمال اراقبها و مش قادر اطلعها من دماغي و محفورة في عقلي بزازها و طيزها


المهم مر ايام و بحاول اوصلها و خايف المهم كان في فرح في البلد و البيت راح و هيقعدو هناك كام يوم هيا مراحتش غلشان متحبش القعده هناك و اتلككت انها عندها مذاكره و انا كان عندي جامعه فا مرحناش

جه وقت انهم راحو مبقاش غير انا و هيا قولتها انا هنزل مع صحابي و هتأخر قالت ماشي و نزلت و بس حصل ظرف و صحبي مشي و انا رجعت البيت بادري

رجعت لقيت البيت هس هس افتكرتها نايمه رحت اشوفها بفتح الباب و لقيتها مشغله فيلم سكس على موبيل و حاطه هيدفون في ودانها و منزلها الأندر و رافعه العباية و بتلعب في كسها و مطلعها بزازها بتدعك في حلمة بزازها

اختي بطبعها في البيت في الصيف بتلبس عبايات بيتي ضيقه و خفيفه و مفتوحه من عند صدرها

المهم قعد بتفرج مش قادر قولت لازم استغل الفرصه دخلت عليها هيا اتصدمت نطت نزلت العباية بتقول بتعمل اي هنا و بتزعق حد بيدخل على اخته منغير بيخبط و انا رحت مزعقلها قولتها الي الي بتعمليه و بزعق هيا خافت وقعدت تعيط و انا عمال اهدد فيها صعبت عليا رحت قعد جنبها و هيا عماله تحلف مش هتعمل كدا تاني قعد اكلمها براحها و زبري واقف و هيا بتعيط رحت سحبتها اخدها في حضني اطمنها انا مش هقول لحد موضوع مات بينا بس متعمليش تاني كدا هديت شوية و بحسس على شعرها و انا هايج فا بقولها خلاص اهدي متخفيش عياط برفع وشها ااشوف بتعيط و لا لقيت نفسي بنزل على شفايفها ببوسها قعد ٣ ثواني بتستجاب بعد كدا لقيتها بتمانع و بتبعد رحت سيبها راحت بعدد بقولها انتي تعبانه و انا من ساعه ما شوفتك تعبان تعالي نريح بعض و الموضوع هيبقى سر بينا و انا اخوكي اكيد احافظ عليكي ومش هرضالك الضرر لقيتها بتقولي لا مينفعش رحت مقرب منها بقولها متخفيش محدش هيعرف و ابقرب بحسس على جسمها و بقرب من شفايفها عمال ابوسها من شفتها الي تحت و بعد كدا اطلع فوق لحد ما استسلمت رحت ماسك بزازها براحه لحد ما مره وحد وحده قفشت بزازها جامد قالت ااااااه بصوت هيجني خالص
رحت رافع العباية احسس على جسمها لحد ما وصلت لكسها راحت شالت ايدي
رحت عاضت شفايفها قولتها متخفيش رحت محسس على كسها و بدأ الهيجان يزيد خلعت البنطلون و طلعت زبري و مسكت ايدها وحطيتو على زبري قعدت تلعب فيها و انا بحسس على كسها كانت مكسوفه اوي رحت مقلعها العباية و رحت منيمها على ظهرها و فتحت قعد الحس كسها من فوق الاندر لحد ما قفلت عنيها رحت ساحب الاندر باسناني و شدادو لحد ما قلعتها الاندر بوست كسها اول مره ليقتها بتقول ااااه بعد كدا لحست كسها و اشرب من عسلها و ادخل لساني بين شفرات كسها الموردبين خفيف و سريع و بعد كدا لحست بطنها لحد ما وصلت بزاز اختي لقيت حلمتها واقفين قعد ارضع هيا بتموت تحتي رحت نايم عليها و بقطع في شفايفها و بحرك زبري على كسها بتقول خلي بالك انا اختك و بنت لسا قولتلها متخافيش رحت منيمها على بطنها و حطيت المخده تحتيها رحت دخلت صباعي شهقت شهقه قولتها لا استحملي دا لسا البداية قعد اوسع في طيزها و بعد كدا بليت زبري و دخلت اوله في طيزها راحت صوت قالتلي لا ابعد قولتلها متخافيش بعد كدا دخلت نصه و بعد كدا دخلته كله دوست عليه راح صوت خالص و انا في قمه سعادتي و انا زبري في طيز اختي الملبن و قعد انيك فيها و اضربها على طيزها و العب في بزازها لحد ما جيتهم و قعد الحس في كسها لحد ما هيا جابتهم و رحنا نمنا حاضنين بعض و احنا ملط

JdRViT7.png
اختك جسمها نار اووى اللبوه دى نفسي افشخها بزوبري اوووى وانيك كل خرم في جسمها اللبوه دى كمل جميله اوي القصه
 
  • عجبني
التفاعلات: jad.s.o.5
في انتظار التكملة
 
قصة جميلة واختك جسمها يجنن
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%