NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ahmed_Magdy

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
زوجتي ٢٨ سنه و slave
وانا وهيا مبسوطين مع بعض بس هيا بتحب قوي تتخيل ان في واحده نايمه معاها وبترتعش من كتر الشهوه لما بضربها على وشها وبزازها وكسها وانيكها في البلكونه واقولها تخيلي يا شرموطه كل البنات الي شايفاكي وهايجين عليكي وانتي بتتناكي وهييجو يركبوكي بعدي
ساعتها بتبقى اجمد لبوه شفتها في حياتي وبتركع تحت رجلي في البلكونه تمصهولي وبتبقا اجمد نيكه في الدنيا

واوقات بتتخيل اصحابها بيتفرجو عليها وهيا بتتناك مني وبيهيجو عليها وبيلبسو ديلدو ويقفو طابور علشان ينيكوها بعدي ويكتفوها ويضربوها

ونا بجاريها وبكتب اسماء اصحابها على بزازها وعلى طيظها وبنكمل خيال بعض

حاليا بدأنا نخرج من مرحلة الخيال لمرحلة جديده
وهيا اننا بقينا نتخيل اننا في فندك adults only وبنطلب من واحده تصورنا ع البحر ولنا ابعبصها قدام البنت الي بتصورنا وامسك بزازها وانا واقف وراها واخلي البنت تصورنا وبعدين نطلب منها تيجي تصورنا في الغرفه وساعتها مراتي تقلع ملط وتمص زبري قدام الي بتصورنا ولما اهيك مراتي تركع تحت رجليها وتمصها هيا كمان من كسها

تفتكرو ده ممكن يحصل في الحقيقه؟

ولو حد حابب يضيف اي فكره مجنونه للخيال نتخيلها انا ومراتي واحا نايمين مع بعض؟

او فكره مجنونه واقعيه اقدر انفزها
زي اني انيكها في البلكونه او اني اقلعها هدومها كلها وهيا في العربيه معايا وابعبصها وانا سايق وانا مشغل صوت واحده بتتناك في السماعات
لاني فعلا عملت الفكرتين دول وكانو اجمد من الخيال

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Sandro و Mezo1986
مككن يحصل
انا عندي لصدقاء كابل مفتوح و يخبو ياخدو معاهم حد السرير
الي قالهولي ان المتعة قبل ما يعملو الخيال كانت اقوى
لان الفانتازي و اللعب بالخطر هو الي كان يجيب المتعة
اول ما تحقق الفانتازي بتقل الشهوة… و تبحث عن شيء اقوى و اجد…
تحياتي

• عجبني
التفاعلات: Mezo1986
مككن يحصل
انا عندي لصدقاء كابل مفتوح و يخبو ياخدو معاهم حد السرير
الي قالهولي ان المتعة قبل ما يعملو الخيال كانت اقوى
لان الفانتازي و اللعب بالخطر هو الي كان يجيب المتعة
اول ما تحقق الفانتازي بتقل الشهوة… و تبحث عن شيء اقوى و اجد…
تحياتي
يعني قصدك انك تعرف كابل بيتخيل زيي انا ومراتي ومراتو ممكن تعمل الي مراتي نفسها فيه؟

• عجبني
التفاعلات: Mohamed shaker
يعني قصدك انك تعرف كابل بيتخيل زيي انا ومراتي ومراتو ممكن تعمل الي مراتي نفسها فيه؟
كتيييير وفيه تبادل كمان

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: islam ibrahim
استغطي ونام
التجاهل مفيش اسهل منه بس انا بستغرب قوي الناس الي بتتنمر او بتستتفه الكلام
عموما لو كلامك نابع من اعتقادك من ان الكلام ده مجرد خيال
ف فأكيد معنديش دافع اكتبه هنا وكنت خليته لنفسي

الغرض الاساسي من الي انا كاتبه اني اسمع افكار مجنونه اكتر اطبقها مع مراتي واستمتع بيها وامتعها وابقى مبسوط اكتر في بيتي اكتر سواء وانا بتخيلها معاها او افكار ممكن تتطبق على ارض الواقع وفعلا في اكتر من شخص بعتلي افكار اكثر من رائعه وبشكرهم هنا على الملاء

• عجبني
التفاعلات: adel adel
سلملي علي جوزك يا سماعين بيه

الخيال بيعطيك قوه وفكر جامدين ..
الواقع بيتحول بروتين .....

انا مارست معي كابلز ..لكن مش يستمر كتير لان الواقع صادم

• عجبني
التفاعلات: Ahmed_Magdy
لا
اصدقائي متجوزين و علاقتهم مفتوحة بمعنى ممكن يحيبو ست تانية معاهة او راجل تاني
لكن فالاول كان خيال
انا سالت بيقولو انهم بيستمتعوا اكثر بالخيال… الواقع مختلف مش بنفس الهيجان

• عجبني
التفاعلات: Ahmed_Magdy
فهمتك وفعلا الخيال بيمتعنا جدا
بس انا مش بدور على تبادل او علاقه مفتوحه
انا عاوز اعمل افكار مجنونه واقصى حاجه احققلها الي بتتمناه واخليها تنام مع بنت مش اكتر

يعني مثلا في عضو محترم اسمه jandy اقترح عليا اني انزل معاها البحر واقلعهت هدومها تحت الميه ولما تيجي طالعه البسهالها تاني
واقترح كمان اخدها في محل حريمي تقيس فيه وتدخل البروفا تضرب ٧ ونص وتصور نفسها وتطلع تفرجني نفسها وهكذا

• عجبني
التفاعلات: adel adel و نفسي انيك اختي في طيزها
وفي عضو اكثر من محترم اسمه EL PROFESSOR بوجهله كل الشكر والتقدير لطريقته الاكثر من راقيه وافكاره الاكثر من رائعه والي هحاول انفذها وارجعلكم بالنتائج
وهشارككم المحادثه بتاعته علشان كل المتجوزين يستفيدو ويبنسطو ويبسطو شريكهم

مساء الخير يا فندم.. :)
انا اسمى عمر و قرأت البوست بتاع حضرتك بتاع الافكار اللى تقدر تنفذها مع زوجتك، و عندى بعض الاقتراحات، تحب تسمعها؟
ملحوظة: انا مش هسألك عن اى حاجة تماما، لو انت سمحتلى انى اقولك افكارى تمام، مش موافق هكون ممنون ليك جدا على وقتك.
شكرا ♥️

مساء النور
اولا انا مبسوط جدا بطريقتك الاكثر من راقيه
ومهتم اسمعك

دا شرف كبير ليا .. ^^
بص يا سيدى، من تخمينى انك مقتدر ماديا و دى حاجة اكتر من ممتازة، عندى اكتر من اقتراح هيبقى فى منهم حاجات تقدر تعملها بسهولة و حاجات صعبة شوية و حاجات هتحتاج وقت طويل و سفر و دى لما تيجى بظروفها يعنى..
١- انت جربت موضوع البلكونة بس لو ليك قلب، تعرف تطلع فوق سطح عمارة عالية جدا على قد ما تقدر و تمارس معاها ملط عالسطح، بس حاول تقفل الباب عشان لو حد طلع 🌚 و هيبقى دوجى ستايل بس غالبا و حاجة هتعجبك جدا 😂
خليها تقعد على ركبها عالارض و امسك دماغها و خليها تمصلك بدلع شوية 😉
مش هتحس زية تانى ابدا فحياتك اوعدك ^^
٢- خدها عالسرير و خليها تكلم واحدة من صاحباتها مرة او اكتر على حسب ما تحب، و مرة خليها تكلم والدتها او والدتها او اى حد من اخواتها، مع واحدة من صاحباتها الحسلها و اهريها على قد ما تقدر و نام معاها و هى كل دا بترغى مع صاحبتهاو خليها تكلم صاحبتها بالاجبار، اكنها نايمة عالسرير مبتعملش حاجة بس فالحقيقة هى كاتمة نفسها من اللى انت بتعملة فيها 🌚 اما مع حد من اهلها الحسلها بس متدخلوش اما تخلص التليفون ابقى كمل.. و ممكن كمان تصورها فيديو 🌚 هتعجبكوا المنظر بعدها 😂 و اوعدك انك هتشوف وشوش و سخونة منها مشوفتهاش قبل كدة 💋
٣- السلم جمب الباب عشان لو سمعتوا حد طالع او نازل.
٤- طريق سفر طويل او اقرب حاجة ليك لو عايز تجرب اوى طريق الفيوم لو انت من القاهرة.. متشوفش ايدك و انت علية عشان كحل، هتلاقى هضاب صغيرة كدة و ليها طلعات صعبة شوية او سهلة على حسب ما تلاقى، اطلع عالهضاب دى هتلاقى نفسك فصحرا بس انت على حرف الطريق 😂 عالكبوت او الشنطة او حتى دوجى عالباب، انجوى يا حب 😂♥️
٥- من جاء دهب عقلة ذهب :)
احسن مكان تمارس فية الحب فالعالم، ممكن فوق جبل و ممكن عالشط بليل و ممكن فحمام السباحة و ممكن بليل اوى فحمامات الاوتيل و دى بتبقى ادرينالين اسطووورى و احلى حاجة ممكن فخيمة عالشط عند اللاجون باليل، اوعدك انت هتجيبهم و انت جسمك بيتعرش من المتعة 🥰
٦- ممكن فالعربية فجراج مول كبير بس لااازم عربيتك تكون متفيمة، غير كدة لا محالة.
٧- لو لقيت فرصة حاول تخليها تعملك hardcore blowjob فحمام مطعم او كافية و يكون حمام سيدات مش رجالة، و مع دخول كل واحدة الحمام شاورلها و وشوشها بالحاجات اللى بتحبها 🥰
بس خلى بالك بلوجوب بس عشان هتتقفشوا لو زادت عن كدة.
٨- دى احلى فكرة من رأى، ما دام هى بتتبسط من فكرة صحابها دى اوى، خليها تعزمهم عندكوا و خليها تقول انك مش فالبيت، و بعدين اما ييجوا فالنص كدة ارجع انت البيت بحجة انك جالك شغل او نسيت حاجة، و نادى عليها تجيلك فالاوضة و اتعامل، بس قولها فالنص انهم برة المرة دى مش فخيالها 😉
و اما انت تخلص هاتهم فالبانتى بتاعها و خليها لابساة متقلعهوش الا لما انت تقول انها تقلعة و انت اخرج من البيت تانى لحد ما يمشوا 🌚
و اما ترجع بقى ابقى قلعها البانتى و حطة فبوقها شوية و انجوى مرة تانية عشان الرجالة مبتعملش واحد بس 🌚
اعتقد انى كدة تقلت عليك و اخدت من وقتك كتير..
انجوى بالهنا 🥰♥️

• عجبني
التفاعلات: islam ibrahim, 𝓣𝓱𝓮 𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓦𝓸𝓵𝓯, Mohamed shaker و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا وصديقتي حرفياً بنمر بنفس المرحلة

• عجبني
التفاعلات: Meme918 و Ahmed_Magdy
ينقل لقسم الدياثه

انا وصديقتي حرفياً بنمر بنفس المرحلة
وصيديقتك برضه بتحب تتخيل انها ال lesbian ؟
وهل بدأتو تطبقو افكار مجنونه زي الي بنطبقها ؟

• عجبني
التفاعلات: Yami Danshu
خليها تصورلك اخواتها واصحابها بلبس مكشوف وهتتمتعوا اوي

• عجبني
التفاعلات: islam ibrahim
وصيديقتك برضه بتحب تتخيل انها ال lesbian ؟
وهل بدأتو تطبقو افكار مجنونه زي الي بنطبقها ؟
كسم التخيلات التخيلات كتيره تعال خاص بنكلم كتير

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%