NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة انا ومرات خالي ـ حتي الجزء الثاني 17/5/2023

تم أضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: Nem6
اما تسال حد ازاي انت فقدتك عذريتك رده في الغالب هيكون مع مراته او مع واحده جاتله الشقه
مع بنت كان بيحبها زمان اما انا لمن حد يسالني جسمي بيتسمر مكاني مش ببقي عارف اقول له اي ولا اي
قصتي بتبدا لمن ابويا اشتري لابتوب و وصل لينا في البيت نت عمري ساعتها كان 18 سنة مش عارف اي الي حصل ليا ساعتها وخلاني اول ما امسك اللاب لوحدي ابحث عن بزاز كبيره
الي شوفته في الفتره دي زهلني كا مراهق كان عايز شوية اهتمام ملاقهوش الي خلاه يفكر في صدر كبير مكنش شهوه كان حنان كان عايز حضن ينام فيه ومحدش يزعجه كان عايز حب غير مشروط
ملاقهوش في اهله فا يمكن هيلاقيه في صدر علي النت طبعا عقلي الصغير ساعتها مفكرش في كدا دي كلها استنتاجات بحاول ابرر فيها لنفسي اي الي عملته بعدها بسنه
دايما ونا صغير كن بركز اوي مع الستات الكبيره خصوصا الكيرفي منهم و الي جسمهم كبير وطبعا اهم حاجه الصدر الكبير ودا كله كان موجود في مرات خالي عينيها متكحله طبيعي وشها ابيض جميل بشفايف حمره طبيعي وجسم ناري تسحه مش من الكوكب عندنا بالرغم من كل البزاز الي شوفتها ونا صغير علي النت انا عمري ما شوفت بز زي بزها كنت في يوم من لايام فوق معاها في الشقه بلعب مع ابن خالي الصغير وفجاة لقيتها بتقلع الجلبيه الي كات لابسها الي بالرغم من انها كانت واسعه الا انها فشلت تداري جسمها بالعكس دي زودته جمال باضافة حبة غموض طبعا وهي بتقلع العبايه
قدامي مكنش في دماغها حاجه اصل اي الي هيفكر فيه او يعمله مراهق عنده 19 سنة بس الي مرات خالي مكنتش واخده بالها منه اني منا اول ما لقيته بتقلع ونا عيني مفارقتش جسمها
وهي بترفع العبايه من تحت لتكشف عن رحل بيضه لبن وفخده مشدوده ظاهريا بس طريه شكلها ميخلكش تنفر منه بس يشدك اكتر لكس وردي محلوق مابين فخاد مكنش هيبقي فيه اجمل منها لتحتويه لبطن مشدوده وصدر صدقني انا مهما دورت من كلمات مش هعرف اوصفه ابيض بحلمه بنيه مش كبيره اوي هي مناسبه لصدرها وبدائت تلبسهدوم البيت بعد ما قلعت البرا و الكلوت وغيرتهم قدامي لبست عبايه تانيه بيتي علي العري ومسكت ابن خالي وبدائت ترضع فيه ونا قاعد قدامها عنيا مش مفارقه بزها ونا بتمني اني امسكه اني اكون مكان ابن خالي وارضع من صدرها
وفجاة لقيت جسمي بيتشد وقلبي بداء يدق مع دخول فكره اقل ما يقال عنها شيطانيه المفروض مايفكرش فيها وهي اني انط عليها وهي بترضع ابن خالي وامسك بزها
قلت لنفسي انت عبيط يبني خالك هيضربك وعمرك ما هتروح عنده تاني بس انا *** معنديش تحكم في نفسي وبعده في ثانيه اقوم من مكاني وانط عليها وامسك بزها الطري انا عمري ما مسكت حاجه كدا شعور معرفش اوصفه ليكم بجد بس فرحتي مكلتش القها بتصرخ صرخه من الخضه وبتقول وسع يا حيوان ابن خالك مجابتش سيرة الي عملته قامت من علي لارض وحطت ابن خالي علي السرير وبصتلي وقالت ليا مش عيب الي انت عملته دا قولت ليها انا كت بحاول العب مع يوسف (اسم ابن خالي) انا بس كت بخضه انا اسف مخلتنيش اخلص كلامي الا ولقيت كف نازل علي وشي
وبتقولي لو كدبت عليا تاني هقول لي خالك ونا مش بهزر ها قولي انت عملت كدا ليه بصتلها في عنيها وعرفت انها مش بتهزر دي هتقول لي خالي بجد وقولت ليها كنت عايز ارضع من بزك اشمعني يوسف ومخلصتش كلامي الا ولقيتها بتضحك وقالت ليا انت مس لسا صغير علي الحاجات دي خلصت ضحك وبصتلي وقالت انا عارفه ان صدري كبير وطري وملبن حتي *** زيك ما استحملش يشوفه بس انت لسا صغير تعالي ليا اما تكبر و بلبلك ينزل لبن زي الي ابن خالك بيرضعه كدا ونا مش بس هرضعك انا هخليك تعمل حاجات تانيه كتير بصتلها وقولت ليها بلبلي هينزل لبن ازاي قالت ليا دي بتاعتك انت بقي معرفش يلا انزل عشان ماما هتمشي و كات بتنادي عليك خت بعضي بسرعه ونزلت اصلي مش مصدق دي مقالتش لي خالي ونسيت الكلام الي قالته ليا اصلي عيل صغير برضو كان كل همي ان خالي ميعرفش بس انا نسيت ولكن هي منسيتش دايما بصاتها ليها بصات غريبه بس بصات بتعجبني بصات كات محسساني ان فيه حد عايزني حد عايزني بس مستني لحظه معينه انا مش عارفه بس بدماغي ساعتها اللحظه دي هي كل الي كت مستيه

صور بز وكس مرات خالي

HUcqC5N.md.jpg

HUcqYdl.jpg

الجزء الثاني

ساعات ونا قاعد بولع البايب و بقراء كتاب في اوضتي بسئل نفسي ياترا حياتي دلوقتي كات هتبقي عامله ازاي لو معملتش الي عملته ساعتها قد اي حياتي كات
هتبقي متغيره دلوقتي

منكرش ان انا لسا جوايا الطفل الصغير المحروم من الحب الي واجه مشاكل نفسية كتير رغم صغر سنه ودا كله خلاه ياخد حاجه مش بتاعتهو الحاجه دي كانت مرات
خالي

بصاتها ليا ماتغيرتش مدة ست سنين كامله عينيها كلها نار تار ضافت لكحل عينيها الحور جمال مشوفتش زيه قبل كدا
جمالها الطبيعي رغم انها دلوقتي في اول التلاتينات من عمرها الا ان جسمها مزادش غير جمال وشها مزادش غير بياض جمال بحت من عالم تاني جمال *** زيي
عنده 15 سنه لسا بالغ ميقدرش يقاومه وهي كانت ملاحظه كل بصه مني لجسمها زي ما عنيها كان فيها نار عيني كان فيها ترقب ترقب للحظه الي وعدتني بيها
لمن اكبر بس انا برضو كت خايف غصبا عني الموضوع دا عشان كدا كنت بتفادي اني اكون معاها في نفس المكان لوحدي مش عارف كت خايف من نفسي اكتر
والي ممكن كت اعمله فيها ولا من الكلام الي كانت ممكن تقوله ليا وهي برضو مكنتش رحماني من اول ما خدت بالها اني بلغت وهي مش بتفوت اي لحظه
عشان تلمسني لمستها ليا كانت من عالم تاني ايد ناعمه بيضه مربربه لمسها فيها عز وكلها شهوه لمن كانت ايدها بتنزل علي جسمي كنت بترعش رعشه محستش
بيها عمري كل حكه كانت بتحكها فيا لمن نعدي من جمب بعض محفوره بجمر في قلبي وعقلي وجسمي حقيقي انا عاجز عن التعبير.

لحد ما جاء اليوم ورغم محاولاتي الكتير اني مكنش معاها لوحدي اضطريت لكدا امي كانت مريضه جدا ومكنتش بتقدر تمشي علي رجليها ونايمه علي طول فا كان
واحده من خالاتي او مرات خالي بيزورها كل يوم يعمل ليها شغل البيت و يساعدها و في لايام الي مرات خالي كانت بتيجي فيها كنت بعمل اي حاجه عشان ابقي برا
ا
روحت اشوف عايزه اي بكلمها بقول نعم مردتش عليا بدائت تنشف ايدها ونا واقف قدام الباب مستغرب هي عايزه اي وليه مش بترد قربت منها شويه وبنادي
عليها لقيته مشيت من جمبي وراحت عند الباب و قفلتهرجعت وقفت قدامي في سكوت قطعه كف علي وشي وقبل ما اتكلم لاقيتها زنقتني بجسمها في التلاجه
محستش بنفسي الا ولقيت زويري واقف نار هيقطع بنطلوني وبدائت تحك جسمها بجسمي ونا مش عارف اعمل اي جيت ابعدها عني مسكت بزها لحد دلوقتي
شعور مسكت صدرها دا مش قادر انساه صدر طريمستحملش مسكتي و بداء يهرب مني

HUrlpVV.md.png
نا شهوتي كانت في اللحظه دي لحد السما و استسلمت مقدرتش امسك نفسي محدش يلومني انتم ما شوفتوهاش وهي زنقاني في التلاجه نزلت ايدي لتحت
وسحبتها من طيزها اكتر نحيتي لدرجة اني كان ممكن اتخنق من بزها ال لازق في وشي وبدائت اشم ريحت جسمها ريحة صدرها ريحة شهوتها الي كانت في السما
ومع سحبي لطيزها سمعت منها ""اه...""


HUr0MJe.png
حنينا مسمعتش زيها في اجدعها فلم سكس زبي مع شدي لجسمها لجسمي لامس كسها من تحت العبايهمن برا العبايه حسيت بلبنها بيداعب طرف زبي ونا اشد
في طيزها واحسس عليهم زقتها من عليا لطرف الرخامه وفي عنيها ليا نظرة ترقب اكنها بتقولي وريني يفحل هتنكني ازاي وريني تعال افشخني اركبني انا محرومه
ونفسي فيك جريت عليها ونا زانقها علي طرف الرخامه وبدائت ابوس فيها ابوسف في شفايف حمرا طبيعي شفايف تنتاكل اكل وما يتشبعش منها لحد ما لساني
لامس لسانهااا حبيت فيها كل حاجه مكنتش عايز اسبها عايز ازتقها اكتر عايز اترمي في حضنها اكتر عايز ادوق شفايفها اكتر انا مشبعتش لحد ما قاطع لحظتي لحظه
اجمل شعور اروع رقعت ايديها وبدائت تحسس علي زبي معداش لحظه الا وكانت مقلعاني البنطلون ومسكت زبي ونا زانقها فوق بوس فيها و لعب في بزازها
قاطعني مسكت ايديها لزبي وشده لكسها عشان تحسس عليه من برا خدت راس زبي وبدائت تحركه علي كسها من فوق العبايه ونا مقدرتش كنت حاسس اني هقع
علي لارض من اعصابي الي سابت انا عمري ما حسيت ولا شوفت كدا اي دا رفعت عيني ليها ولقيت وشها محمر وكان هاين عليا اكل وشها ومكنش حد هيلموني
يصتلي وضحكت ونزلت علي ركبها وف ثانيه لقيت زبي في بوقها رعش جسمي كنت هنقلب علي لارض بصيت ليها لقيتها بتضحك وهي شغاله بي بوقها تنزل
علي زبي من فوق لتحت ونا بموت جسمي مولع مش قادر وهي شغاله فوق و تحت ونا زنقت بتاعي جوا بوقهاور جعته لورا وقفت ثانيه وبصت ليا بعين بتقولي
اعملها تاني بس انا مكنتش قادر انا عايز اكتر من كدا خبطها بالكف علي وشها ورفعتها من علي ركبتها ومسكت جلبيتها من عند بزها ومزقتها و اشوف ومشهد انا
مشوفتش زي جسم ابيض طافي عليه لمست احمرار وبزاز حاسس انها هتفرقع من كتر اللبن حلمتها كانت مرفوعه بتقولي عضني العب فيا مسكت صدرها ونزلت
بوس حواليه مش هوصل لحماتها بدريي كدا بدائت ابوس و اعض في صدراها من برا و اقرب ليها بلساني و هي بترتعش تحت ايدي


HUrEsSt.md.png
مهاش مستحملها صدرها بداء ينقط علي لارض لبن ونا بقرب من حلمتها بلساني لحد ما وصلت لحلماتها حسمها رعش مني حسيت برعشتها وانا زانقها علي حرف
رخام المطبخ بدائت انزل بدامغاي من علي صدرها و ابوس في جسمها وهي عارف انا رايح فين انا بدائت انزل بي بوقي تحت وتحت تاني لحد ما ركعت علي لارض
زي ما هي كانت راكعه انا وصلت لكسها انا وصلت لي اجمل حاجه في الدنيا انا شوفتها بدائت الحس حوالين كسها واقرب من بزرتها وهي ترتعش وركبها تخبطت

في بعضها ونا مش راحمها لحد ما بدائت ايفتح كسها بلساني والحس فيه لحد ما بوقي لقي خرم كسها لحسته


HUr1apa.md.png
و مسكت صابع ايدي وبديت اداعب كسها ولساني مش راحم بزرتها كانت بتموت مكنتش قادره لبن بزها بداء ينزل علي راسي و وشي لوحده وكسها مكنش قادر
اهاتها المكتومه بدائت تطلع منها رفعت ايديها لبوقها تكتمهم بس برضو مفيش فايده لحد ما وقفت ليها وبصيت لها وحطيط صابعي في بوقها وقربت منها
وبدائت الحس وشها ومنغير ما اخد بالي لقيتني علي لارض وهي فوقي عريانه نامت عليا وبدائت تبوسني وايدها علي زبي ونا بموتنار في جسمي مستني امتي
زبي هيخش امتي هتدخله لحد ما افكاري قاطعها دفا و سخونه غريبه دي بتدخله جسمي بينتفض تحتها لحد ما قعدت عليا بالكامل و رفعت وشها للسما ونزلت
تاني وحطت ايدها علي جسمي ويتبص ليا ولقيتها طالعه نازله ونا مش قادر صوتي بداء يطلع مني اي الشعور دا اي دا انا فيني ومن دا كله وهي طالعه نازله
علي زبي طالعه نازله باصص لي عنيها الي كل ما عيني تنزلمنها تخبطني علي وشي و ترفعه لفوق اكنها بتقولي بصلي ونتا فاشخني بص زبك عامل فيا اي
مقدرتش الا وعيني نزلت علي بزها بزاز E CUPع ملبن طالعه نازله رفعت ايدي و مسكتهم بديت اعصر فيهم عصر لحد ما قلبت مرات خالي علس لارض ونمت فوقها
وبديت المس زبي علي كسها من برا لحد ما دخلته

HUrEfGp.md.png
واسمع منها اهات كنت خايف امي تسمعها و تنادي بعد ما سمعتها بصيت في عين مرات خالي ونزلت فيها نيك رايح جاي رايح جاي و بزازها الكبيره من تحتي بتلعب وقفت ابوس بزها و ابوسها


HUrEOS1.md.png

HU4LiF4.md.png
envoyer auf deutsch


لحد ما قطاعني صوتها نيكني ما تقفش انا مستنتش ست سنين عشان تقف في وسط نيكك ليا افشخني اهري كسي انا مستنياك لدرجة ان لو مكتش بتتفادي تبقي
معايا لوحدك كنت خليتك تنكتي قبل ما تبلغ نيكتي متعني انا هربيك علي ايدي و هدلعك هديك الحنان الي انت عايزه هحبك هنام معاك هتيمك في حضني بزازي
مش هتطير نيكني يخول نيكني نيك...مخلصتش كلامها الا وانا نازل فيها بكل نازل نيك مش راحمها انيك وهي تموحن و تطلع اهات مكتومه مع كله اهه..
بتطلع منها ونا قلبي بيطير لحدا ما اهاتها بدائت تزيد و كسها يرعش وزبي جواه ونا بتاعي كان هيفرقع معجسمها بداء يتشنج ونا زبي بدا يملا كسها من ضربة
عشرتها جبتهم جوا حرجت زبي و الا كسها اللبن بيخرج منه وهي نايمه علي لارض بتتلوي و جسمها عرقان


HUrErVR.md.png


قالتلي ينفع كدا انت ممكن تحملني منك لو انا مش واخده برشامه قبل ما اجي لي امك قولت ليها انا اسف ضربتني بالكف وقالت ليا فحلي ما يعتذرش
فحلي يجبهم في اي حته هوا عايزها شدتني لحضنها ونيمتني في شويه لحد ما قالت ليا البس و اخرج هاتلي عبايه من عند امك وقول ليها عباية مرات خالي
اتحرقت عشان تبقي تقطع هدومي يعرص براحتك بصيت ليها وقولت انا اقطع هدومك و اقطعك بمزاجي يلبوتي روحت ورجعت لبست هدومها وقالت ليا
الترجدةام صحدت ولك وجتنتلقى توص لها تقر وانت حقد ستاك قلاع محد واحت بالك قولات لعجا للحتي حت متتو اتلس تلتعي وقللت لسناهلتها متاجالك
بعد ما كلمتها بربع ساعه بتاعي وقف تاني ومكنتش قادر انا عايز تاني رجعت المطبخ ليها بصت ليا وقعدت تضحك وقالت ليا كافيه عليك مره واحده انهادره انا
تعبتخلي المره الجايه مفاجاه

وخليني اقول ليكم الكام شهر و الكام سنه الجايين دول انا معتقتهاش و هي معتقتنيش نيك وكله كوم واسبوع المصيف الي كان بعد اول مره بشهر

قتسف على تار اللجي القن مسر لنا حت حب اتقب كبر علي ووقااع آنا مسحح ام تقوم ونا متقب الاج القتس ولسف على سبوء التصمر قس لحقلة الك معرقتتى
الضوف تتلاصول انس جات تمتتتى قبل كنا اللعتدي 12 مستت مسن يوج للج حد فلك موقل رمسالك متولس إن محص بج لي و مسقل ا للج واحند كلاو تلاك تقول
لي برضوا ميضرش هههه

حاولت اضيف صور عشان تتخيلوا معايا بس لو مش حلوه الفكره عرفوني ومش هضيفها في الجزء الجاي
ايه ده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
جامد يستا استمر وحوار الصور بيعيشنا ف المود وحاجة جامدة من الاخر مستنيين الجديد
شكرا يبرو علي كلامك وحاول اضيف صور اكتر ومعبره اكتر في الجزء الجاي
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في كام سطر انا مش فاهمهم في الاخر بس الجزئين حلوين كمل 👍
 
الإملاء ملغبت فى الاخر مافهمتش
 
  • عجبني
التفاعلات: Shded²
اما تسال حد ازاي انت فقدتك عذريتك رده في الغالب هيكون مع مراته او مع واحده جاتله الشقه
مع بنت كان بيحبها زمان اما انا لمن حد يسالني جسمي بيتسمر مكاني مش ببقي عارف اقول له اي ولا اي
قصتي بتبدا لمن ابويا اشتري لابتوب و وصل لينا في البيت نت عمري ساعتها كان 18 سنة مش عارف اي الي حصل ليا ساعتها وخلاني اول ما امسك اللاب لوحدي ابحث عن بزاز كبيره
الي شوفته في الفتره دي زهلني كا مراهق كان عايز شوية اهتمام ملاقهوش الي خلاه يفكر في صدر كبير مكنش شهوه كان حنان كان عايز حضن ينام فيه ومحدش يزعجه كان عايز حب غير مشروط
ملاقهوش في اهله فا يمكن هيلاقيه في صدر علي النت طبعا عقلي الصغير ساعتها مفكرش في كدا دي كلها استنتاجات بحاول ابرر فيها لنفسي اي الي عملته بعدها بسنه
دايما ونا صغير كن بركز اوي مع الستات الكبيره خصوصا الكيرفي منهم و الي جسمهم كبير وطبعا اهم حاجه الصدر الكبير ودا كله كان موجود في مرات خالي عينيها متكحله طبيعي وشها ابيض جميل بشفايف حمره طبيعي وجسم ناري تسحه مش من الكوكب عندنا بالرغم من كل البزاز الي شوفتها ونا صغير علي النت انا عمري ما شوفت بز زي بزها كنت في يوم من لايام فوق معاها في الشقه بلعب مع ابن خالي الصغير وفجاة لقيتها بتقلع الجلبيه الي كات لابسها الي بالرغم من انها كانت واسعه الا انها فشلت تداري جسمها بالعكس دي زودته جمال باضافة حبة غموض طبعا وهي بتقلع العبايه
قدامي مكنش في دماغها حاجه اصل اي الي هيفكر فيه او يعمله مراهق عنده 19 سنة بس الي مرات خالي مكنتش واخده بالها منه اني منا اول ما لقيته بتقلع ونا عيني مفارقتش جسمها
وهي بترفع العبايه من تحت لتكشف عن رحل بيضه لبن وفخده مشدوده ظاهريا بس طريه شكلها ميخلكش تنفر منه بس يشدك اكتر لكس وردي محلوق مابين فخاد مكنش هيبقي فيه اجمل منها لتحتويه لبطن مشدوده وصدر صدقني انا مهما دورت من كلمات مش هعرف اوصفه ابيض بحلمه بنيه مش كبيره اوي هي مناسبه لصدرها وبدائت تلبسهدوم البيت بعد ما قلعت البرا و الكلوت وغيرتهم قدامي لبست عبايه تانيه بيتي علي العري ومسكت ابن خالي وبدائت ترضع فيه ونا قاعد قدامها عنيا مش مفارقه بزها ونا بتمني اني امسكه اني اكون مكان ابن خالي وارضع من صدرها
وفجاة لقيت جسمي بيتشد وقلبي بداء يدق مع دخول فكره اقل ما يقال عنها شيطانيه المفروض مايفكرش فيها وهي اني انط عليها وهي بترضع ابن خالي وامسك بزها
قلت لنفسي انت عبيط يبني خالك هيضربك وعمرك ما هتروح عنده تاني بس انا *** معنديش تحكم في نفسي وبعده في ثانيه اقوم من مكاني وانط عليها وامسك بزها الطري انا عمري ما مسكت حاجه كدا شعور معرفش اوصفه ليكم بجد بس فرحتي مكلتش القها بتصرخ صرخه من الخضه وبتقول وسع يا حيوان ابن خالك مجابتش سيرة الي عملته قامت من علي لارض وحطت ابن خالي علي السرير وبصتلي وقالت ليا مش عيب الي انت عملته دا قولت ليها انا كت بحاول العب مع يوسف (اسم ابن خالي) انا بس كت بخضه انا اسف مخلتنيش اخلص كلامي الا ولقيت كف نازل علي وشي
وبتقولي لو كدبت عليا تاني هقول لي خالك ونا مش بهزر ها قولي انت عملت كدا ليه بصتلها في عنيها وعرفت انها مش بتهزر دي هتقول لي خالي بجد وقولت ليها كنت عايز ارضع من بزك اشمعني يوسف ومخلصتش كلامي الا ولقيتها بتضحك وقالت ليا انت مس لسا صغير علي الحاجات دي خلصت ضحك وبصتلي وقالت انا عارفه ان صدري كبير وطري وملبن حتي *** زيك ما استحملش يشوفه بس انت لسا صغير تعالي ليا اما تكبر و بلبلك ينزل لبن زي الي ابن خالك بيرضعه كدا ونا مش بس هرضعك انا هخليك تعمل حاجات تانيه كتير بصتلها وقولت ليها بلبلي هينزل لبن ازاي قالت ليا دي بتاعتك انت بقي معرفش يلا انزل عشان ماما هتمشي و كات بتنادي عليك خت بعضي بسرعه ونزلت اصلي مش مصدق دي مقالتش لي خالي ونسيت الكلام الي قالته ليا اصلي عيل صغير برضو كان كل همي ان خالي ميعرفش بس انا نسيت ولكن هي منسيتش دايما بصاتها ليها بصات غريبه بس بصات بتعجبني بصات كات محسساني ان فيه حد عايزني حد عايزني بس مستني لحظه معينه انا مش عارفه بس بدماغي ساعتها اللحظه دي هي كل الي كت مستيه

صور بز وكس مرات خالي

HUcqC5N.md.jpg

HUcqYdl.jpg

الجزء الثاني

ساعات ونا قاعد بولع البايب و بقراء كتاب في اوضتي بسئل نفسي ياترا حياتي دلوقتي كات هتبقي عامله ازاي لو معملتش الي عملته ساعتها قد اي حياتي كات
هتبقي متغيره دلوقتي

منكرش ان انا لسا جوايا الطفل الصغير المحروم من الحب الي واجه مشاكل نفسية كتير رغم صغر سنه ودا كله خلاه ياخد حاجه مش بتاعتهو الحاجه دي كانت مرات
خالي

بصاتها ليا ماتغيرتش مدة ست سنين كامله عينيها كلها نار تار ضافت لكحل عينيها الحور جمال مشوفتش زيه قبل كدا
جمالها الطبيعي رغم انها دلوقتي في اول التلاتينات من عمرها الا ان جسمها مزادش غير جمال وشها مزادش غير بياض جمال بحت من عالم تاني جمال *** زيي
عنده 15 سنه لسا بالغ ميقدرش يقاومه وهي كانت ملاحظه كل بصه مني لجسمها زي ما عنيها كان فيها نار عيني كان فيها ترقب ترقب للحظه الي وعدتني بيها
لمن اكبر بس انا برضو كت خايف غصبا عني الموضوع دا عشان كدا كنت بتفادي اني اكون معاها في نفس المكان لوحدي مش عارف كت خايف من نفسي اكتر
والي ممكن كت اعمله فيها ولا من الكلام الي كانت ممكن تقوله ليا وهي برضو مكنتش رحماني من اول ما خدت بالها اني بلغت وهي مش بتفوت اي لحظه
عشان تلمسني لمستها ليا كانت من عالم تاني ايد ناعمه بيضه مربربه لمسها فيها عز وكلها شهوه لمن كانت ايدها بتنزل علي جسمي كنت بترعش رعشه محستش
بيها عمري كل حكه كانت بتحكها فيا لمن نعدي من جمب بعض محفوره بجمر في قلبي وعقلي وجسمي حقيقي انا عاجز عن التعبير.

لحد ما جاء اليوم ورغم محاولاتي الكتير اني مكنش معاها لوحدي اضطريت لكدا امي كانت مريضه جدا ومكنتش بتقدر تمشي علي رجليها ونايمه علي طول فا كان
واحده من خالاتي او مرات خالي بيزورها كل يوم يعمل ليها شغل البيت و يساعدها و في لايام الي مرات خالي كانت بتيجي فيها كنت بعمل اي حاجه عشان ابقي برا
ا
روحت اشوف عايزه اي بكلمها بقول نعم مردتش عليا بدائت تنشف ايدها ونا واقف قدام الباب مستغرب هي عايزه اي وليه مش بترد قربت منها شويه وبنادي
عليها لقيته مشيت من جمبي وراحت عند الباب و قفلتهرجعت وقفت قدامي في سكوت قطعه كف علي وشي وقبل ما اتكلم لاقيتها زنقتني بجسمها في التلاجه
محستش بنفسي الا ولقيت زويري واقف نار هيقطع بنطلوني وبدائت تحك جسمها بجسمي ونا مش عارف اعمل اي جيت ابعدها عني مسكت بزها لحد دلوقتي
شعور مسكت صدرها دا مش قادر انساه صدر طريمستحملش مسكتي و بداء يهرب مني

HUrlpVV.md.png
نا شهوتي كانت في اللحظه دي لحد السما و استسلمت مقدرتش امسك نفسي محدش يلومني انتم ما شوفتوهاش وهي زنقاني في التلاجه نزلت ايدي لتحت
وسحبتها من طيزها اكتر نحيتي لدرجة اني كان ممكن اتخنق من بزها ال لازق في وشي وبدائت اشم ريحت جسمها ريحة صدرها ريحة شهوتها الي كانت في السما
ومع سحبي لطيزها سمعت منها ""اه...""


HUr0MJe.png
حنينا مسمعتش زيها في اجدعها فلم سكس زبي مع شدي لجسمها لجسمي لامس كسها من تحت العبايهمن برا العبايه حسيت بلبنها بيداعب طرف زبي ونا اشد
في طيزها واحسس عليهم زقتها من عليا لطرف الرخامه وفي عنيها ليا نظرة ترقب اكنها بتقولي وريني يفحل هتنكني ازاي وريني تعال افشخني اركبني انا محرومه
ونفسي فيك جريت عليها ونا زانقها علي طرف الرخامه وبدائت ابوس فيها ابوسف في شفايف حمرا طبيعي شفايف تنتاكل اكل وما يتشبعش منها لحد ما لساني
لامس لسانهااا حبيت فيها كل حاجه مكنتش عايز اسبها عايز ازتقها اكتر عايز اترمي في حضنها اكتر عايز ادوق شفايفها اكتر انا مشبعتش لحد ما قاطع لحظتي لحظه
اجمل شعور اروع رقعت ايديها وبدائت تحسس علي زبي معداش لحظه الا وكانت مقلعاني البنطلون ومسكت زبي ونا زانقها فوق بوس فيها و لعب في بزازها
قاطعني مسكت ايديها لزبي وشده لكسها عشان تحسس عليه من برا خدت راس زبي وبدائت تحركه علي كسها من فوق العبايه ونا مقدرتش كنت حاسس اني هقع
علي لارض من اعصابي الي سابت انا عمري ما حسيت ولا شوفت كدا اي دا رفعت عيني ليها ولقيت وشها محمر وكان هاين عليا اكل وشها ومكنش حد هيلموني
يصتلي وضحكت ونزلت علي ركبها وف ثانيه لقيت زبي في بوقها رعش جسمي كنت هنقلب علي لارض بصيت ليها لقيتها بتضحك وهي شغاله بي بوقها تنزل
علي زبي من فوق لتحت ونا بموت جسمي مولع مش قادر وهي شغاله فوق و تحت ونا زنقت بتاعي جوا بوقهاور جعته لورا وقفت ثانيه وبصت ليا بعين بتقولي
اعملها تاني بس انا مكنتش قادر انا عايز اكتر من كدا خبطها بالكف علي وشها ورفعتها من علي ركبتها ومسكت جلبيتها من عند بزها ومزقتها و اشوف ومشهد انا
مشوفتش زي جسم ابيض طافي عليه لمست احمرار وبزاز حاسس انها هتفرقع من كتر اللبن حلمتها كانت مرفوعه بتقولي عضني العب فيا مسكت صدرها ونزلت
بوس حواليه مش هوصل لحماتها بدريي كدا بدائت ابوس و اعض في صدراها من برا و اقرب ليها بلساني و هي بترتعش تحت ايدي


HUrEsSt.md.png
مهاش مستحملها صدرها بداء ينقط علي لارض لبن ونا بقرب من حلمتها بلساني لحد ما وصلت لحلماتها حسمها رعش مني حسيت برعشتها وانا زانقها علي حرف
رخام المطبخ بدائت انزل بدامغاي من علي صدرها و ابوس في جسمها وهي عارف انا رايح فين انا بدائت انزل بي بوقي تحت وتحت تاني لحد ما ركعت علي لارض
زي ما هي كانت راكعه انا وصلت لكسها انا وصلت لي اجمل حاجه في الدنيا انا شوفتها بدائت الحس حوالين كسها واقرب من بزرتها وهي ترتعش وركبها تخبطت

في بعضها ونا مش راحمها لحد ما بدائت ايفتح كسها بلساني والحس فيه لحد ما بوقي لقي خرم كسها لحسته


HUr1apa.md.png
و مسكت صابع ايدي وبديت اداعب كسها ولساني مش راحم بزرتها كانت بتموت مكنتش قادره لبن بزها بداء ينزل علي راسي و وشي لوحده وكسها مكنش قادر
اهاتها المكتومه بدائت تطلع منها رفعت ايديها لبوقها تكتمهم بس برضو مفيش فايده لحد ما وقفت ليها وبصيت لها وحطيط صابعي في بوقها وقربت منها
وبدائت الحس وشها ومنغير ما اخد بالي لقيتني علي لارض وهي فوقي عريانه نامت عليا وبدائت تبوسني وايدها علي زبي ونا بموتنار في جسمي مستني امتي
زبي هيخش امتي هتدخله لحد ما افكاري قاطعها دفا و سخونه غريبه دي بتدخله جسمي بينتفض تحتها لحد ما قعدت عليا بالكامل و رفعت وشها للسما ونزلت
تاني وحطت ايدها علي جسمي ويتبص ليا ولقيتها طالعه نازله ونا مش قادر صوتي بداء يطلع مني اي الشعور دا اي دا انا فيني ومن دا كله وهي طالعه نازله
علي زبي طالعه نازله باصص لي عنيها الي كل ما عيني تنزلمنها تخبطني علي وشي و ترفعه لفوق اكنها بتقولي بصلي ونتا فاشخني بص زبك عامل فيا اي
مقدرتش الا وعيني نزلت علي بزها بزاز E CUPع ملبن طالعه نازله رفعت ايدي و مسكتهم بديت اعصر فيهم عصر لحد ما قلبت مرات خالي علس لارض ونمت فوقها
وبديت المس زبي علي كسها من برا لحد ما دخلته

HUrEfGp.md.png
واسمع منها اهات كنت خايف امي تسمعها و تنادي بعد ما سمعتها بصيت في عين مرات خالي ونزلت فيها نيك رايح جاي رايح جاي و بزازها الكبيره من تحتي بتلعب وقفت ابوس بزها و ابوسها


HUrEOS1.md.png

HU4LiF4.md.png
envoyer auf deutsch


لحد ما قطاعني صوتها نيكني ما تقفش انا مستنتش ست سنين عشان تقف في وسط نيكك ليا افشخني اهري كسي انا مستنياك لدرجة ان لو مكتش بتتفادي تبقي
معايا لوحدك كنت خليتك تنكتي قبل ما تبلغ نيكتي متعني انا هربيك علي ايدي و هدلعك هديك الحنان الي انت عايزه هحبك هنام معاك هتيمك في حضني بزازي
مش هتطير نيكني يخول نيكني نيك...مخلصتش كلامها الا وانا نازل فيها بكل نازل نيك مش راحمها انيك وهي تموحن و تطلع اهات مكتومه مع كله اهه..
بتطلع منها ونا قلبي بيطير لحدا ما اهاتها بدائت تزيد و كسها يرعش وزبي جواه ونا بتاعي كان هيفرقع معجسمها بداء يتشنج ونا زبي بدا يملا كسها من ضربة
عشرتها جبتهم جوا حرجت زبي و الا كسها اللبن بيخرج منه وهي نايمه علي لارض بتتلوي و جسمها عرقان


HUrErVR.md.png


قالتلي ينفع كدا انت ممكن تحملني منك لو انا مش واخده برشامه قبل ما اجي لي امك قولت ليها انا اسف ضربتني بالكف وقالت ليا فحلي ما يعتذرش
فحلي يجبهم في اي حته هوا عايزها شدتني لحضنها ونيمتني في شويه لحد ما قالت ليا البس و اخرج هاتلي عبايه من عند امك وقول ليها عباية مرات خالي
اتحرقت عشان تبقي تقطع هدومي يعرص براحتك بصيت ليها وقولت انا اقطع هدومك و اقطعك بمزاجي يلبوتي روحت ورجعت لبست هدومها وقالت ليا
الترجدةام صحدت ولك وجتنتلقى توص لها تقر وانت حقد ستاك قلاع محد واحت بالك قولات لعجا للحتي حت متتو اتلس تلتعي وقللت لسناهلتها متاجالك
بعد ما كلمتها بربع ساعه بتاعي وقف تاني ومكنتش قادر انا عايز تاني رجعت المطبخ ليها بصت ليا وقعدت تضحك وقالت ليا كافيه عليك مره واحده انهادره انا
تعبتخلي المره الجايه مفاجاه

وخليني اقول ليكم الكام شهر و الكام سنه الجايين دول انا معتقتهاش و هي معتقتنيش نيك وكله كوم واسبوع المصيف الي كان بعد اول مره بشهر

قتسف على تار اللجي القن مسر لنا حت حب اتقب كبر علي ووقااع آنا مسحح ام تقوم ونا متقب الاج القتس ولسف على سبوء التصمر قس لحقلة الك معرقتتى
الضوف تتلاصول انس جات تمتتتى قبل كنا اللعتدي 12 مستت مسن يوج للج حد فلك موقل رمسالك متولس إن محص بج لي و مسقل ا للج واحند كلاو تلاك تقول
لي برضوا ميضرش هههه

حاولت اضيف صور عشان تتخيلوا معايا بس لو مش حلوه الفكره عرفوني ومش هضيفها في الجزء الجاي
هيه دي قصه. ؟؟؟؟؟
فى انتظار باقى الاجزاء
القصه قصيره جدا ومفيش تفاصيل وطريقة السرد غريبه👍
 
اما تسال حد ازاي انت فقدتك عذريتك رده في الغالب هيكون مع مراته او مع واحده جاتله الشقه
مع بنت كان بيحبها زمان اما انا لمن حد يسالني جسمي بيتسمر مكاني مش ببقي عارف اقول له اي ولا اي
قصتي بتبدا لمن ابويا اشتري لابتوب و وصل لينا في البيت نت عمري ساعتها كان 18 سنة مش عارف اي الي حصل ليا ساعتها وخلاني اول ما امسك اللاب لوحدي ابحث عن بزاز كبيره
الي شوفته في الفتره دي زهلني كا مراهق كان عايز شوية اهتمام ملاقهوش الي خلاه يفكر في صدر كبير مكنش شهوه كان حنان كان عايز حضن ينام فيه ومحدش يزعجه كان عايز حب غير مشروط
ملاقهوش في اهله فا يمكن هيلاقيه في صدر علي النت طبعا عقلي الصغير ساعتها مفكرش في كدا دي كلها استنتاجات بحاول ابرر فيها لنفسي اي الي عملته بعدها بسنه
دايما ونا صغير كن بركز اوي مع الستات الكبيره خصوصا الكيرفي منهم و الي جسمهم كبير وطبعا اهم حاجه الصدر الكبير ودا كله كان موجود في مرات خالي عينيها متكحله طبيعي وشها ابيض جميل بشفايف حمره طبيعي وجسم ناري تسحه مش من الكوكب عندنا بالرغم من كل البزاز الي شوفتها ونا صغير علي النت انا عمري ما شوفت بز زي بزها كنت في يوم من لايام فوق معاها في الشقه بلعب مع ابن خالي الصغير وفجاة لقيتها بتقلع الجلبيه الي كات لابسها الي بالرغم من انها كانت واسعه الا انها فشلت تداري جسمها بالعكس دي زودته جمال باضافة حبة غموض طبعا وهي بتقلع العبايه
قدامي مكنش في دماغها حاجه اصل اي الي هيفكر فيه او يعمله مراهق عنده 19 سنة بس الي مرات خالي مكنتش واخده بالها منه اني منا اول ما لقيته بتقلع ونا عيني مفارقتش جسمها
وهي بترفع العبايه من تحت لتكشف عن رحل بيضه لبن وفخده مشدوده ظاهريا بس طريه شكلها ميخلكش تنفر منه بس يشدك اكتر لكس وردي محلوق مابين فخاد مكنش هيبقي فيه اجمل منها لتحتويه لبطن مشدوده وصدر صدقني انا مهما دورت من كلمات مش هعرف اوصفه ابيض بحلمه بنيه مش كبيره اوي هي مناسبه لصدرها وبدائت تلبسهدوم البيت بعد ما قلعت البرا و الكلوت وغيرتهم قدامي لبست عبايه تانيه بيتي علي العري ومسكت ابن خالي وبدائت ترضع فيه ونا قاعد قدامها عنيا مش مفارقه بزها ونا بتمني اني امسكه اني اكون مكان ابن خالي وارضع من صدرها
وفجاة لقيت جسمي بيتشد وقلبي بداء يدق مع دخول فكره اقل ما يقال عنها شيطانيه المفروض مايفكرش فيها وهي اني انط عليها وهي بترضع ابن خالي وامسك بزها
قلت لنفسي انت عبيط يبني خالك هيضربك وعمرك ما هتروح عنده تاني بس انا *** معنديش تحكم في نفسي وبعده في ثانيه اقوم من مكاني وانط عليها وامسك بزها الطري انا عمري ما مسكت حاجه كدا شعور معرفش اوصفه ليكم بجد بس فرحتي مكلتش القها بتصرخ صرخه من الخضه وبتقول وسع يا حيوان ابن خالك مجابتش سيرة الي عملته قامت من علي لارض وحطت ابن خالي علي السرير وبصتلي وقالت ليا مش عيب الي انت عملته دا قولت ليها انا كت بحاول العب مع يوسف (اسم ابن خالي) انا بس كت بخضه انا اسف مخلتنيش اخلص كلامي الا ولقيت كف نازل علي وشي
وبتقولي لو كدبت عليا تاني هقول لي خالك ونا مش بهزر ها قولي انت عملت كدا ليه بصتلها في عنيها وعرفت انها مش بتهزر دي هتقول لي خالي بجد وقولت ليها كنت عايز ارضع من بزك اشمعني يوسف ومخلصتش كلامي الا ولقيتها بتضحك وقالت ليا انت مس لسا صغير علي الحاجات دي خلصت ضحك وبصتلي وقالت انا عارفه ان صدري كبير وطري وملبن حتي *** زيك ما استحملش يشوفه بس انت لسا صغير تعالي ليا اما تكبر و بلبلك ينزل لبن زي الي ابن خالك بيرضعه كدا ونا مش بس هرضعك انا هخليك تعمل حاجات تانيه كتير بصتلها وقولت ليها بلبلي هينزل لبن ازاي قالت ليا دي بتاعتك انت بقي معرفش يلا انزل عشان ماما هتمشي و كات بتنادي عليك خت بعضي بسرعه ونزلت اصلي مش مصدق دي مقالتش لي خالي ونسيت الكلام الي قالته ليا اصلي عيل صغير برضو كان كل همي ان خالي ميعرفش بس انا نسيت ولكن هي منسيتش دايما بصاتها ليها بصات غريبه بس بصات بتعجبني بصات كات محسساني ان فيه حد عايزني حد عايزني بس مستني لحظه معينه انا مش عارفه بس بدماغي ساعتها اللحظه دي هي كل الي كت مستيه

صور بز وكس مرات خالي

HUcqC5N.md.jpg

HUcqYdl.jpg

الجزء الثاني

ساعات ونا قاعد بولع البايب و بقراء كتاب في اوضتي بسئل نفسي ياترا حياتي دلوقتي كات هتبقي عامله ازاي لو معملتش الي عملته ساعتها قد اي حياتي كات
هتبقي متغيره دلوقتي

منكرش ان انا لسا جوايا الطفل الصغير المحروم من الحب الي واجه مشاكل نفسية كتير رغم صغر سنه ودا كله خلاه ياخد حاجه مش بتاعتهو الحاجه دي كانت مرات
خالي

بصاتها ليا ماتغيرتش مدة ست سنين كامله عينيها كلها نار تار ضافت لكحل عينيها الحور جمال مشوفتش زيه قبل كدا
جمالها الطبيعي رغم انها دلوقتي في اول التلاتينات من عمرها الا ان جسمها مزادش غير جمال وشها مزادش غير بياض جمال بحت من عالم تاني جمال *** زيي
عنده 15 سنه لسا بالغ ميقدرش يقاومه وهي كانت ملاحظه كل بصه مني لجسمها زي ما عنيها كان فيها نار عيني كان فيها ترقب ترقب للحظه الي وعدتني بيها
لمن اكبر بس انا برضو كت خايف غصبا عني الموضوع دا عشان كدا كنت بتفادي اني اكون معاها في نفس المكان لوحدي مش عارف كت خايف من نفسي اكتر
والي ممكن كت اعمله فيها ولا من الكلام الي كانت ممكن تقوله ليا وهي برضو مكنتش رحماني من اول ما خدت بالها اني بلغت وهي مش بتفوت اي لحظه
عشان تلمسني لمستها ليا كانت من عالم تاني ايد ناعمه بيضه مربربه لمسها فيها عز وكلها شهوه لمن كانت ايدها بتنزل علي جسمي كنت بترعش رعشه محستش
بيها عمري كل حكه كانت بتحكها فيا لمن نعدي من جمب بعض محفوره بجمر في قلبي وعقلي وجسمي حقيقي انا عاجز عن التعبير.

لحد ما جاء اليوم ورغم محاولاتي الكتير اني مكنش معاها لوحدي اضطريت لكدا امي كانت مريضه جدا ومكنتش بتقدر تمشي علي رجليها ونايمه علي طول فا كان
واحده من خالاتي او مرات خالي بيزورها كل يوم يعمل ليها شغل البيت و يساعدها و في لايام الي مرات خالي كانت بتيجي فيها كنت بعمل اي حاجه عشان ابقي برا
ا
روحت اشوف عايزه اي بكلمها بقول نعم مردتش عليا بدائت تنشف ايدها ونا واقف قدام الباب مستغرب هي عايزه اي وليه مش بترد قربت منها شويه وبنادي
عليها لقيته مشيت من جمبي وراحت عند الباب و قفلتهرجعت وقفت قدامي في سكوت قطعه كف علي وشي وقبل ما اتكلم لاقيتها زنقتني بجسمها في التلاجه
محستش بنفسي الا ولقيت زويري واقف نار هيقطع بنطلوني وبدائت تحك جسمها بجسمي ونا مش عارف اعمل اي جيت ابعدها عني مسكت بزها لحد دلوقتي
شعور مسكت صدرها دا مش قادر انساه صدر طريمستحملش مسكتي و بداء يهرب مني

HUrlpVV.md.png
نا شهوتي كانت في اللحظه دي لحد السما و استسلمت مقدرتش امسك نفسي محدش يلومني انتم ما شوفتوهاش وهي زنقاني في التلاجه نزلت ايدي لتحت
وسحبتها من طيزها اكتر نحيتي لدرجة اني كان ممكن اتخنق من بزها ال لازق في وشي وبدائت اشم ريحت جسمها ريحة صدرها ريحة شهوتها الي كانت في السما
ومع سحبي لطيزها سمعت منها ""اه...""


HUr0MJe.png
حنينا مسمعتش زيها في اجدعها فلم سكس زبي مع شدي لجسمها لجسمي لامس كسها من تحت العبايهمن برا العبايه حسيت بلبنها بيداعب طرف زبي ونا اشد
في طيزها واحسس عليهم زقتها من عليا لطرف الرخامه وفي عنيها ليا نظرة ترقب اكنها بتقولي وريني يفحل هتنكني ازاي وريني تعال افشخني اركبني انا محرومه
ونفسي فيك جريت عليها ونا زانقها علي طرف الرخامه وبدائت ابوس فيها ابوسف في شفايف حمرا طبيعي شفايف تنتاكل اكل وما يتشبعش منها لحد ما لساني
لامس لسانهااا حبيت فيها كل حاجه مكنتش عايز اسبها عايز ازتقها اكتر عايز اترمي في حضنها اكتر عايز ادوق شفايفها اكتر انا مشبعتش لحد ما قاطع لحظتي لحظه
اجمل شعور اروع رقعت ايديها وبدائت تحسس علي زبي معداش لحظه الا وكانت مقلعاني البنطلون ومسكت زبي ونا زانقها فوق بوس فيها و لعب في بزازها
قاطعني مسكت ايديها لزبي وشده لكسها عشان تحسس عليه من برا خدت راس زبي وبدائت تحركه علي كسها من فوق العبايه ونا مقدرتش كنت حاسس اني هقع
علي لارض من اعصابي الي سابت انا عمري ما حسيت ولا شوفت كدا اي دا رفعت عيني ليها ولقيت وشها محمر وكان هاين عليا اكل وشها ومكنش حد هيلموني
يصتلي وضحكت ونزلت علي ركبها وف ثانيه لقيت زبي في بوقها رعش جسمي كنت هنقلب علي لارض بصيت ليها لقيتها بتضحك وهي شغاله بي بوقها تنزل
علي زبي من فوق لتحت ونا بموت جسمي مولع مش قادر وهي شغاله فوق و تحت ونا زنقت بتاعي جوا بوقهاور جعته لورا وقفت ثانيه وبصت ليا بعين بتقولي
اعملها تاني بس انا مكنتش قادر انا عايز اكتر من كدا خبطها بالكف علي وشها ورفعتها من علي ركبتها ومسكت جلبيتها من عند بزها ومزقتها و اشوف ومشهد انا
مشوفتش زي جسم ابيض طافي عليه لمست احمرار وبزاز حاسس انها هتفرقع من كتر اللبن حلمتها كانت مرفوعه بتقولي عضني العب فيا مسكت صدرها ونزلت
بوس حواليه مش هوصل لحماتها بدريي كدا بدائت ابوس و اعض في صدراها من برا و اقرب ليها بلساني و هي بترتعش تحت ايدي


HUrEsSt.md.png
مهاش مستحملها صدرها بداء ينقط علي لارض لبن ونا بقرب من حلمتها بلساني لحد ما وصلت لحلماتها حسمها رعش مني حسيت برعشتها وانا زانقها علي حرف
رخام المطبخ بدائت انزل بدامغاي من علي صدرها و ابوس في جسمها وهي عارف انا رايح فين انا بدائت انزل بي بوقي تحت وتحت تاني لحد ما ركعت علي لارض
زي ما هي كانت راكعه انا وصلت لكسها انا وصلت لي اجمل حاجه في الدنيا انا شوفتها بدائت الحس حوالين كسها واقرب من بزرتها وهي ترتعش وركبها تخبطت

في بعضها ونا مش راحمها لحد ما بدائت ايفتح كسها بلساني والحس فيه لحد ما بوقي لقي خرم كسها لحسته


HUr1apa.md.png
و مسكت صابع ايدي وبديت اداعب كسها ولساني مش راحم بزرتها كانت بتموت مكنتش قادره لبن بزها بداء ينزل علي راسي و وشي لوحده وكسها مكنش قادر
اهاتها المكتومه بدائت تطلع منها رفعت ايديها لبوقها تكتمهم بس برضو مفيش فايده لحد ما وقفت ليها وبصيت لها وحطيط صابعي في بوقها وقربت منها
وبدائت الحس وشها ومنغير ما اخد بالي لقيتني علي لارض وهي فوقي عريانه نامت عليا وبدائت تبوسني وايدها علي زبي ونا بموتنار في جسمي مستني امتي
زبي هيخش امتي هتدخله لحد ما افكاري قاطعها دفا و سخونه غريبه دي بتدخله جسمي بينتفض تحتها لحد ما قعدت عليا بالكامل و رفعت وشها للسما ونزلت
تاني وحطت ايدها علي جسمي ويتبص ليا ولقيتها طالعه نازله ونا مش قادر صوتي بداء يطلع مني اي الشعور دا اي دا انا فيني ومن دا كله وهي طالعه نازله
علي زبي طالعه نازله باصص لي عنيها الي كل ما عيني تنزلمنها تخبطني علي وشي و ترفعه لفوق اكنها بتقولي بصلي ونتا فاشخني بص زبك عامل فيا اي
مقدرتش الا وعيني نزلت علي بزها بزاز E CUPع ملبن طالعه نازله رفعت ايدي و مسكتهم بديت اعصر فيهم عصر لحد ما قلبت مرات خالي علس لارض ونمت فوقها
وبديت المس زبي علي كسها من برا لحد ما دخلته

HUrEfGp.md.png
واسمع منها اهات كنت خايف امي تسمعها و تنادي بعد ما سمعتها بصيت في عين مرات خالي ونزلت فيها نيك رايح جاي رايح جاي و بزازها الكبيره من تحتي بتلعب وقفت ابوس بزها و ابوسها


HUrEOS1.md.png

HU4LiF4.md.png
envoyer auf deutsch


لحد ما قطاعني صوتها نيكني ما تقفش انا مستنتش ست سنين عشان تقف في وسط نيكك ليا افشخني اهري كسي انا مستنياك لدرجة ان لو مكتش بتتفادي تبقي
معايا لوحدك كنت خليتك تنكتي قبل ما تبلغ نيكتي متعني انا هربيك علي ايدي و هدلعك هديك الحنان الي انت عايزه هحبك هنام معاك هتيمك في حضني بزازي
مش هتطير نيكني يخول نيكني نيك...مخلصتش كلامها الا وانا نازل فيها بكل نازل نيك مش راحمها انيك وهي تموحن و تطلع اهات مكتومه مع كله اهه..
بتطلع منها ونا قلبي بيطير لحدا ما اهاتها بدائت تزيد و كسها يرعش وزبي جواه ونا بتاعي كان هيفرقع معجسمها بداء يتشنج ونا زبي بدا يملا كسها من ضربة
عشرتها جبتهم جوا حرجت زبي و الا كسها اللبن بيخرج منه وهي نايمه علي لارض بتتلوي و جسمها عرقان


HUrErVR.md.png


قالتلي ينفع كدا انت ممكن تحملني منك لو انا مش واخده برشامه قبل ما اجي لي امك قولت ليها انا اسف ضربتني بالكف وقالت ليا فحلي ما يعتذرش
فحلي يجبهم في اي حته هوا عايزها شدتني لحضنها ونيمتني في شويه لحد ما قالت ليا البس و اخرج هاتلي عبايه من عند امك وقول ليها عباية مرات خالي
اتحرقت عشان تبقي تقطع هدومي يعرص براحتك بصيت ليها وقولت انا اقطع هدومك و اقطعك بمزاجي يلبوتي روحت ورجعت لبست هدومها وقالت ليا
الترجدةام صحدت ولك وجتنتلقى توص لها تقر وانت حقد ستاك قلاع محد واحت بالك قولات لعجا للحتي حت متتو اتلس تلتعي وقللت لسناهلتها متاجالك
بعد ما كلمتها بربع ساعه بتاعي وقف تاني ومكنتش قادر انا عايز تاني رجعت المطبخ ليها بصت ليا وقعدت تضحك وقالت ليا كافيه عليك مره واحده انهادره انا
تعبتخلي المره الجايه مفاجاه

وخليني اقول ليكم الكام شهر و الكام سنه الجايين دول انا معتقتهاش و هي معتقتنيش نيك وكله كوم واسبوع المصيف الي كان بعد اول مره بشهر

قتسف على تار اللجي القن مسر لنا حت حب اتقب كبر علي ووقااع آنا مسحح ام تقوم ونا متقب الاج القتس ولسف على سبوء التصمر قس لحقلة الك معرقتتى
الضوف تتلاصول انس جات تمتتتى قبل كنا اللعتدي 12 مستت مسن يوج للج حد فلك موقل رمسالك متولس إن محص بج لي و مسقل ا للج واحند كلاو تلاك تقول
لي برضوا ميضرش هههه

حاولت اضيف صور عشان تتخيلوا معايا بس لو مش حلوه الفكره عرفوني ومش هضيفها في الجزء الجاي
كمل يا برنس وما تتاخر
 
من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليكملها الآن
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد @مشرفين قصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%