NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا وصحابي وامهاتنا والرهان القذر الجزء 5 والأخير

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

kpi

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
27 يونيو 2022
المشاركات
141
مستوى التفاعل
576
نقاط
2,027
الجنس
ذكر
الدولة
USA
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اذيكم عاملين ايه اتمنى ان كلكم تكونوا بخير النهاردة الجزء الأخير من قصتنا وانا محضر لقصة جديدة هنزلها قريب هاتكون جامدة جداا

ودلوقتى نبدأ المتعة...

كنا خلاص اتفقنا مين فينا هينيك ام التاني وانا اختيار وقع على تسنيم وخالينا اوصفها

عارفين الست المحجبة القصيرة البيضة الرياضية ممشوقة القوام البزازها مدورة ومتوسطة وطيظها مدورة ومتوسطة وشكها لايق جداا مع جسمها بجد متعة ولا في ألأحلام وصوتها الدافي وفوق كل ده انا عفيفة يعني صعبة الحصول عليها وده هيخليني علشان انيكها انى اغتصبها شايفين القمر ده

H494JIt.jpg
شايفين حجم الفخاد لما اللبس بينزنق عليها بتبان حجم رجليها مع العلم انها ممكن تكون لابسه اكتر من طبقة بجد متعة ولا في الخيال وبجد كنت بتنمى انها تبقي من نصيبه وده الى حصل ومفرقش معايا ان امى هيا كمان هتتناك لكنى كنت بتمنى انيك تسنيم جداا

ودلوقتي لحظة التنفيذ:

بعد كدا 5 دقائق اخد المفتاح من ابنها واديته مفتاح الأوضة بتاعتى وكلنا بدلنا المفاتيح ودخلت عليها براحة لقيتها قاعدة تقريباً رجليها كانت واجعها من كتر الماشي بتاع امبارح

H494TQe.jpg
فا سبتها شوية لحد لما قامت ودخلت الحمام وطلعت منه وانا كنت مستخبي في الأوضة وبعدها بدأت تقلع هدومها علشان تغير ولما بقت ملط قدامى قولت هيا دى الفرصة وطلعت عليها وهيا كانت هتصوت لكنى كتمت بوقها وزقتها على السرير بدأت الحس جمسها وانا ببعص كسها وبلعب في علشان تسخن معايا الا انها مبطلتش مقاومة ولكن فوقيها اسد شلت ايدي وكتمت بوقها بمجموعه من القبلات النارية الى ورا بعض وانا هنا دخلت بأدي على بزازها وامسكها واللعب في حلمتها وبدأت فعلاً احسس على جسمها وهيا بدأت تقولي لا بلاش ارجوك سبني يا حيوان لا لا لا بتعمل ايه انا زي امك وهنا الكلمة دى خالتني زى التنين وقعلت هدومي وقلبتها على بطنها وظهرت اجمل طيز في حياتى اشوفها بيضة وطرية وملبن وبتترج من اى حركة

قومت شمطها بعبوص وهيا بدأت تصرخ و طيزها كانت ضيقة مكنتش اتناكت فيها قبل كدا وانا سامعها بتقول اااااااه اااااااااااااااااااااااه ارجوك لااااااااا ااااااااااه وبتعيط ولكنى قولتلها هانيكك في طيزك ودخلتى هتبقي عليكي النهاردة يا موزتي وهيا بتعيط بالدموع وانا عمال ابعبص لحد ما وسعت خرم طيزها شويه وبدأت ادخل زبي في طيزها وهيا بتقوام وبتقول لا لا لا لا بلاش لااااااا لااااااااااااااااااااااا ومع دخول راس زبي هيا بقت في عالم تاني من الصويت ويقت تحاو تذحف بعيد عنى لكنى كنت شغال نيك فيها وبقوة

وبدأت هيا تزيد مقومتها وتقولي حرااام عليك ابعد هموت بلاش لا لا انا مش قادرة استحمل قومت شلت زبي وهنا تحسها ارتاحت لأني بعد عنها بس هيا مقمتش فضل نايمة على بطها ورجليها مفشوخة

قومت قلبتها على ضهرها ونزلت الحس في حلمتها وبززها ونزلت على كسها الحس فيه وهيا بتعيط وقامت تحاول ترفسني برجلها وتمشي لكني مسكتها ودخلته في كسها على الواقف وهنا بقت تبص ليا وبتعيط وتقول لااااا ارجوك ارجوك شيلة لا ارجوك وانا قومت جبتها على السرير وفضل انيك فيها لحد ما حسيت انى هجيب قومت قولتها هاخليكي حامل مني وهنا بدأت تقاوم بكل قوة ولكن معرفتش تبعدني عنها وفعلاً فضيض لبني كله في كسها ومشليتش زبي لاء خاليته موجود فيه وانا حاضنها وماسك بزها بأيدي وباقولها اهدي يا شرومطي الحلوا خلاص اهدى وهيا كانت بتعيط


ولما خلصت طلعت برا ولقيت واحد صاحبي كان برا وبعد شوية كلهم طلعوا وكل واحد كان بيقول عمل ايه وابن تسنيم قالي انا فشخت طياز امك وخالتها تعملي بلوجوب وانا قولتله انا خليت امك حامل

وبعدين قولنا نعمل ليله زي دي في تاني يوم بس واحد يوقف برا الأوض يتابع وهنا كانت المفجأة ان في واحد صاحبنا كان ناسي موابيلوا برا على وضع التسجيل الصوتى ولما شغلنا الملف اتفجأنا ان الأأوض ملطعة اوصات اهات امهتنا كانت مدعكة



H49POXt.jpg

تسنيم بعد النيكة قررت انها تمشي في اليوم الى بعده علطول

وبكدا نكون خلصنا قصتنا من خمس أجزاء


اتمني انها تكون عجبتكم وتقربوا قصص اقوي الفترة القادمة
 
  • عجبني
التفاعلات: فحل ahmed, 3asheq Algens, hani2022 و 5 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%