NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عصفور الجنس

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
18 يونيو 2022
المشاركات
66
مستوى التفاعل
157
نقاط
828
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انت عبده عندي ٢٢ سنه طولي ١٧٥سم وزني ٧٥كجم وبروح جيم ومهتم بجسمي اعيش مع اختي و امي و ولدي متوفي من سبع سنين
امي اسمها داليا عندها ٣٥ سنه وطولها ١٦٠ سم وزنها ٦٦كجم وجسمها وشعرها اصفر وبزازها كبيره ومدوره وطيزها مشدوده و مدوره
اختي اسمها نجي عندها ١٩ سنه طولها ١٥٠سم وزنها 66كجم شعرها اسود ناعم وجسمها احلا من ماما لأن جسمها اكبر سنها بزازها كبيره ومدوره وطيزها مشدوده .
نبدا القصه كنت انا في رابعه كليه طب واختي في أوله كليه تجاره انجليس وماما مدرسه في مدرسه ثانوى وانا كنت بحب الجنس جدا وبعمل سكس من علي التلفون علي برنامج****** ولما دخلت الكليه واتعرفت علي بنات كتير بنعمل سكس فيديو ولما بكلم واحده من صحابي في مره وكنت قافل الباب وكنت معلي الصوت كنا بنعمل سكس انا وهي وانا كنت مطلع زبي وبعلب فيه ادمها وهي كانت بتعلب في كسها وصوتها كان عالي اوى امي سمعت و جت علي الاوضه وبصت من فتحت الباب لاقتني ماسك التلفون وبضرب عشره انا شوفتها بس كملت ضرب لحد ما نزلت وبعد كده خرجت لاقيت
ماما بتقولي ابقي خلي صحبتك توطي صوتها شويه عرفت انها اتفرجت عليا قولتها انا اسف حاضر هخليها توطي صوتها وهي صوتها كان عالي فعلا وبعد كده اتعرفت علي بنت اسمها مروه طولها ١٥٥سم وزنها٦٠كجم وجسمه ابيض وحلو اوي معايا في الكليه عملت معها سكس علي الواتس و مارست الجنس بس في طيزها وقولت لماما مروه هتيجي تذاكر معايا قلتي ماشي وجت مروه علشان نذاكر و بصراحه هي كانت جيه علشان انكها وانا كنت ناوى تروح اتقدم بس بعد الكليه مروه دخلت وسلمت علي ماما ودخلت الاوضه عندي واختي كانت في الدرس بعد ما اقعدنا ماما دخلت جابتلنا عصير وكيكه وبعد ما ماما خرجت وقفلت الباب وانا قونت نزلت البنطلون وزبي ظهر وكان كبير اوى قلتي ده طلع اكبر من اللي كنت يشوفه علي الواتس هي مسكته وتلحس فيه وتمص جامد وفضلت تمص وتحط بضني في بقوها و وبعد ربع ساعه مص نزلت فضلت ابوس فيها و اسحب لسانها جوه بوقي امسك بزازها جامد ورحت قلعتها البلوزه اللي كانت لبسها و فتحت الستيانه وفضلت أرضع بزازها وأشد في الحلمه وهي نزلت البنطلون وقلت الحس كسي نزلت علي كسها أمص فيه الحس فيه وكانت لحس شيله الشعر لانه كان احمر و وسخن اوى وفضلت الحس في كسها واشفط زنبورها جامد وهي حطه أيدها بوقها علشان ماما متسمعش شلتها من علي المكتب حطها علي السرير وفضلت الحس كسها جامد لحد ما نزلت والبتها علشان اشوف طيزها ونزلت الحس خرم طيزها جامد وهي مستمتعه وعامله وضع الدوجي وانا بلت زبي ودخلت زبي في طيزها وهو كان كبير اوى عليها و من كبر حجم اول ما دخلته هي صوتت جامد وحسبت أن في حد بيبص علينا لان كان صوتها عالي وكانت سكتت شويه وانا فضلت انيك فيها شويه وهي بتصوت بس بصوت واطي شويه وهي بتقولي براحه يا عبده براحه وانا ولا هنا لحد ما حسيت اني حنزل قولتها عايزهم فين قلتي في بوقي وطلعته ونزلت في بوقها وهي بلعته كله وقلتي طعمه حلو اوى يا عبده شكراً اوى كنت وحشني اويوهي البست وانا لبست وخرجت وامي جت قلتي كانت صوت عالي ده كان ايه لا مفيش حاجه دي حاجه طلبنها مننا في الكليه قلتي وطلبه منك في الكليه انك تنيكها عرفت أن اللي كان واقف كانت ماما واشافت كل حاجه قلتي اوعي تكون فتحتها قولتها لا انا بنكها في طيزها بس وجت الساعه ١٢ بليل وسمعت صوت من اوضه ماما روحت اشوف في ايه لقيت ماما قعده علي السرير و بتلعب في كسها جامد وانا طلعت زبي وفضلت العب فيه لحد ما نزلت ورجت الاوضه تاني وتاني روحت الكليه قبلت مروه وقلتلي انا مش عارفه امشي من كتر النيك بتاع ابارح قولتها معلش خلصت كليه و ورحت و لاقت ماما في المطبخ قلتي انت جيت قولتها اه حسيت انها زعلانه جيت من ورها وقولتها الجميل زعلان ليه قلتي لا مافيش قولتها انتي زعلانه علشان نكت مروه هنا في البيت قلتي لا احسن ما تروح تعمل بره وتتمسك استغربت من رد ماما قولت ادوس شويه وقلتها انا سمعت صوت جي من اوضتك ابارح كان فيه ايه لاقتها ارتبكت وقالت لا مكنش في حاجه قولتها ماشي وبعد شويه دخلت كلمت مروه وعملت معها سكس سبت الباب موارب وفضلت اضرب عشره وماما جت وشافت زوبري واقفه تلعب في كسها وخلت مشيت وانا نزلت وخرجت قلتي ابقي اقفل الباب علشان اختك متشوفش حاجه قولتها ماشي واتكسفت تاني يوم قلت لماما مروه جايه قلتي هتذاكر ولا هتنيكها بصيت في الأرض قلتلي ماشي مروه جت و اول ما دخلت الاوضه مسكتها أبوسها في شفايفها جامد ابوس رقبتها وانا عمال اقفش في بزازها جامد وماما جت عملت صوت عدلت نفسي مروه اتخضت وخافت وماما حطت الغير وخرجت وانا خليت الباب موارب قلتي مامتك هتعمل ايه قولتها مش هتعمل حاجه قلتي ازاي قولتها متخافيش قلتلي بجد قولتها مافيش حاجه وكمان بوس فيها وهي قعلت خالص وانا قعت و نزلت أمص بزازها جامد وأشد حلمتها وانزلت كسها مص لحد ما نزلت عسلها ولمحت ماما واقفه بتتفرج علينا لفيت مروه ومصيت خرم طيزها وهي نزلت تمص زبي وتشفط بضاني و قعدت علي زبي وتتنطط عليها جامد وتصوط جامد وهي في دنيا تانيه من المتعه وفاقت ونزلت تمص زبي خلتها عملت وصت الدوجي وانا بدخله وهي بتقولي كمان كمان دخله اه اه اه اه اه اه اه اه اه واقربت انزل وقرلتها اجيب فين قلتي في طيزها وهي كنت بتلعب في كسها ونزلت في طيزها ولبسنا وروحت وكانت اخر مره اشوف مروه لان بعد كده ولا بتجي الكليه ولا بترد عليا ماما لحظت اني متغير وأننا مروه مش بتيجي قلتي في ايه يا حبيبي مروه بطلت تيجي ليه قولتها مش عارف ومش بترد قلتي متزعلش قلتي انا ممكن اسعدك مكنها قولته ازاي انتي ماما ازاي اعمل كده معاكي قلتي عادي انا كنت بهيج لما بتنكها اوى بشوفك بتضرب عشره وانا ست وابوك ميت بقوله كتير ممكن قلتي ماشي ماما فضلت تحسس علي زبي لحد ما واقف وتبوي فيها وطلعت زبي ماما اول ما شفته خافت قلت كل ده كان بيدخل في مروه نزلت تمص فيه جامد كانت ماما محترفه في المص وفضلت تمص و تاخد بضاني مع زبي في بوقها وطلعت تبوف فيها وانا ببوس فيها وادعك في بزازها وهي تتأوه و ماما قلعت هدمها خالص وانا شوفت جسم ماما كله وكان يجنن و انا فضلت العب في بزازها و أمص فيهم وهي بتلعب في زبي و قولتها ممكن الحس كسك يا ماما قلتي تعالي نزلت الكس كسها وهي مغمضه عنيها وبلحس كسها و بدعكل بزازها جامد لحد ما جابت وقلتي مش قادره دخله يعبده نيك ماما وجبت زبي ودخلته في كس ماما وهي عماله تتأوا وتقولي ايوه نيك ماما يعبده كمان كمان اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه لحد ما جابت وقلتها انزل فين قلتلي نزل جوه وانا وهي كبنا مع بعض ونمت جنبها وقلتها عجبتك قلتي زبك حلو اوي يا عبده
 
  • عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: Moccha boy, Dababa, hani2022 و 32 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: NO.1، Abo hassan و الحكمدار..
يعنى انت 22 سنة و امك 35 سنة
ليه جابتك و هى 13 سنة 😂😂
تحس في اي قصة انه لازم تبقي الام بينها وبين اولادها 10 سنين علي الاكثر
مش عارف ايه العلاقة بين السن وبين اي علاقة
وتحس ان كل الكتاب بيحاولوا يقللوا في فرق السن وكله بيعلي علي كله
 
  • بيضحكني
التفاعلات: بتاع كل حاجة
كلها خيال وتخيلات ومفيهاش اى حاجه من الواقع ابدا.. وكمان كلها غلطات املائيه.. واهم حاجه بقى انها قصه قديمه اصلا ومنقوله بس بالغلط طبعا.. انى قريتها ايام المنتدى التاني.. وانت كمان غلط كتير اووى وخاصة فى السن. لانه لا يمكن انت 22 وامك المكنه دى كلها
35 دى طبعا مش معقوله اوى وكمان عمرها متكلم معاك بالاسلوب العادى اوى ده يعنى تقولك انت كنت بتنيك مروه.. وانت كمان تقول اه كنت بنيكها وهنيكها بره وامك تشوفك وتقف عادى وتقولك قولها وهى بتتناك توطى صوتها عشان اختك... طبعا كل ده فى الفاضى وكله خيال فى خيال.. واما تحب تكتب بعد كده اكتب حاجه القارئ يصدقها ويقتنع بها.. مش افلام كرتون.. ويريتها محصله كمان كده
بالتوفيق.. وشكرا.. ومتزعلش من كلامى طبعا اهم حاجه.. ححححح
 
  • عجبني
التفاعلات: ramee
Ht0hb3B.jpg
 
  • عجبني
التفاعلات: Sir Jimmy, marwan dayout, عمرو الجاحد و 2 آخرين
انت عبده عندي ٢٢ سنه طولي ١٧٥سم وزني ٧٥كجم وبروح جيم ومهتم بجسمي اعيش مع اختي و امي و ولدي متوفي من سبع سنين
امي اسمها داليا عندها ٣٥ سنه وطولها ١٦٠ سم وزنها ٦٦كجم وجسمها وشعرها اصفر وبزازها كبيره ومدوره وطيزها مشدوده و مدوره
اختي اسمها نجي عندها ١٩ سنه طولها ١٥٠سم وزنها 66كجم شعرها اسود ناعم وجسمها احلا من ماما لأن جسمها اكبر سنها بزازها كبيره ومدوره وطيزها مشدوده .
نبدا القصه كنت انا في رابعه كليه طب واختي في أوله كليه تجاره انجليس وماما مدرسه في مدرسه ثانوى وانا كنت بحب الجنس جدا وبعمل سكس من علي التلفون علي برنامج****** ولما دخلت الكليه واتعرفت علي بنات كتير بنعمل سكس فيديو ولما بكلم واحده من صحابي في مره وكنت قافل الباب وكنت معلي الصوت كنا بنعمل سكس انا وهي وانا كنت مطلع زبي وبعلب فيه ادمها وهي كانت بتعلب في كسها وصوتها كان عالي اوى امي سمعت و جت علي الاوضه وبصت من فتحت الباب لاقتني ماسك التلفون وبضرب عشره انا شوفتها بس كملت ضرب لحد ما نزلت وبعد كده خرجت لاقيت
ماما بتقولي ابقي خلي صحبتك توطي صوتها شويه عرفت انها اتفرجت عليا قولتها انا اسف حاضر هخليها توطي صوتها وهي صوتها كان عالي فعلا وبعد كده اتعرفت علي بنت اسمها مروه طولها ١٥٥سم وزنها٦٠كجم وجسمه ابيض وحلو اوي معايا في الكليه عملت معها سكس علي الواتس و مارست الجنس بس في طيزها وقولت لماما مروه هتيجي تذاكر معايا قلتي ماشي وجت مروه علشان نذاكر و بصراحه هي كانت جيه علشان انكها وانا كنت ناوى تروح اتقدم بس بعد الكليه مروه دخلت وسلمت علي ماما ودخلت الاوضه عندي واختي كانت في الدرس بعد ما اقعدنا ماما دخلت جابتلنا عصير وكيكه وبعد ما ماما خرجت وقفلت الباب وانا قونت نزلت البنطلون وزبي ظهر وكان كبير اوى قلتي ده طلع اكبر من اللي كنت يشوفه علي الواتس هي مسكته وتلحس فيه وتمص جامد وفضلت تمص وتحط بضني في بقوها و وبعد ربع ساعه مص نزلت فضلت ابوس فيها و اسحب لسانها جوه بوقي امسك بزازها جامد ورحت قلعتها البلوزه اللي كانت لبسها و فتحت الستيانه وفضلت أرضع بزازها وأشد في الحلمه وهي نزلت البنطلون وقلت الحس كسي نزلت علي كسها أمص فيه الحس فيه وكانت لحس شيله الشعر لانه كان احمر و وسخن اوى وفضلت الحس في كسها واشفط زنبورها جامد وهي حطه أيدها بوقها علشان ماما متسمعش شلتها من علي المكتب حطها علي السرير وفضلت الحس كسها جامد لحد ما نزلت والبتها علشان اشوف طيزها ونزلت الحس خرم طيزها جامد وهي مستمتعه وعامله وضع الدوجي وانا بلت زبي ودخلت زبي في طيزها وهو كان كبير اوى عليها و من كبر حجم اول ما دخلته هي صوتت جامد وحسبت أن في حد بيبص علينا لان كان صوتها عالي وكانت سكتت شويه وانا فضلت انيك فيها شويه وهي بتصوت بس بصوت واطي شويه وهي بتقولي براحه يا عبده براحه وانا ولا هنا لحد ما حسيت اني حنزل قولتها عايزهم فين قلتي في بوقي وطلعته ونزلت في بوقها وهي بلعته كله وقلتي طعمه حلو اوى يا عبده شكراً اوى كنت وحشني اويوهي البست وانا لبست وخرجت وامي جت قلتي كانت صوت عالي ده كان ايه لا مفيش حاجه دي حاجه طلبنها مننا في الكليه قلتي وطلبه منك في الكليه انك تنيكها عرفت أن اللي كان واقف كانت ماما واشافت كل حاجه قلتي اوعي تكون فتحتها قولتها لا انا بنكها في طيزها بس وجت الساعه ١٢ بليل وسمعت صوت من اوضه ماما روحت اشوف في ايه لقيت ماما قعده علي السرير و بتلعب في كسها جامد وانا طلعت زبي وفضلت العب فيه لحد ما نزلت ورجت الاوضه تاني وتاني روحت الكليه قبلت مروه وقلتلي انا مش عارفه امشي من كتر النيك بتاع ابارح قولتها معلش خلصت كليه و ورحت و لاقت ماما في المطبخ قلتي انت جيت قولتها اه حسيت انها زعلانه جيت من ورها وقولتها الجميل زعلان ليه قلتي لا مافيش قولتها انتي زعلانه علشان نكت مروه هنا في البيت قلتي لا احسن ما تروح تعمل بره وتتمسك استغربت من رد ماما قولت ادوس شويه وقلتها انا سمعت صوت جي من اوضتك ابارح كان فيه ايه لاقتها ارتبكت وقالت لا مكنش في حاجه قولتها ماشي وبعد شويه دخلت كلمت مروه وعملت معها سكس سبت الباب موارب وفضلت اضرب عشره وماما جت وشافت زوبري واقفه تلعب في كسها وخلت مشيت وانا نزلت وخرجت قلتي ابقي اقفل الباب علشان اختك متشوفش حاجه قولتها ماشي واتكسفت تاني يوم قلت لماما مروه جايه قلتي هتذاكر ولا هتنيكها بصيت في الأرض قلتلي ماشي مروه جت و اول ما دخلت الاوضه مسكتها أبوسها في شفايفها جامد ابوس رقبتها وانا عمال اقفش في بزازها جامد وماما جت عملت صوت عدلت نفسي مروه اتخضت وخافت وماما حطت الغير وخرجت وانا خليت الباب موارب قلتي مامتك هتعمل ايه قولتها مش هتعمل حاجه قلتي ازاي قولتها متخافيش قلتلي بجد قولتها مافيش حاجه وكمان بوس فيها وهي قعلت خالص وانا قعت و نزلت أمص بزازها جامد وأشد حلمتها وانزلت كسها مص لحد ما نزلت عسلها ولمحت ماما واقفه بتتفرج علينا لفيت مروه ومصيت خرم طيزها وهي نزلت تمص زبي وتشفط بضاني و قعدت علي زبي وتتنطط عليها جامد وتصوط جامد وهي في دنيا تانيه من المتعه وفاقت ونزلت تمص زبي خلتها عملت وصت الدوجي وانا بدخله وهي بتقولي كمان كمان دخله اه اه اه اه اه اه اه اه اه واقربت انزل وقرلتها اجيب فين قلتي في طيزها وهي كنت بتلعب في كسها ونزلت في طيزها ولبسنا وروحت وكانت اخر مره اشوف مروه لان بعد كده ولا بتجي الكليه ولا بترد عليا ماما لحظت اني متغير وأننا مروه مش بتيجي قلتي في ايه يا حبيبي مروه بطلت تيجي ليه قولتها مش عارف ومش بترد قلتي متزعلش قلتي انا ممكن اسعدك مكنها قولته ازاي انتي ماما ازاي اعمل كده معاكي قلتي عادي انا كنت بهيج لما بتنكها اوى بشوفك بتضرب عشره وانا ست وابوك ميت بقوله كتير ممكن قلتي ماشي ماما فضلت تحسس علي زبي لحد ما واقف وتبوي فيها وطلعت زبي ماما اول ما شفته خافت قلت كل ده كان بيدخل في مروه نزلت تمص فيه جامد كانت ماما محترفه في المص وفضلت تمص و تاخد بضاني مع زبي في بوقها وطلعت تبوف فيها وانا ببوس فيها وادعك في بزازها وهي تتأوه و ماما قلعت هدمها خالص وانا شوفت جسم ماما كله وكان يجنن و انا فضلت العب في بزازها و أمص فيهم وهي بتلعب في زبي و قولتها ممكن الحس كسك يا ماما قلتي تعالي نزلت الكس كسها وهي مغمضه عنيها وبلحس كسها و بدعكل بزازها جامد لحد ما جابت وقلتي مش قادره دخله يعبده نيك ماما وجبت زبي ودخلته في كس ماما وهي عماله تتأوا وتقولي ايوه نيك ماما يعبده كمان كمان اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه لحد ما جابت وقلتها انزل فين قلتلي نزل جوه وانا وهي كبنا مع بعض ونمت جنبها وقلتها عجبتك قلتي زبك حلو اوي يا عبده
كسمك علي كسم الشرموطه امك ياعبده يابن الزنيه
 
انت عبده عندي ٢٢ سنه طولي ١٧٥سم وزني ٧٥كجم وبروح جيم ومهتم بجسمي اعيش مع اختي و امي و ولدي متوفي من سبع سنين
امي اسمها داليا عندها ٣٥ سنه وطولها ١٦٠ سم وزنها ٦٦كجم وجسمها وشعرها اصفر وبزازها كبيره ومدوره وطيزها مشدوده و مدوره
اختي اسمها نجي عندها ١٩ سنه طولها ١٥٠سم وزنها 66كجم شعرها اسود ناعم وجسمها احلا من ماما لأن جسمها اكبر سنها بزازها كبيره ومدوره وطيزها مشدوده .
نبدا القصه كنت انا في رابعه كليه طب واختي في أوله كليه تجاره انجليس وماما مدرسه في مدرسه ثانوى وانا كنت بحب الجنس جدا وبعمل سكس من علي التلفون علي برنامج****** ولما دخلت الكليه واتعرفت علي بنات كتير بنعمل سكس فيديو ولما بكلم واحده من صحابي في مره وكنت قافل الباب وكنت معلي الصوت كنا بنعمل سكس انا وهي وانا كنت مطلع زبي وبعلب فيه ادمها وهي كانت بتعلب في كسها وصوتها كان عالي اوى امي سمعت و جت علي الاوضه وبصت من فتحت الباب لاقتني ماسك التلفون وبضرب عشره انا شوفتها بس كملت ضرب لحد ما نزلت وبعد كده خرجت لاقيت
ماما بتقولي ابقي خلي صحبتك توطي صوتها شويه عرفت انها اتفرجت عليا قولتها انا اسف حاضر هخليها توطي صوتها وهي صوتها كان عالي فعلا وبعد كده اتعرفت علي بنت اسمها مروه طولها ١٥٥سم وزنها٦٠كجم وجسمه ابيض وحلو اوي معايا في الكليه عملت معها سكس علي الواتس و مارست الجنس بس في طيزها وقولت لماما مروه هتيجي تذاكر معايا قلتي ماشي وجت مروه علشان نذاكر و بصراحه هي كانت جيه علشان انكها وانا كنت ناوى تروح اتقدم بس بعد الكليه مروه دخلت وسلمت علي ماما ودخلت الاوضه عندي واختي كانت في الدرس بعد ما اقعدنا ماما دخلت جابتلنا عصير وكيكه وبعد ما ماما خرجت وقفلت الباب وانا قونت نزلت البنطلون وزبي ظهر وكان كبير اوى قلتي ده طلع اكبر من اللي كنت يشوفه علي الواتس هي مسكته وتلحس فيه وتمص جامد وفضلت تمص وتحط بضني في بقوها و وبعد ربع ساعه مص نزلت فضلت ابوس فيها و اسحب لسانها جوه بوقي امسك بزازها جامد ورحت قلعتها البلوزه اللي كانت لبسها و فتحت الستيانه وفضلت أرضع بزازها وأشد في الحلمه وهي نزلت البنطلون وقلت الحس كسي نزلت علي كسها أمص فيه الحس فيه وكانت لحس شيله الشعر لانه كان احمر و وسخن اوى وفضلت الحس في كسها واشفط زنبورها جامد وهي حطه أيدها بوقها علشان ماما متسمعش شلتها من علي المكتب حطها علي السرير وفضلت الحس كسها جامد لحد ما نزلت والبتها علشان اشوف طيزها ونزلت الحس خرم طيزها جامد وهي مستمتعه وعامله وضع الدوجي وانا بلت زبي ودخلت زبي في طيزها وهو كان كبير اوى عليها و من كبر حجم اول ما دخلته هي صوتت جامد وحسبت أن في حد بيبص علينا لان كان صوتها عالي وكانت سكتت شويه وانا فضلت انيك فيها شويه وهي بتصوت بس بصوت واطي شويه وهي بتقولي براحه يا عبده براحه وانا ولا هنا لحد ما حسيت اني حنزل قولتها عايزهم فين قلتي في بوقي وطلعته ونزلت في بوقها وهي بلعته كله وقلتي طعمه حلو اوى يا عبده شكراً اوى كنت وحشني اويوهي البست وانا لبست وخرجت وامي جت قلتي كانت صوت عالي ده كان ايه لا مفيش حاجه دي حاجه طلبنها مننا في الكليه قلتي وطلبه منك في الكليه انك تنيكها عرفت أن اللي كان واقف كانت ماما واشافت كل حاجه قلتي اوعي تكون فتحتها قولتها لا انا بنكها في طيزها بس وجت الساعه ١٢ بليل وسمعت صوت من اوضه ماما روحت اشوف في ايه لقيت ماما قعده علي السرير و بتلعب في كسها جامد وانا طلعت زبي وفضلت العب فيه لحد ما نزلت ورجت الاوضه تاني وتاني روحت الكليه قبلت مروه وقلتلي انا مش عارفه امشي من كتر النيك بتاع ابارح قولتها معلش خلصت كليه و ورحت و لاقت ماما في المطبخ قلتي انت جيت قولتها اه حسيت انها زعلانه جيت من ورها وقولتها الجميل زعلان ليه قلتي لا مافيش قولتها انتي زعلانه علشان نكت مروه هنا في البيت قلتي لا احسن ما تروح تعمل بره وتتمسك استغربت من رد ماما قولت ادوس شويه وقلتها انا سمعت صوت جي من اوضتك ابارح كان فيه ايه لاقتها ارتبكت وقالت لا مكنش في حاجه قولتها ماشي وبعد شويه دخلت كلمت مروه وعملت معها سكس سبت الباب موارب وفضلت اضرب عشره وماما جت وشافت زوبري واقفه تلعب في كسها وخلت مشيت وانا نزلت وخرجت قلتي ابقي اقفل الباب علشان اختك متشوفش حاجه قولتها ماشي واتكسفت تاني يوم قلت لماما مروه جايه قلتي هتذاكر ولا هتنيكها بصيت في الأرض قلتلي ماشي مروه جت و اول ما دخلت الاوضه مسكتها أبوسها في شفايفها جامد ابوس رقبتها وانا عمال اقفش في بزازها جامد وماما جت عملت صوت عدلت نفسي مروه اتخضت وخافت وماما حطت الغير وخرجت وانا خليت الباب موارب قلتي مامتك هتعمل ايه قولتها مش هتعمل حاجه قلتي ازاي قولتها متخافيش قلتلي بجد قولتها مافيش حاجه وكمان بوس فيها وهي قعلت خالص وانا قعت و نزلت أمص بزازها جامد وأشد حلمتها وانزلت كسها مص لحد ما نزلت عسلها ولمحت ماما واقفه بتتفرج علينا لفيت مروه ومصيت خرم طيزها وهي نزلت تمص زبي وتشفط بضاني و قعدت علي زبي وتتنطط عليها جامد وتصوط جامد وهي في دنيا تانيه من المتعه وفاقت ونزلت تمص زبي خلتها عملت وصت الدوجي وانا بدخله وهي بتقولي كمان كمان دخله اه اه اه اه اه اه اه اه اه واقربت انزل وقرلتها اجيب فين قلتي في طيزها وهي كنت بتلعب في كسها ونزلت في طيزها ولبسنا وروحت وكانت اخر مره اشوف مروه لان بعد كده ولا بتجي الكليه ولا بترد عليا ماما لحظت اني متغير وأننا مروه مش بتيجي قلتي في ايه يا حبيبي مروه بطلت تيجي ليه قولتها مش عارف ومش بترد قلتي متزعلش قلتي انا ممكن اسعدك مكنها قولته ازاي انتي ماما ازاي اعمل كده معاكي قلتي عادي انا كنت بهيج لما بتنكها اوى بشوفك بتضرب عشره وانا ست وابوك ميت بقوله كتير ممكن قلتي ماشي ماما فضلت تحسس علي زبي لحد ما واقف وتبوي فيها وطلعت زبي ماما اول ما شفته خافت قلت كل ده كان بيدخل في مروه نزلت تمص فيه جامد كانت ماما محترفه في المص وفضلت تمص و تاخد بضاني مع زبي في بوقها وطلعت تبوف فيها وانا ببوس فيها وادعك في بزازها وهي تتأوه و ماما قلعت هدمها خالص وانا شوفت جسم ماما كله وكان يجنن و انا فضلت العب في بزازها و أمص فيهم وهي بتلعب في زبي و قولتها ممكن الحس كسك يا ماما قلتي تعالي نزلت الكس كسها وهي مغمضه عنيها وبلحس كسها و بدعكل بزازها جامد لحد ما جابت وقلتي مش قادره دخله يعبده نيك ماما وجبت زبي ودخلته في كس ماما وهي عماله تتأوا وتقولي ايوه نيك ماما يعبده كمان كمان اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه لحد ما جابت وقلتها انزل فين قلتلي نزل جوه وانا وهي كبنا مع بعض ونمت جنبها وقلتها عجبتك قلتي زبك حلو اوي يا عبده
فى انتظار جديدك الأروع والمميز
 
  • عجبني
التفاعلات: عصفور الجنس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%