NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا خطبتي في الاول كانت محترمة جدا وبعد كدة سلمتني نفسها وبقينا ننام معا بعض فون بس كل فين وفين ودايما بتزعل بعد ما بنعمل كدة معا انها من صوتها وهيا معايا بيقول بتموت وفي الاول قبل ماًننام تفضل تتمنع بس في الاخر بتنام معايا بس بترجع تقول بكرهك وبتاع وبتزعل بس برضيها عادي دا يبقي اي
يعنى انت تراودها و بعد لما تستسلم لك تشك فيها و تعيش فى شك .. انت بتقول ان بينكم سنين فاكيد انت عارفها اكتر من اى حد . فوقف معاها لحد كدة و بلاش كلام فى المواضيع دى .. ز لو لقيتها هى ال بتحاول ساعتها فى كلام تانى

افهم منها الأول هي بتحب إيه في السكس

هيا بتحبني وحب سنين وكدة
كنت بقول زيك كده بس صدقني هتيجي ف مره وتقولك نفركش وهيبق بجد ف انت حافظ عليها

تنصحني ب اي
فوكك من الى بيقعد يقولك سخنها ونام معاها والجو دا انت بتقول قربتوا تتجوزوا خليك هادى علشان متخفش منك يعنى ابدا من الاول خالص قولها كلام حلو بوسه ايدك على كتفها وانت مانكجها ايدك تخبط فى صدرها واضحك قولها مش قصدى وهى طالعه قدامك قعد عاكسها بس بهزار يعنى تقولها ايه الحلاوه دى يمين شمال كدا يعنى متبقاش غشيم يعنى

انا خطبتي في الاول كانت محترمة جدا وبعد كدة سلمتني نفسها وبقينا ننام معا بعض فون بس كل فين وفين ودايما بتزعل بعد ما بنعمل كدة معا انها من صوتها وهيا معايا بيقول بتموت وفي الاول قبل ماًننام تفضل تتمنع بس في الاخر بتنام معايا بس بترجع تقول بكرهك وبتاع وبتزعل بس برضيها عادي دا يبقي اي
خليك سافل اكتر وحسسها بمتعه النيك والاوضاع وطلع الشهوه الهايجه اللى جواها

غلط من الاول

دلع نسوان

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%