NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Alsultan al3shk

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا وبنت خالي من صغرنا شوفنا سكس مع بعض وهيا اللي شجعتني شويه شويه أبتدينا هزار بالأيدي وكان في تحسيس لحد اما كنا في جامعه كنا بنعمل شات سكس لحد اما انخطبت وكدا وبالتالي بلاش ودخلت في سكه الحلال والحرام وانا بعشقها جنسيا وهيا اتجوزت دلوقتي ومبقناش نتكلم خالص في طريقه ارجعها بيها تاني

• عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher
سبها تعيش حياتها ومخربش بتها

• عجبني
التفاعلات: كلارنس 2 و بنوتي اسمر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فكك من شيطانك ي صديقي

لا مفيش طريقه وابعد عنها علشان خلاص مبقتش ليك والي حصل زمان حصل وخلص لو كنت عاوزها كنت اتمسكت بيها وروحت ليها

ترجعها تانى يعنى ايه انت بتقول بعشقها جنسيا يعنى هتظل طول العم اعزب وهى كذلك انما بتعملوا مع بعض كل ما تفضى طبعا مش منطقى تضيع عمرها عشان شهوة هتقل فى الستين وانت كذلك و لو انت بتحبها كنت تصارع من زمان عليه

بس الجنس لهاك عنها

دلوقتى ليها حيتها وانت شوف حياتك متخليش الرغبة سيدتك

انا وبنت خالي من صغرنا شوفنا سكس مع بعض وهيا اللي شجعتني شويه شويه أبتدينا هزار بالأيدي وكان في تحسيس لحد اما كنا في جامعه كنا بنعمل شات سكس لحد اما انخطبت وكدا وبالتالي بلاش ودخلت في سكه الحلال والحرام وانا بعشقها جنسيا وهيا اتجوزت دلوقتي ومبقناش نتكلم خالص في طريقه ارجعها بيها تاني
وانت هتتجوز وتنسى الكلام دا

مش عشان شهوتك تهدم بيت وتدمر أسره وبردو لو عملت كده مش هترجعلك وهتكرهك اكتر
ابعد عنها احسن

اكتر حاجة بتحترمها اي انثى في الراجل علشان متندمش انها عرفتو انه يحترم لحظات الود الي كانت بينهم و لما هي تبتدي حياة على نضافة على الاقل ينسى و يسبها و يتمنالها كل خير

خلي ده سبب لو كل تعليقات الرجالة الس فوق مجبتش معاك

• عجبني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
اكيد مراتي هي بنت خالك

لا ، و هتعملك بلوك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%