NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة انا وصاحبي واخواتنا البنات | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 15/2/2022

انت بتوقف القصة في حتت غلسة ليه يعني 😂

• عجبني
التفاعلات: Essam king
فاجر اوي بجد تحياتي لك بس لو تخف شواذ هتبقي احلي بكتير خليك في الناعم عشان عمر كدا فعلا مش واقعي تماما و شكرا .

برنس و**** كمل كمل

بلاش شذوذ وبلاش مرات البواب خليك في ولاء ومنه وخلود وأم عمر وعبير بس علشان ابتدت تبوخ

يسطا بلاش اسم مينا في القصه ده بعد ازنك ❤️👍🏿

• عجبني
التفاعلات: khaledserry
الجزء التامن امتي يسطا

بص انته القصة جامدة بس حاسس انها خرجت من الى انته كنت ناوية وبعدت عن الاثارة الى كانت فيها حاول تضيف اثارة اكتر ومش قصدى فى العلاقات مع البنات قصدى فى المواقف يعنى ممكن مثلا تكتشف ان خلود على علاقة مع حد او ان جوز امك بقى بيستغلها جنسيا مع ناس تانيه وكده لان الموضوع شايفه ماشى فى جزء انك حتجى فى الاخر وتزهق لان مفيش اثارة بقت فى القصه ومفيش جديد فيها وفى الاخر ده مجرد راى انته صاحب القصة وتعملها وزى ما تحب

بص انته القصة جامدة بس حاسس انها خرجت من الى انته كنت ناوية وبعدت عن الاثارة الى كانت فيها حاول تضيف اثارة اكتر ومش قصدى فى العلاقات مع البنات قصدى فى المواقف يعنى ممكن مثلا تكتشف ان خلود على علاقة مع حد او ان جوز امك بقى بيستغلها جنسيا مع ناس تانيه وكده لان الموضوع شايفه ماشى فى جزء انك حتجى فى الاخر وتزهق لان مفيش اثارة بقت فى القصه ومفيش جديد فيها وفى الاخر ده مجرد راى انته صاحب القصة وتعملها وزى ما تحب
كلامك حلو واقتراحاتك جميله وعايز اقولك👇
اتقل يا صحبي 😂 في مفاجآت كتير جايه بس نخلص من شهر العسل بتاع ولاء واول ترم بس😂🤣
وكما يقول الزمخشري " اتقل تتكيف هتستعجل هتتليف👍👍 "

تم دمج الجزء الثامن
قراءة ممتعة للجميع

ياتري هتخلص السلسة بدون متنيك ماما

اكتشفت خطأ في الجزء السادس لما عمر امه رنت عليه كنت بتقول ايوه يا رامي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Essam king
الجزاء الجديد امتاا

المواضيع المشابهة