NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا ومحارمك

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
10 يوليو 2023
المشاركات
3
مستوى التفاعل
81
نقاط
7
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اخيرا نيك عمتي

أنا محمود عندي 20سنه اعيش أنا ولدي في بيت مكون من3 شقق وانا اقعد في راضي وابوي عايش في 3 مع مرات ابوي شرين وعنده 48 كانت زي ممثله جوليا آن


بعد موت امي عندي عماتي 4 بيجو عندنا يقعدوا شويه ويمشو وفي دور تاني موجود ليهم علشان يبتو فيه المهم
قصتي الاول مع عمتي الكبيرة سلوي عنده 43سنه وجوزها عنده 50بتجي هى وجوزها يباتو يوم الأحد ويمشو الاتنين عمتي جات هي وجوزها
عمتي 43بس محفظه علي جسم زي ممثله إيفا نوتي

زي بالظبط كونت جات من جامعة فتح الباب كونت عارف أنه موجود بس لما دخلت كانت مع مرات ابوي كانو في الأرضي دخلت لقيت عمتي ومرات ابويا علي سرير ملط ومرات ابويا بالحس كس عمتي وعمتي شغله آهات وكونت مش مصدق خالص لقيت نفسي بطلع زبي وبلعب فيه وكانت شرين بيتمص في كس عمتي سلوي بتقوله كمان أه مصي كمان أه الرجل كبر ورحت عليه خالص ومشرين بتضحك وعاملين يبوس بعض ورحت مديحة اديت كسه كانو عملين 69وانت بتفرج عليهم لحد سلوي وشرين جابو الاتنين عسلهم وانا كونت جيبت لبني وعملت نفسي لسه جاي ودخلت بعد كانو لبسه لبس وكانو مبسوطين
سلمت عليهم ودخلت واضتي
وكونت عايز أنام ومعرفتش انام من بشوفته
ونمت وصحيت كانت شرين تطلعت وجوز عمتي لسه مجاش من شغل وكانت في مطبخ عملت نفسي عايز اجيب كوبه ولزت في طيزها وزبري كان وقف وتحشر في طيزها وعملت نفسي عبيط وقفت شويه وقول اي كلام وكانت بتبص وتضحك ورحت مشي وبصلي
وقلتي انت كبرت اوي وميشت وكانت بتضحك ومبسوطه ورحت واقعدت معه قولتله زي يعني ياعمتي دن لسه صغير و قالتلي انت صغير انت دانت شقي وقعدت تضحك ورحت قائل انتي كمان ست لسه في عز شابها وقعدت تضحك وتقولي يابكش ضحكن احنا الاتنين ورحت حاط يدي علي وركه وقالتي لالا ده غلط وشلت ايدي ورحت حاط تاني وقربت علي كسها وهي لا كده غلط يامحمود ده عمتك ورحت ابوس من بوقه وهي اندمجت معيا علي طول
كونت مسك بزها وبفعص بيهم ورحت نازل الحيه كسها ولساني في كسها. وهي كانت علي اخرها وبتقول كفايه يامحمود اه اه كسي نار يعني عايزني مكملش وقالتي لالا كمل يامحمود كمل لحس كمان. اها اها مش قادر يامحمود هجيب وجبت عسلها علي
وقالتلي انت كونت فين من زمان وطلعت ابوس وقولت دورك وقالتلي عنيا وطلعت زبي وتفجت من طول وقعدت تمص في زبي وتطلعت خبيره فيمص
كنت معتقد ان زبي هيبقي كبير علي فمها بس لما دخلته في تمها بلعته بالكامل وكانت هتبلع البيضان معاه

احساس ممتع جدا وزبي دايب في فمها ,الشرموطة كانت خبيرة في مص الزب خلتني اجيبهم

طبعا قعدت تضحك عليا وفاكرة انها انتصرت عليا بس المفاجأة انها لقيت زبي وقف تاني ولا كاني نزلت حاجه
وقولت يلا بين علي الاوضه ورحت دخلت علي سرير ورحت ابوس في من بوقه وقولت جاهزة وقالتلي اي طفي ناري
ورحت حاط زبي علي كسها من بر وبلعب في بزها وقاعدته تقولي دخلو به تطفئ ناري ورحت حاط راس في كسها ورحت مصوت ورحت مكمل ودخلت لحد نصه وهي بتصرخ ورحت بدأت نيك فيه وهي كانت توحوح اه اه اح اح اح اهاهاهاهاها كمل نيك كمان يامحمود وشغل نيك فيه وتقولي ايو كده نيك كمان جوزي منكنيش بلقو كتير قلت لها ايوه انا عارف وقلتلها اني شوفت علي وشرين وقعدت تضحك وتقولي كمل نيك كمان وجبت عسلها 3مرات وقولتلها هاجيب قالتلي جيب طفي ناري ورحت جيب في كسها وقالتلي ايو كد دي احسن مره انتاك فيه بس افتكرت ان الموضوع خلص بس مش دا اللي حصل وهي بتتقلب علي بطنها عشان تقوم من علي السرير

قفشت طيازها ودخلت زبي اللي رجع ووقف زي الحديدة مره تاني بس المره دي اللبوة كانت توحوح اه اه اح اح اح الو

نزلت دعك في طيزها لحد ما لقيتها ببترعش بين ايديا وبتجيب شهوتها من كسها وبعد نيكه طويلة جبت اللبن بتاعي تعشانه أنا واهي وكنت بعبصة في كسها وابوسها واحد جوزها مجاش واتصل أقل أنه هيبت في بيتهم ابويا مع شرين وأنا قفلت الباب
وقعدت انيك فيه لحد الصبح وصحيت أنا وعمتي علي صوت مرات ابويا شرين وخرجت بعد ملبست ورحت افتح كانت وعمتي ليبست الاهدوم ودخلت الحمام ورحت قعدت مع شرين وتقولي هي عمتك فين وتقولها في حمام نزلت من شويه ورحت بص تحت ولقت كلوت عمتي وفي الأرض وقعدت تضحك وقالتلي اقوم اجبلك اكل كتير احسن اكيد تعبت امبارح وقعدت تضحك ورحت قايله لعمتي شتفي نفسك كويس ولا اجي اشتفك أنا وقعدت تضحك
ومن هنا تكون خالصت قصتي مع عمتي
وهنا جات النهايه عايز اشوف تعليقات علشان تعرف شرين هتعمل ايه لما عرفت اني نيكت عمتي سلوي الي اللقاء
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: المعلم هاجس, Anasmsm, Simon3 و 15 آخرين
اخطاء كتير قوى حاول تصحح اخطاء اللغة
 
ق
اخيرا نيك عمتي

أنا محمود عندي 20سنه اعيش أنا ولدي في بيت مكون من3 شقق وانا اقعد في راضي وابوي عايش في 3 مع مرات ابوي شرين وعنده 48 كانت زي ممثله جوليا آن


بعد موت امي عندي عماتي 4 بيجو عندنا يقعدوا شويه ويمشو وفي دور تاني موجود ليهم علشان يبتو فيه المهم
قصتي الاول مع عمتي الكبيرة سلوي عنده 43سنه وجوزها عنده 50بتجي هى وجوزها يباتو يوم الأحد ويمشو الاتنين عمتي جات هي وجوزها
عمتي 43بس محفظه علي جسم زي ممثله إيفا نوتي

زي بالظبط كونت جات من جامعة فتح الباب كونت عارف أنه موجود بس لما دخلت كانت مع مرات ابوي كانو في الأرضي دخلت لقيت عمتي ومرات ابويا علي سرير ملط ومرات ابويا بالحس كس عمتي وعمتي شغله آهات وكونت مش مصدق خالص لقيت نفسي بطلع زبي وبلعب فيه وكانت شرين بيتمص في كس عمتي سلوي بتقوله كمان أه مصي كمان أه الرجل كبر ورحت عليه خالص ومشرين بتضحك وعاملين يبوس بعض ورحت مديحة اديت كسه كانو عملين 69وانت بتفرج عليهم لحد سلوي وشرين جابو الاتنين عسلهم وانا كونت جيبت لبني وعملت نفسي لسه جاي ودخلت بعد كانو لبسه لبس وكانو مبسوطين
سلمت عليهم ودخلت واضتي
وكونت عايز أنام ومعرفتش انام من بشوفته
ونمت وصحيت كانت شرين تطلعت وجوز عمتي لسه مجاش من شغل وكانت في مطبخ عملت نفسي عايز اجيب كوبه ولزت في طيزها وزبري كان وقف وتحشر في طيزها وعملت نفسي عبيط وقفت شويه وقول اي كلام وكانت بتبص وتضحك ورحت مشي وبصلي
وقلتي انت كبرت اوي وميشت وكانت بتضحك ومبسوطه ورحت واقعدت معه قولتله زي يعني ياعمتي دن لسه صغير و قالتلي انت صغير انت دانت شقي وقعدت تضحك ورحت قائل انتي كمان ست لسه في عز شابها وقعدت تضحك وتقولي يابكش ضحكن احنا الاتنين ورحت حاط يدي علي وركه وقالتي لالا ده غلط وشلت ايدي ورحت حاط تاني وقربت علي كسها وهي لا كده غلط يامحمود ده عمتك ورحت ابوس من بوقه وهي اندمجت معيا علي طول
كونت مسك بزها وبفعص بيهم ورحت نازل الحيه كسها ولساني في كسها. وهي كانت علي اخرها وبتقول كفايه يامحمود اه اه كسي نار يعني عايزني مكملش وقالتي لالا كمل يامحمود كمل لحس كمان. اها اها مش قادر يامحمود هجيب وجبت عسلها علي
وقالتلي انت كونت فين من زمان وطلعت ابوس وقولت دورك وقالتلي عنيا وطلعت زبي وتفجت من طول وقعدت تمص في زبي وتطلعت خبيره فيمص
كنت معتقد ان زبي هيبقي كبير علي فمها بس لما دخلته في تمها بلعته بالكامل وكانت هتبلع البيضان معاه

احساس ممتع جدا وزبي دايب في فمها ,الشرموطة كانت خبيرة في مص الزب خلتني اجيبهم

طبعا قعدت تضحك عليا وفاكرة انها انتصرت عليا بس المفاجأة انها لقيت زبي وقف تاني ولا كاني نزلت حاجه
وقولت يلا بين علي الاوضه ورحت دخلت علي سرير ورحت ابوس في من بوقه وقولت جاهزة وقالتلي اي طفي ناري
ورحت حاط زبي علي كسها من بر وبلعب في بزها وقاعدته تقولي دخلو به تطفئ ناري ورحت حاط راس في كسها ورحت مصوت ورحت مكمل ودخلت لحد نصه وهي بتصرخ ورحت بدأت نيك فيه وهي كانت توحوح اه اه اح اح اح اهاهاهاهاها كمل نيك كمان يامحمود وشغل نيك فيه وتقولي ايو كده نيك كمان جوزي منكنيش بلقو كتير قلت لها ايوه انا عارف وقلتلها اني شوفت علي وشرين وقعدت تضحك وتقولي كمل نيك كمان وجبت عسلها 3مرات وقولتلها هاجيب قالتلي جيب طفي ناري ورحت جيب في كسها وقالتلي ايو كد دي احسن مره انتاك فيه بس افتكرت ان الموضوع خلص بس مش دا اللي حصل وهي بتتقلب علي بطنها عشان تقوم من علي السرير

قفشت طيازها ودخلت زبي اللي رجع ووقف زي الحديدة مره تاني بس المره دي اللبوة كانت توحوح اه اه اح اح اح الو

نزلت دعك في طيزها لحد ما لقيتها ببترعش بين ايديا وبتجيب شهوتها من كسها وبعد نيكه طويلة جبت اللبن بتاعي تعشانه أنا واهي وكنت بعبصة في كسها وابوسها واحد جوزها مجاش واتصل أقل أنه هيبت في بيتهم ابويا مع شرين وأنا قفلت الباب
وقعدت انيك فيه لحد الصبح وصحيت أنا وعمتي علي صوت مرات ابويا شرين وخرجت بعد ملبست ورحت افتح كانت وعمتي ليبست الاهدوم ودخلت الحمام ورحت قعدت مع شرين وتقولي هي عمتك فين وتقولها في حمام نزلت من شويه ورحت بص تحت ولقت كلوت عمتي وفي الأرض وقعدت تضحك وقالتلي اقوم اجبلك اكل كتير احسن اكيد تعبت امبارح وقعدت تضحك ورحت قايله لعمتي شتفي نفسك كويس ولا اجي اشتفك أنا وقعدت تضحك
ومن هنا تكون خالصت قصتي مع عمتي
وهنا جات النهايه عايز اشوف تعليقات علشان تعرف شرين هتعمل ايه لما عرفت اني نيكت عمتي سلوي الي اللقاء
قصة حلوه بس التفاصيل قصيرة
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه نحن في انتظارك يا غالي على نار حاول تستعجل ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
J9ScsMN.md.jpg
 
  • عجبني
التفاعلات: Abohamed
جامدة نييك
 
ياعمنا ركز متضيع حلاوة القصة باخطاء كتير نص الكلام اخطاء
 
انتا حد جابهم في بوقك ولا ايه
القصه عباره عن اخطاء بس
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد @مشرفين قصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%